Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
"Приятелският огън" беше знак към определени хора в БСП
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:63 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
22 Авг 2007 14:17
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
...айде, айде... то др.Костов кат си подаде молбата за членство у БКП тоже малко преди 10.11. - може да го ядат... а па Агенто Гоце не можело
дъртреалист
22 Авг 2007 14:20
Мнения: 11,678
От: Bulgaria
СДС = С(ъс)ДС

Ама вярно печен беше Луканов, родителят на СДС-то.
Какво име!

Редактирано от - дъртреалист на 22/8/2007 г/ 15:46:31

bobone
22 Авг 2007 14:41
Мнения: 848
От: Bulgaria
Прав си Монтен. Нека да бъдем коректни. Без да ставам адвокат на Костов и сдс ще уточня:
1. За 4 год 100% политическа власт не може да се разчистят доносници и агенти вербувани и внедрявани 40 год на всички нива в държавата. Освен това съпротивата на "средния" ешалон и излезлите в "нелегалност" разбирай извън властта е била огромна. Да не говорим колко внедрени хора имаше в сдс. Не са само двамата които ти си посочил.
2. С първа точка ти отговарям на втората реплика
3. Каква е връзката между Костов сдс и това, че ръководството на дпс почти всички са агенти и сърудници. Да не би Костов да ги е вербувал и създал дпс.
4. За Коритаров е голям срам, но той никога не е бил само син по убеждение и без аргументи. За Кеворк не коментирам, ще повърна - без коментар, но не е син.
letec55
22 Авг 2007 15:17
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Bobone,
1. Не си разбрал - не става дума за разчистване на доносници, а за решаване на въпроса с досиетата. На въпроса "Що е досие и какво да правим с него?" Факт е, че най-много хората на Костов (Методиев, Атанасов) и тогава, и сега най-яростно се мъчат да ни внушават, че всички от бившето ДС са мерзавци, респ. разбирай, че тези, които не са от ДС, са ангели небесни. Нито едното е вярно, нито другото. Обществото било загубило "чувствителност" по темата, се жалва Атанасов. Е, как да стане тази работа - да я губи тази чувствителност по отношение на Георги Марков, на Владко Филипов, на Венци Димитров, а да не я губи по отношение на Първанов и другите. Каква е разликата? Няма разлика, освен тази, че едните са "наши" момчета, а другите не са. Значи не ДС е критерият, а това дали си наше момче или не. Може и да са внедрени, може и по убеждение да са били в СДС-то, но е факт, че бяха доста активни именно в политиката на СДС. Така че докато се поддържа пропагандната теза за "лошото ДС", дотогава ще са възможни манипулациите на хората и обществото. От тези, които целят не трайно решаване на проблема, а постоянното негово използване за отвличане на общественото внимание и на обществената енергия от реалните проблеми на страната. Факт е, че именно Костов и хората му са най-активни. А и ВСИЧКИ други стават такива, когато имат нужда от отвличащи пропагандни акции.
2. С първата забележка давам мнение и по втората точка.;
3. Никой не прави връзка между Костов и Догановите хора. Но не забравяй, че Доган беше съюзник и с Костов...
4. Журналистите не са просто "сини". Тези са с най-ярко откроен слугински манталитет. Служат на пропагандните тези на силните на деня - вчера сини, днес жълти и червени, от довечера и утре - гербови...
kordova_03
22 Авг 2007 15:21
Мнения: 2,081
От: Bulgaria
Дайте да си зададем следния въпрос.Ако си бяхме избрали Президент чист откъм агентурно минало, какво ни гарантира че същият след избора му няма да стане агент??Ще имаме един ореол за чистота, несъвместим с истината и осигуряващ му комфортна власт - без въпроси, без критика, без заплахи.В същото време ТОЙ ще си провежда спокойно нечия чужда политика(нали затова е вербуван)нямаща нищо общо с интересите на държавата.
Та, това е малко в сферата на измислиците, но в същото време и база за размисъл.Кое е по-доброто?
beagle
22 Авг 2007 15:36
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Кордованче ,
Давай нататък... То ще е по-доброто ... И според както ни го внушава дописката ...

kordova_03
22 Авг 2007 15:45
Мнения: 2,081
От: Bulgaria
Има и трети вариант, може би най-желаният от всички българи.ТОЙ(новоизбраният)да бъде една чиста и неподкупна патриотична фигура, работеща само за България.Специално на мен варианта ми се струва доста идеалистичен и лишен от практическо покритие.А, дали не съм станал прекалено циничен за да мисля така??
beagle
22 Авг 2007 16:35
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Такива , братко Кордоване , до Президент не доживяват ... Остават ни за светъл пример ...

bobone
22 Авг 2007 16:35
Мнения: 848
От: Bulgaria
letec55 - нещо не си ме разбрал или не искаш да ме разбереш.
Къде съм написал, че доносниците от дс в сдс са по-добри или нещо по от тези в бсп дпс и т.н. Всички са един са от едно котило и един дол денки. Едиствената разлика е, че между Георги Марков и Венци Димитров, че те не са на висока държавна длъжмост (в момента) в сравнение с Първанов.
Даже ако ме питаш мене агентите/доносници от сдс-тата са по-вредни и нечистоплътни от тези в бсп. Приказката кръдеца вика дръжте кръдеца.
letec55
22 Авг 2007 17:13
Мнения: 10,701
От: Bulgaria
Бобоне, правилно съм разбрал.
"1. За 4 год 100% политическа власт не може да се разчистят доносници и агенти вербувани и внедрявани 40 год на всички нива в държавата." Питам:
1. Защо ще трябва да разчистваме някого, когото някой го набеждава, че е негоден само поради принадлежнастта му към дадена служба? Не защото е мерзавец по природа, а само защото е служил еди къде си? Кой е доносник всъщност? Този, който е докладвал кой разказва политически вицове или този, който е докладвал, че шефът му откраднал държавни пари? По твоята логика - и двамата. Но аз не съм съгласен. Мерзавци са само първият и шефът. Сега излиза, че шефът е "жертва" на дс. Мерзавецът е винаги мерзавец - и преди, и сега, и в ДС, и извън ДС. И защо службата в ДС и сътрудничеството на ДС (нея я няма от 18 год.) трябва да е ЕДИНСТВЕНИЯТ морален критерий за отсъствие почтеност. Респ. защо липсата на такава "ангажираност" ще е едва ли не единственият критерий да обявим някого за светец? Сегашните дела на политиците - не е ли това, по което трябва да ги съдим?
2. Така че не са всички от един дол дренки. И проблемът е там, че вече не може да види кой какво точно е правил. Нещата отдавна са прочистени, а не е изключено нещо и да е добавено. Собственоръчно написаните неща са на бял лист, без номер...
3. Защо към онези от 6-то да прикачваме тези от контраразузнаването, работили по линия на терора, контрабандата (не тези от контролираните канали, те са други и май точно те най-много викат "дръжте крадеца" - един Живко Попов, например, и неговият "онзи списък", тези, които познаваха проблематика, която е актуална и до ден днешен?
4. И накрая - защо да си хабим с тебе времето за тези работи? Не виждаш ли какво става днес в администрацията, в съда и прокуратурата, по улиците и по магазините, как живеят родителите ни и децата ни?...
beagle
22 Авг 2007 17:24
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
"Приятелският огън" е знак към определени хора в БСП ... Те са вън от ДС-схемата на днешната политическа игра в обществото ни ... Най-вероятно , става реч за хората от ценностния ешелон на Партията , по чудо неизтръскани и "ради диалектиката" , все още търпяни в нея ...

Монтен 1
22 Авг 2007 17:38
Мнения: 3,218
От: Bulgaria
Летец 55 -
Темата ДС е особено важна за онези политици, които само чрез нея могат да направят с нещо по-достойни своята клиентела.
--
Как например бизнеспартиите - ГЕРБ, ЛИДЕР, МОРЕ... - да се покажат като нови и различни - най-лесно им е да повтарят до втръсване, че Президента е от ДС!?
-
Защото как иначе ще обяснят на своя електорат (служители, клиентела), че някой е по-лош от тях?
-
Те няма да спрат сечта на горите, бетоновозите по морето и планините, няма да спрат "заменките", няма да спрат да режат самолетите на Бг авиацията....


Федя
22 Авг 2007 17:52
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Института за социални ценности и структури[/quote
Пейчо Пеев
22 Авг 2007 18:10
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
не може да рекламирате ползата на паралелна власт, няма такава, легия да има е лошо, ами същото е с дс службите, път единствен има, светлина, за досиета и дела
politologa
22 Авг 2007 18:24
Мнения: 130
От: Bulgaria
Какво лошо има в отварянето на архивите на ДС? Щом всички, които са обявени като агенти твърдят, че са "служили на родината" и са "бранили националната сигурност" , нека имената на тези "герои" да станат публично известни-като имат толкова големи заслуги за "съхраняването на държавността" защо оказват такава съпротива към разсекретяването на архива.Когато излязат на светло вече ще могат открито да се гордеят с миналото си и даже ще получават поздравления и медали за "народнополезната дейност", която са вършили.Но странно е някак си как така уж всички са заслужили , пък никой доброволно не поиска да му отворят досието ? Може би е от скромност....
А Първанов като отново раздели агентите на "добри" и "лоши" и като твърди, че сега се прикривали агентите и се омаскарявали достойните хора, да вземе да каже кои са добрите и кои лошите.Че иначе много се манипулира обществото.А той като "баща на нацията" и "коректив на управляващите" да разсее тези заблуди.
И едно уточнение-А.Тодоров не е директор на ИСЦС"Иван Хаджийски".Директор на института е Петър-Емил Митев.

Редактирано от - politologa на 23/8/2007 г/ 20:12:13

beagle
22 Авг 2007 19:40
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Все ми се чини , че самият Антоний , заслужава здраво "приятелско раздрусване" ради подобното "ентервю"... Като обмазан с грес стои в него ... Не го ли сеща поне научната му съвест ...

Минавам от тук
22 Авг 2007 22:21
Мнения: 5,214
От: Bulgaria

Според мен проблемът с досиетата е по-скоро психоаналитичен, отколкото политологичен.
Да се отворят досетата...
Да се отворят ...
Става дума за власт.
Не абстрактно а конкретно
Овладяване, обладаване след като "ние победихме"
Откъде идва проблемът с отварянето и обладаването
Оказа се, че не е ясно кои са победителите, а кои са победените
Т.е. не е ясно кой и кого да обладава, да отваря, иначе казано
Сегашната ситуация е чиста сексуална драма - той иска, а тя не дава или обратното тя се дава а той ...го няма
И никаква политология вери сори
beagle
22 Авг 2007 23:05
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Минаващ , като си сексен , все пак
Повгледай се и попремисли ... Другото е групов секс , не знаеш кой с какво ще ти се похвали ...

Минавам от тук
22 Авг 2007 23:14
Мнения: 5,214
От: Bulgaria
Во
Групов секс
Сегашната политика

Пейчо Пеев
22 Авг 2007 23:18
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
офицерите от дс са в службите на гоце, някой има опита и продължава неутрализиране, две катастрофи описах преди, с участие на още един автомобил и загинало семейство след падане от мост ? прилича на обикновено нещастие, наподобява, кой ще гарантира че е такова, контрол върху минало и настояще няма,
Добави мнение   Мнения:63 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща