Не филма, държавата е педофилска. Щели да съдят режисьора, а един сутеньор или каналджия не са барнали, идиотите. Полицейски държави много, ама нашата е милиционерска! " -Как не ви е срам да показвате това? -А вас как не ви е срам да живеете така?" Реплики между зрители след прожекцията на "Малката Вера", в Москва, преди 20 години. |
прокуратурата не може да открие адрес на режисьор (не някакъв подземен бос) и усилено го търси вече половин година. браво на прокуратурата!!! |
Забележете, наистина, режисьор, не мафиотски бос! И то издирват адреса, не е обявен за общонационално и международно издирване (ако се приеме, че има достатъчно доказателства за педофилия). Ако наистина е педофил например, нищо чудно някоя от старите ЕС членки да ни го достави до София, след като е обругал няколко нейни дечица... |
аз не вярвам самят тпйд а е педофил....а като използват деца във военни филми, за да показват ужасите на войната, , , не ли гадно за децата, а? напротив евалата на човека , че се опита да покаже истинатаза детските домове тъакава, каквато е....и сега ще си понесе наказанието......щото в бургас 100% има сума и педофили, които ве4е са се възползвали с децата срещу 5/10 лв, за да могат същите деца после да си купят хероин......щото такава ни е държавата ...а в домовете вси4ко е изоставено на произвола.самите директорки гледат само да лапнат някоя и друга държавна субсидия.....(има и свестни такива, които си вършат работата, но като цяло..много зле...)..пък децата кучета и яли....хероин пушат и като станата на 10/12 почват да си го шприцват.......децата с родители започват да се е....т на по 12-13-14... а какво остава за тези, които нямат родители....които и без това не виждат перспективите...да не говорим , че много от тях са от родители наркомани, изоставили ги, и те самите още от неродена възраст са предразположени към наркотика...... |
Смешници. Дето има една приказка "наречи го държавен служител и не го обиждай повече" Макар че прокурорите не са съвсем със статут на държавни служители . Иначе по нито едно качество не им отстъпват - точно толкова мудни, тъпи и мързеливи. Само дето са малко по-големи тарикати. Симуланти нещастни. Още колко време ще симулирате дейност срещу този "освирепял престъпник", който показа бакиите следствие от неефективната работа на цялата ни правосъдна и социална система? |
Аз мисля, че този режисьор, е вече персона нон грата за БГ Как смятате, дали някога ще посмее да пресече българската граница Сигурно снимката му я има до тази на Осама Бин Ладен, и Волен Сидеров |
Вече осем месец жалките български медии не спират да подхранват този изкуствено създаден скандал. Малко по-сериозните от тях вече се отказаха, но някои "издънки" като в. Сега упорито продължават. Всъщност за техния "професионализъм" може да съдим най-вече по неграмотността и ограничеността на журналистите, които работят в тях. Отдавна не бях чела по-некомпетентна и просташки написана статия. Алексо Петров не "бе автор на скандалния филм Баклава", а все още е такъв и не смятам, че ще се откаже да е. Освен това филмът не е скандален - по-скандално е например това, че журналистите ни са неграмотни и необразовани и единственото, което умеят е да разпространяват слухове и да рушат имиджи. Тъй като обвиниха Алексо Петров за развращаването на сираците от дома, за бягството им и за още около 1000 неща, нищо чудно скоро да го обвинят за спирането на еврофондовете, за войната в Грузия и за глобалното затопляне. Това "издирване" на автора на филма малко ми напомня за полицейщината от времето на комунизма, когато хората бягаха зад граница, за да се спасят от терора. Жалко е, че след толкова години българите продължават да живеят с комунистическото си самосъзнание, че всичко пошло трябва да остава скрито от очите им-някъде там в лагерите, в затворите или сиропиталищата и че всеки, дръзнал да се противопостави на този режим, трябва да бъде наказан. А за медиите-няма какво да говорим-за тях евтините скандали са прекалено привлекателни, за да се занимават със сериозни проблеми. А и както сами виждаме-липсва им и нужната компетентност, за да го правят. |