Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Партията на Путин очаква абсолютно мнозинство
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:122 « Предишна Страница 6 от 7 4 5 6 7 Следваща
FL
03 Дек 2007 21:14
Мнения: 6,942
От: Canada
Гор спечели с 1 милион повече гласове, ама тяхната шантава "демокрация" допуска човек с по-малко гласове да победи опонент с повече гласове.

ЗИП, еАмериканският президент се избира от щатите(Electoral College)не от общото гласуване.Америка е съюз на отделни щати.
Който спечели повече щати става президент.Една 20 милионна Калифорния при избори тежи толкова колкото един 600 хиляди Вермонт.
Take care and be a good boy!
Gozambo
03 Дек 2007 21:23
Мнения: 7,892
От: 0
Не си прав, FL,
различните щати са с различна тежест според броя на населението.
Ritzar
03 Дек 2007 21:26
Мнения: 1,468
От: Bulgaria
garamel
03 Дек 2007 21:29
Мнения: 5,847
От: Bulgaria
FL,
не си прав. Това за което говориш е може би е Сенатът. В Сената всеки щат излъчва по 2-ма сенатори които го представляват. Там представителството не е пропорционално.
.
Но при вота за президент всеки щат има т. нар. електорални гласове които са пропорционални на броя на жителите живеещи в този щат. Например Калифорния има 55 гласа за президент, Вермонт има 3. Натиснете тук
Друга особенност е, че когато кандидат спечели мнозинство в определен щат то той взима всичките електорални гласове на този щат - Мажоритарната избирателна система.

FL
03 Дек 2007 21:49
Мнения: 6,942
От: Canada
Прав си Гозамбо но мисля не съвсем.
В сената всеки щат има два вота два сенатора независимо от броя на населението.
При президентското гласуване популярният вот в отделните щати избира представители за ЕС.Отделните щати изпращат само ЕС представители от победилата партия.Те избират президента.

total
03 Дек 2007 21:57
Мнения: 1,319
От: Bulgaria
Американският президент се избира от щатите(Electoral College)не от общото гласуване.Америка е съюз на отделни щати.
Който спечели повече щати става президент.Една 20 милионна Калифорния при избори тежи толкова колкото един 600 хиляди Вермонт.


Ох, човек се чуди - на кое повече да се смее - на горната високопарня тъпня или на още по-зашеметяващото:
Русия икономически и военно е третостепенна страна.


Да си жив и здрав, Фильо - ентелегент като теб не се намира лесно!
FL
03 Дек 2007 21:58
Мнения: 6,942
От: Canada
Съгласен Garamel!Постинга ми закъсня поради слабият ми български!
За точното ти и ясно обяснение
tupakmango
03 Дек 2007 22:04
Мнения: 6,736
От: Bulgaria
Не само бъльгарския и акъля ти е слаб! Ми пиши на англицки бе о неразумни...
garamel
03 Дек 2007 22:07
Мнения: 5,847
От: Bulgaria
Всеки щат разполага с толкова членове на Електоралната колегия, която избира президента, колкото са представителите Сенатори + Конгресмени за определеният щат. Като тежастта е върху конгресмените които като брой в повечето случаи са повече и са избирани пропорционално на населението на отделните щати. Представителите в Електоралната колегия отговарят на броят на електоралният вот получен на президентските избори за всеки един от кандидатите. Те, представителите, имат право да гласуват по свое усмотрение (както и конгресмените и сенаторите), но това рядко се получава при избоът на президент, тъй като дефакто те са избрани за строго определена задача, да представляват вота за президент на избирателите.
total
03 Дек 2007 22:11
Мнения: 1,319
От: Bulgaria
Прав си Гозамбо но мисля не съвсем.

Грешка!
Не мислиш!
Твърдението ти за "Върмонт" и "Калифорния" диагностицира сигурен стадий на безмозъчност в съчетание с парвенюшко самочувствие!
Фала!
2008
03 Дек 2007 23:13
Мнения: 2,461
От: Poland
Другари, един приятел заминава за Москва и околностите, завтра! След 2 недели, се връща. Ще ви предложа пикантен снимков материал за "Жизнь" и "Лайф" и няма да има коментарий или пролетарий.
Когато фактите са на лице и Боговете ще мълчат.
2008
03 Дек 2007 23:14
Мнения: 2,461
От: Poland
А е повече от ясно, че изборите са фалшифицирани. Трудно е да се признае, но е Факт, че времето е Ваше е Фалшификат.
Иванов
03 Дек 2007 23:54
Мнения: 2,891
От: Bulgaria
Дългът на САЩ расте с $1 млн. в минута OT МОНИТОР
Националният дълг на САЩ расте с $1, 4 млрд. на ден, или с почти $1 млн. в минута и общият му обем вече е достигнал $ 9, 14 трилиона, отбелязва агенция АП. За сравнение БВП на САЩ за 2006 г. е бил $13, 16 трилиона. АП допълва, че през януари 2001 г. националният дълг на САЩ е бил едва $ 5, 7 трилиона, а през 1989 г. - $ 2, 7 трилиона. Агенцията прогнозира, че US-дългът ще прескочи бариерата от $ 10 трилиона още преди края на мандата на Буш през януари 2009 г. Според експертни оценки, през 2050 г. дългът на САЩ ще съставлява 350 процента от годишния БВП.
Ситуацията в бъдеще ще се влошава, тъй като работоспособното население в процентно отношение постепенно ще намалява.
Дългът на САЩ ще расте и за сметка на продължаващите военни операции в Близкия изток. Едно евентуално оставане на US-войниците в Ирак и Афганистан през следващите 10 години ще струва на бюджета около $ 2, 4 трилиона. САЩ увеличава дълга с емитирането на държавни ценни книжа, каквито притежават и правителства на други държави. Япония, например, е купила ценни книжа на САЩ за половин трилион долара. Над $ 100 млрд. са инвестирали и Китай, Саудитска Арабия и Великобритания.

Сократ-май
04 Дек 2007 00:07
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Иванов!
Не ги мисли!
В момента те карат нашата 1985-89 година.
Кога дойде 10 ноември, изведнъж ще разберат, че имат около 10-15 пъти повече дълг на глава, отколкото имахме ние.
А парите ги няма...
bgtopidiot
04 Дек 2007 00:10
Мнения: 11,702
От: Bulgaria
И аз мисля, че изборите са фалшифицирани.
Очакваха се 80%, а станаха 60 някак си. Пак вършат работа, но требеше по-реално все пак, за да се усети как е ситуацията. Че много шумно с тва джафкане.
Що правят простотии петите колони като по всички прогнози беше ясно, че няма как да спечелят, не мога да разбера.
Чичо Фичо
04 Дек 2007 00:34
Мнения: 24,838
От: United States
Другари,

Оставете сега гнилия САЩ. Дайте за Русия.

Путин наистина е популярен, е - съжалява за СССР, но няма да го връща - пък и не може. Управлява авторитарно, но някои казват, че бил по-либерален от 80% от руснаците - няма да връща комунизма, само ще назначава олигарсите и ще ги уволнява като не слушат - като Ходорковски и Березовски.

Руския народ е уморен от хаоса, глада и "унижението" пред чужденците (както му го рисуват чекистите). Разбираемо - никой не обича да е гладен, да живее в хаос и да го "унижават". Всеки обича да е сит и горд от себе си.

Но каква е заслугата на Путин? Няма никаква заслуга. Цените на нефта се качиха пет пъти, доходите му - три-четири пъти. Плати дълга, натрупа стабилизационен фонд, повиши се жизненото равнище - на московчани и на по-предприемчивите хора в провинцията - а далече не на всички руснаци, повечето хора в провинцията още мизерстват. Не инвестира сериозно в нови енергийни производства, гони западните фирми, съсипа най-активната руска фирма Юкос и застрашава бъдещето на отрасъла. Замразява цени, воюва със спекулата (т.е. с пазарната икономика).

В политическо отношение ликвидира почти всички постижения на Горби и Елцин - парламента, партиите, местното самоуправление, свободните медии. Не може да предаде властта по нормален начин. Във външната политика се прекрати съюзът със запада, останаха бизнес връзките - каквито имаше и в СССР.

Какво ще стане сега? Ако паднат цените на нефта, което е възможно - лошо. Хаос, глад, може би насилие.

Ако не паднат, а още се качат, Русия пак няма да стане богата като Норвегия или Кувейт - няма толкова въглеводороди на глава от населението като тях. 20% руснаци може да живеят по европейски, останалите - по съветски. Ще има социално напрежение, тълпене на хората в Москва и големите центрове, обезлюдяване на провинцията. Скъпият нефт ражда авторитаризъм и без ислям - Венецуела, Мианмар и т.н.

Има ли Путин истински авторитет? Няма - три месеца като не е вече на власт, ще бъде забравен, след още три месеца ще го помъкнат по следствия или по-лошо. Елцин имаше шанса да не бъде помъкнат, понеже се помина навреме. Путин е невзрачна фигура, е да - в сравнение в Първанов е доста разкършен и с характер.

Може ли Русия да прогресира истински при авторитарно управление? Не може, понеже основната й задача за истински прогрес е да освободи енергията и инициативата на народа, да се включи истински и на равна нога в международния обмен с развитите страни. Ако можеше, СССР щеше да е още цял.

Може ли Русия да е добре само с приятелство с развиващите се страни? Не, понеже има противоположни интереси с тях. Например КНР е пред страшна екологична криза - няма вода, земя, въздух, суровини. Сибир е под носа й, обезлюдява от руснаци не по дням, а по часам - те са вече в Москва, и се колонизира с китайски бизнесмени. Засега ККП не издига териториални претенции, но утре, когато избухне кризата и ККП падне от власт? Какво ще кажат тогава китайските "демократи" националисти, атакаджии, неомаоисти? Няма ли да се сетят, че Сибир е бил някога едно монголско ханство и принадлежи по право на Поднебесната? Глобалното затопляне ще направи Сибир по-поносим за китайските кожи.

