Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Заблудите за раждаемостта при циганите
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:78 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
Чичо Минчо
16 Мар 2005 09:41
Мнения: 195
От: Bulgaria
Tim, това не е точно така, както го казваш.
Когато бях в Щатите видях една негърка от Етиопия (женена за американец) бременна с четвърто дете. Всички останали хора, с които се запознах, имаха поне по 2 деца. Това е в разрив с твоята теория, че при консумативното общество има ниска раждаемост.
Ниската раждаемост е породена само и единствено от еманципацията на жените. Нали затова си правят вазектомия, ползват спирали, тровят се с противозачатъчни и правят какви ли не други глупости за да изменят същността на човешката природа, която Господ ни е дал.
Не познавам мъж, който не иска да има много деца. Симеончо има 5, моят баща има 4.
А европа отдавна се е обърнала на луна-парк в който преобладават идиотите, на който му се работи ходи в Щатите.
Европейският социализъм е пагубен.
независим експерт
16 Мар 2005 09:43
Мнения: 420
От: Bulgaria
Нямам време за дългъг постинг, но и аз смятам, че статията е мръсна демагогия. Куца на много места и дори не звучи сериозно.
Ягодка Пролетна
16 Мар 2005 10:06
Мнения: 273
От: Bulgaria
30% от германските жени днес не желаят повече от едно дете, а цели 40% заявяват, че децата са пречка за тяхната реализация. Не виждаме ли подобна мотивация и у отдавна еманципираните българки? Очевидно еманципацията също е "виновник" за срива на раждаемостта.

Дайте на еманципираната българка заплата като на еманципираната германка и ще видите как ще е съгласна да има и повече от едно дете, защото хем ще ходи на работа и ще гради кариера, хем ще има пари за бавачка. Децата са богатство, на което по обясними причини не можем да се насладим. ( защото, за разлика от циганите, на повечето от нас ни пука дали ще ни стигнат парите да отгледаме второ дете без да го лишаваме от основни неща).
Mrx++
16 Мар 2005 10:09
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
Вижте, статията е много добра и казва истината.
Високата раждаемост е характерна за бедните, недоразвити обшества.
Фичо:
......На мене статията и автора ми харесаха. Мисля, че е прав. Готов съм да свидетелствам за него пред лустрационната комисия..............
Фичо тъкмо с първото изречение кажеш нещо умно и с последното показваш, че си луд за връзване. Каква лустрационна комисия те е патила - да не сте създали двамата със стрина Нелка лустрационна комисия в кухнята и ти си готов да свидетелствуваш, докато тя готви манджата (Имах двама учители по български мъж и жена, дето се сбиха докато спореха как е правилно да се казва манДжа -произлиза от италианското манджаре или манЖа -произлиза от френското манже, и се разведоха заради тази дума).
Артиста
16 Мар 2005 10:12
Мнения: 5,204
От: Canada
Стават грешки.
Мислиш за кастрационна, а пишеш по навик лустрационна комисия.
Dante
16 Мар 2005 10:16
Мнения: 3,839
От: Bulgaria
Ягодка Пролетна прочела нещо и го разбрала наопаки. Проблемът не е в заплатата или не е само в нея.
V1010
16 Мар 2005 10:30
Мнения: 21
От: Bulgaria
Някои от горните постинги казват истината за ниската раждаемост - причината е в женската еманципация. Еманципираната жена иска да се чука без да ражда. Резултатът е известен - ниска раждаемост. Дали е така в страни, където жената е зависима от мъжа - Япония например. Който иска висока раждаемост, трябва да ограничи свободата на жените. Звучи реакцйонно, гадно, но си е истина
Васуки
16 Мар 2005 10:36
Мнения: 3,605
От: India
Преди тоя сиганин е паразитирал в ЦК, сега е при Сорос изглежда. При социализЪма доброто за сиганите беше, че ги обгрижваха да стават цивилизовани люде. Лошото от тяхна гледна точка- че го правеха и с бая кютек, за да бачкат поне малко, да придобият професии в Строителни войски, да пращат децата си на училище и т. н. При либерализма доброто за тях е, че нищо не ги карат да правят ни с кютек, ни с друго. Лошото е, че никой не иска да ги обгрижва. Само у нас ционистите пробутват насила някакъв либералин социЪлизъм по отношение на сиганите: хем да ги обгрижваме за наша сметка, хем да не ги пипаме с пръст заради свинщините, мародерството и безобразията им. Целта на ционистите като Сорос е да продължава геноцидът върху българската нация.
The Fool on the Hill
16 Мар 2005 10:36
Мнения: 2,055
От: United States
Хайде, за интеграционните проблеми на циганите сме си чесали клавиатурите нееднократно.
Недоумението ми иде от другата теза - за раждаемостта. Кой е този, който ще твърди, че в глобален мащаб е необходима висока раждаемост? Или по навик си използваме двойния стандарт - нека китайците си ограничават раждаемостта, ама ние трябва да станем 10 (или колко всъщност ни се иска ) милиона.
Единствената разумна идея за бъдещето на планетата (която на мене е известна) е тази за устойчивото развитие. Тя е априори в противоречие с идеята за неограничена раждаемост.
Humpty_Dumpty
16 Мар 2005 10:39
Мнения: 214
От:
Хубава статия, ама - циганска!
Тоя лъже като дърт циганин!
america1332002
16 Мар 2005 10:39
Мнения: 5,137
От: Bulgaria
а бе вие какво искате? булгарската жена да ражда през 2 години, както се отелват кравите ли? да не би да е крава?
демографска криза имали, много важно.
Старшината
16 Мар 2005 11:10
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
За радост - едно става пределно ясно от написаното: И на 82 циганинът си остава циганин.
Марко Ив. Тотев
16 Мар 2005 11:10
Мнения: 1,837
От: Bulgaria
Хайде, холан, човекът не е повече циганин от доста българи, било членове на ЦК, било членове на Сорос.
А статията ми хареса най-вече с това, че нарича някои нещас истинските им имена, например "циганин" си е "циганин", а не "ром" или "афробългарин".
Артиста
16 Мар 2005 11:20
Мнения: 5,204
От: Canada
Досега циганите крадоха жици, за да поддържат нивото на раждаемостта.
Сега ще видите - в газетата пише, че брат'чедите им купуват Кремиковци.
Захарски
16 Мар 2005 11:30
Мнения: 11
От:
Тъкмо да си лягам и прочетох коментара на V1010 за японските жени. Ведесетдесет, не си прав приятелю:
1) Днешните японски семейства имат толкова деца, колкото и европейските, т.е 1-2 деца, три са по-рядко. Причините са същите, резултатът е същия - спад на раждаемостта. Присъствал съм на лекция посветена на раждаемостта, на която професор от яп. университет прогнозира изчезване на японската нация след 100 г;
2) Японската жена не е зависима от съпруга си, точно обратното е. Въпреки, че съпругът изкарва парите, харченето им се контролира от съпругата. Често срещано явление е съпруг да моли жена си да му даде еди каква си сума, за да се почерпи с приятели. Или пък жена да си купува дрехи от бутик, а съпруга да го облича от кварталния универсален магазин:-) Тази традиция е стара и се практикува до днес. Питал съм мой приятел-японец, финансов анализатор в "Лемън Брадърс" (инвестиционна банка) "Добре, ти управляваш парите на толкова хора, а твоите пари ще оставиш да ги управлява съпругата ти (тогава той беше ерген), която може и хал-хабер да си няма от финанси." Той се усмихна и каза - "Така правят всички". (продължението - друг път).
Сега - лека нощ.
Aranita
16 Мар 2005 11:30
Мнения: 3,339
От: Bulgaria
...
Редактирано: 2 пъти. Последна промяна от: Aranita
taki
16 Мар 2005 11:39
Мнения: 418
От: Bulgaria
Въпросът не е дали съзнателно или несъзнателно ромите раждат много деца, а дали го правят отговорно, т.е дали си гледат децата, дали им осигуряват нормално съществуване, образование, възпитание.и..............Затова задължението на ромските организации не трябва да бъде превземането на властта, а разяснителната дейност от ползата на размножаването на безимотни, неграмотни и тежко живеещи хора в гета.
В България преди 50-60 години ромското малцинство имаше много привилегии, особенно многодетните семейства, веднъж като ром после като многодетен. Жилище с предимство, Университет по някаква буква с предимстно *младите не знаят но старите помнят буквите за предимства бяха половината азбука*, социални помощи с предимство... Е господин Автора може ли да ми отговори, ЗАЩО САМО 40 % СА СЕ ИНТЕГРИРАЛИ. Защо сега тези 40 % не се погрижат за останалите 60%.Сега раждат за да си продават децата, а не да ги гледат или ако ги гледат ги пращат да просят и проституират.
Старшината
16 Мар 2005 11:49
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
Захарски, мани ги тия лакърдии бе ... Японката - т'ва, китайката - он'ва ... СтанАли са независими, откак си купуват вибратори, че - абе ти ги знаеш тия неща, ама тука ни разтягаш локуми
kaily
16 Мар 2005 11:54
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Еманципираната жена иска да се чука без да ражда.


V1010, и мъжът иска да се чука без да ражда, бе.
The Fool on the Hill
16 Мар 2005 11:54
Мнения: 2,055
От: United States
Старши, много интересна теза повдигаш - "За еманципация чрез вибрация!" Я разясни по-подробно нашенските й аспекти.
Добави мнение   Мнения:78 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща