Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Бедните руснаци пак ще пият антифриз и препарати за баня
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:103 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща
Село_
13 Яну 2017 19:50
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Котарак:

Ние, "русофобите", изказваме неодобрението си към политиката на настоящия диктатор на Русия. Който завлича своя изстрадал повече от рсеки друг в Европа народ към пропастта.


А какво беше отношението ви към съдбата на изстрадалия руски народ преди настоящия диктатор? Предишния диктатор съвсем успешно го беше довел този народ до ръба на пропастта и го буташе вътре, и доста избута. Мащабите на трагедията тогава бяха несравними със сегашното ниво на живот на този народ.
Изказахте ли неодобрение тогава, какво беше отношението ви?



Даскал Цеко
13 Яну 2017 20:30
Мнения: 7,537
От: Tuvalu
Мерси. Това ми напомня разговор на опашка:

Моля. Това ми напомня за един руски филм със субтитри, прожектиран в България по време на соца. Та там "летная школа" беше преведено "лятна школа".
Бай Драган
13 Яну 2017 20:35
Мнения: 12,047
От: Bulgaria
Бог да го прости ,но преди години тъстът на приятеля ми, руснак, мужик и богатир дойде да види къде се е задомила щерка му в България. Приятеля ми , ергюнлия го развежда из къщата и го вкарва накрая в мазето при 100-150 л ракия, 3 бурета вино и прилежащите към това мезета. Казал му че отива на работа и вечерта като се върне ще сръбнат по едно.
Хванал го оня ми ти богатир за ръката и го не пуска с думите ,ти на каква работа ще ходиш при толкова пиене. Едвам се отскубнал приятелят ми, а на вечерта мужикът-богатир бил втасъл.
Сега дъщеря му, без кана червено не се разминава на ден. Закалка. Здраво семейство - за пример.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Бай Драган
котарак
13 Яну 2017 20:39
Мнения: 4,526
От: Bulgaria
Село_ 13 Яну 2017 19:50

А какво беше отношението ви към съдбата на изстрадалия руски народ преди настоящия диктатор? Предишния диктатор съвсем успешно го беше довел този народ до ръба на пропастта

Със значително по-малко неодобрение. И с облекчение, тъй като не ни засягаше, вече не зависим от него и неговата страна. Според мен, така би трябвало да разсъждава нормалният българин и патриот, на когото му пука повече за България, отколкото за Русия! Не можем да оправяме света, дявол го взел, да си гледаме нашата си страна.

Пък и предишният все пак "беше довел този народ (само) до ръба на пропастта", както казваш. Следващият, обаче, направи решителна крачка напред! Заедно с народа си, естествено, как иначе!?!
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: котарак
Село_
13 Яну 2017 21:11
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Котарак, защо изопачавате фактите?
Точно предишния го тласна в пропастта, слава Богу не успя съвсем, останаха и живи хора. Не вярвам да ми поискате линкове да ви доказвам какво е било положението на руснаците 90-те години, и особено към края им. Сегашният просто спря свличането на държавата в пропастта и дори повече- вдигна жизнения им стандарт, отделно дето им вдигна духа. Това ли е за окайване?

Ако веруюто ви е, че не бива да гледаме в чуждите панички, а себе си, защо сега непрекъснато се ровите в паничката на руснаците, защо ги окайвате как живеят? Ако не сте го правили преди, не би трябвало и сега да го правите.
Доси
13 Яну 2017 23:07
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Ся, може да не ви се вярва, обаче Русия и при този проблем е успяла да ОБЪРНЕ тенденцията! Факт. Може да са далеч от решаването му, но вървят в тази посока...
Дорис
14 Яну 2017 10:02
Мнения: 28,933
От: Bulgaria
Коментар на Валери Найденов по темата:


https://www.24chasa.bg/mnenia/article/5978096
enlil
14 Яну 2017 12:16
Мнения: 372
От: Bulgaria
Коментираната национална особеност на руската питейна традиция е пряко свързана с официалната държавна политика, която се държи враждебно към неправителствените правозащитни организации на руска територия, с хамериканско финансиране, които, ако бяха оставени необезпокоявани да развиват дейността си, щяха да осигурят достатъчно количество евтин и качествен алкохол, с който да интегрират социално всички пияндурници, а така също - и да ги приобщят към ценностите на пазарния либерализъм, за благото и просперитета на цялата прогресивна световна общественост. Я погледнете Сорос колко успешно успя да включи ромското население в редиците на въздържателите!
Луд към Луди
15 Яну 2017 12:44
Мнения: 1,243
От: Bulgaria
Глупости! Руснаците не пият технологични и всякакви питиета щото нямат кинти а защото са руси...или блондини, както ви кефи!
Те са Ербапи! Мъжествени мужици! и т.н... Те са хора на новите идеи ...
Там се пие к'во да е, защото това е национален спорт!!!
Въпрос на чест е това а не някаква си там бедничка бедност...
Те генерират нова устойчива раса чрез неестествен подбор!
С една дума - споко!!! Бояришник има за всички!
Пенчо бре
15 Яну 2017 12:52
Мнения: 20,364
От: Bulgaria
Дорис
14 Яну 2017 10:02
За линка към коментара на Валери Найденов.
Doziris1
15 Яну 2017 14:05
Мнения: 8,837
От: Bulgaria
Дано е осмислило нечий живот това...творение.
Между другото, "пак ще пият" звучи като нещо, което ще се случи веднъж. "Ще продължават да пият" би свършило по-добра работа за целта на автора...
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Doziris1
Село_
15 Яну 2017 15:28
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Дорис
14 Яну 2017 10:02
Мнения: 22,852
От: Bulgaria
Скрий: Име,IP
Коментар на Валери Найденов по темата:


https://www.24chasa.bg/mnenia/article/5978096


Може би има истина в това.
Но мъжете им нямаше да бъдат толкова смели, ако имаше какво толкова да губят. Така че, вероятно това е от доста доста преди последната война.
Дорис
15 Яну 2017 17:43
Мнения: 28,933
От: Bulgaria
Но мъжете им нямаше да бъдат толкова смели, ако имаше какво толкова да губят.


Не разбирам това.
Бармалей
15 Яну 2017 18:11
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
Не разбирам това.

Е? Как? Казано е - робът може да загуби само веригите си! - Това поне сме го учили...
Та какво имат да губят? Че да ги държи за земята? Правилно е забелязало момичето
Село_
15 Яну 2017 18:19
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
ами същото, което се казва и в статията - няма какво толкова да изгубят, освен веригите си, затова са смели.

Не знам, Дорис, но си мисля че добре осигурените хора, твърде вкопчените в материалните достижения, имат значително по-малък хъс за велики дела, изискващи смелост. Защото това, което могат да загубят, в техните очи е висша ценност.
Gan(ю)гоТрий
15 Яну 2017 19:12
Мнения: 20,679
От: Bulgaria
Но мъжете им нямаше да бъдат толкова смели, ако имаше какво толкова да губят.

Село, не е точно така. Движещата сила е друга "ето наша земля, она не будет чужая земля". Това го изпитаха Хитлер(с железни калени легиони) и Наполеон в битката при Бородино(с по-глезени солджъри). Няма друга държава на света където думата Родина и Живот са така равностойни. Кривите изнежени тикви не проумяват за какво става дума.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Gan(ю)гоТрий
Село_
15 Яну 2017 19:57
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Движещата сила е друга "ето наша земля, она не будет чужая земля".


съгласна съм, абсолютно.
Това което казах, е само лек щрих, допълнение, а и беше основно по повод пиянството на руските мъже- там в статията на В.Найденов то се отдава на това, че руските мъже по една или друга причина са командвани и зависими от руските жени, и че от това пият толкова.

а иначе - тяхното"За Родину" е най-страшното им оръжие, да.
Н16
15 Яну 2017 22:34
Мнения: 8,441
От: 0
Ако погледнем от друга страна.. Да предположим, че там алкохолът е безплатен. Ще пият - ще пият, и ще замръзнат от студ. Така че- такъв е живота. Естествен отбор. Нямало е никакви реални причини- да живеят повече. И - всеки сам си е отговорен за съдбата (в такива случаи).

Затова- пийте български чай, а не руски антифриз.
Н16
15 Яну 2017 22:44
Мнения: 8,441
От: 0
Съгласна съм, абсолютно. Това което казах, е само лек щрих, допълнение, а и беше основно по повод пиянството на руските мъже- там в статията на В.Найденов то се отдава на това, че руските мъже по една или друга причина са командвани и зависими от руските жени, и че от това пият толкова.
И аз да допълня, милата руска картинка.-) Един път, в една руска зима - с температура доста под -10. В един голям руски град- и аз като пешеходец. Минавам по тротоара, и забелязвам, че хората около мен са се спрели - и гледат нагоре към горния етаж на сградата. В тоя момент, на няколко крачки пред мен - се разбива една празна бутилка. Някакъв си пиян, разстрелвал долу улицата - с празни бутилки.. Та така, с руските пияници-))

Пък на руските жени.. им трябва ред- и твърда ръка..А не да си развяват байряка и да командват
Село_
15 Яну 2017 22:53
Мнения: 5,494
От: Bulgaria
Пък на руските жени.. им трябва ред- и твърда ръка..А не да си развяват байряка и да командват


Това си е тяхна работа, те си се харесват такива и си се вземат. Откъде накъде ние ще ги учим какво и как да го правят. Те просто са такива, не е наша работа да ги променяме.
И тъй както са такива, са сътворили това прекрасно нещо - Русия, в смисъл на Россия. На мен ми харесват, и ги приемам точно каквито са.
Добави мнение   Мнения:103 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща