:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 427,346,374
Активни 73
Страници 5,476
За един ден 1,302,066

Агафонов си запази ефира, новата "ТВ 7" все пак тръгва

Собственикът на телевизия "Седем дни" успя да запази правата си върху ефирния лиценз над София и медията му ще продължи да се излъчва в ефир. Това стана ясно, след като в края на миналата седмица Агафонов и управителят на новата "ТВ 7" Румен Артарски разпространиха съобщение, чрез което публично сложиха край на войната за името "Седем дни".

В разпространеното писмо до медиите двамата тв шефове заявиха, че заради сериозни концептуални и програмни различия те ще правят два различни тв проекта - "ТВ 7" под ръководството на Румен Артарски, и "Седем дни" под ръководството на Георги Агафонов.

Както "Сега" вече писа, Георги Агафонов притежаваше 1/3 от "Телевизия Седем дни" АД, което беше създадено във връзка с проекта за нов тв канал "ТВ 7". Негов изпълнителен директор пък беше Румен Артарски. Агафонов е собственик и на "Екотелевизия", на чиято честота се излъчва познатата телевизия "Седем дни", но под името "7 дни ТВ". Нейната програма върви по кабела и сателита в цялата страна, въпреки че Съветът за електронни медии на 2 пъти отказа да преименува "Екотелевизия" в "7 дни ТВ".

На 29 септември в съобщение до медиите беше обявено, че Румен Артарски е освободен от поста изпълнителен директор на "ТВ 7" и започва прокурорска проверка за нанесени щети от него на търговското дружество. В съвместното писмо на Артарски и Агафонов обаче беше обяснено, че "при внимателно запознаване на двете страни с цялата налична документация е установено, че няма извършени нарушения и всички документи са изрядни".

Целият проблем дойде заради името "7 дни", обясни пред "Сега" Румен Артарски. И поясни, че за да се загладят различията, е оглавил ново акционерно дружество "ТВ 7" ЕООД, което ще прави новата "ТВ 7" и ще я разпространява по кабел и сателит. Собственик на дружеството е "Краун медия".

"Телевизия Седем дни" АД пък остава собственост на Георги Агафонов. Това дружество притежава и лиценза за ефирно разпространение на тв програма за региона на София.

След изчистване на документалните формалности новата "ТВ 7" най-после ще тръгне, обеща Артарски. Началото на медията е планирано за 24 октомври. Идеята е новата медия да привлече активни и работещи зрители. За привличането им продуцентите са подготвили сутрешен блок, семейни и тийнейджърски сериали, новини.
2
3474
Дай мнение по статията
СЕГА Форум - Мнения: 
2
 Видими 
12 Октомври 2005 08:52
A-a Агалфонов още жив ли е ???? Тоя май отдавна трябваше да е или с калайка или в пандиза.
12 Октомври 2005 12:42
Чудя се, каква е тази профилактика толкова време. Имам само ефирна телевизия, и не бих се отказал от 7 дни, особено в събота и неделя сутрин, когато няма нищо друго по останалите.
Дай мнение по статията
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД