:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 438,378,926
Активни 129
Страници 22,694
За един ден 1,302,066
ГЛАСОВЕ И МЕЛОДИИ, КОИТО НЕ ПОМНИМ

По-добре изглеждащият Андреа Бочели

Класиката е много поп. Само така може да се опише фактът, че Лучано Павароти, Хосе Карерас и Андреа Бочели изместиха от стадионите футболните отбори. Албумите им - както и безумно скъпите билети за концертите им - се продават като топъл хляб. Във Великобритания има дори комични чартове за "класическа" музика - вие как точно бихте подредили от 1 до 3-о място Моцарт, Бетовен и Верди?

Към гореописания списък с имена, които пълнят стадионите, отскоро се прибави още едно - на Ръсел Уотсън. Историята на 27-годишния тенор е достойна да бъде описана във филми като "Били Елиът" или "Време за мъже". Той произхожда от работническо семейство в индустриалния гигант Манчестър, тихо и кротко си работи в инженерна фирма и чака звездния си миг. Той идва, когато сър Алекс Фъргюсън го кани да пее на стадиона на "Манчестър Юнайтед" преди финала за Купата на Англия. Птичката каца на рамото на Уотсън: той подписва договор за пет албума с "Дека" (компанията, за която записват Лучано Павароти и Андреа Бочели, както вече стана дума).

Прякорът на Уотсън е Гласът и идва от дебютния му албум "The Voice", продаден в двойно платинен тираж. Видът му подхожда повече на вокалист на "бой-група", отколкото на оперна звезда.

Сега "The Voice" излиза на лицензни компактдискове и в България. Той включва 14 класически оперни арии ("Nessun Dorma" и "La Donna E Mobile"), неаполитански канцонети, нови композиции, както и някои от "класическите" хитове на съвременната музика през последните 30 години - като "Barcelona" и "Bohemian Rhapsody" на "Куин" и "Vienna" на "Ултравокс".

В страната, където "Бонд" могат да напълнят зала 1 на НДК два пъти, а "Lord of the Dance" - пет, една по-атрактивна версия на Андреа Бочели несъмнено ще пожъне подобаващ успех.
390
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД