Perkoles, нормалния човек уважава правата на другите. Той има достатъчна оценка за своята стойност и не се нуждае да доказва на себе си, че е повече от другите за да дакаже всъщност, че е ценен поне колкото другите. * Комплексара се опитва да наложи на другите своите вкусове и т.н., защото те са "най-добри". Прави го, защото и той не вярва, че е така. За да убеди най-вече себе си в своята ценност. Налагайки ги силово на другите, той се опитва да избива комплексите си и собственото си чувство за нищожност. |
до сега съм знаял че щото в комплекси живял едни се борят с живота, други го веселят артистът е позволил интервениране навътре в душата, оригинален, неклиширан, открит, стои на слънчевата страна на улицата.... усмихнат, няма го нормалния социалистически романтизъм а перколес е висок щото е дълбок Редактирано от - Пейчо Пеев на 19/08/2006 г/ 23:37:48 |
ясно, нема да го права вече... глупости, излъгах, че тогава ще стана съвсем "нормален". Не , не си давам брадата, ако и да мерише на обществени събирания! |
Д-р Тормозчиян, от какъв тип сайтове даваш препечатка ? Чалга ? Жълти ? Но, поне довършвай докрай, а не пропускай най важното : Повечето от тях считат, че семейната среда е тази, която в най-голяма степен диктува развитието на тинейджърите. Аз бих добавил и цялостната обществена и манталитетна среда. * Ако е вярно, че не манталитета намира изразител в стила, а стила възпитава манталитета, то що не успяхте за 128 години да наложите класическата музика и да повлияете на манталитета? И до 1944 г. и до 1989 г. и днес там се наливат много държавни пари. * Защо в момента в който насилието в духовността отпадна избуя стила, отражение на манталитета, а не "култивирания" изкуствено ? |
оле оле, с понятието нормален човек въвеждаш в друго, масово изкуство а иначе си прав, класика, джаз пиетет започва с интонационна домашна среда има още нещо, всеки музикален стил отразява времето си неповторимо, точното време за вида музика, имало е оперно време, време на музиката с душа.... Редактирано от - Пейчо Пеев на 20/08/2006 г/ 00:31:23 |
ole-le, Ето още малко информация за размисъл от един сайт, който трудно би могъл да бъде наречен несериозен ("Станфорд" все пак). Entertainment executives and teenagers who argue that pop music is "just music" do not take into account that "most human learning is incidental in nature and takes place outside of designated educational settings," the authors write. Poetry is "equipment for living," the late philosopher Kenneth Burke once wrote. Christenson and Roberts emphasize that in the adolescent years, pop music is the "heavy equipment" more influential than television, movies and computers. How youth use music On average, American youth listen to music and watch music videos four to five hours a day, which is more time than they spend with their friends outside of school or watching television. "Music matters to adolescents, and they cannot be understood without a serious consideration of how it fits into their lives," the authors say. "Music alters and intensifies their moods, furnishes much of their slang, dominates their conversations and provides the ambiance at their social gatherings. Music styles define the crowds and cliques they run in. Music personalities provide models for how they act and dress." Music also appears to alter study habits and damage eardrums. "Such consequences may not spring as quickly to mind as sex and violence, but they may ultimately play just as crucial a role in adolescent development." Статията е доста дълга Натиснете тук |
А статията в българския сайт се оказа силно съкратен вариант на публикация от сайта на Си Ен Ен: CHICAGO, Illinois (AP) -- Teens whose iPods are full of music with raunchy, sexual lyrics start having sex sooner than those who prefer other songs, a study found. Whether it's hip-hop, rap, pop or rock, much of popular music aimed at teens contains sexual overtones. Its influence on their behavior appears to depend on how the sex is portrayed, researchers found. Songs depicting men as "sex-driven studs," women as sex objects and with explicit references to sex acts are more likely to trigger early sexual behavior than those where sexual references are more veiled and relationships appear more committed, the study found. Натиснете тук |
Без да претендирам, че доближавам нивото на Теди Москов ще кажа едно:винаги ме е дразнило и ще ме дразни, когато един интелектуалец неволно или умишлено започва да се поставя над останалите хора с претенции за някаква извисеност или компетентност по всичко.Българите това, българите онова, да мислят мразят, да слушкат обичат, дай им салата с ракия и за друго не ги търси и пр.Чакай сега-ами то по презумпция това важи и за автора на тия поучения.Той е като същите тези хора, които с обобщения едно към гьотерен изкарва някакви полуидиоти.Та дори само за това думите му не може да се вземат на вяра или поне не изцяло.И въобще всичките подобни ментори да не би да са някакви нуменорци задморски?Не идват ли те от същия тоя народ?Не им ли е дал той образованието, обучението, попрището, културните кодове с които боравят?Какви биха били те без него? |
и друг феномен от културологията, модата, дизайнерите футуролози са, някаква чуствителност за предстоящо носят, перколес спинкаш ли, немате ли аларми във вашенско |
Тъй, тъй, стигнахме до същността на въпроса, която по-умните хора отдавна са прозрели: "Характерното на момента е, че обикновеният човек, като знае, че е обикновен, се осмелява да утвърждава правото на обикновеност и да го налага навсякъде. Както се казва в Северна Америка, да си различен е неприлично. Масата премазва всичко, което е различно, знаменито, индивидуално, квалифицирано и отбрано. Онзи, който не е като всички, рискува да бъде унищожен." Хосе Ортега-и-Гасет, Бунтът на масите, 1937 г. Редактирано от - Д-р Тормозчиян на 20/08/2006 г/ 01:43:14 |
Anardil * Д-р Тормозчиян, тези "изследвания" са от типа на "Влиянието на менструационния цикъл на кокошинката върху земната гравитация", поръчано и платено от производители на дамски превръзки. * Винаги се дразня, когато лековато причина, повод, следствие, страничен белег се омешат и не се разграничават. * Сексуалността е биологичен проблем свързан с хормоналното съзряване и инстинкта за размножаване. Типовете цивилизации са се опитвали да наложат едни или други социални регулации и ограничения върху нея, (причиняващи много заболявания и предизвикващи много психични извращения в личността рефлектиращи в социални извращения в обществото). Музиката и текстовете е само начин за социално примиряване на биологията със социалните табута. Ако не е музиката и поезията ще е друго, просто защото тя не е причина, а изражение. Опит за заемане на "прилична" поза, дори в "неприличността". * Без да претендирам за изчерпателност, то по-ранното започване на полов живот, вероятно се дължи на акселерацията и в частност по-бързото интелектуално развитие, вследствие на огромното количество информация. На информацията въобще, а не на определен тип информационно въздействие. |
друга сексуална нравственост идва в америка, при младите, и навлиза в холивуд, няма я воайорската камера под чаршафа |
... и още нещо. Младежите, които правят секс, освен че слушат музика ядат и хамбургери и пият кока кола. По същия начин може да се направи "изследване" и за връзката между ранния секс и употребата на Кока кола. Сигурен съм, че такова изследване ще покаже, че тези които пият повече Кока кола започват по рано сексуален живот. Връзка има. Но толкава едното е свързано с другото, колкото при музиката. |
Без да претендирам за изчерпателност, то по-ранното започване на полов живот, вероятно се дължи на акселерацията и в частност по-бързото интелектуално развитие, вследствие на огромното количество информация. На информацията въобще, а не на определен тип информационно въздействие. Аз пък мисля че е зарад порното по кабеларките Тва е огромно количество информация Редактирано от - Чарли Дарвин на 20/08/2006 г/ 04:29:23 |
Глупости, вече е нАучно доказано, че разрастващата се полова активност на населението се дължи на глобалното затопляне, което кара хормоните да щръклеят. Друг ефект от затоплянето бил удължаването на дамските крака, което от своя страна увеличава половото дразнение у другата половина на популацията. Както е казал един мой любим поет: Ти знаеш ли каква мадама, брат, като жребица от разплодник... Т.е. 99 % талант и 1 % умение да го използват - съвременните жребици. Подобна крачна тенденция била експериментално установена в Югоизточна Азия, където наистина тя е полезна, понеже жените, поне в долната част на тялото, напомнят на трудолюбиви понита. А, макар не толкова подходящи за печеливша селекция, понитата също обичат да се размножават, но това няма отношение към трудолюбието им, както и към таланта. Според друг нАучен екип обаче: тенденцията е точно противоположна, тъй като било установено, че в периода м/у 2004 и 2006 краката на жените в Югоизточна Азия не само са спрели да растат, но и са започнали бавно да се връщат в изходна позиция, което накарало учЕните да алармират обществеността за възможността от бъдещ ледников период. Не е уточнено дали експериментът се е занимавал с окосмяването на изследваните индивиди, което има косМено отношение към пробмематиката. След второто четене на интервюто мога твърдо да заявя, че Теди си противоречи, обяснявайки как западнякът уважава нещо, само защото в него бил вложен много труд, а плюе чалгарите, които, ако не друго, поне са супер трудолюбиви, под натиска на обстоятелствата (доколкото трудът на певицата и манекенката е труд, разбира се). Но пък и Теди не е западняк, колко и невероятно да ни се струва това. И браво на колегата/колежката Анардил, много вярно мнение. Редактирано от - цуцурко на 20/08/2006 г/ 06:55:13 |
