:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 438,406,762
Активни 120
Страници 3,747
За един ден 1,302,066

Бързата Интернет връзка дърпа напред гейм индустрията

Снимка: Ройтерс
Нарастването на потреблението на високоскоростна Интернет връзка е един от основните фактори за увеличените печалби от онлайн игри, констатира IDC в публикувания през седмицата анализ на пазара на онлайн игрите.

Продажбите до края на годината ще достигнат до 52,7 млн. долара. За американския пазар на онлайн игрите broadband връзката е основен катализиращ фактор. Традиционно потребителите използват Интернет за забавление. Когато разполагат с бърза и качествена връзка, е повече от изкушение за няколко потребители да играят с часове в мрежа от четирите краища на света.

Разширяващата се демография на гейм потреблението се смята от IDC за втория важен фактор. Интернет индустрията в цял свят се развива паралелно с модерните комуникационни мрежи, които позволяват на все повече и повече хора да се включват в ритъма на глобалната мрежа.

Бизнесът с разработка на игри следва плътно тенденциите, като непрекъснато произвежда все повече и повече забавления. Онлайн обществото може да намери на пазара почти всички жанрове - от сериозни ролеви игри до покери.

America Online също се намеси в надпреварата с обявения тази седмица нов проект за интегриране на онлайн игри в разработваната нова система за обмен на съобщения, наречена WildTangent. На някои пазари в Азиатско-Тихоокеанския регион игрите превъзхождат по популярност дори и онлайн магазините. По тази причина естественият ход за индустрията е да разшири още повече контента и да премине на e-business модел, като започне да разпространява платени игри.



текст снимка: Гейм индустрията изпреварва по интерес и генерирани печалби онлайн търговията.
845
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД