Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Бойко и Бриго стартираха компроматната война
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:87 Предишна Страница 2 от 5 1 2 3 4 Следваща »
popangelov
10 Окт 2007 09:59
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Архонт Слави Бинев, както доскоро благоговейно го наричаше Параграфът, има доста по-сериозни тъмни петна в миналото си от носенето на сувенирен фес. Веднага давам един пример, при това много дребен - по времето, когато той държеше завденията пред Народния театър(може все още да си ги държи), в сила беше приета от Общинския съвет забрана да се дават разрешителни за търговска дейност в зелените площи на София. По тази причина отнеха разрешителните на книгопродавците пред театъра и ги оставиха без препитание(по точно ги принудиха да работят нелегално). Изчезна и съществуващото кафене. Малко след това на същото място цъфнаха огромни кафенета на открито с окло хиляда места, собственост на ... Слави Бинев. Скоро след това в едно интервю Гепардът обясни, че тези разрешителни са били дадени по изключение, защото...там имало културни институции и хората имали нужда от място, където да изпият по едно кафе. Тоест, търговията с книги не се връзва с културните институции, но кафенето - да. За търг за това място естествено никой от вас не е и чувал, но това не значи, че не е излязла малка обявка с неясен текст един ден преди законовия срок, в която са били искани документи, които човек посмъртно не може да извади в оставащото до крайния срок време...Само това да е, с мед да го намажеш архонта, но дори и то е крайно показателно за отношението на бизнесмена Слави Бинев към общинските правила, собственост и т.н. А също и за отношенията с "модела Софиянски".
ТАПА
10 Окт 2007 10:09
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Попангелов,
съгласен съм до някъде. Бинев не е светец. Но не е и престъпник. А още по-малко п - - ка като Картофената глава, и тук вече важи правилото за "По-малкото зло".
За разлика от всички останали Бинев е постигнал всичко сам и никога не е превивал гръб пред тези които тъпчат слабите.
ptankov
10 Окт 2007 10:19
Мнения: 532
От: Bulgaria
Добре де, ясно. Бригадирът няма да е и то не заради компроматите. Ама айде тогава поне и Бойко да не е.
ptankov
10 Окт 2007 10:21
Мнения: 532
От: Bulgaria
Тапа и Попангелов,

Бинев може да не бил светец, но пък, видите ли, не бил и престъпник. Еми чакайте да се добере до кметското място, за да стане такъв.
Или по-точно, за да се види, че всъщност е такъв. ...Понеже досега не е бил в светлината на прожекторите.
Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:34
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
брех тия атакоиди какви повратливи се оказаха!! значи се оказа че те били горили ... сувенири ... в знак на протест срещу доган?!

Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:36
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
paragraph, нямах предвид бинмев а чернев, когато говорих за твои и на баба коца славословия

Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:42
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
На теб Сл. Бинев ли ти каза/ на ухо ли?!/ , че много му харесва да носи фес?! Аз, например, имам снимка с тюбитейка в Таджикистан / и си я имам в къщи, като сувенир оттам!/- значи ли, че съм потаджикистанчен?!

айде пак с твоите номера стил "адвокат на дявола" и "черното може да е черно, а може и да е бяло - според както ни изнася".
ако някой политически противник беше сниман с фес не ми се мисли какво щяхте да изприказвате. а сега - кодош било. и си прав, било е туристическа поза за снимка. просто е много иронично как вашия мироглед обърнат срещу вас ви създава такива неудобства. с вашите камъни - по вашите чутури

Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:44
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
paparol, то се е видяло че пак няма да гласуваш. само недей да ходиш за гъби, че напоследък по изборно време смъртността сред гъбарите е висока, и то не от отровни гъби

borowan
10 Окт 2007 10:51
Мнения: 1,891
От: Bulgaria




Папарол, ти си претенциозен като стара мома. И затова - я сваляй кошницата от тавана. Какви гъби ще наизлязат след дъжда от плюнки.
Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:52
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
popangelov, напълно си прав че снимката с феса е глупост незаслужаваща внимание на фона на безбройните други кусури на мутрохонта. ОБАЧЕ! пропускаш нещо важно. само с такива "сензации" може да слезеш до нивото на хората които се интересуват от бинев, чернев и прочие клоуни. колкото и да им говориш за престъпност с бели якички те мигат на працали и се чудят какво ги интересува всичко това. обаче и най-малката "новина", която може да интерпретираш не с акъла си, а с червата си и с атавистичните си инстинкти, веднага получава максимално внимание и коментар.
тва е то - подбирай посланията според публиката.

А_така
10 Окт 2007 10:54
Мнения: 2,194
От: Bulgaria
Aйде стига пък вие, голема работа! Всички тези са се клели в Конституцията, клели са се в СССР, в ЕС и в какво ли не още... М/у другото, т. нар. турци май са заимствали феса от коалиционните им партньори - гърците! Бай Х. може да каже, ако знае...
borowan
10 Окт 2007 10:55
Мнения: 1,891
От: Bulgaria



Павлик, докато съм писал, ти си дал съвет на папарол. Що да не иде за гъби? Ония стрелци нали ги глобиха? 800 лева ще донесе на родата си - все е файда.И без това цената на живота пада страхотно. А днес пишат за някакъв, дето случайно улучил невинен. Да го ожулят това ченге яката - поне 50 лева да го глобят.
Pavlik Morozov
10 Окт 2007 10:58
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
тапа, сам си плюеш в мутрата, така както сайдера сам се заплю като продаде политическата марка "атака" на мутрата бинев.
"най-малкото зло" бил. много пъти съм ти обяснявал какъв капан за будали е това "най-малко зло". явно не си чатнал, затова ето още веднъж, бавно, плавно и подробно като за бавноразвиващ се:
представи си че искаш да пробуташ на хората някакъв боклук. но не искаш да им го навреш насила, а те сами да си го "изберат". какво правиш? просто - на сергията слагаш няколко боклука които са видимо по-големи боклуци от този който искаш да "изберат". хората понеже се мислят за много умни и печени вместо да кажат "аз боклуци не ща, от твоята сергия няма да избирам" те ще огледат стоката и ще изберат ... "най-малкото зло". ще си го "изберат", ще си платят и ще му се радват понеже ще живеят със спомена че е имало и по-големи боклуци на сергията. а ако имат някакви оплаквания какво им казваш ти - "вие си го избрахте". елегантно, нали!?

Руританец
10 Окт 2007 11:02
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
Че Мухобойко е арогантен простак, това не е нещо ново. То именно поради тази причина българският народ си го харесва.
Вижда се обаче нещо, което се знаеше от рано, но не беше демонстрирано: селският милиционер има извънредно слаби нерви и в момента, в койт осе почувства притиснат, изпада в паника.
Pavlik Morozov
10 Окт 2007 11:02
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
borowan, цената на живота всъщност се движи в различни посоки в зависимост от това дали искаш да го отнемеш или поддържаш. прави си че както е тръгнало скоро ушевците ще могат да разстрелват граждани съвсем безплатно и в тоя смисъл цената на живота ни пада. от друга страна средствата необходими за да оцелееш растат с всеки ден, тъй че цената на това да останеш жив расте с всеки изминал ден, т.е. живота ни поскъпва. сега не се ли чувстваш по-ценен отколкото през пролетта когато всичко ти беше с 30% по-евтино

paparol
10 Окт 2007 11:06
Мнения: 2,491
От: Bulgaria
Явно така ще стане. Няма да ходя за гъби, а ще си седя кротко в къщи, ще си пийвам, ще си мезя и ще гледам сеир.
paparol
10 Окт 2007 11:08
Мнения: 2,491
От: Bulgaria
Тапа!
От къде съдиш, че Бинев не е престъпник? Само не казвай, че не бил осъден и пр. То и Маргините нямат присъда, Маджо също, за него дори и следствие не се води. Има старо правило което гласи, че липасат на доказателства не винаги означава, че доказателствата липсват!
popangelov
10 Окт 2007 11:48
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
ptankov, не ме пиши в един отбор с тапата по отношение на Слави Бинев. Мнението, че е по-малкото зло си е негово. За мен той е просто зло, както и Бойко, и генерала. За другите просто се чудя все още и събирам информация.
Това, че някой използва евтин компромат срещу него не го прави нито по-добър, нито по-лош кандидат.
yyyy
10 Окт 2007 12:08
Мнения: 8
От: Bulgaria
Видяхте ли, днес сутринта диспута на мутрата, Бойко срещу Мартин Заимов по БТВ, каква разлика в интелекта на двамата. Бате Бойко изглеждаше, като бодигард, горила на г-н Заимов, който от своя страна имаше излъчване на западен политик от висока класа. Как слагаше на място ченгето Коритаров. Номерата му с прекъсване на говорящия, когато не му изнася на ченгеларо-комунистическатa същност, в случая не минаваха.
Заимов, бе класи над двете ченгета, до него.
Това е човек, способен на обедини и поведе автентичната десница.
XYZxyz
10 Окт 2007 12:12
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Правиш си наистина списък както paparol е напарвил по-горе, какво искаш или не искаш от кандидатите, като например:
1/ Да направи нещо смислено в сферата на ....,
без значение какъв е бил в миналото.
2/ Да направи нещо смислено в сферата на ....,
без значение с какви е свързан сега.
3/ Да направи нещо смислено в сферата на ....,
без значение с каква партия е свързан.
4/ Да направи нещо смислено в сферата на ....,
без значение дали е бил или е агент.
5/ Да направи нещо смислено в сферата на ....,
съзнавайки, че всички ще крадат.
Това последното е много важно - всички крадат, а проблема е как да изберем такъв, който освен да краде ще свърши и поне малко работа, а няма само да приказва колко много работа върши като ухиления Мафиянски.
Та по тези точки кой да избера? Никой не е успял досега да ме убеди, че ще свърши нещо полезно.

Добави мнение   Мнения:87 Предишна Страница 2 от 5 1 2 3 4 Следваща »