Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Повечето родители не подкрепят учителската стачка
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:220 Страница 1 от 11 1 2 3 Следваща »
Бай Желязко
24 Сеп 2007 00:44
Мнения: 3,418
От: Bulgaria
Аз ПОДКРЕПЯМ напълно стачката на Българските Учители!!!
wise man
24 Сеп 2007 00:58
Мнения: 78
От: Bulgaria
Лентяите тръгнали да стачкуват! Мислят, че ще уплашат някого? Живота на хората по никакъв начин няма да се засегне, а учениците са във възторг. След седмица, най-много две, сами ще я прекратят, защото това е едно изключително мързеливо съсловие и малцина от тях биха се хванали да работят по 8 часа на ден друга работа. Така че - буря в чаша вода.
Esmeraldo
24 Сеп 2007 01:13
Мнения: 269
От: Bulgaria
Wise man, този псевдоним сам ли си го избра или някой те избудалка...
Я обясни каква е тази друга работа, за която да се хванат учителите? Да пасат патките ли? А твоите деца кой да ги обучава, бе? Или смяташ, че това са вундеркинди? Може и така да излезе, ако се окаже че на 30 годишна възраст знаят толкова колкото са знаели на три години?
Д-р Тормозчиян
24 Сеп 2007 01:29
Мнения: 8,152
От: Botswana
Обработката на общественото мнение върви по всички линии и с познатите инструменти - услужливи "обективни" демоскопски агенции и медии.
Първо, проучването не е проведено коректно, както е видно от формулировката на въпросите:
Подкрепа за стачката на учителите Родители Учители
Не подкрепям изобщо 21% 1%
Подкрепям, ако не се спира учебният процес 45% 21%
Подкрепям, независимо колко дълго няма да учат децата 34% 78%

При условие, че се обявява ефективна стачка, как тя би могла да бъде без спиране на учебния процес? Ако лекарите стачкуваха без спиране на плановите операции, а шофьорите без спиране на превозните средства, кой изобщо щеше да им обърне внимание?
Второ, какво значение има за успеха на стачката дали родителите я подкрепят, или не?
Кой подкрепяше стачката на шофьорите от градския транспорт? Никой, но исканията им бяха изпълнени точ в точ.
Кой подкрепяше действията на таксиджиите? Никой, но исканията им бяха изпълнени начаса.
Е, ха дано и сега е така.

Pavlik Morozov
24 Сеп 2007 01:57
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
да, родителите, които чакат на учителите да им възпитат децата и всъщност не им пука с какво точно се занимават отрочетата им стига да не им висят на главата със сигурност няма да проявят разбиране към стачката.
ако учителските и лекарските стачки, а и всякакви други стачки на хора предоставящи обществени услуги, доказаха нещо, то е че ако обшеството не защити тези които работят за него и само помага на властта да ги натирва обратно по работните места със заплахи и скандали, то обществото не може да очаква тези хора от сърце и с пълни усилия да се трудят за неговото благо. след всяка стачка все по-малко кадри останават в системата. и така докато един ден обществото се събуди, пренебрегне си нарушения рахат и дребнавата завист, и най-после поиска да защити тези които работят за него ... и открие че вече не е останало кой да защитава и просто ще трябва да понесе последствията от късогледството и манипулируемостта си.
наистина е цинично, но всеки път политиците оставят хората сами да се прецакат. в случая - като не подкрепят хората на които разчитат за образованието и бъдещите кариерни шансове на децата си

СветлоПиво
24 Сеп 2007 02:27
Мнения: 8,839
От: Canada
Нямам мнение по въпроса. За мен е все едно.
Гледайте себе си ........... На кой му пука.........
Пешо Мастиката
24 Сеп 2007 06:31
Мнения: 2,018
От: Bulgaria
Това е пропаганда. С тези ниски заплати учителският труд е непривлекателен и в тяхното съсловие е най-забележимо отсъствието на млади кадри. Впрочем, това е проблем не само в България.
Lulchev
24 Сеп 2007 07:00
Мнения: 152
От: Bulgaria
Най-голямо изобилие на млади кадри у нас има в обслужващата дейност - сервитьори, миячи и монтьори, а също така и проститутки. Това обаче е проблем само в България. Напълно подкрепям стачката на учителите!
total
24 Сеп 2007 08:24
Мнения: 1,319
От: Bulgaria
Да попиташ "подкрепяте ли стачката?" е доста по-различно от "падате ли си по прекратените училищни занимания на децата Ви?".И дава определено огромни разлики в отговора!
Древен статистически номер
Zavinagi CSKAR
24 Сеп 2007 08:37
Мнения: 9,630
От: Bulgaria
Браво на тези учители, които имат човешко достойнство и стачкуват!

Не стачкуват около 20% от учителите...колкото са феновете на БСП...

Моята прогноза е, че стачката няма да постигне никакъв успех, тъй като учителите като цяло са предимно жени, прекалено културни, възпитани и кротички...което не върши работа при стачка...Сега по изключение са се осмелили да направят стачка, най-вероятно защото парите, които им плащат не стигат да напълнят търбуха с хляб и кисело мляко и в същото време да си платят тока, водата, телефона и топлото-а това вече е проблем. За да имаш стачен успех, трябва да си малко по твърд и упорит като шофьор или миньор например...
Според мен ще им дадат 30% увеличение, колкото да могат да напълнят търбуха с хляб и кисело мляко и стачката ще свърши...
borismt
24 Сеп 2007 08:37
Мнения: 22
От: Bulgaria
който има висше образование и взима под 350 лв от касиера е смачканяк.Да се уволнят всички даскали които не стачкуват , те са смачканяци и ще възпитават смачканяци.
Пейчо Пеев
24 Сеп 2007 08:41
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
от сутринта лъжат и манипулират и по тв, и кой им верва, нема ден без нови цени а искат роби за стотинки, геноцид над знаньето, пари има, вижте им излишъците, обръчите, имотите дано не спрат учителите, за правото си на живот се борят, по всички правила на съвременното общество, медийния слугинаж е зависимост, жалко
alsk22
24 Сеп 2007 08:48
Мнения: 405
От: Bulgaria
Учителите искат невъзможно /за момента/ увеличение на заплатите си. Да- те заслужават високи заплати, но това не може да стане сега и веднага.
Бай Желязко
24 Сеп 2007 08:55
Мнения: 3,418
От: Bulgaria
vice man, никой не може да ти даде това, което природата е решила да не ти дава!Ти сигурно не можеш да го разбереш, но който трябва го разбира!А ти продължавай с
Каменарче
24 Сеп 2007 08:55
Мнения: 163
От: Bulgaria
Точно родителите трябва най-вече да подкрепят стачката на учителите , защото това е по същество стачка ЗА ПО-КАЧЕСТВЕНО ОБРАЗОВАНИЕ на нашите деца , а то е немислимо СЪС СЛАБО МОТИВИРАНИ УЧИТЕЛИ , които не са напусналие още системата само защото са в ПРЕДПЕНСИОННА ВЪЗРАСТ и знаят , че трудно ще си намерят нова работа .
Пейчо Пеев
24 Сеп 2007 08:58
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
какво значи невъзможно, със сегашните заплати могат ли да живеят при сегашните цени, има човешки потребности, всичко друго не е екзистенция стига манипулации с измислени аргументации, така не може да се живее
Пейчо Пеев
24 Сеп 2007 09:07
Мнения: 9,854
От: Bulgaria
доволни ли сте от правосъдието, изобщо има ли го, и колко получават там, прокурори 2000, предполагам съдии подобно, е, престъпност няма, закона властва, крадльовците до един в пандела европейци станали ми пустите манипулатори, по етикет, ментално някога
fatico
24 Сеп 2007 09:13
Мнения: 3
От: Bulgaria
Аз тотално не подкрепям тази стачка мята саседка е учителка има по 16 часа на седмица а взема 380 лв заплата
я сметнете сега ако я натоварят по четирсет колко ще взема нали толкова е работната седмица в българия все пак
Федя
24 Сеп 2007 09:13
Мнения: 7,159
От: Bulgaria
Всеки който е против стачката и причините за стачката на учителите, да опита да живее и издържа семейството си с 300 лв/месец.
Напълно подкрепям учителите.
Бих им предложил, обаче, да намерят форма за провеждане на часова с първокласниците. Макар и намалени, но все пак нека не убиваме първоначалния ентусиазъм на тези деца.
Още веднъж за учителите.
Shadowin
24 Сеп 2007 09:19
Мнения: 1,128
От: Bulgaria
fatico,
Случайно да имаш представа колко време отнема подготовката за тези 16 часа? Като ти гледам коментара, идея си нямаш...
Zavinagi CSKAR
24 Сеп 2007 09:26
Мнения: 9,630
От: Bulgaria
Благодарение на хора като "fatico" България и занапред ще си остане най-бедната държава в Европа, защото българите като "fatico" са болшинството в нашето общество. Тези олиго*френи се харектеризират със следните черти:
1. Гледа в паничката на съседа
2. На принципа е" Не е важно аз да съм добре...важното е Вуте да е зле"
3. Когато ти гледат в паничката, се интересуват само колко са ти доходите а не колко са ти разходите...това не ги интересува...или пък колко труд си положил.
На тях например никога няма да им дойде до тиквите, че учителския труд не започва и не свършва с влизането в класната стая. За да влезеш и изнесеш даден
урок, трябва преди това да се подготвиш...
Добави мнение   Мнения:220 Страница 1 от 11 1 2 3 Следваща »