Котка - ----------------------- Сайтът на Генек |
Гепи, Петрински Дълга е редицата от фалшификаторите на българската история: гърци, руснаци, германци, сърби, австрийци, "македонци", ее край немат. Ноо, Бог вижда! |
"Точно тия думи лепват като балсам в душата на всеки уважаващ себе си македонстващ, та така и с колумниста на скопския "Дневник" Бранко Гьоргьевски"... "Македонстващ" антички сърбокомфантаст????? Петрински?!?!? Поне Вие следва да сте точен в терминологията - "македонист" е точното определение. "Македонстващ" е всеки, който поддържа историческата истина за македонските българи и е върл противник на фентъзи басните за национална различност на "етничките мАкедонци" |
БЮРМ се роди и съществува единствено на гребена на вълната на отрицанието и омразата, като една същинска Полша на Балканите. |
мрежата довява откъм Бившата югославска република Македония Петрински! Трябва да се използват САМО научно обосновани имена. Иначе, както казва Конфуций, всичко се обърква... БЮРМ и македонствуващ са абсолютно точни научно обосновани определения. Бюрманец, обаче, може да значи и македонствуващ и албанец и турчин и грък - жител на БЮРМ. Нема как да означава българин, щото българите са забранени от сърбокуманизите през 1944... | |
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: StrikeEagle |
БЮРМ се роди и съществува единствено на гребена на вълната на отрицанието и омразата, като една същинска Полша на Балканите. Добро сравнение.* Иначе за Македония - там наистина в нашите взаимоотношения трябва да има точка първа и единствена реставрацията и опазването на българските военни гробища в БЮРМ. Докато този въпрос не бъде окончателно решен да няма други въпроси. Нито свързани с ЕС, нито каквото и да било. Защото е срамота вече 100 години по-късно всичките наши военни гробища да не са в подобаващ вид, заради спънки от наследниците на тези, за чиято свобода българските войници платиха най-високата цена. |
"Няма никаква промяна на югозапад от нас, БЮРМ се роди и съществува единствено на гребена на вълната на отрицанието и омразата, като една същинска Полша на Балканите. Вечните им неудовлетворености, недоволства и плачове по несбъднатото им историческо минало, непрестанното им мрънкане и жалният им хленч колко са онеправдани, ощетени и ограбени, всичко това със сигурност би ги поставили на първо място в света по несретно житие-битие, горките." И малце по-надоле: "Българската войска никога не се занимавала с мародерства, уредниците на Народния музей - още по-малко. Така, че търсете, моля, износителите на ранносредновековните ръкописи другаде, с България те нямат нищо общо." Петрински, |
А ако требе да сме по-сериозни : Тъжно е да се види как политиците и "историците" в тези толкоз много близки в много отношения народи на две съседни държави хвърлят всичките си усилия не за укрепване на взаимоотношенията,а най-паче ... за поддържането на огъня на омразата. И ако има нещо,което не мога да разбера,то това е: Ако македонците не са македонци,а българи,защо се отнасяме към тях със злорадство и насмешка, а не се опитаме да ги убедим в тяхната принадлежност към българската нация? И не...немам изпредвид убеждаване като това,приложено на назе - "потомците на насилствено ислямизирани българи",хукнали в единен строй да се връщат към корено си,а нещо от рода на " со кротце,со благо"... Да,да...знам - ще ви се и малце кютек. Льошото е,че нито ще има полза от това,нито пък имаме силици. Толкоз ли е трудно да организираме културни прояви у нас с участието на македонски групи и състави? Толкоз ли е трудно наши културни дейци / не,немам изпредвид Божо Вампира/,фолклорни групи и самодейни състави да организират изяви в БЮРМ? Толкоз ли е трудно да разберем,че всички сме еднакви въпреки различията си? Толкоз ли е трудно,таваришч Петрински? |
БЮРМ се роди и съществува единствено на гребена на вълната на отрицанието и омразата, като една същинска Полша на Балканите. Автора е добре да прецизира за коя Полша говори. Защото, Полша на Ян Собиески е пример за себеотрицание и рицарски дълг. Ако не бяха полските товарищи* от крилатата хусария, Леополд (не котарака) можеше да завърши живота си не като император на Свещената Римска Империя, а като гювендия на Кара Мустафа. Същата тази Свещена Римска Империя, която участва в разделянето на Полша само няколко десетилетия по-късно, сигурно от благодарност. Та Полша на Болеслав Храбри или Ян Собиески е едно, а Полша на близнаците Качински - съвсем друго. Та, автора нека прецизира, преди да сравнява поляци с бюрманци. А пък, поляците и на пиене носят повече.... * - да дорогие товарищи, оттам идва думата в руският език. |
Да статията е едно меко казано, узаконяване на плячкосването по време на война. По-силния на момента, има правото да се разпорежда със съкровищата, както намери за добре, само и само защото е по-силен. Да пълно узаконяване на плячката, независимо от мотивите. Да, и като чета мненията ви тук, виждам, че ръкопляскате на тази теза, много жалко! |
Данайците не могат да имат никакви претенции към българското културно-историческо наследство на Балканите и най-паче в Тракия и Македонията. Туй, че Великите сили са решили през 1918г. да им дадат тези земи изобщо не означава, че това което е създадено от нашите деди там е гръцко. |
Да ви кажа истината, очаквах да се обади пръв Тракощуропрофесора. Но тука имаме к.........н случай, колкото и да му обясняваш, той си знае неговото. Може би някой археолог или историк, би му обяснил разликата. |
Те учените отдавна са я установили истината, ето тук: http://www.otizvora.com/2013/01/5255/ Ама на данайците ич не им отърва и само си правят вятър на устата. |
Извинете, но днес Петрински съвсем се е олял. Присмял се хърбел на поляците и на "бюрманците". И на нещастния Георгиевски дето му сменили 3 пъти името... Излиза, че сме воювали и проливали кръвта си през "първата половина на 20-ти век" за да може историчери като Петрински да стискат попската корона с рубините и да викат "Няма да я дадем!" *** И една приятелска бележка: "заливът Воло" не съществува", има Волоски залив и град Волос. |
Вечните им неудовлетворености, недоволства и плачове по несбъднатото им историческо минало, непрестанното им мрънкане и жалният им хленч колко са онеправдани, ощетени и ограбени Та за кой народ се отнасяше това? А какво е правила или не правила българската войска при окупацията няма нужда да ми обяснява някой си книжен плъх от прашасалия си кабинет. Доскоро бяха живи дядовците ни, дето са участвали пряко и са ни разправяли това - онова, не съвсем героично и лицеприятно. |