Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Американският посланик у нас Джон Байърли /на снимката вляво/ летя със самолет F-15, пилотиран от командира на 173-о авиокрило на Националната гвардия
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:39 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Костас_Симитис
15 Юни 2006 23:55
Мнения: 1,511
От: Greece
Вън от България !Докога ще търпим да ни заробват турски националисти и американски неофашисти-империалисти. Никоя уважаваща себе си държава не би допуснала подобно нещо. Станахме прислужници на САЩ. А България е къде-къде по-велика държава, с къде-къде по-история и култура. Не на американските завоевателни амбиции!!!
fractal
16 Юни 2006 00:01
Мнения: 9,824
От: Bulgaria
с американците идват и торнадата в пловдивско
редник
16 Юни 2006 00:26
Мнения: 9,547
От: Bulgaria
. Дипломатът, екипиран с парашут, се качи на изтребителя...

Интересно, с какво друго може да е бил екипиран - може би с чадър или дъждобран?...

Редактирано от - редник на 16/06/2006 г/ 23:51:22

WHATS UP
16 Юни 2006 01:20
Мнения: 2,363
От: Germany
С гърне да не се наака при старта?
Горскио
16 Юни 2006 01:51
Мнения: 1,819
От: Bulgaria
Позор за България.
Ако искат сафари, да си го правят в Африка тия нещастници. Жалко и за Американския данъкоплатец.
мравилников
16 Юни 2006 04:40
Мнения: 663
От: Canada
Прав си, Костас Симитис.
Zmeja
16 Юни 2006 06:35
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Аз пък по същото време се качих на градски автобус 204, но медийте явно не са намерили за нужно да отразят този важен факт.
Не разбрах дали посланика е бил само пътник, защото нашата бивша външна министърка "можеше" освен да се вози и да кара самолет, бившият монарх - да кара влак, а настоящите депутати - "Мерцедес"-и. Народа вероятно скоро ще подкара валяк...
чичата
16 Юни 2006 07:22
Мнения: 5,225
От: Bulgaria
...ако бяхме достоен народ, управниците ни щяха да кажа...
...ооо америка...
...ще имаме ползотворно сътрудничество разбира се...
...дайте да ви упражняваме интереса тук...
...на балканите...
...но през призмата на нашият интерес...
dobadoba
16 Юни 2006 08:09
Мнения: 5,891
От: Bulgaria
Прави впечатление, че УСА-посланика е служил в казарма, при това в елитните ВВС. В същото време у нас от бат' Серго, Царчето и Сопола май само последния карал казарма, при това в КЕЧ-а...
Chicho Dr.
16 Юни 2006 08:31
Мнения: 8,006
От: USA
1. Чичата, пак печели моите овации за най-точно изказване. Не, защото и той е чича, но защото правилно е видял проблема. Не са ни виновни американците. Никой не ни е задължавал да влизаме в НАТО. Никой не ни екарал насила да приемаме американски бази. Интересно какво предлага Костаки? Да поканим гръцка база? Или да тръгнем да избиваме америакнския персонал?
2. Редник този път е уцелил 10-та по остроумие. Много точно редник!
3. Змея, също е посочил точно важността на новната.
Живи и здрави всичките!
Димитрова
16 Юни 2006 11:21
Мнения: 1,084
От: Bulgaria
Chicho Dr., би ли ни посочил някакъв период в БГ история ( без да навлизаш в древния), когато БГ е била в състояние самостоятелно да се позиционира сред външните сили. Ту, като съюзник на Германия, обявява война на САЩ, ту се подарява на нея, успявайки в промеждутък между двете събития да се залюби с СССР, а после непредвидливо да предаде Русия на САЩ, без да направи сметка за краен резултат. Но никой не обича лутащите и ненадеждни „партньори”, които, впрочем, не пречи да ги използват интензивно. Състоянието на абсолютната зависимост и невъзможност да съществува суверенно, направо, е естествено състояние. Но когато субект уважава себе си, той винаги намира начин да накара другите да го уважават, поне, за това, че се продава скъпо. Има много държави , които така живеят. Но нашия случай е друг. Прав си, Chicho, осъзнавайки патовата ситуация и задавайки толкова логични въпроси на Костаки, който по своята наивност залита в заоблачните сфери.
И ти да си жив и здрав - при горепосочената ситуация с сигурност ще оцелееш.Тя е здравословна за не принципните субстанции.
Костас_Симитис
16 Юни 2006 11:42
Мнения: 1,511
От: Greece
Другарко Димитрова, ти чий интереси защитаваш?Аман вече от емигранти, които без да знаят реалностите в България, дават мнения и препоръки. Разбира се , че съм наивен другарко, наивност е да те боли като виждаш как държавата, в която си се родил се се продава на чужди интереси.
Kapitanot
16 Юни 2006 11:58
Мнения: 2,271
От: Burundi
Абе МНОГО КОМУНИСТИ ТУКА БЕ?Другари, от 1989 капиталистическата заплаха от Запада НЕ СЪЩЕСТВУВА!
Да ви напомня само- Западна Европа и Америка са ни партн6ори (ЕУ) и съюзници (НАТО); СИВ и Варшавския договор са в древноста!

Цитат:
Никоя уважаваща себе си държава не би допуснала подобно нещо

НАПРОТИВ- Американски бази има и в "големите" демокрации- Германия; Италия и тн... Още НИКОИ не ги е изпапкал, така че спокоино. В Германия се надигна вълна от НЕДОВОЛСТВО, че изместват АМ бази в источна Еврипа и така губели сериозни средства, а тук още на партизани си играем и сваляме капиталистите! Алоооооо....
popangelov
16 Юни 2006 12:24
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
В Германия и Италия само се казват военни бази. Иначе са окупационни корпуси, останали след Втората световна. Между другото, в Германия има(или поне до миналата година имаше) и британски окупационни сили, за които никой не говори особено.
emoto
16 Юни 2006 12:31
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Некак си икономически погледнато, всички страни с присъствие на чужди войски (даже и окупационни) са напредвале бързо.
Примери: - Япония, ГФР, Австрия (сред западните)
- сред соц страните - Сите със съветски и войски на варшавския договор (ака има някакава неуловима за мен разлика), включително и прибалтииските, са вече членове на ЕС - за разлеката на самоотбраняващите се България и Румъния.
Само коментар без оценки.
emoto
16 Юни 2006 12:34
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
popangelov, и френски.
Само дето отдавна не са окупационни а са преименувани на специалисти за подпомагане на съвместните отбранителни действия
Но по самочувствие и настроение към местните нищо не се е изменило.
Kapitanot
16 Юни 2006 12:44
Мнения: 2,271
От: Burundi
Военно Присъствие в Евразия (превот от немски- Капетанот)
Натиснете тук

"... Според Пентагона общо 120 000 АМ воиници са дислоцирани в Европа, като в Германия се намират наи- много от тях- ок. 71 000. Германия е наи- важната Американска база извън Америка...
... Важни Американски бази с до 10 000 воиници са поддържани от САЩ освен това и във Великобритания и Италия...
...Mildenhall und Lakenheath (England), Aviano (Italien), Incirlik (Tü rkei) sowie Spangdahlem (Eifel) in Deutschland..."

500 воиника НЯМА ДА НИ ИЗЯДАТ!

Цеко Сифоня
16 Юни 2006 13:04
Мнения: 199
От: Bulgaria
Излита един изтребител F-16 от самолетоносача и докладва в командния пункт:
- Първи, тук осми, излетях
- Разбрано осми, записвам те
След малко пак:
- Първи, тук осми, вече съм на вражеска територия
- Разбрано осми, записвам те
След още малко:
- Първи, тук осми, срещу мен лети СУ-27
- Разбрано осми, отписвам те
mechi
16 Юни 2006 13:17
Мнения: 792
От: Bulgaria
1. До този момент не можах да разбера за какво са ни нужни тези америкнаски бази. На нас. На Бг.
2. Ако е за икономическа изгода - то трябваше нееднозначно и ясно да разберем - за какво са изтъргувани базите. Досега, доколкото ясно, точно и еднозначно разбрахме - БЕЗВЪЗДМЕЗДНО (?!)
3. Всички тези езикови флуктуации, морални лутания и разсъждения, кой има бази и кой няма, дали им е добре на тези, които имат и дали им е зле на тези, които нямат, някак ми приличат на приказки на клюкарско сборище - "една жена каза".
4. Смешните изцпеки от рода на "...американците раздали на старците от едно село очила и ги прегледали...", или "...посланик се качил на..." сигурно си имат свето място, но не виждам защо нас трябва да ни вълнуват. Наистина без да имат може би за цел, ни представят пред самите нас като аборигени. Може би това е естествено и нормално, но ние, по-възрастните имаме някакво точно определено разбиране за достойнство и доводи от рода на "Американски бази има и в "големите" демокрации- Германия; Италия и тн... Още НИКОИ не ги е изпапкал, така че спокоино. " за мен специално са малко нещо като съвети за други хора.
5. Доколкото разбирам, без да имам възможност да имам някакви сведения от "първа ръка", са поставили страната ни в някаква клопка и новоизпечените "политици" (които нямат никаква подготовка да бъдат такива), не са могли да откажат нито пък да извлекат някаква макар и минимална полза от положението. Така че са продали интересите на БГ, както и достойнството на народа, което обаче не е такава голяма беда, тъй като много години този народ е учен, че "преклонена главичка сабя я не сече", "парите не миришат", "всичко което е на запад от Драгоман" е хубаво, обучаван е в "социалистически интернационализъм", "глобализъм", "американски начин на живот", "американската мечта", от камиони са му хвърляни шоколади, раздавани са му стари дрехи, очила и какви ли не още неща, така, че както се вижда - "шъ го понесем".
6. А ние - едно такова междинно поколение, което има по-различни представи за достойнство, народност, гордост, професионализъм, култура, поколение в което "чиновник" не беше най-уважаваната професия и т.н. сме съвсем малко по количество в Бг, останалата част успя навреме да се разпилее по света - от Аляска до Австралия, от Канада, САЩ, Южна Америка, Африка, Китай, Индия. Няма да се изгубим. Ами това е по което си приличаме с евреите - повече сме извън Бг, отколкото в нея.
Костас_Симитис
16 Юни 2006 13:44
Мнения: 1,511
От: Greece
Вие как смятате, ако Китай, Русия или пък дори България пожелае да създаде военна база в САЩ , ще ли позволят американските империалисти подобно нещо? Не е задължително да бъда комунист за да съм силно против американската имперска политика.
emoto
16 Юни 2006 14:07
Мнения: 1,585
От: Bulgaria
Разбира се. Може да си просто грък. Винаги против американската политика. Затова имат и база, а и цял един комплектен флот приютяват.
Никой да не се смята за обиден.
Просто има нации, на които в един момент нема как да им откажеш.
Добави мнение   Мнения:39 Страница 1 от 2 1 2 Следваща