Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
От Батак съм, чичо...
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:351 « Предишна Страница 7 от 18 5 6 7 8 9 Следваща »
Hugin
26 Апр 2007 07:22
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
Фичлеристите и бърдоквите като видни изследователи на клането в Сребреница требва да са наясно, че сега са на другата страна - при Милошевич. И той не бил заповядал клане, ама паравоенните формирования се престарали.
Клане е имало и в Батак и в Сребреница!
Зверски геноцид е имало в Армения.
И в трите случая къде - "пред очите на целия свят".
Hugin
26 Апр 2007 07:26
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
Петър Стоянов се извини пред турския народ за комунистическата глупотевина - възродителен процес.
Това показва величието и благородството на българския дух!
Кога турски президент ще дойде в Батак и ще положи венец?
Кога ще каже - Сгрешихме! Простете ни!
За благото на турския народ ще е това да стане по-скоро!
Hugin
26 Апр 2007 07:29
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
Бърдоквата не си и помисля да отиде в Париж и да оспори арменския геноцид!
Нали, Бърдоква!
Щото после камандировки - нанай!
Ма българете - народ търпелив.
Търпят тотален бездарник да им осакатява децата срещу заплащане.
Muktadasaxkoburgidiotski
26 Апр 2007 07:42
Мнения: 14,528
От: Mali
Не може да не ви направиха впечатление и художествено наредените за снимка кости и черепи, може би и на покойници, нямащи нищо общо с клането в 1876 Тук харлемското безродник е надминало и себе си.
веролом
26 Апр 2007 08:12
Мнения: 1,844
От: Bulgaria
Петър Стоянов се извини пред турския народ за комунистическата глупотевина - възродителен процес. Това показва величието и благородството на българския дух!

Julius Caesar
26 Апр 2007 08:13
Мнения: 965
От: Bulgaria
Мале-е-е, колко сме били заблудени? Ми че дайте тогава да предложим на другарката Балева (дали има нещо общо с Милко Балев?) и на Турция да не напишат нова история. Без Батак, Копривщица и Панагюрище. Без набиването на кол. Без еничари. Без помаци. Без "османско присъствие". И да си представят една ху-у-у-бава джамия в центъра на Виена или Мюнхен, да речем. Щото малко им е оставало да им набият акъл (отзад).
imago
26 Апр 2007 08:40
Мнения: 259
От: Bulgaria
Отдавна е ясно, че постмодернизмът и основаната върху него философска културология (културна критика) не са наука, а терминологична подигравка с науката.
imago
26 Апр 2007 08:42
Мнения: 259
От: Bulgaria
Петър Стоянов ако се извини и за турското робство, може да влезе в европарламента.
mechi
26 Апр 2007 08:48
Мнения: 792
От: Bulgaria
"...бунтът на народа в Батак срещу науката...."
Ами няма какво да се коментира. По-голям опит за изкривяване на истината, по-смешен опит за манипулация скоро не съм видял. Извадих този откъс, защото от 5-6 думи се създават 3 лъжи:
- това не е бунт - това е потрес и отвращение.
- не е на народа в Батак (а на целия български народ - изключвам маргиналиите и "глобалистите"
- не е срещу науката
Е, какво да се коментира? В трудни времена живем. Няма да кажа интересни - те не са интересни те са трудни.
BroodWar
26 Апр 2007 08:56
Мнения: 2,403
От: Bulgaria
Смешна статия...
предмодерен етнос?

какво е общото между етноса и модата?

той и крокодила е зелен ама не става за салата
mechi
26 Апр 2007 08:57
Мнения: 792
От: Bulgaria
Първо: Създадоха ДПС
Второ: Дадоха голяма гластност (не толкова пари, колкото вой), че подпмагат малцинствата
Трето: Започват сега с "научен подход"

Защо ли? Ами проста работа - още не сме се хванали "етнически" за гушата. Това е като поредния вопъл: "хайде, де, кога ще се сбиете, най-после!!!"
ЗИТО
26 Апр 2007 09:09
Мнения: 2,864
От: Bulgaria
Някой се опитва да докаже нещо, но дали ще му се повярва? Аз не вярвам, както хиляди като мен, вероятно! Ами да се напъва, колкото си иска! Батак си е мой, български е , не могат да ми го вземат! Нито него , нито трагичната му история!
Пейчо Пеев
26 Апр 2007 09:23
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
в правото има обстоятелство особена жестокост за общественопасни изроди, в психиатрията садизма е мевтална недостатъчност, във философията релативизъм, кой излъга германския институт че може да бърка в нормална душевност, кой разрешава морално извратени да ме поучават, те от ада изпълзяват
Вратаря
26 Апр 2007 09:26
Мнения: 3,083
От: Bulgaria
Що ли не съм изненадан -реагираме като мосюлманин на карикатура в датски вестник и като на евреин на реплика на дамаджаната за холокоста
Вратаря
26 Апр 2007 09:29
Мнения: 3,083
От: Bulgaria
Въпроса е чисто научен, ще ми кажете, че съм рязан, ама кой знае какво са казвали от църквата за Коперник и Галилей
Black Swans
26 Апр 2007 09:37
Мнения: 1,901
От: 0
Само дето ти не си нито Коперник, нито Галилей Ако ти става хубаво, продължавай със самоласкаещите сравнения

Редактирано от - Black Swans на 26/4/2007 г/ 09:38:24

Инакомислещ
26 Апр 2007 09:41
Мнения: 1,677
От: Bulgaria
Не мога да повярвам - струва ми се, че повечето коментари са на хора, които не са прочели статията. Или - на автори, които не са прочели точно това, което са искали.
А тезата е толкова ясна:
когато на един научен колоквиум се отговаря с решения на общински съвет, забрани и дори заплахи, трябва всички да реагираме. Българската история се превръща - за жалост трябва да кажа: отново - в един вид примитивна религия, където няма институции, а приятели и врагове, няма аргументи, а окайване на собственото страдание и омраза към враговете. В този процес елитите не само не просвещават народа си, а го насъскват срещу всички онези, които застрашават националния им монопол.

И колкото и рядко да съм съгласен с автора ИД, тук го подкрепям напълно. Прощавайте, но какво точно се коментира последните три дни - медийни интерпретации на някаква теза, която никой не е изчел черно на бяло?!
пъсъ. Драги Йезуите, в онзи немски текст никъде, повтарям никъде не се оспорва клането в Батак.
Бъдете здрави!
мираж
26 Апр 2007 09:41
Мнения: 96
От: Bulgaria
Calina Malina, не виждате ли скрито противоречие в: "....миналото не е запазена територия само за историци... Не е нормална научна практика на научен проект и публикации да се противопоставят институции...".


Границите на научната дискусия са нарушени с първата публикация в пресата. От там нататък "всеки е поканен", включително и институциите, които в края на краищата четат пресата.
Mrx++
26 Апр 2007 09:44
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Статията започва много хубаво ама след това се изкилиферчва.
Трябва отново да подчертая дебело, че историята стана поле, в което на който му хрумне някоя щурутия, след като се събуди рано сутрин и не го мързи да пише започва да дращи с химикалката и на компютъра. След това ще намери някой да му спонсорира дивотиите и ето ти нова поглед на нещата. То не бяха мирмидонци-прабългари, то не бяха готи-гети, то не бе българска държавност от преди 5 века преди 681г., да не изброявам всичките други дивотии. А в световен мащаб атланти и лемури, Мария Магдалена- съпруга на Исус и майка на династията на френските крале и какви ли не недоказани щурутии.
Има тези, за които е безмислено да се спори. Да ти напомним, че Европа изкара закон за тези, които говорят срещу Холокоста (въпреки, че аз не съм съгласен да има такъв закон). В края на 18-ти век Френската академия е приела правило, че няма да разглежда проекти за перпетум мобиле.
Друг е въпросът, че нашите сериозни учени не дават сериозен отпор на тази диелитанска ненаучност. Имаше една сесия на БАН срещу анти-науката, ама тя не беше даже отразена в медиите, май само една телевизия я представи.
Обаче всяка щурутия, която уж опровергавала досегашните разбирания широко се представя. Да не напомням истерията около книгата на "Дан Браун", която е пълна с исторически неистини и елементарни исторически грешки.
Има тези, като тази, направо трябва да се каже, че не си заслужава усилието да се спори, пък камо ли да се организират конференции.
Въпросът е друг Дичев и той е, че за тази теза фондация "Бош" е заплатила доста пари и тези "учени" пишат това, за което им се плаща. А на нашите смачкани от ниските си заплати учени, какъвто си и ти, които ще доказват обратната теза няма кой да им плати никакви пари.
Болярчето
26 Апр 2007 09:44
Мнения: 2,995
От: Bulgaria
Прочетох статията на Мартина Балева. В нея никъде не се отрича факта на Баташкото клане. Прави се опит само да се обясни защо точно Батак е станал нарицателно за зверствата на турците при потушаването на Априлското въстание, след като и много други села са имали същата участ. А иначе се занимава най-вече с картината на Антони Пиотровски “Баташкото клане”. Честно казано, на мен статията ми беше интересна. И никъде в нея не намерих нещо, което да засяга националното ни достойнство, или пък да осквернява паметта на жертвите от Батак. Знам ли, може би съм безродник. А нашите "родници" комплексари отново направиха буря в чаша вода. Към тях причислявам и президента и премиера. Прав е Smarty, че ако примерно Буш правеше изявления всеки път, когато частно лице каже нещо за САЩ, трябваше само с това да се занимава.
Преди време в Австрия осъдиха човек за отричане на холокоста. Спомням си колко възмутен бях, че в демократична Европа има закон, забраняващ свободния изказ на мнение, ако и да е грешно. Още по-възмутени бяха тогава нашите "родници", които държаха пламенни речи за свободата на словото, за правото на мнение. Същите тези хора сега, при аналогична ситуация, заемат коренно противоположна позиция. Атакаджиите дори искат да се приеме закон, аналогичен на този, забраняващ отричането на холокоста.
Параграфе, мисля, че сега му е времето да ни цитираш какво гласи параграф 39 от Конституцията!
Крайно време е историята да стане просто наука, към която да се отнасяме без емоции. И която да не се използва за политически и идеологически цели. Интерсно, ако някой математик каже, че сборът на числата от 1 до 100 е примерно 5000, а не 5050, дали президентът ще го оцени като остра провокация към науката? А може би ще го осъдят за оскверняване паметта на Гаус?
За Ивайло Дичев и статията му
Между другото, хубава статия по въпроса има и тук:
http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=33437 6
Добави мнение   Мнения:351 « Предишна Страница 7 от 18 5 6 7 8 9 Следваща »