Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Националисти ще събарят паметник на ДПС
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:67 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
lente
12 Мар 2007 01:19
Мнения: 1,189
От: Germany
Браво! Подкрепям напълно идеята...
А, паметника на Енихан баба на в. Свобода, който е построен навремето от поробителя върху древно тракийско светилище, кога ще го бутаме
ejko
12 Мар 2007 01:41
Мнения: 2,533
От: Bulgaria
Напротив-това са паметници на глупостта и безграничната продажност на съвременните български политици.Нека да стоят и дай, Боже с времето да стават все по-абсурдни за хората, които ще ги виждат от идните поколения българи!!
pakturcin
12 Мар 2007 02:25
Мнения: 616
От: Bahamas
Хайдааааааа, не трябва ли първо България да освободят тези патриоти, първо нещо трябва да изградиш за да събориш нещо. Те тия май майстори на събарянето! Да са ви честити новите Комифашисти!!!!!

hubavo momce ama turce
44magnum
12 Мар 2007 02:40
Мнения: 1,498
От: Bulgaria
Да се събори и да се вдигне паметник в чест на загиналите жени и деца при атентатите на резаните буклуци!!!Никакви турци и мюсулмани в България.Да си ходят по Авганистан!Аз съм срещу американската интервенция срещу Ирак и останалите резняшки страни, защото това за мен не е справедливо, но съм също така и против Мюсулмани на Българска територия.България принадлежи на българите!!!Турци и всяка друга измет трябва да се изритат от държавата и да си се заселват из чукарите по Авганистан!!!По въпроса не приемам коментари!!!
paragraph39
12 Мар 2007 03:36
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
44 MAGNUM,
НЕ си прав!
Религиозните убеждения НЯМАТ нищо общо с етническия произход!
Човек може да има различно религиозно убеждение- или да НЯМА въобще такова/атеистите/!- но той за цял живот има един-единствен Етнически Произход!
Въпросът и Проблемът е в това, че често Религиозните дела започнаха ПАК да се намесват в Държавните и партийно-политическите дела! Което неминуемо поражда антагонизъм, на партийно-политическо и държавно ниво, между вярващите в различни Религии, както и между вярващи и НЕвярващи в Религии!
Ерго, използването на Религията/която и да е тя/ за постигане на партийно-политически и държавни Цели ТРЯБВА да бъде най-строго преследвано и наказвано!!!
Същото се отнася и за използването на Етническия Произход за постигане на партийно-политически и държавни цели- трябва да бъде преследвано и най-строго наказвано! КАЗАХ!
pakturcin
12 Мар 2007 03:46
Мнения: 616
От: Bahamas
magnum-кой те знае тебе ти коя народност си, хади иди си измери температурата да видим дали е на Български градуси или Индийски ха ха ха ха дангалак........

hubavo momce ama turce
smarty
12 Мар 2007 03:53
Мнения: 1,271
От: USA
Аз пък смятам, че Магнум трябва да се засели в Сибир, ама не мърда и продължава да смърди в България , наричайки се националист.А всъщност е едно съветско недоразумение.
bgforce
12 Мар 2007 05:21
Мнения: 81
От: Bulgaria
Време е вече да се построи паметна плоча на ДПС. Може малко да поизпреварим събитията, но така и Догановите ще могат да участват в проекта. Да почива в мир. Амин
Herr_Vasko
12 Мар 2007 06:42
Мнения: 2,184
От: Denmark
Хубавото момче от турския етнос, кажи ни право, според теб трябва ли да има плоча на човек, взривил вагон за майки с деца?Отговоро просто с да или не, за да знам дали въобще си струва по-нататък да коментираме каквото и да е?
Chicho Dr.
12 Мар 2007 06:48
Мнения: 8,006
От: USA
1. Ако действително тези тримата са застреляни заради атентата на г. Буново, то съществуването на този паметник е позор за българските власти. Защото едно е да има паметник на това момиченце, което беше застреляно по време на "Възродителния" от червените капи, друго е да има паметник на терористи-убийци. Коя друга страна би допуснала такъв позор? Ако този паметник се толерира от властите, то явно конспиративната теория за прякото или задкулисно участие на ДС в тези атентати ще се окаже истина. Че Доган, подучен от Л. Гоцев и турски терористи познати на Гоцев, фактически е бил звено във веригата. Намерили са трима глупака, които са били обработени, че правят нещо в полза на турскоот население и после са ги жертвали тзи бунаци. Напълно заслужено разбира се. Но освен изпълнителите, в гроба сега би трябвало да лежат и подбудителите, като горепосочните. 2. Аз бях от тези българи, които симпатиизирах на турското население по време на "Възродителния". Познавах много турци - нормални, добри хора. Но след този атентат, те ми станаха противни. Въпреки, че извършителите бяха трима, това не само мое чувство се разпростря върху всички турци. Несправедливо, но психологически оправдано. И ако сега тези хора, обикновените турци не намерят сили сами, неводени от стадно чувство, да разрушат този паметник на позора, то ще е явно, че те не се отличават от покойните терористи. Ще значи, че мислят като тях. А Босна, в България, няма да има. Не за друго, а защото, Турция не е заинтересована от такъв вариант. Парадоксално, но така е.
otvrat
12 Мар 2007 07:10
Мнения: 22,522
От: South Africa
Винаги съм твърдял, че този паметник трябва да се събори. Той е позор за България.
Бай Драган
12 Мар 2007 08:30
Мнения: 12,047
От: Bulgaria
Чешма не трябва да има! Още повече паметник на тези изроди! Само гъзомийник им трябва.
Muktadasaxkoburgidiotski
12 Мар 2007 08:46
Мнения: 14,528
От: Mali
Расате е мвр-ейско провокаторче. Призивите за самоуправно разрушаване на абсурдния паметник са единствено от полза на ДПС. Сплотяват редиците им. Щоме е имало решение на Прокуратурата , значи паметника трябва да се премахне по законов път .усилията трябва да се насочат на там. И да се подведет под отговорност тези , които САМОВОЛНО са издигнали повторно този паметник
ЗИТО
12 Мар 2007 08:46
Мнения: 2,864
От: Bulgaria
Доктора е прав! Но едва ли ще се намери читав турчин, който да отиде и разруши паметника! Изтърван е момента за преобщаване на тези хора.Главната причина е ДПС и неговите лидери.Зависимостта , страха и безпереспективата са очевадни.Всичко това е гарнирано с ниска образованост и безхаберие, за което пък е виновна държавата в лицето на образователни и културни институции.
mechi
12 Мар 2007 08:50
Мнения: 792
От: Bulgaria
това наистина не е държава - протестираме за паметниците в Македония които са обида за бг народ и войска, а тук - тук е пълно лицемерие и анархия. Това не е държава. Защо никой, ама НИКОЙ не "разнищи въпроса" защо тези мирни хорица, на които без никаква причина им е причинено толкова зло са използвали жените и децата си като жив щит? Това е присъщо и сега на раните му там ислямисти - страх, лицемерие и подлост - това са малко част от положителните качества на тези, на които сега се вдигат паметници - терористи. А диверсиите, които вършеха по заводи и болници... Стига с това лицемерие, защото наистина са живи още тези, които знаят истината. С каква цел се прави това - ясно е, но "прекален светец и Богу не е драг" - стига вече лицемерен плач. За разнообразие, господа - поне за разнообрази - поплачете и за българите - не знам какви сте по народност - преди беше забранено фе факто да си патриот - трябваше да си СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ИНТЕРНАЦИОНАЛИСТ. Сега обаче е "напълно различно". Трябва да бъдеш "ЕВРОПЕЕЦ", "ГРАЖДАНИ НА СВЕТА", "ГЛОБАЛИСТ" и ... "погледнал се Илия - пак в тия"

Edited by - mechi on 12/3/2007 г/ 08:55:02

Бай Драган
12 Мар 2007 09:10
Мнения: 12,047
От: Bulgaria
Колко работа, безсънни нощи докато органите ги разкрият. Много от вас не могат и да си представят какво ставаше. Проверявахме алибито на всеки български гражданин. Къща по къща. Няма да повярвате , но тези които работеха в органите те много добре знаят. Най вече в районите със смесено население. Всеки оперативен работник се подписваше , че в неговият район няма или има някой който може да е съпричастен. И работата продължаваше...
А те извършиха и друри атентати с при които имаше жертви.
Сега паметник им вдигат. Резил за тази държава!
shtoto
12 Мар 2007 09:18
Мнения: 349
От: Bulgaria
Ето последното пряко доказателство за "дълбочината" на титаничната Параграфоваа мисъл"ъпросът и Проблемът". За него въпрос и проблем са думи с различно значение като напр. за някои "положението на ситуацията". А ужким великомудрий словопреобилний г-н Параграф час по час рови в речника за чужди думи. А съждението му за корелация - съпоставяне, съотношение на националност-религия е повече от елементарно = на ниво І-ва група в детската градина. Слава богу, спестил ни е поредното цитиране на конституцията и прочие докюменти. Хихихи!!!
T41
12 Мар 2007 09:31
Мнения: 647
От: Bulgaria
Ако тези момчета взривят паметника на убийците-изверги, значи -ТЕ СА тези , които могат да поведат шашардисания народ, Защото Господ е казал -по делата им ще ги познаете!!!
Dante
12 Мар 2007 09:52
Мнения: 3,839
От: Bulgaria
Расатчо да го бута този паметник, а не само да приказва. Доста хора си направиха ПР с темата ДПС, даже и партия създадоха, че и в парламента я вкараха.
А пактурците да си седят в Анадола и да не се обаждат. Те нека си се грижат за турското етническо присъствие в Кюрдистан щото там никакво го няма, а много скоро ще възникне в т.н. Турски Източен Анадол нова държава....
вир
12 Мар 2007 10:03
Мнения: 9
От: Bulgaria
Не трябва нищо да се събаря , а до него да се открие нова плоча на която да се напише истината и да се следи тя да не се събаря. Това се отнася за всички подобни т. н. паметници включително и за мавзолея.
ТАПА
12 Мар 2007 10:49
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Съгласен съм с " ВИР"
На една голяма плоча до тази чешма с големи букви трябва да се напише за незнаещите, че тази чешма е "Чешмата на позора" на българските политици начело с Пъван ага. Да се знае, че сме единствената държава в света където е издигнат паметник на терористи , убили меззащитни жени и деца.
А колкото до МВРеВРЕЙЧЕТО Расате, ако е поне малко патриот да се влее в редиците на АТАКА а не като Бончо, Банкова и пр. продажни подводници да спъват и объркват устрема на народа.
Добави мнение   Мнения:67 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »