Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Косовски премиер изправен пред трибунала в Хага
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:22 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
Nevezha3
05 Мар 2007 23:05
Мнения: 1,322
От: Bulgaria
Дано да ги осъдят! Преди това, обаче, трябва да оцелеят свидетелите по обвинението.
2008
06 Мар 2007 00:10
Мнения: 2,461
От: Poland
Карла ги почна и скоро сите ке са мъртви у затворо в дестинация "Черно море" ("Северно море" "в затвора там на край града (Хага) за тях ще свърши света".
Локи
06 Мар 2007 00:20
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Каква ли присъда ще му лепнат...
може би толкова тежка, колкото и на Орич...
Zigeuner
06 Мар 2007 00:27
Мнения: 62
От: Bulgaria
Рамуш ще го оправдаят поради липса на доказателства. Като Лимай и другите косово-албански мародери. Или ще го осъдят на две години условно. Като босненско-мюсюлманския мародер Насър Орич. И двамата са смокиново листо за Трибунала.

Обвинен в десетки убийства и други престъпления, Харадинай го пуснаха до делото му на свобода и даже му подволиха да върти "политика" в Косово, докато му почне процесът. А Войслав Шешел Войвода пета година (!!!) чака да започнат делото му и не го пускат да го дочака на свобода, макар че обвинението срещу него е въздух на фурна. И ще си дочака процеса сигурно при Милошевич. Европейско правосъдие, изпипана работа.
Stupido
06 Мар 2007 00:34
Мнения: 2,907
От: Belgium
мдааам...
сега чекаме и албанофилите да се изкажат...
александаре, коментирай please...

Zigeuner голяма изгъзица изгъзиха в Косово....
aleksandar
06 Мар 2007 03:15
Мнения: 2,506
От: Japan
чета статията, чета мненията под нея и се чуда кво очакваш да коментирам...
единственото интересно дето намерих беше "голяма изгъзица изгъзиха"
а само едно въпросче към теб може би, ти не правиш разлика между сърбофоб и албанофил?
Stupido
06 Мар 2007 10:19
Мнения: 2,907
От: Belgium
бе уж правя
демек ако си сърбофоб, не е задължително да си албанофил. но когато се коментира Косово някак си двета са заедно... в синхрон с позицията на двете страни в конфликта. нещата са "или-или", няма по средата...

но александре, не ми се вързвай, (виж емотиконката) просто те закачам защото с тебе става лаф без да се стига до употреба на лайномети въпреки различните позиции по въпроса...

иначе съм съгласен с Zigeuner-а най-малкото защото бомбенето на сърбите беше голяма изгъзица от страна на западняците. по тази логика трябва да бомбят и испанците и англичаните и италианците, изобщо доста бомбене ще се отвори. и като ще изправят пред съд военни престъпници, наред със сърбите трябвше и тези шиптари да го сложат... даже на една и съща пейка трябваше да седат. един до друг...
aleksandar
06 Мар 2007 11:01
Мнения: 2,506
От: Japan
никой няма да осъдят в Хага. европейските институции са създадени с една едиствена цел папане на данъци и симулиране на работа. и Карадич да фанат и той ще виси в съда докато си умре от старост...
за да става лаф, беше ме питал що толкова мразя сърбите...
сега очакваш лекция по история (това едно на ръка) НО... абе имаше една сръпкиня...
Гарван
06 Мар 2007 11:22
Мнения: 9,350
От: Bulgaria
А кой създаде Харадинай? Тези, които създадоха Осама. Но тях още не са ги съдили за престъпления срещу човечеството (каквото и да значи това), а трябва.
aleksandar
06 Мар 2007 11:32
Мнения: 2,506
От: Japan
тез дето имаш предвид не могат да ги съдят щото те дефинират понятието престъпление срещу човечеството.
единственото им правилно решение беше да опляскат србия
Nevezha3
06 Мар 2007 11:32
Мнения: 1,322
От: Bulgaria
Zigeuner, за Лимай не си прав. Като не ти е стъпвал крака в Косово (не правиш разлика от огромното мнозинство от сърбите, които иначе живеят с митове, ама не са ходили нито веднъж в живота си в Косово и Метохия) по-добре си мълчи.
Stupido
06 Мар 2007 12:10
Мнения: 2,907
От: Belgium
aleksandar, ай, историята че я оставим на спокойствие... но виж, щом има и сърбкиня замесено... разбирам те братче...