Ислямските страни също ще са повече източник на проблеми за Русия с нейното растящо ислямско население.
VOCI
04 Дек 2007 02:48
Мнения: 28,177
От: Antigua and Barbuda
Как да няма заслуга бе , нали един по-горе се изцепи , че Путин снасял златни яйца.
Колкото за Буш - ами той реално загуби изборите през 2000 г. Защото за него тогава гласуваха по-малко избиратели. Но поради "особеностите " на американската система стана президент.
И к'во сега ? Аз какво съм ви виновен като казвам че Путин има 40 % подкрепа в обществото и то си е точно така. Това се счита за много висок показател навсякъде по света. НО НЕ Е достатъчно за да бъде обявен за нов месия , баша на нацията и спасител на страната от ( самата себеси ).и носачка на златни яйца ( а може бо диамантим като кокоши яйца ?).
А под тотален контрол ( въпрос на тотал 0 се разбира , че в нито една телевизия, радио или вестник ( с едно изключение , няма да ви го кажа ) не може да се критикува личността на Путин. НЕ МОЖЕ ! Ако да- закриват медията.
За разлика - в Щатите Буш го правят на ***** и парцали и даже туй минава за гражданска позиция. Същите граждански позиционери ако бяха руски граждани и правеха гевезлъци с граждански позиции срещу Путин отдавна да са преяли я плутоний я чугуний.
Душко
04 Дек 2007 07:49
Мнения: 11,027
От: Austria
2008 " Другари, един приятел заминава за Москва и околностите, завтра! След 2 недели, се връща. Ще ви предложа пикантен снимков материал за "Жизнь" и "Лайф" и няма да има коментарий или пролетарий.
Когато фактите са на лице и Боговете ще мълчат. "

Предлаожи пикантен материал от снимки на своите съседи - бангладешеца отляво и сръпският циганин додтясно.
Или от твооя пакистанско - индустански квртал в Лндон.
( Мой колега - индус роден в австрия преди година беше в лондон и показаМИЗЕРИЯ, дето и в БГ я няма.
БанГладенДешки нещастници.
БЕТЕР Магрибьцие във Париж и Марсилия )
Не случайно в-к Сега писа , че Англия е бунището на Европата . )


Покажи и пикантен снимков Материал от Чичо Томовите Колиби от Талашит и Мукава к които живеете в КенЗас , АлаБама и ТекСас.
Душко
04 Дек 2007 07:55
Мнения: 11,027
От: Austria
2008 " Другари, един приятел заминава за Москва и околностите, завтра! След 2 недели, се връща. Ще ви предложа пикантен снимков материал ... "

НЕЩАСТНИЯ ти ДРУГАР , завършил като тебе Паритийната Школа,
сигурно купува дрехи от " СЕКОНД Ханд " и обувки отБитака.
Като повечето западняци.
Мнеого от тях, не могат да си позволят дорииКИТАЙСКИ Ширпотреба да си купят.
С тия парцали, ще има да гледа по ВИТРИНИТЕ за Златно Рубинената МОСКВА с Пръст в едно място.
Нещастник, сигурен съм, че нито една БЛОНДИНКА, нито една Шатенка няма да муобърне капка внимание.
Просто ще изгежда като Кавказкий Гастарбайтер.
Дано някоя МУСТАКАТА Грузтнка понеиго приласкае в студената Брялянтова МОСКВА.

2008, кажи на Приятеля си , да си купи СВЕСТНИ ДРЕХИ .
Там св МОСКВА ще има да глежда като Циганче Витрина на Магазин за БЕЛИ ХОРА т
Душко
04 Дек 2007 08:04
Мнения: 11,027
От: Austria
FL " Душко прочети това когато излезеш от Перманентният Делириум който те тресе.
Ако изобщо излезеш.
"Скъп град" не значи "богат" град!Липсата на обитаеми сгради и инфраструктура в феодалните Москва и Петерсбург ... "

В ФЕОДАЛНИТЕ МОсква и Питер има МЕТРО което е чудо на света.

И феодалите се взят на Лексуси и Ферарита.
А крепостните на Мерцедеси и Тойоти.

А в РОБОВЛАДЕЛЧЕСКИТЕ КенЗас, НеБраска и АлаБама живеете в Чичо Томови КОЛИБИ, дето ги духат ветровете като слама.
Нещастници

ЖИЗНЬ и лайф

Идва РОЖДЕСТВО ХРИСТОВО.

Лайфовците ща БАЧКАТ , ще събират Кукуруз в КенЗас и ще доят Говедата в ТекСас.
Ще пада ЖИЗНЬ , за Руснаците и БЕЛИТЕ ХОРА.
Руснаците имат 10 дена отпуски и щеса ГОСПОДАРИ в Тайланд, Париж, Алпите и Карибите.

Я ЛЮБЛЮ ТЕБЯ ЖИЗНЬ и други песни ще звуча в ресторанти, хотели и магазини

А в КенЗас и Гетата на париж и Лондон, олоФЛените ще БАЧКАТ като РОБИ
Добави мнение   Мнения:122 « Предишна Страница 6 от 7 4 5 6 7 Следваща