преди време и аз не бях фен на улицата, понеже не я бех поглеждал. това стана веднъж, когато съседа ми - Пешо, звънна по телефона и ми каза, че имало повторение на някакво много смешно българско предаване и да съм грабвал жената под мишница, и да сме ходили у тех да го гледаме. Отвърнах му, че "тъпотии и простотии не ми се гледат, точно в този момент. нагледал съм се на такива неща.", а той продължи да нахалства с това, че е заредил в хладилника от "онази", неговата, двойно-препечената, а неговото Миме е направила от "страхотната" салатка. Понеже съм си от слабохарактерните- не само, че нямаше как да откажа на такава една оферта, но в такъв един случай бях готов да гледам и "пренията" в народното събрание. Затова, без да се мая повече, грабнах жената под мишница, както той ми бе заръчал и право отсреща- у Пешови. Верно, голяма простотия тая улица, голяма чалга, а и артистите едни такива... простички... и глупавички... и.. и да и бахур-а. Но пък си се смях от сърце, даже забравих да си боцкам от салатката и гледам, другите я опоскали, без да помислят за мене, ама гледам ги и те се смеят на улицата. Като свърши предаването, Пешо ми вика: "голема простотия, голема чалга, а?" Викам си: така е, ама мож ли сложи орангутан пред огледало и да очакваш то да ти покаже алтаирската принцеса. Та нали театъра е това- едно малко попресилено отражение на човешките мисли, желания, стремежи, начин на живот, чувства и копнежи. А ако образите и цветовете не са попресилени, дали бих могъл да изпитам онова чувство на приятна омекналост след приключване на представлението, когато излизам извън театъра, сред жужащите около мене хора, изпълнен с мисли от съпреживяното с актйорите на сцената. Кое може да се сравни след това, с излизането навън от театъра, където топлата, лилава вечер те обгръща с уханието си на липи, а ти свиваш бързо в най-близката и безлюдна-тиха уличка, където тъй близо е твоят дом и чак едва сега а усещаш, че най-любимото ти същество се е гушнало ласкаво в теб и кестанявите й, дълги коси са се спуснали ласкаво, като венерин водопад, върху голите ти гърди. Тя те дърпа лекичко и пита: "Мислиш ли, че той накряя я уби, защото толкова много я обичаше?". Ти си сепнат от такъв въпрос и сякаш малко отстрани се чуваш да й отговаряш: "..ммм.. напълно е възможно, но не знам, ... във всеки случай ти няма от какво да се притесняваш, аз и без това не те обичам толкова много..." (следва) |
йоанко кало ян и той така бил убит, от голяма и близка любов жена заговори ли за нож в първо действие.... и от любов себе си убиват, другото е, са друг, и Редактирано от - Пейчо Пеев на 20/08/2006 г/ 10:25:37 |
...Сексуалността е биологичен проблем свързан с хормоналното съзряване и инстинкта за размножаване.... Сега шъ ви обясня всичко с една единствена причина, t.e., Theory of Everything. Всичко това, парниковия ефект, ранната сексуалност и какво ли не се дължи на това, че живеем в разширяваща се Вселена. С разширението според теорията на Айнщайн времената се скъсяват и тези процеси се ускоряват. |
любовта, птица е, от тея дето рядко се раждат и им е трудно да ги има, и много заета, постои докато направят децата и фрък.... сложно сърце е женското, всекога може да има още един сюжет, широко, да, дълбоко дълбае длетото Редактирано от - Пейчо Пеев на 20/08/2006 г/ 11:10:32 |
... (от следването) Преди години имаше такива разработени теми, от сорта на: "загниващата, западна рок и поп пропаганда, в уронване на престижа на българския комсомол". Да се правят проучвания и да се пишат анализи и нАучни доказателства за очевидни неща е просто разхищение на енергия. Какво има да се доказва на това, че музиката и изпълнителите й имат вляние върху публиката. За по-напредналите, ще припомня бийтълманията, а за по-съвременните - гангста парадайз. Тях ги делят поколения, но не и начин на вляние. Та нима един тинейджър не се облича, не облепва стените на спалнята си, не копира държанието и поведението на своя идол- Успеха. Щом Tой е успял- да е известен, да бъде обичан от толкова мого хора, защо и аз да не успея, ако го следвам? Та нима съм по-различен?... Много си мечтаех да стана оперен певец*, пеех ден и нощ оперни арии заедно с плочите на именити оперни певци. Всички около мене си запушваха ушите и бягаха от мен. Бях отчаян. Все си мислех, че ме мразят. Тогава реших да ходя в гората и там да пея, дано птичките да разберът от таланта ми. Направих го и от дърветата се посипаха умрели птиченца. Тогава разбрах, какво щях да сторя на хората, ако бих станал оперен певец, колкото и да се бях трудил. познавам мого деца, които свиреха на пиано или цигулка по 5-6 часа на ден- след училище и нищо не стана от тях, дори и един настройвач на пиана не излезе от тях. (но да позаваш хората и да 'свириш' "мъдрости" - съвсем друго). Тъжното е, че може би сред тези "трудолюбиви" свирачи е имало един добър физик, или математик, или знам ли какъв. 99% талант е да откриеш таланта у другите и да го Признаеш, да го оцениш и да го оставиш да се доразвие с останалия 1% труд, а с 99% "труд" за да изкопаш 1% талант- това си е чисто малоумe. * да не вервате на измишлйотини :-))) (следва) |