Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Израел засне ядрени инсталации в Сирия
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:77 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща
ba_ra_ba
13 Сеп 2007 13:10
Мнения: 1,384
От: Bulgaria
Васуки, ти и такива като теб, (начело с Воленчо) дето много обичате да мразите, кого всъщност мразите? Израел, дето от 50 г. воюват с Хизбула, Мюсюлманските братя и тем подобни или пък същите тия Хизбула и Мюсюлмански братя, дето строят джамии и отварят мюсюлманско-терористични училища в Родопите? Що не се уточните малко!
Dinain
13 Сеп 2007 13:11
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Не е катер, а фрегата (или корвета се води, не знам). И е малко пресилено да се води унищожен, след като се върна в строя преди края на бойните действия. Тоест, ремонтираха го за 2-3 седмици. А какво общо имат ракетите за брегова отбрана с гореспоменатите ракети...?
За тези наистина не знаеше разузнаването, ама то няма как да знае всичко, нали? Да се защитят големите населени места, тоест да се унищожи далекобойния арсенал на Хизбула е очевиден приоритет. И беше изпълнен блестящо (не 100, но 80-90% от дългобойките бяха унищожени в самото начало; останалите имаха големи трудности да бъдат използвани). Късобойките по обективни причини не могат да се унищожат.
Сирия е друга бира. Ракетният им арсенал покрива цял Израел и при една война ще има много цивилни жертви. Ще има такива и от сирийска страна, разбира се, но и там ще е война срещу редовна армия и в края на краищата е ясно кой ще победи.
2008
13 Сеп 2007 13:11
Мнения: 2,461
От: Poland
Военната техника на мюсюлманите трябва да бъде унищожавана системно, методично, целенасочено и безвъзвратно по всички военно-дидактични принципи - без милост, без колебание. Вярно е, че Израел има щатски атомни оръжия, за да се отбранява, оръжия, които се съхраняват внимателно и сигурно, за разлика от подобни, притежавани от фанатици.
2008
13 Сеп 2007 13:13
Мнения: 2,461
От: Poland
Израел е създаден за страж на мира и сигурността сред заобикалящите го диви племена, аборигени и кретени.
Dinain
13 Сеп 2007 13:24
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Баш така не е. ЯО на Израел си е собствена разработка, с известна помощ от Франция за реактора. Останалото звучи много поетично, ама е далеч от реалността.
otvrat
13 Сеп 2007 13:46
Мнения: 22,522
От: South Africa
В-к Jerusalem Now днес е особено интересен. Това личи от приповдигнатия дух на коментарите. Наистина новините са ужасяващи. Те могат да се обобщат със следното популярно двустишие :
"А мръсните фашисти пак ровят като глисти;
дълбоко под земята, подготвят те войната."
Long live the Promised land!
gargamel1900
13 Сеп 2007 13:52
Мнения: 412
От: Bulgaria
А [/b]ДИНА[/b, много грешиш. Значи щом си изкарал нещо извън строя си постигнал целта си. Това изделие е ВТО и сериозна държава не би го проспала, особено воюваща. Ракетитите с голям радиус БЕЗ глава със зарядза масово унищожение, нямат стратегически или оперативни задачи, само психологически ефект сред населението. Най-точната от такъв тип ракети има кръгово отклонение над 50м, а иранските са бледо копие на руските, т.е минимум 500метра. Пак ти казвам, просто този път израелците тръгнаха неподготвени и ядоха бой. Ама те се учат от грешките си и ще видиш следващата серия как ще се справят.[/b]

Редактирано от - bot на 13/9/2007 г/ 14:50:28

Локи
13 Сеп 2007 14:00
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Израел си е собствена разработка, с известна помощ от Франция за реактора.

Да бе - французи са построили реактора, после по целия свят изкупени или откраднати технологии и оборудване за увеличаване на мощността на реактора.
С американски "контрабанден" уран, а после с немски пак контрабанден и ЮАР-ски разменен.
И всичко това въпреки заявленията на Израел, че ядрения реактор в Негев ще се използва за мирни цели.
Dinain
13 Сеп 2007 14:00
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
При условие че да го изкараш от строя ти е било целта
Въпросните ракети дето удариха фрегатата "Ханит" (и потопиха една египетска гемия също) се побират в една каравана. Те бяха пропуснати от разузнаването. Далекобойките, които би трябвало да падат в градовете - не бяха. Да повторя - опазването на цивилното население е приоритет в случая, защото така се водят войните в региона - мръсничко.

