Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Попай и Гаргамел правят политика
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:47 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
stormleader
10 Юли 2006 23:02
Мнения: 310
От: Canada
Костов знае какво прави.
steppenwolf
10 Юли 2006 23:03
Мнения: 4,887
От: New Zealand


Това с Гаргамел е големо попадение на кмета!



Гане, дан съ ядосваш...?
milcho
11 Юли 2006 00:33
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Много отпускарски го дават вече у вестника, затъжих се за Боленчо, за Царо, само Бойко, тук, Иван там, бръснарски канцонети...
ole-le
11 Юли 2006 01:22
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
Петьо Цеков
Хубава статия.
СветлоПиво
11 Юли 2006 01:37
Мнения: 8,839
От: Canada
ББ е отроче на комунистите продължаващ да си врътка задника по течението. Няма да се учудя, ако отвори границите с Турция за да спечели изборите за президент. Вживява се в ролята на голям политик, а на практика е незначителна фигура с големи претенции........
paragraph39
11 Юли 2006 02:41
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
/:/ "...Важното е да се говори така, че да попаднеш чрез първите страници на вестниците в народното сърце."
......................................... ......................................... .....................................
ВАЖНОТО е: "Журналистите и медиите ТРЯБВА да информират Обществото НЕ за това, което политиците и управляващите са казали и направили, а за това, което те НЕ са казали, но са направили, или са казали, но НЕ са направили!"/Р39/
Медиите могат да бъдат толкова полезни, колкото и ВРЕДНИ за Обществото! Българските медии, МАЙ, са повече вредни, отколкото полезни?!
ole-le
11 Юли 2006 02:49
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
paragraph39,
Няма вредни медии. Както казва Андрей Пантев - една книга може да бъде опасна единствено ако ти падне от библиотеката на главата.
paragraph39
11 Юли 2006 03:14
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
OLE-LE,
Медиите ОТДАВНА вече са в къщите ни! И са ни ОБСЕБИЛИ и ЗОМБИРАЛИ- което им е днес целта, де!!!
НЕ книгите /и медиите/, а разпространяваните чрез тях ИДЕИ и/ли целенасочено ПОДБРАНА /дез/Информация, са ОПАСНИТЕ и ОПАСНИ/когато са!/!!!
Нали, казано е: "В началото бе Словото!"- някога е било Божието Слово, а днес Медийното слово/ Словото на тези, които стоят ЗАД медиите или ги притежават и НАПРАВЛЯВАТ/!!!
ole-le
11 Юли 2006 03:51
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
Параграфе,
що ме караш да пояснявам ясни неща ? Естествено, че става въпрос за информация, независимо от приносителя й.
*
Няма опасна информация и опасни идеи. Опасно е единствено ограничаването на свободното им разпространение.
paragraph39
11 Юли 2006 04:49
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
OLE-LE,
/:/ "...Няма опасна информация и опасни идеи. Опасно е единствено ограничаването на свободното им разпростране"
......................................... ......................................... .....................................
Да разбирам ли, че ти НЕ си ПРОТИВ свободното производсткво и разпространение, например, на литература, видео, CD, интернетсайтове и прочие с ПЕДОФИЛСКО съдържание/Информация и Идеи/?!
Да разбирам ли, че ти НЕ си ПРОТИВ свободното разпространение на Идеите, например, на "Радикалния Ислям" и на т.нар. "Мюсюлмански Тероризъм" ?!?

......................................... ......
Все пак, според българската Конституция, ИМА ОПАСНА Информация!!! И ИМА ЗАБРАНА за разпространяване на "опасна Информация" !!!
......................................... ......
КОНСТИТУЦИЯ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ
...
Чл. 39. (1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин.

(2) Това право не може да се използва за накърняване на правата и доброто име на другиго и за призоваване към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпления, към разпалване на вражда или към насилие над личността.
Чл. 40. (1) Печатът и другите средства за масова информация са свободни и не подлежат на цензура.
(2) Спирането и конфискацията на печатно издание или на друг носител на информация се допускат само въз основа на акт на съдебната власт, когато се накърняват добрите нрави или се съдържат призиви за насилствена промяна на конституционно установения ред, за извършване на престъпление или за насилие над личността. Ако в срок от 24 часа не последва конфискация, спирането преустановява действието си.
Чл. 41. (1) Всеки има право да търси, получава и разпространява информация. Осъществяването на това право не може да бъде насочено срещу правата и доброто име на другите граждани, както и срещу националната сигурност, обществения ред, народното здраве и морала.
......................................

ole-le
11 Юли 2006 05:48
Мнения: 5,620
От: Bulgaria
Параграфе,
идеите и информацията трябва да могат напълно свободно да се разпространяват, обменят и сблъскват в спора.
*
Аз не се наемам да бъда Господ и да определям кои идеи и информации са добри и кои лоши. Мога единствено да кажа, кои подкрепям и кои не подкрепям, кои ги считам за логични и кои за абсурдни, кои за естествени и кои за изкуствени конструкции, кои за истинни и кои за лъжи, кои са в моя полза, кои в моя вреда, но никога не бих си позволил да налагам своето мнение, като последна инстанция на истината, още повече пък силово.
*
Ако аз днес си позволя да го направя, то утре на същото основание друг ще си позволи да го направи спрямо мен. Ако го направя, то ще участвам в увеличаването на съвкупността на несвободата и нетолерантността от която утре и аз ще страдам, когато неизбежно се обърне срещу мен. Това се отнася за всеки.
*
Що се отнася за болестните състояния (педерастия, педофилия, шизофрения и т.н. филии), то те трябва да се лекуват и превентират. Не съм лекар психиатър, но е установено че именно ненормалната и противоестествена среда на фалшивите "добри нрави" е предразполагащият фактор за отключването на тези заболявания.
*
На идеите, трябва да се противостои единствено с идеи. Единствената идея над идеите, която трябва да бъде устоявана по всякъкъв начин е възможността това свободно да се случва.

Редактирано от - ole-le на 11/07/2006 г/ 06:08:02

D-r Zvezdnikov
11 Юли 2006 07:48
Мнения: 1,522
От: USA
Андрей Пантев, нищо не знае. Това са остроумни глупости!

Графът
11 Юли 2006 08:21
Мнения: 4,109
От: Bulgaria
ole-le, !
А една книга (вестник, медия) са опасни само когато попаднат в ръцете на човек, който не знае за какво служат.
Miranda
11 Юли 2006 08:31
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Ние сме свикнали да живеем в измислен свят още от времето на социализма.


А Иван Костов е от малкото политици, които се опитват да ни извадят от заблудата.






Пенкилерка
11 Юли 2006 08:48
Мнения: 1,281
От: Bulgaria
Егати фарса - Блудния да те вади от заблудата!
Miranda
11 Юли 2006 08:58
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Човек трябва да пожелае сам да излезе от заблудите си.


Иначе - и Господ не може да му помогне.







etkata
11 Юли 2006 09:10
Мнения: 31
От: Bulgaria
най-късно след 7-8 години, ще си спомняме с умерзение за измисления генерал- пожарникар
патриарх Никифор
11 Юли 2006 09:18
Мнения: 3,571
От: Vatican City
Поредната лъжлива статия.
Топлофикатора е назначен при Жан Виденов и не бива да се забравя, че у нас има само едно енергетично лоби, което именно го е излъчило от своите редици да дере кожите на народа и пълни партийните хазни. А че Софиянски има сметки със стотици, а не десетки милиони знаят и децата в БГ.
Зе Мария
11 Юли 2006 09:21
Мнения: 2,227
От: Bulgaria
Представете си как се чувства обикновеният софиянец. Него го заливат информации, и както казва в съседната статия Ламбовски-те обикновено излизат верни. Който са оплюли, не се е обърсал повече. Няма никакво значение, че болшинството пъти е било напразно. Това само създава объркване в народната глава, затуй за по сигурно-има ли власт, дееба неговата мама крадлива..
Това е пътят към скепсиса и сринатите ценности-това е пътят към..знаете
Петьо побърза да се присъедини към общия хор на плювачите, към хора на фризьорките и таксидрайвърите, в иначе отличното четиво за бг действителността.
Специално шефът на парното ми се вижда прекалено удобна и показна фигура-кой не го мрази и не го псува. То, че е крал- възможно е-но кой директор не краде? Въпросът е, че едва ли ще излязат достатъчно доказателство-то, ако имаше нещо, душмани бол, за 10 години щяха да го разнесат..Доста съмнително-ами като го пуснат сетне-а ще го пуснат ли, след тази пушилка.Пак съмнително.
Скапано племе сме-няма две мнения. Ся, след такава жажда за мъст, справедливостта ще поостане на заден план и няма начин набелязаният за жертва да не "си признае вината". Все пак, да правиш дебели обобщения, преди на човека да са му прочели присъдата, може да е позволено на Ламбовски, но на Цеков не е-щото Ламбовски не му е работа да прави коментари-той може, примерно, да пише стихове.
Плащаме скъпо парно-щото директорът краде. Да си плаща на певачки..
Плащаме скъпа такса смет-пак по същата причина. Да се готви Румен Вълка.
Плащаме скъп ток-да се готви Овчаров-пардон-Йордан Костадинов..
За всичко това комплексно-разбира се, Софиянски, или Костов. Станишев е твърде невзрачен за народната омраза.
Намирисва на яка показност, популизъм, сиромахомилство, натегачество и пр..Тогава? Излиза, че освен репресивния апарат, то оръдие на властта са и независимия Съд, независимите медии.
Ало, г-да журналисти? Цеков!?!?
Пак ли трябва да припомняме, че журналистиката не може да е на страната на властта. Вместо да ви плаши „нещо в Дания,”вие не само затваряте антените си, с които нюхате обществото, ами даже просто припявате на баба Гица от пейката и таксиметровите шофьори, като изразители на наросоциологията! Вместо да се попитате „що сега”-вие предварително осъдихте морално човек. Бг журналистиката в Европейска Бг осъди предварително човек!
Щом носителят на Черноризец използва в осъдителен контекст едно предварително задържане, то какво остава за дописничката на вестник "Сабахлям"-Дебелина Александрова?
И знаете ли що става така-ми просто не се работи достатъчно и това е по лесно..А и секи го може.

Редактирано от - Зе Мария на 11/07/2006 г/ 09:30:13

Calina Malina
11 Юли 2006 09:23
Мнения: 6,931
От: Bulgaria
Много добро четиво на П.Цеков. Суетата наистина е отличителна за голяма част от бг политици. Случайно попаднах вчера и на някакво тв предаване на Е.Кошлуков - монологично като В.Сидеров нововремецът се разхожда пред камерите и сее ли сее просвета и морал... Изхвърлят те от едната власт, ти нахлуваш в сърцето и душата на скъпата електорална единица през другата. По едно и също време - кеф ти Сидеров, кеф ти Кошлуков. И ... свободата да преминеш на психотрилър или латино сапунка.
Miranda
11 Юли 2006 09:41
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Намирисва на яка показност, популизъм, сиромахомилство, натегачество и пр..Тогава? Излиза, че освен репресивния апарат, то оръдие на властта са и независимия Съд, независимите медии.


Зе Мария



Редактирано от - Miranda на 11/07/2006 г/ 09:42:44

Добави мнение   Мнения:47 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща