Искрено се забавлявам от това, как шепа лумпени-простаци под ръководството на един психопат разиграват съда. Злорадо се хиля на безсилието на столичната полиция и фукливият ни кмет да въдворят ред. Хубавото в случая е че комунизираните фашизоиди са сравнително малко и ни служат на нас за забавление, а на властта да показва безсилието си. |
Dinain Прав си. Овце сме, като се оставяме една етническа турска партия да ни управлява, чрез марионетъчно правителство на крадливи червено-жълти еничари. |
Не ставайте от масата, даже си пуснете Планета-лайнер! Аз не съм привърженик на Атака, но трябва да призная, че Сидеров е единствения адекватен политик.И всички приказки за черното палтенце, белите коси и пр. са достойни за кръчмарски задявки. Ако някой не е разбрал, че това на магистралата е стъкмено, толкова по-зле за него.Не знам колко трябва да си заслепен от омраза, за да не искаш да видиш очевидни неща. |
Не, че съм убеден, ама, ако наистина е скълъпено?То инак всеки народ си заслужава съдиите, дори и футболните |
Даже процесът да е политически, Болен трябва да намери начин да го докаже правно, а не като събира лумпени и откачалки да провалят съдебните заседания. Той много голям политик бе.Понеже умствения му капацитет е като витамин В12, решил да привлича внимание с хулиганство. |
сидеров е прав че съда се използва за саморазправа с него и партията му. прав е и че съда ни е анти-правна институция. но това че е прав не го прави праведен. нито го прави смислен политик. силата му си остава в оркестрирането на площадни терепии за фрустрати и сеирджии |
и аз, само че тия за мене са фашизирани комуноиди, а не комунизирани фашизоиди. Не е едно и също, иначе кащяло да ги поддържат определени хора. Една кръвчица, една мишпока. Редактирано от - Nickolas на 27/5/2008 г/ 08:17:41 |
"Да разтърсим тази сграда, която прилага двойни стандарти и която пуска на свобода контрабандисти, бандити и мафиоти". "Думите му бяха и прости и кратки, пълни с упованье и надежди сладки. Говореше често за бунт, за борба, кат за една ближна обща веселба, часът на която беше неизвестен;" |
сидригури, разберете - човек, който прави хитови шоута на мегдана, но е напълно безпомощен в кулоарите на парламента и съдебната зала не може да предизвика нещо различно от присмех. той само пилее подкрепата ви като вкарва всичката пара във свирката. той е поредния политик тип "жорж ганчев" и също като предшествениците си до някоя година ще бъде изтикан в периферията на общественото внимание и забравен, заменен може би от някой нов хапльо, който да наелектризира лумпениата и да му пречи да предприеме някакви действия с кпд над 0.01. това е тактиката на управляващите спрямо хора с политическо ADHD като вас - пускат им преиодично по някой лъже-месия който да им отклонява вниманието от реалните им проблеми и потенциалните им ефективни решения. |
комунизираните фашизоиди ... служат на нас за забавление, а на властта ... за отдушник за лудите и за цимент на догановия електорат. |
Искам да попитам всички атакисти - какво щеше да е поведението на Волен Сидеров ако на процес срещу Румен Петков се съберат 50-тина червени бабички (и не само бабички), и започнат да викат, като по този начин пречат на нормалното протичане на делото? А ако утре някой "Бай Мангау" доведе "маалата барабар с чааветата" и окупират съдебната палата, в резултат на което органите на СО изпълнят задълженията си по закон и рапръснат тълпата, няма ли това да е двоен стандарт? Значи Атака и Волен могат да правят циркове, а редовите граждани - не? Разберете, че само съдия - докладчика има право да определи и да постанови дали в залата да бъдат допуснати граждани. Гледането на делото в празна зала не означава, че то се гледа пред "закрити врата". Ще бъдат допуснати журналисти които ще информират общественоста за хода на съдебното производтсво, но няма да бъдат допускани хулигани които да се гаврят и да изпълняват политическа поръчка на подсъдимия. Така, че гражданските права на атакаджиите не са нарушени, а аз апелирам съдебната охрана да си свърши работата и на следващото заседание да се щракат белезници и да започват УБДХ - та срещу тези гамени! |
поради несекваща актуалност ще цитирам в цялост Любезния Лос (огласявам и публичен апел за допълнение с новопоявилите се през последните две години еуеменнти) Вежливия Лос Ето какво пише Ибн Халдун в своето “Въведение” за дервишкия орден Атака: * Дервишкият орден Атака е труден за изследване, както мимоходом отбелязва Евлия Челеби в “Пътепис”, докато описва някои интересни платонизиращи практики, на които се отдавали софийски момци в хамама на града, който тогава играел ролята на парламент. Според някои, това бил просто тарикатски орден на скитащи дервиши (перекендета), подобен на бешикташите (не футболните) и мевлевиите, но според други, този езотеричен суфийски култ бил организиран от абдалското движение в БСП и подкрепен от множество телевизионни дембели, очакващи пришествието на дванадесетия имам Махди и търсещи предзнаменования за идването му като сменяли каналите докато изпаданат в транс. Абдалите са малцината, достигнали до най висши чинове в службите и посветени във всички тайни на прехода (още “пътя” – “тарикат”). Наричат се така, защото, поради своята премъдрост и постоянна нирвана, скромно твърдят, че не знаят нищо. Дембелите, пък, са хора, които се опитват да установят контакт с някой кабелен имам, обитаващ ефира, като упражняват медитативен ритуал, състоящ се в многократното повтаряне на мантрата “Алоууу-у-у-” или “Аа-а-алоо”, особени мърморения и покашляния, а също и чрез задаването на екзистенциални въпроси като “чувами ли са?”, “там ли стйе?”, “кой там?”, “аз ли съм?” и “с куго гуворими?”. Най важното в тази телефонна медитативна практика, както става ясно от поемата “Розовата градина на тайните” от Шабестари, са дългите паузи между различните мантри. Когато дембелите най-сетне чуят мечтания глас на кабелния имам, те изпадат в екзалтация, потокът на съзнанието им се отключва и почват да говорят нещо несвързано и превъзбудено. * В своето “Опровержение” Ал Газали обяснява, че различните хипотези за характера на Атака се дължат на противоречивите факти за състава и дейността на ордена, обединяващ както правоверни фанатици, кланящи се на фетиша на стария календар, така и езичници, боготворящи конски опашки. Там имало хора, сменили всички възможни политически изповедания, но твърдящи, че само те знаят тайната на философския камък на партриотизма, учени с възрожденски вид, които една сутрин се събудили в кафкиянски свят, в който всички са се превърнали в хлебарки, типове, чиито физиономии сами по себе си представляват опасен рецидив с утежняващи вината торбички под очите, блъснати глави, които твърдят, че не са скинари, тайни ченгета, които не са предатели, хора, които постоянно говорят за турци и цигани, но се кълнат, че не са расисти. От “Опровержение на Опровежението” (тахафут ат-тахафут) на Авероес, пък, разбираме, че тази привидна противоречивост се дължи на езотеричния характер на учението на дервишите от Атака. На последователите се разкривало само колкото те могат да понесат според напредъка си. Същевременно, орденът пребивавал в постоянна полу-нелегалност, поради което на членовете му било позволено да се представят за всичко, което е нужно за дегизировката им и да се отричат и от най-светите истини на учението. * Пример за тази противоречивост и привидна непоследователност е личността на последния от претендентите да бъде Дванадесетия Имам и Махди, който се появил по нашите земи - някой си Железния Волен Баба. В своя диалог “Изтуплений дервиш" (1858 г.) Раковски, който го хваща да краде пасти в бюфета на редакцията на Дунавски Лебед, го описва по следния начин “нисок бе ростом, но глазища имаше крокодилския и речи его подобни беха лаятелству глутницу псов”. На пръв поглед, Волен Баба изглежда карикатурна еманация на всички противоречия на прехода. Започнал кариерата си като радикален евангелизатор на западните ереси, по-късно той става аятолах на Атака; твърди, че в младостта си принадлежал към учението да дисидентите, но мнозина подозират, че всъщност е бил в тайната секта на шестаците от седмия ден, която никога не напуснал; призовава към ортодоксална религиозност, но дружи с преродилия се последен езичник по българските земи, а жената, която следва стъпките му е адептка на някакъв орфически култ под водачеството на врачката Вяра Кочовска. Без съмнение, всичко това е част от стратегията на запазването на тайната на учението на Атака. * Все пак от някои източници, като “Огледало на света” на Мехмед Нешри или “Книгата на Венера” (китаб аз зухра) на Ибн Дауд Исфахани могат да се почерпят известни сведения за култа на Атака. Дервишите от ордена се кланят на нещо, обвито в тайна, забулваща една мистерия, на дъното на която пък се таи един секрет. Това нещо те наричат “национален интерес” и обвиняват за предател всеки, който посмее да задава някакви въпроси за него. Единственият, който има познание за националния интерес е аятолахът на ордена, но той говори за него само апофатически, като заклеймява враговете и ибрикчиите. Централно понятие на мистично учение на Атака е кръвта. Всеки дервиш вярва, че един ден човекът ще изчезне, а на негово място ще се появи митологичното животно наречено “народ”. За това, дервишът се стреми към онзи етап от развитието си когато чистата кръв се пробужда в него, той се слива с народа и почва да говори и раздава правосъдие от негово име. Най чистата кръв се пазила в една кофичка от кисело мляко “На баба ти Пършевицата” в хладилника на Железния Волен и с нея той заквасвал заслужилите. Учението на дервишите от Атака е дуалистично. Докато дервишите чакат да им проговори кръвта и славят националния интерес, те са преследвани от злите сили, наречени “малцинства”. Плановете на малцинствата да откраднат хладилника на Волен баба, с все кофичката чиста кръв, били описани в тайствено откровение, наречено “Портокали на сионските мъдреци”. За да получи това откровение, Волен баба възлязъл на планината Витоша, малко над Княжево, и там черноризи деви му го превели от руски, направо от оригинала, писан в канцелариите на царската Охранка. Манията за преследване на дервишите била засилена и от представата за историята като бумеранг, който постоянно заплашва да те фрасне по главата докато някой говори на турски по телевизията. На особена почит при тях бил сапуна. Младите дервиши, които бръснели главите си и ходели в черно, наред с обсесивното говорене за кръв, което научавали от своя аятолах, постоянно се пенели на тема сапун. Според едни, това е метафора на очистването от примесите на малцинствата, но според други става дума за конкретни техники на култа им. Евлия Челеби, описвайки платоническите забавления в софийската баня, като че е на път да разкрие подробности за тези практики, но разказът му прекъсва неочаквано в момента, в който съседът му го моли да му подададе сапуна и се прехвърля на обиколката из мандрите на Витоша, която персийският пътешественик предприел няколко дни след това. * |
Питам се, ко "гусин судилище" фърли мерак на Р.Овч да го съди, 'къв ли митинг може да спретне той, като целата Софийска БСП му е в енорията... Па, ако, пази Боже, Васил Божков го привикат(как така, такъв честен човек?!!) колко ли трактор и булдозер шъ обсади съда?... |
При липса на по-добро, какво придиряте? Ако предпочитате "хора" като Първанов, Станишев, Р.Овч., Р.Петков, Крадлив дЬдо, Б.Борисов, г-н 10%, Капон, Доган и еничари и пр., - ваша воля. Но неразбираемо е защо плачете тогава? Става въпрос за същия съд, който раздаде "присъди" на Стависки и горните. Не е лошо да получавате информация и от извора - ТV "СКАТ". |
При липса на по-добро, какво придиряте? Ако предпочитате "хора" като... Така е - не ги искаме, защото са некомпетентни или крадливи или и двете. Но ако единствената алтернатива е Сидеров, ги предпочитаме, защото поне са нормални. _______________________ And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government. Milton Friedman, Fox News interview (May 2004) |
Не разбирам само защо обръщаме внимание и си губим времето с един изперкал фотограф. Да оставим това на журналистите и на Котката. |
ТАПА При липса на по-добро, какво придиряте? Със същите доводи през 1933г избрах доброволно един друг шизофриник, който подпали цял свят и в името на някаква "генна хигиена" изби маса народ.Айде мерси от тази алтернатива. |