но си прав за отговора ти на Гарвана... за огоромно съжаление си прав... и затова ще ги мразят и ще ги тероризират де ги видят... кофтито е че покрай сухото ще гори и суровот... защо трябва всички да сърбат попарата надробена от тъпите реднекове?
интересното че самите реднекове сега пущат разни докладчета как са изтървали и албанската мафия (че кого ли не изтърваа) и как мултиетническо Косово е просто не Science Fiction а чисто Fantasy... Можеби сърбите са националисти но и албанците не падат по-долу...

но като се замисля, почвам да се чудя що сърбите не почнат да правят същото като албанците - да почват да си финансират изкупуването на Косово: финансирането да си го направят кат албанците (мафиотизиране и трафик). и ако албанците не искат да продават да почват с терора... ама тихичко, почват с палвания я на сеното, я на гаража... чупат прозорци, коли, закачат албанките и т.н... все криминални деяния дето международната обшност не може да каже бъкел щото видите ли това са вътрешни криминални изстъпления... тогава косоварите ще пуснат полицията си и сърбите че ревнат за дискримнация и хайде, колелото ще се завърти и след 10тина гадини, ще дойде бай-брадър да бомби
aleksandar
06 Мар 2007 12:18
Мнения: 2,506
От: Japan
... та сръпкинята ми беше шефка (ти май дуго си помисли )
бе тази статия не си заслужава времето за коментар, няма кво да я мислите (нема такава скука) - никой няма да осъдят, нито сърбин, нито албанец.
а косово требе да е независимо
Zigeuner
06 Мар 2007 12:45
Мнения: 62
От: Bulgaria
Какво не съм прав бе, Невежо? За процеса срещу Лимай Челика ли? За оправдателната присъда срещу този мародер ли? Понеже прокурорските свидетели изпонамаляха?

Я оди се просвещавай.
aleksandar
06 Мар 2007 12:50
Мнения: 2,506
От: Japan
ооо половин югославия пак е тук
BroodWar
06 Мар 2007 14:30
Мнения: 2,403
От: Bulgaria
бахти наглите муцуни имате тея убийци
ТАПА
06 Мар 2007 15:26
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Откъсването на Косово от Сърбия е толкова варварско колкото откъсването на Македония от България.
Но всички тези престъпления са възможни благодарение на отрепки като нас които когато трябва да се протестира и гласува ходят за риба или за гъби.
aleksandar
06 Мар 2007 15:36
Мнения: 2,506
От: Japan
откъсването на Косово от Србия (и българската подкрепа за това ) е сърдечна благодарност за откъсването на Македония от България. всяко действие - с равно по сила противодействие.
...и гласува ходят за риба или за гъби...
а аз гласувам редовно ма не за обръчите на Доган - демек Сидеров а за Ваньо Костов

Редактирано от - aleksandar на 06/3/2007 г/ 15:38:49

aa1
06 Мар 2007 17:12
Мнения: 934
От: Bulgaria
"откъсването на Косово от Србия (и българската подкрепа за това ) е сърдечна благодарност за откъсването на Македония от България. всяко действие - с равно по сила противодействие."
А през това време се случва това:
Двуезичните паспорти в Македония са резултат от споразумение между бившия премиер Владо Бучковски и Али Ахмети, а правните последици ще се почувстват тепърва. Това е въведение към федерализация. Когато имате международен паспорт на два езика, означава, че държавата е федерация.
aleksandar
06 Мар 2007 17:16
Мнения: 2,506
От: Japan
или че има нужда от граница някьде по средата...
Nevezha3
06 Мар 2007 17:52
Мнения: 1,322
От: Bulgaria
aleksandar, не си прав за българската подкрепа по откъсването на Косово от Сърбия. Те сами го загубиха, по-скоро политиката на Милошевич. Ако не беше тоз националист Косово щеше още да е сръбско. Второ, на референдума за новата сръбска конституция, която е фокусирана върху запазването на Косово, се явиха по-малко от 50 % от регистрираните гласоподаватели. Т.е. за мнозинството от сърбите изобщо не е важно дали Косово ще остане част от Сърбия (Кощуница и радикалите се видяха принудени да нагласят резултатите от референдума). Трето, както казах вече на Zigeuner, през последните 30 и кусур години в Косово са идвали по-малко сърби отколкото нашенци в Охрид.
Добави мнение   Мнения:22 Страница 1 от 2 1 2 Следваща