Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Вийя отказа тлъста оферта от "Челси"
Добави мнение   Мнения:10 1
mumoko
17 Юни 2008 05:16
Мнения: 3,365
От: 0
Грам истина няма пак в този слух. При 4рима класни нападатели - Дрогба, Анелка, Шевченко и Калу, един доста слаб Пизаро и три млади наджди Ди Санто, Синклер и Сахар, и при треньор играещ 4-5-1 или нейните разновидности не виждам къде ще го денем един нов централен нападател.


Виля мое да е цел на Пуул но не и на Челси. Ама в Пуул са съсредоточени д акупят поредната порция спорни таланти - Милнър, Деген и т.н.


Верният слух е, че е много вероятно Лампард да си замине и на негово място да дойде Деко. А ако това се получи просто взимаме само един дефанзивен халф на португалците и спокойно се прекръстваме на Порто Лондон.
Suomi
17 Юни 2008 08:43
Мнения: 13,732
От: Finland
mumoko,
хайде малко по-сериозно - Калу какъв нападател може да е?
Ако за теб той е такъв, то имате и още един в лицето на Малуда - абсолютно еднотипни и взаимозаменяеми играчи. Типичен остър флангови играч, крило-офанзивен външен халф, но чак нападател.
А за да сте завършен португалски тим най-добре ще е да купите Рикардо. Майтапа настрана, Сколари ще докара още португалци и бразилци.
mumoko
17 Юни 2008 09:05
Мнения: 3,365
От: 0
Калу - крило? Wtf?


Крило е играч типо Кристиано Роналдо, Шимао, Давид Силва, Шон Райт Филипс, Бен Арфа , Денилсон, Кили Гонзалес. и т.н. Но не и Калу.


Сега за да ти стане малко по-ясно що за играч е Калу си представи Дел Пиеро, само че негър и доста по-млад. Ами това е Калу - лек нападател, бърз, подвижен, с добър дрибъл и техника на скорост. Малко егоист но се забелязва израстване в неговото представяне във всеки един мач. Калу за справка - никога не се връща в защита, т.е. не минава центъра на полето - квато в 90% от времето е ролята на нападателя.


Рикардо, не - имаме си Хиларио.


Деко само виждам и евентуално Робиньо, ако успеем да разкараме Дрогба.


Редактирано от - mumoko на 17/6/2008 г/ 09:09:42

Suomi
17 Юни 2008 10:43
Мнения: 13,732
От: Finland
мумоко,
съгласен, че това са крила които си ги изброил. Но колкото съм имал щастието да наблюдавам Челси, Калу играе именно по фланга. А там задачата е да помага на крайния защитник, тоест няма как да е нападател. Поне в съвремениия футбол тези играчи тип Шимао и М.Петров вече са си халфове. И Гаринча сега да играеше трябваше да си покрива зоната.
Сега за да ти стане малко по-ясно що за играч е Калу си представи Дел Пиеро, само че негър и доста по-млад. Ами това е Калу - лек нападател, бърз, подвижен, с добър дрибъл и техника на скорост

Я да си го представим - ами Алекс не е нито лек, нито бърз, нито подвижен. Обича също да извежда технично другите, да отиграе нестандартно. Калу му дай да дръпне на юруш - това му е най-силната страна. Също обича двойните подавания и пак остро вклиняване, а Дел Пиеро в тези случай не е консуматора. Така, че не мисля че примера е много удачен.
Във Фейенеорд игра много по-офанзивно - съгласен.
mumoko
17 Юни 2008 11:48
Мнения: 3,365
От: 0
Суоми издребняваме и водим спор от типа дали нещо е бяло или снежно бяло да речем


Схемата на Челси е 4-5-1 при Грант и нямаше къде другаде да играе. Та дори Анелка и Шевченко играеха дясни крила, а Есиен от необходимост и десен защитник - това прави ли ги такива? Не просто съвместяват и тези позиции.


Основната част от новината е, че Челси няма нужда от друг нападател. Дори трябва да продава според мен. Защото Сколари също играе 4-5-1 в нейните разновидности
Suomi
17 Юни 2008 12:09
Мнения: 13,732
От: Finland
Важно е спор да става.
Анелка и Шевченко са ви воденични камъни на врата. Те двамата, а не Дрогба са за продаване, но не мога да им чета мислите. Факт, че Сколари харесва техничните играчи - лоша новина за Балак, Лампард и Есиен.
mumoko
17 Юни 2008 14:39
Мнения: 3,365
От: 0
Факт, че Сколари харесва техничните играчи - лоша новина за Балак, Лампард и Есиен.



Ще дадеш ли едно доказателство за това. Къде е разчитал изцяло на технични футболисти. Стана световен шампион със защитно-играещ отбор на който само Гърция на Рехагел може да му съперничи. Трима дефанзивни халфа, единият от който Едмилсон по-скоро бе защитник.


Всеки треньор разчита на играчи и техническа постройка която ще му донесе успех. Технични или дървари, 5 или 2 халфа няма значение - важното е да има победи - бонуси, удължен договор и щастлив президент


А глупостите и митовете че играчите на Челси са за лаици. Само си спомни гола на Лампард срещу Байерн - такъв гол и "техници" като Денилсон трудно ще отбележат. Не случайно се говори че най-техничните халфове на Англия са той и Джо Коул. Есиен също. Балак сега нема кво да го защитавам но не мисля, че му липсва техника. Ако ги сравняваме с Меси то няма много техници по света - един двама в Бразилия и един двама в Холандия.
Suomi
17 Юни 2008 15:17
Мнения: 13,732
От: Finland
Технични в смисъл някой магьосник с топката. Винаги е свикнал да ръководи отбори поне с един такъв - Роналдиньо, Ривалдо, Деко, Кр.Роналдо. Затова си мисля, че и сега ще иска някой подобен.
И ако пусне двама дефанзивни халфа именно затова иска двама доста креативни офанзивни - примерно Роналдиньо и Жуниньо или Кр.Роналдо и Деко. Не мисля, че изобщо има вариант Челси да излезе с Лампард-Макелеле-Есиен-Балак. То че няма да са и 4-та е ясно, но и тримата няма да са по едно време на терена при него.
mumoko
17 Юни 2008 16:04
Мнения: 3,365
От: 0
Магьосник и сега има - Джо Коул. Друг не му трябва. Аз Лампард също не подценявам като технически възможности.
достамногозле
17 Юни 2008 18:29
Мнения: 555
От: Ireland
Суоми - след твърдението ти че Кристинка е магьосник с топката, а Лампард и Есиен не са технични, не ми остава нищо друго освен да ти пожелая да се концентрираш върху волейболните коментари, за да не стават конфузии
Добави мнение   Мнения:10 1