Редактирано от - Dinain на 13/9/2007 г/ 14:06:38

ТАПА
13 Сеп 2007 15:36
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Когато Израел е в конфронтация с араби или ислямисти винаги вземам страната на Израел, без значение кой е правият.
Защо обаче израелците у нас и по света не застанат поне веднъж на наша страна в битката ни против фанатизираните вонящи шалвари?
Dinain
13 Сеп 2007 15:46
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Къде пък я намери тая битка?
gudi
13 Сеп 2007 15:46
Мнения: 57
От: Denmark
Чета и не мога да повярвам че това го пишат българи. 90% от мненията защитават арабите, които само да имат възможност ще ви отрежат кратуните. Не че евреите са цвте но в случая играят за нас и това е най-важното. Ако израел падне, следващата фронтова линия сме ние. А те вече си подготвят почвата, те не бързат, дали след 20 дали след 100 години, ще напълнят Родопите с дажмии, ама на кой му пука нали? Важното е да се мрази USrael или квото там сте го нарекли.
сравнявайте си атомна бомба в ръцете на арабита с пералня у съседа....Идиоти!
товарищМаузер
13 Сеп 2007 16:11
Мнения: 9,625
От: Bulgaria
От статията не става напълно ясно дали наистина израелските Ф-15 І (това е показано на снимката) са навлязли в сирийското въздушно пространство и колко навътре (и в двата смисъла) Ако са го направили и ПВО на Сирия не е реагирало - слаб 2 на сирийците (нищо ново за тях). Това е само мое мнение ама сирийците са основна причина едно време да бъде осрана иначе перфектно подготвената война ("Йом Кипур" 1973). Сирия има сравнително добре въоръжена армия с техника, която дори сега не е за подценяване, дори без новите и много коментирани доставки на руско оръжие. Това което винаги е куцало на арабите като цяло, включая по времето на войните с Израел е бойната подготовка и бойния дух. Както се казва храбростта на мъченика-на-правата-вяра с граната в гъза е едно, а бойния дух и подготовка на израелски командос е съвсем отделна манджа. Що се отнася до доставките на руско оръжие, С-300 и "Искандер"-ите (и двете в експортна модификация със бойни възможности) ще изискват още доста време преди да бъдат боеготови, основната причина ще е липсата на подготвени кадри за тях. За да си оператор на радарна станция на С-300 не е достатъчно само да се пениш "Аллах акбар", трябва и да вдяваш поне малко. Аллах ще накаже неверниците, ама няма да хване с Могъщата Си Ръка ракетата и да я бухне право у самолета на прахоподобните, проверено е. За МиГ -31 да не говорим - там пилотите трябва да са подготвени почти колкото космонавти, още повече въпреки че е наистина сериозна бойна машина режимите на полета му не позволяват никакви грешки. Знаменития А.Федотов загина точно с МиГ-31, в Русия доколкото знам на МиГ-31 летят само първи клас военни пилоти. Така че по тая точка подкрепям Динаин.
Виж ако вземат руснаците че направят военоморска база в Сирия, тя автоматично се превръща в гарант за териториалната цялост на Сирия: Иван не е Хасан, това също е проверено. Така че в този случай Муктада е прав.
otvrat
13 Сеп 2007 16:19
Мнения: 22,522
От: South Africa
"Защо обаче израелците у нас и по света не застанат поне веднъж на наша страна...."
Защото нямаме пари да си платим.
Dinain
13 Сеп 2007 17:04
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Маузер, че кой е тръгнал да нарушава териториалната цялост на Сирия? Само това му трябва на Израел, да завладява нови територии населени с араби (предвид демографската ситуация). Спорът там е точно обратния - Сирия иска да и се върнат Голанските възвишения, Израел принципно е съгласен, но условията както винаги обръщат каруцата вече 35 години.
Относно сирийското ПРО - нищо чудно. Такива полети май се падат средно по 1 на година. Някакво гранично спречкване, последвано от удар по някой сирийски радар или подобно. Преди година прелетяха демонстративно над двореца в Дамаск, реакция - йок. Когато бомбардираха Озирак през 1981 г. беше същото - предвиждаха се 20-30% загуби на самолетите, битки с иракските мигове и т.н. Оказва се че иракската отбрана е засякла самолетите чак когато са преминавали границата на връщане.
Muktadasaxkoburgidiotski
13 Сеп 2007 17:15
Мнения: 14,528
От: Mali
Класикът е казал - има ли пушка в декора , до трето действие да е пукнала Израел има военно надмощие над Сирия , благодарение на ежегодните милиарди подаръци от Вашингтон. Сами по себе си евреите са глисти - ще загинат не от арабско оръжие , а от глад , живеят в пустиня и нямат никакъв ресурс...Но с по 6-7 милиарда долара на година имат и за ядене , и за въоръжаване. Самият факт , че въпреки военното си превъзходство над Сирия , вече 25 години не смеят да нападнат масирано , а само дращят злобно , показва , че не могат. Надмощието не е достатъчно, биха последвали жестоки контраудари.Пък Дамаск е и стратегически съюзник с Техеран , работата би станала дебела със "Шахаби" насреща...... След рухването на СССР дистанцията в оръжейния сектор между Сирия и Израел се разширяваше застрашително в полза на Тел Авив. Всичко това приключи , преди да е дошъл момента за еврейската победа.Преди дъ файнъл кът. Нима има глупак , който да си мисли , че Израел би се поколебал да смаже Сирия с конвенционални средства , ако е уверен в пълната победа ?? Още повече , че зад гърба си евреите имат ядрено оръжие и тактически носители в резерва !? Ланшната проба по Ливан показа , че противникът е сериозен , и без катастрофални последици за Обетованата земя една война няма да се размине.Изобщо не съм съгласен с Маузер този път , че бойният дух на хизбуласите е по-слаб от този на наборниците в израелската армия.А и редовната сирийска армия не бива да се подценява.Подготовката на екипажи за зенитните комплекси и нови руски самолети не е чак толкова трудна задача. Елитни военни има във всяка страна по света .Тука става въпрос за десетки бойци , не за хиляди. По-скоро проблем е бойното разгръщане и базиране на ракетните комплекси и МИГ-овете. Сирия е в неизгодна стратегическа ситуация. Израел контролира Голанските възвишения...По море предимството на 6-ти флот е огромно. АУКС-ите са винаги на помощ на евреите...Сирия трябва да мисли не само за частично превъоръжаване с иначе елитни образци /руско/ оръжие , а за една по-комплексна стратегия за противодействие на израелската армия...Разузнавателни системи , безпилотни самолети , А 50 - руски аналози на АУАКС , противотанкови оръжия още много други...Иначе се вдига много шум около единични образци , а при реални бойни действия , без подкрепа от други оръжия и системи - тези единици дават фира лесно.
Dinain
13 Сеп 2007 17:26
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Идиотизмът в предния пост е наизразим с думи Значи Израел не нападал Сирия вече 25 години, следователно не можел? Между закърнелите неврони дори не прехвърча мисълта че може би не иска? Или друго въпросче - какъв интерес има Израел да напада Сирия и какво би могъл да спечели от такава война? Вродената глупост не предполага замисляне над такива сложни неща.
За пореден път напомням: $4-5 млрд. от $110-120 млрд. годишен бюджет е по-малко от 5%. Мукито ще има да почака евреите да умрат от глад - междувременно да провери как се хранят сирийците
Да напомним и че Израел бие Сирия през 1948-а и през 1967-а. А тогава никаква помощ от САЩ няма...
garamel
13 Сеп 2007 17:35
Мнения: 5,847
От: Bulgaria
ba_ra_ba,
мразят САЩ щото им разби мечтите за светло комунистичесто бъдеще...
От една страна мразят косоварите, а от друга обичат всякакви други мюсулмани, палестинци, сирийци, иранци и пр...
Muktadasaxkoburgidiotski
13 Сеп 2007 17:37
Мнения: 14,528
От: Mali
Шабес гоя дебне в готовност всеки пост на Муктада ... Браво тъпчо , ще те потупат по рамо. Ама си гой , кинти няма да видиш.
Muktadasaxkoburgidiotski
13 Сеп 2007 17:50
Мнения: 14,528
От: Mali
Гаргамеле , ти батка , хаир лично няма да видиш ни от комунизЪма , ни от капитализма - няма да ти обяснявам защо
Добави мнение   Мнения:77 Предишна Страница 2 от 4 1 2 3 4 Следваща