:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 392,992,443
Активни 147
Страници 24,359
За един ден 1,302,066
МАШИНА НА ВРЕМЕТО

Радио разбърква миналото

В "Пряко включване" син среща баща си 30 години след смъртта му
снимка: мейстар
"Пълно включване" прилича на битова драма. И на трилър за сериен убиец (това вече стана утвърден жанр в Холивуд). И на криминале. Обаче е фантастика. При това е адски свежо попадение в най-модния жанр на 90-те, където просто не е останала никаква топла вода за откриване.

Първо подсказване: за да правите sci-fi, не ви трябват сложни космически кораби и специални ефекти. Второ: за да се осъществи пътуване във времето, стигат един стар радиопредавател и Аурора Бореалис (явление, познато у нас като Северно сияние).

Денис Куейд играе бащата. Той е пожарникар и загива, когато синът му е на шест. Малко преди датата на злополуката той говори по старото си радио.

30 години по-късно, в същата къща, Джим Кавизъл е порасналият син. Той е ченге и случайно намира старата играчка на баща си. Заради някаква приумица на метеорологичното явление двамата успяват да разговарят, сякаш ги дели пространство, а не време. В играта на измерения порасналият син дори успява да чуе собствения си глас от времето, когато е бил дете. Хрумва му, че би могъл да спаси баща си. Разговорите между двамата действително успяват да размърдат пръста на съдбата и да променят миналото. Тази намеса обаче води до стряскащи последствия.

В първия си час, час и нещо "Пълно включване" изобилства от хитроумни идеи и стряскащи обрати. Куейд и Кавизъл (познат като военен от "Тънка червена линия" и "Редник Джейн") правят силни роли. Към края обаче режисьорът Грегъри Хоблик е изтървал няколко от краищата на прекалено сложната и пресукана нишка на разказа. Не че филмът не държи в напрежение до края, просто градусът спада. И сиянието избледнява.
820
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД