Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Управлението като музициране
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:457 Предишна Страница 2 от 23 1 2 3 4 Следваща »
Ebisu-Odaiba
03 Мар 2005 08:05
Мнения: 865
От: Japan
Рядко пиша мнения под материалите на ЕД (май това ще ми е за първи път).


Този път съм съгласен с ЕД (и това също май ще ми е за първи път) относно паралела, който прави.


Mexikanski Vozhd
03 Мар 2005 08:08
Мнения: 1,597
От: USA
Тук съм за да се срештна не с ДайНов,
Тук съм да видя какво се пише за него.
От Дайнов нищо не може да се научи
Но от коментариите по адрес на простаци като него
най-лесно се оценява нивото на българската простотия.
керпеден_1
03 Мар 2005 08:27
Мнения: 9,911
От: Bulgaria
Ммдааа, Дайнов , прав си! Ти и друг път си го правил тоз номер... да си прав , де! Секъндхенда процъфтява пич, влизаш вътре със сини дочени дрехи и чук в ръката - излизаш с пуловер "BOSS" и джинси "NAM K`VI SI" и примерно китара "Фендър" , иначе си пак Илия , или Евгени , или който си пожелаеш...
Питомните държави си хвърлят непотребните и използувани дрехи , ние ги обличаме и решаваме , че сме вече от техните...
Абе, аланкоолу ми нали тез дрехи са малко носени и изхвърлени , щото не са използувани , щото не са им свършили работа.... откъде знаете , че на нас ша свършат.... нейсе!
Бе, музика , музика , ама духовааа, духова...
Аре, честит празник!
Айс, Грациане,
Минавам от тук
03 Мар 2005 08:53
Мнения: 5,214
От: Bulgaria
Този път хубав се получи материала на ЕД
А музикалната метафора е много навременна. Нещо повече, според мен и перспективна
Миша Неделчев създаде нещо подобно както се казва на заре демократии. Ако не греша, за малки музикални форми в политиката. Това обаче е ретроспективна метафора - по следи на станалото
Евгени тръгна по един да не казвам царски, но проторен път. Антониони направи един филм Репетиция на оркестра.
Евгени тук с един замах открива екзистенциално пространства за питане - камо грядеши и тем подобни.
И дава свой съвсем небезинтересен оттговор, много релевантен на народопсихологията. И по нищо дори отдалеч не прилича на модерния западен опит, глашатай на който Евгени отдавна е свикнал да се представя
Управлението като занаят - дребен, детайлен, но занаят Ето го патоса. не е работа на българското управление да мисли със сложни формули и схеми на абстрактното и безмислено законотворчество на неработещите норми и правила.Мани ги тия купешки неща!
Но да създадат нещо като "парче" в музиката - може и да е дребно, ама да работи да бъде нагледно и да бъде опипваемо, обладаемо, да стане предмет на желание. А по телевизора по същото време като пиша, може и малко по-преди говореше другият голямч народопсихолог Хари Алещксандров със същата тема и със същото внушение. Няма държава, няма институции - да се създадат може и да са дребни ама настоящие да стоят на ясно място и да работят конкретно.
Да живее демокрация!

Редактирано от - Минавам от тук на 03/3/2005 г/ 08:58:10

Група интиликтуалци
03 Мар 2005 09:22
Мнения: 73
От: Bulgaria
Дайнов тук е над средното равнище. И да се обсъжда музицирането под него днес е все едно да се прави автомонтьорски коментар на книгата Зен или изкуството ...
Поморийски
03 Мар 2005 09:45
Мнения: 1,649
От: Bulgaria
Цинист лайнофф
В АОНСУ са се изучавали основно кратките музикални форми, прадназначени за силните на деня. Шантавелникът ги е овладял, с това и се препитава. шашкънин
Група интиликтуалци
03 Мар 2005 09:55
Мнения: 73
От: Bulgaria
Автомонтьорски, каруцарски, поморийски, амебски, ... , назад към Големия взрив...
Sir_Lanselot
03 Мар 2005 10:35
Мнения: 10,020
От: Bulgaria
Дайнов,
Следващите управляващи ще са същите , със същия министър-председател.
Така, че давай указанията си на Симеон. Междувременно, европейските закони трябва да се вземат и прилагат директно, без предварителна обработка с акустична китара. Иначе - другарите пак ще си развеят коня и ще оплескат всичко.
verislav
03 Мар 2005 11:48
Мнения: 1,177
От: Bulgaria
*****

Натиснете тук

Редактирано от - bot на 03/3/2005 г/ 12:13:34

Sir_Lanselot
03 Мар 2005 12:12
Мнения: 10,020
От: Bulgaria
Verislav,
Иди и си напиши мнението под вчерашното му писмо от "Баучър" . Той със сигурност ще го прочете.
Doctora
03 Мар 2005 12:14
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Май след 46 години лутане Южен ще направи нещо разумно. По-добре късно, отколкото по-късно.Оркестър без име от Миндя...е, по-добре е от селкор.



Любопитна аналогия:
Преди 30 години Тони Блеър (с много по-дълга коса), тогава начинаещ музикант се е явявал на прослушване за участие в състава "Грозни Слухове" - "Ugly Rumours". Днешният Таймс цитира думи на Тони Блеър, който казва, че е бил искрено запален по музиката и сигурно е щял да успее, ако само е имал повече талант

Редактирано от - Doctora на 03/3/2005 г/ 12:49:46

Поморийски
03 Мар 2005 13:08
Мнения: 1,649
От: Bulgaria
Поморийска близалка за интилектуалцити
абулафия
03 Мар 2005 13:23
Мнения: 1,653
От: Bulgaria
Скоро си говорихме с един БГ университески преподавател по философия, защо след `89та философският факултет на СУ доста бързо се е избавил от соц. птеродактилите, докато в юридическия тези птици са си по гнездата, надават брутално витални крясъци на всяка лекция, прелитат до парламент и правителство и мътят яйца с бодра смяна себеподобни кретени. След като години на ред бях слушал бг юристи да обясняват за всичко ново, че е неприложимо в БГ и че ние си имаме традиции и специфика и трябва да ги браним като Гюро Михайлов (т.е. да вардим всеки носталгично-мил гурел на тошовия режим) - причината беше очевидна. Свежда се до конвертируемост. Философията няма националност. Една глупост казана в БГ си е толкова очевидна за всеки с някакъв умствен багаж, колкото и същата тъпотия плесната в Атина. Талантливият музикант, дори да почне от последната чалгаджийница, въздейства на всеки, който има уши да слуша, а наглото бездарие, дори да се наливат огромни пари в него, накрая просто си остава Слави. Правото, обаче, е доста специализирана материя и реалната оценка за това дали едно или друго законодателно решение е добро, може да се даде едва след като се видят резултатите й. И то отчетени със смислени статистически методи, а не със шалатаниите, ползвани в днешната БГ съдебна система. Това отнема години. Освен това, за разлика от музиката, правото е техническа и утилитарна материя. За един закон важното е да лови мишки, а не да предизвиква сълзи от вълнение. Когато законите почнат да извикват сълзи или пък някой почне да куфее на тях, работата е лоша. БГ няма толкова време, че да преоткрива топлата вода в парвото. Или поне аз нямам толкова. И то с единствената надежда "велики" правни "умове" като Петканов, Герджиков, Соколов или Корнезов да оставят индивидуална следа в юриспруденцията. Ако Дайновите идеи се приложат директно, това ще значи да се позволи на нашите юридически птеродактили да затворят БГ правната система за всякакви модерни решения и да сведат потенциала за обновяване на системата до своя интелектуален потенциал. Сега много от рецепциите в БГ наистина се правят по твърде лош начин. Но помислете - ако си имаш работа с хора които един готов модел не могат да ашладисат, какво остава да чакаш да напишат нещо "авторско". Все едно да си направиш групичка със хора, дето нещо готово не могат да издрънкат на жичките и да чакаш от тях да композират. Освен това - за разлика от музиката, в правото не сме толкова суетни и заемането, ашладисването и прекрояването са повсеместна практика. Всички почват от римското право и до днес хвърлят по едно око на там. Германия учи от САЩ, Сащ учи от Япония, Япония от Германия. Просто, процесът на развитие на правото е много повече колективен, отколкото дело на единици гении. Наскоро тук беше приет Законът за защита от Дискриминация. Първите подобни норми са приети през 70те в Англия. Герджиков и Мръчков воюваха с нашия проект на същото основание - не бил "наш, роден", а "лош превод". Обаче се бяха намерили читави експерти, които да го напишат и прокарат в НС и сега в цяла Европа специалистите признават БГ закона за последна дума в антидискриминационното право. И понеже в Англия точно в момента тече ревизия на законите от 70те - хората казаха, че ще ползват нашия пример. Самоцелното търсене на "национална специфика" в парвото, както и в инжинерните науки например, е просто провинциална комплексарщина, заради която после има жертви. Особено когато се прави, за да се запази позицията на група бездарни и изживяли времето си юристи/конструктори, които са се окопали и се възпроизвеждат. Докато българската юридическа гилдия не се конвертира към модерните стандарти за образование и етика - никакви самоинициативи. Който иска да види какво става с подобни "родни" модели само да хвърли едно око на дереджето с прокуратурата. Разбира се, практиката да се пишат закони за утре понеже ще затваряме глава Х и без никаква оценка за въздействието им и съобразяване с БГ реалности е просто престъпление, но това е отделна тема.

Редактирано от - абулафия на 03/3/2005 г/ 13:35:23

Iezuit
03 Мар 2005 13:47
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Яааа, Дайнов днес наистина ми хареса!
Ми така е, Дайнов. Лошото е, че във всяко правителство "музикантите" си мислят, че след като са бачкали на канго, което дига шум, могат да свирят и на контрабас. И се упражняват върху нещастния ни слух...
Silvarr
03 Мар 2005 14:11
Мнения: 54
От: Bulgaria
Мислехрче г-н Дайнов е доста пристрастен в отценкитеси до днес .
Дали не е дошло време дасе пребоядиса отново?
С интерес ще очаквам метаморфозатаму накъде ще избие.
Doctora
03 Мар 2005 14:29
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Има време до изборите.
Ако вече си е направил групата ще прочетем вероятно
Музицирането като управление.
Osa
03 Мар 2005 14:42
Мнения: 349
От: Bulgaria
"Това са вече намеци към следващите управляващи. Сегашните, дето са убедени, че Славейковите са братя, а Златьо Бояджиев е композитор - какво да им обяснява човек за септи, отворени минори и екипност?"
Конформистчето Лайнофф сам признава, че се е лепкал от група на група смучейки наготово труда им, но с наближаването на изборите започва да се изнервя, че е избрал непечелившата позиция. Чудя се плаща ли си за тези статии, които му публикуват в "Сега"?
Монтен 1
03 Мар 2005 16:47
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
Абулафия, чел съм от теб умни неща, ама това за птеродактилите не е от тях.
-
Трябвало е онзи твой познат да ти разкаже как са прогонени от СУ след 89-та професорите-философи Исак Паси, Добрин Спасов и Кирил Василев - нито един от тях не е прочел и 1 лекция след датата на административното си пенсиониране. Нещо да се досещаш защо?
Моят съвет - чети големите мислители и отбягвай "мъдростите" на дребните кариеристи.
hamer
03 Мар 2005 16:56
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
Не бе, Дайнов, не! Не Златю Бояджиев е композитор, а Панчо Владигеров е художник
hamer
03 Мар 2005 17:04
Мнения: 10,867
От: Bulgaria
Абулафия, съгласен съм с тебе. Но и ти не можеш да не се съгласиш, че у нас законите живеят свой живот на книга и изобщо не се прилагат в действителността. Затова може и да изглежда, че сме изградили европейско законодателство, европейски норми, но това е само на книга, ние не живеем по европейското ни законодателство и норми. И в това е трагедията ни - че никой не иска да накара леля Пена от Силистра да прилага закона такъв, какъвто е. Бих дал много примери, но не ми се пишат излишни приказки - всички сте достатъчно съобразителни , разбирате за какво става дума имате и лично преживени примери.
Добави мнение   Мнения:457 Предишна Страница 2 от 23 1 2 3 4 Следваща »