Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Бръсначът
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:64 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
showstopper
30 Яну 2018 21:24
Мнения: 540
От: Bulgaria
Имаш добър текст, изговор и тембър,


Чичко Филипов се е пошегувал за изговора и тембъра. Трябвало е да минеш през бащата на Румен Бояджиев да ти каже истината. На мен лично ми каза "Железото (микрофонтът) те харесва" Голям спец беше, Бог да го прости.
циникЪтхедонист
30 Яну 2018 21:27
Мнения: 1,483
От: Bulgaria
Автора

Езикът и мисленето са свързани.

Едното определя другото.
Речниковия запас дефинира умствения такъв.
Без коментар за този на "народните" ни избраници.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: циникЪтхедонист
щурчо
30 Яну 2018 21:33
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
Соцначалниците бяха неуки хора

Тъй, тъй.
Едва ли знаят кво означава на днешен български Бризеида или името на бащата на Ахил...
zumer
30 Яну 2018 21:36
Мнения: 347
От: Bulgaria
За писаницата
щурчо
30 Яну 2018 22:37
Мнения: 23,365
От: Bulgaria
Вярно, руснаците имат стара поговорка: "Не имей сто рублей, а имей сто друзей".

Също е верно, че император Александър Трети скъса дипломатическите отношения с България.
И каза, че Империята има само два съюзника - руската армия и руският флот.
След туй дойде катастрофата при Цушима...
Amazon
30 Яну 2018 22:39
Мнения: 5,842
От: Congo, the Democratic Republic of the
Чичко Филипов се е пошегувал за изговора и тембъра.

Не съм съласен. Като дете много ми харесваше тембъра на Дмитри, като четеше новините по Всяка Неделя.
showstopper
30 Яну 2018 22:48
Мнения: 540
От: Bulgaria
Не съм съласен. Като дете много ми харесваше тембъра на Дмитри, като четеше новините по Всяка Неделя.


И аз имах тежко детство.
Amazon
30 Яну 2018 23:23
Мнения: 5,842
От: Congo, the Democratic Republic of the
И аз имах тежко детство.

Оценявам, че ни спести подробностите.
gogin
30 Яну 2018 23:32
Мнения: 2,549
От: Bulgaria
Любимка Няголова беше най-добра.
gogin
30 Яну 2018 23:40
Мнения: 2,549
От: Bulgaria
Руснаците имат още един вариант на поговорката.

Не имей сто рублей, а имей Наталья Варлей
gluhar4e
30 Яну 2018 23:59
Мнения: 2,246
От: Greece
Ако България беше такава, каквато е описана, нямаше да има толкова купувачи, на която да я продавате.
монблан
31 Яну 2018 00:28
Мнения: 324
От: Bulgaria
Брези- сив. Женски чеда с пепеляворуса коса. Има ги в югоизточна България.Много са проклети...
Angel Kandiloto
31 Яну 2018 02:51
Мнения: 3,829
От: Burkina Faso
Дядовците ми имаха бръсначи и двамата . Не признаваха самобръсначките , никакви нито Жилет , нито електрически .
Единият имаше няколко , най-хубавия беше Солинген - немски , имаше и белгийска белгия за точене , както и един кожен ремък за полиране с английска паста .
Бръсненето беше ритуал и за двамата . На "барбър шоп" ходеха само на празници . Или ако имаха повече пари , единия изкара последните 20 години от
живота си с 10 лв. " земеделска " пенсия . Двамата бяха в Окупационния корпус в Северна Гърция и оттам полека лека до Драва , барабар с бръсначите .
Дорис
31 Яну 2018 07:22
Мнения: 28,933
От: Bulgaria
Соцначалниците бяха неуки хора и преименуваха Царство България в Народнодемократична република, което си е чиста тафтология, защото на гръцки демокрация значи, че управлява народът, "рес" на латински е дела, "публика" значи народни, обществени дела. Езикът и мисленето са свързани. Тези хора не можеха да мислят. Народът ни говори на по-прост и по-хубав български.


Бяхме НРБ, а не НДРБ. Неуки хора, неможещи да мислят? А ДИ в една колумна спомена, че познавал баща ми от басейна във физкултурната палата. Но не спомена, че е бил неук. Все пак човек с немски, френски, английски, руски и чешки комай не е неук! При това в Дойче Шуле е изучавал и латински. В колумната ДИ си спомни и за мен - баща ми водел и "една малка пикла". Отмъщенийце - бях му редактор и той се дразнеше, че махам негови абсурдни изхвърляния, като например, че в еди коя си книга на Джек Лондън "племената грабвали саксаулите и започвали да се млатят". Племената явно са били индиански, Джек Лондън хабер е нямал от азиатските републики в СССР. Където растат саксаулите, а в сянката им философствуват аксакалите, народни мъдреци и учители. Пък и трудно е грабнеш саксаул:

(снимка: натиснете тук)

Още нещо си спомням, как Чърчил пътувал с кораб за Индия и вместо да се насочи към "портата ѝ" в Бомбай, "акостирал в Бангалор". Прекрасен съвременен град, много навътре в субконтинта, без никаква връзка с индийския океан или други брегове. За зла Джимова участ бях ходила там - в индийската силициева долина.

Съжалявам, Джимо, ако съм ти разтурила някои "въдички". И, ах, да - А Вера Ганчева беше ли неука? У тях се запознахме, ако си спомняш. Но Вера не беше соц, а БЗНС. Сега не знам. Май старото БЗНС не съществува. И Томето Томича е върл интелектуалец. Как си го обясняваш? Нещо обръщаш палачинката май. Лека нощ. Ще сънувам Мишел Константен.


Olvido
31 Яну 2018 07:46
Мнения: 9
От: Bulgaria
Бяхме НРБ, а не НДРБ. Неуки хора, неможещи да мислят? А ДИ в една колумна спомена, че познавал баща ми от басейна във физкултурната палата. Но не спомена, че е бил неук. Все пак човек с немски, френски, английски, руски и чешки комай не е неук! При това в Дойче Шуле е изучавал и латински. В колумната ДИ си спомни и за мен - баща ми водел и "една малка пикла". Отмъщенийце - бях му редактор и той се дразнеше, че махам негови абсурдни изхвърляния, като например, че в еди коя си книга на Джек Лондън "племената грабвали саксаулите и започвали да се млатят". Племената явно са били индиански, Джек Лондън хабер е нямал от азиатските републики в СССР. Където растат саксаулите, а в сянката им философствуват аксакалите, народни мъдреци и учители. Пък и трудно е грабнеш саксаул:

(снимка: натиснете тук)

Още нещо си спомням, как Чърчил пътувал с кораб за Индия и вместо да се насочи към "портата ѝ" в Бомбай, "акостирал в Бангалор". Прекрасен съвременен град, много навътре в субконтинта, без никаква връзка с индийския океан или други брегове. За зла Джимова участ бях ходила там - в индийската силициева долина.

Съжалявам, Джимо, ако съм ти разтурила някои "въдички". И, ах, да - А Вера Ганчева беше ли неука? У тях се запознахме, ако си спомняш. Но Вера не беше соц, а БЗНС. Сега не знам. Май старото БЗНС не съществува. И Томето Томича е върл интелектуалец. Как си го обясняваш? Нещо обръщаш палачинката май. Лека нощ. Ще сънувам Мишел Константен.


"....Ала социалните мрежи са тъкмо за това - да говориш по разни въпроси, без да те питат, и дори да се опираш на "алтернативни факти..."
редник
31 Яну 2018 08:26
Мнения: 9,547
От: Bulgaria
Ох, този Щурчо...
щурчо 30 Януари 2018 22:37
Вярно, руснаците имат стара поговорка: "Не имей сто рублей, а имей сто друзей".

Също е верно, че император Александър Трети скъса дипломатическите отношения с България.
И каза, че Империята има само два съюзника - руската армия и руският флот.
След туй дойде катастрофата при Цушима...


Напъва се да напише нещо смислено, но излиза както винаги...
sega?
31 Яну 2018 08:37
Мнения: 862
От: Bulgaria
Списача ще да е в напреднал стадий на post dolce far niente syndrome...
редник
31 Яну 2018 08:41
Мнения: 9,547
От: Bulgaria
Дорис
...бях му редактор и той се дразнеше...

Били сте редакторКА или и Вие сте за Цариградската конвенция...
------------------
Да се редактира ДИ, е нужно, хм... доста голямо самочувствие...
---------------------
СЕГА, да използвам момента и да Ви питам – има ли още редактори в редакцията, и, ако има, знаете ли с какви дипломи са и от кои университети?...
Личното Ви мнение за нивото на материалите и конкретно за новобългарския език, използван от журналистите...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: редник
brightside
31 Яну 2018 08:56
Мнения: 1,856
От: Bulgaria
Истамбулската конвенция е съвсем ясен текст, засягащ важни страни на човешките взаимоотношения. Много лесно може да се прочете на всички европейски и др. езици, стига да има желание. Д. Иванов отново и отново превръща думи в цигари и уиски. Всъщност, не личи да го интересуват някакви обективни истини.
ПлесNick
31 Яну 2018 09:17
Мнения: 2,020
От: Bulgaria

водопроводчик
30 Яну 2018 20:34
Мнения: 17,975
От: Bulgaria
дольче фар ниенте


Не съм учил италиански, така че дали Джимо е допуснал грешка в изписването й, или пък правият сте Вие, плъмбер (да не сте случайно поляк?), не знам! Друго искам да разкажа за този лаф, който отдавна-отдавна съм чувал и го знам! Искам да разкажа, че лафа в периода 2000-2010, когато като чиновник държавен с Програма Phare се занимавах, леко го преиначих: Dolce PHARE niente!

Като човек в кухнята т.нар. Национална програма ФАР за България, за въпросните 10 години, в две министерства последователно, натрупах толкова много доказателства, че ФАР съвсем НЕ върши работата, и не постига ЦЕЛТА, която НОМИНАЛНО и ОФИЦИАЛНО е вградена от създателите й като нейн raison d'ëtre, rational) - да подготвя страна-КАНДИДАТКА за ЕС (на първия етап) и ПРИСЪЕДИНЯВАЩА се страна (на втория етап - след получаване на датата за присъединяване) за времето, когато ще е ВЕЧЕ държава-ЧЛЕНКА, т.е. ще е подписал аксешън триити-то, и то ще е влязло в сила! Убедих се, от първа ръка, че ФАР е само едно НИЩОправене, съпроводено с ПАРИ, европари, крадене! За 10 години след 2007 от Брюксел непрекъснато говорят, че БЪЛГАРИЯ всъщност НЕ се е подготвила за членството!!!

От друга страна обаче Програма ФАР за България (в двете й части, Националната програма ФАР за България, и Програма ФАР-ТГС /трансгранично сътрудничество/) се оказа отличен тренажор, симулатор, генерална репетиция, за голямото КРАДЕНЕ! Краденето, посредством т.нар. оперативни програми, на европарите от т.нар. Структурни фондове на ЕС!

Структурните и Кохеизионният фонд на ЕС, в качеството им на т.нар. СЛЕД-присъединителни инструменти, заедно с ПРЕД-присъединителните (ФАР, ИСПА и САПАРД) се оказаха само захарчето, сиренцето, с което ЗАПАДЪТ вкара в капана си компрадориата от бившите соц.страни, за да АНШЛУСИРА тези страни, леко, безпроблемно, без пушка да пукне, и за ЖЪЛТИ стотинки! Жълти в сравнение със стойността на ПЛЯЧКАТА, която Западът инкасира (и не спира да инкасира!) вследствие АНШЛУСА!

Именно терминът АНШЛУС е точният за обозначаване на крайния резултат от процеса, който има едновременно две имена! Първото - т.нар. РАЗШИРЯВАНЕ на ЕС (enlargement - на евроспиик, eurospeak, или брюкселския новоговор, както Светльо ТЕРЗИЕВ го нарича този еврократски жаргон)... Второто име - ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ към ЕС (accession)... Първото име брюкселските зелки го употребяват когато реферират към цялото множество на бившите соц. страни, а второто - когато имат предвид отделно взета страна от ЦИЕ...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: ПлесNick
Добави мнение   Мнения:64 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща