:: Разглеждате вестника като анонимен.
Потребител:
Парола:
Запомни моята идентификация
Регистрация | Забравена парола
Чува се само гласът на енергийните дружества, допълни омбудсманът
Манолова даде петдневен ултиматум на работодателите да предвижат проекта
От ВМРО и „Атака” обявиха, че няма да подкрепят ГЕРБ и ще гласуват против предложението
Платформата протестира срещу бъдещия закон за авторското право в онлайн средата
Корнелия Нинова споделяла идеите на Джоузеф Стиглиц
Дванайсет момчета може да прекарат месеци блокирани в пещера в Тайланд (видео)
СТАТИСТИКИ
Общо 438,548,145
Активни 126
Страници 5,091
За един ден 1,302,066

9 US медии са чуждестранни агенти в Русия

Руското Министерство на правосъдието обяви за "чуждестранни агенти" девет американски медии, след като президентът Владимир Путин обнародва законова поправка, предаде ТАСС. За "изпълняващи функциите на чуждестранен агент" са обявени радио "Гласът на Америка" и Радио "Свободна Европа"/ Радио "Свобода", финансирани от Конгреса на САЩ, както и още седем, свързани с тях медии. Това са телевизия "Настоящее время", татарско-башкирската служба на Радио "Свобода", сайтовете "Сибир. Реалии", "Idel. Реалии", "Фактограф", "Кавказ. Реалии" и "Крим. Реалии". В края на ноември президентът Путин обнародва Закон за регистрирането на всички действащи в Русия международни медии със спорната формулировка "чуждестранен агент" в отговор на задължаването на руската държавна телевизия RT(бившата "Раша тудей") да се регистрира като "чуждестранен агент" в САЩ и вече не е допускана в Конгреса. Висши американски представители обвиниха руската телевизия в опит да влияе на миналогодишните президентски избори, спечелени от Доналд Тръмп.

3
1499
Дай мнение по статията
СЕГА Форум - Мнения: 
3
 Видими 
06 Декември 2017 09:02
Закон за регистрирането на всички действащи в Русия международни медии със спорната формулировка "чуждестранен агент" в отговор на задължаването на руската държавна телевизия RT(бившата "Раша тудей" да се регистрира като "чуждестранен агент" в САЩ и вече не е допускана в Конгреса. Висши американски представители обвиниха руската телевизия в опит да влияе на миналогодишните президентски избори, спечелени от Доналд Тръмп.
Пък защо бившата, като аз всеки ден я гледам. А RT означава Russia Today- Ръша Тудей. А за това, че тази станция влияела на изборите си има поговорка: "На калпавия.... какво му пречи.
06 Декември 2017 09:30
А у нас КОГА?
06 Декември 2017 12:37
Явлението съм го обяснявал многократно!

Наскоро!

РТ е дъщерна на "Россия сегодня"», а директорът на "Россия сегодня"» се назначава от президента, а не от правителството.
Сл. "Россия сегодня"» и РТ са неправителствени организации.
Пък и правителствени да са - няма никакво значение от формата на собственост.

Пр. огромната част от неправителствените американски организации са на американския Конгрес - т.е. не на правителството, а на законодателния орган.

Хиляда пъти съм спускал от извора - т.е. от сайта на Американския Конгрес, за Американския Хелзинкски Комитет - създаден от Конгреса, финансиран от МФ на САЩ и си го водят неправителствена организация.

Как пък има още такива хора, които да се ловят на подобни елементарни пропагандни фатки!
Ужаст ме обхваща!

Пак повтарям - дали една организация или каквото и да е там, се финансира от законодателен или изпълнителен орган - няма никакво значение - провежда си политиката на съответната страна.

Много зависи (особено външно!) и от конструкцията на самата власт - между САЩ и Русия има разлика.
В САЩ президентът се явява и глава на изпълнителната власт, а в Русия - не е!

Ся дали РС/РТ се подчинява на президента или на Думата - не е правителствена организация, пък и да е подчинена на правителството, няма никаква практическа разлика.

Какво значение има дали РТ ще е подчинена на президента, правителството или Думата и ще се финансира от правителството и каква ще да е разликата от АХК и безбройните НПО-та, създадени от Американския Конгрес и финансирани от правителството на САЩ!?!?!?

--------

До доказване на противното РС/РТ е неправителствена организация. Фе-де-рал-на организация, неправителствена!
Указа на Президента на РФ

4. Установить, что:
а) основным направлением деятельности федерального государственного унитарного предприятия «Международное информационное агентство «Россия сегодня» является освещение за рубежом государственной политики Российской Федерации и общественной жизни в Российской Федерации;
б) единоличным исполнительным органом федерального государственного унитарного предприятия «Международное информационное агентство «Россия сегодня» является генеральный директор, назначаемый на должность и освобождаемый от должности Президентом Российской Федерации;


http://kremlin.ru/events/president/news/19805

------
Вж също:
VOA is headquartered in Washington, DC and overseen by the Broadcasting Board of Governors (BBG), an independent agency of the U.S. government
https://en.wikipedia.org/wiki/Voice_of_America
------
„Дойче веле“ се финансира от правителството на Германия с пари от данъци.
-------
https://en.wikipedia.org/wiki/BBC#Finances
According to the BBC's 2013/14 Annual Report, its total income was £5 billion (£5.066 billion),[2] which can be broken down as follows:
£3.726 billion in licence fees collected from householders;
£1.023 billion from the BBC's commercial businesses;
£244.6 million from government grants, of which £238.5 million is from the Foreign and Commonwealth Office for the BBC World Service;[/quote]
Дай мнение по статията
Всички права запазени. Възпроизвеждането на цели или части от текста или изображенията става след изрично писмено разрешение на СЕГА АД