Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
"Левски" ще картотекира Христов за евротурнирите
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:256 Предишна Страница 3 от 13 1 2 3 4 5 Следваща »
borowan
06 Авг 2008 09:43
Мнения: 1,891
От: Bulgaria
треньор желаещ да не прави нищо като Мъри да не го обвинят че печели благодарение на Мъри

Мумоко е най-точен в портретуването на ВВ. И от там - щом този човек се страхува да не го оприличат на предшественика му, какви ли още страхове има и комплекси ще избива?
А мачът не беше нищо особено. Очаквах повече и от нашите, и от германците.
tiger00
06 Авг 2008 09:44
Мнения: 1,991
От: Bulgaria
Ми така и ще бъде бе Докич. Днеска отивам за карта. А в неделя съм в Благоевград. С още четири човека в колата. Ще бъдем поне 4-5000. Тоя тренер и тия играчи го заслужават.
bibar
06 Авг 2008 09:47
Мнения: 4,019
От: Bulgaria
Ми к'во да кажем, бе, Dokich?... К'ви анализи?... Как да кажем, че бяхме добри, като не бяхме?.. Е па да не сме луди?... Да ръчкаме и кюскаме цял мач топката, па ако случайно вкараме - богове сме, ша ви разкажем играта и т.н.
Вземи ся двата отбора - и Левски, и ЦеСеКаА!.. И едните, и другите не показаха нищо, ритаха на посоки топката 90 минути и имаха по едно положение за цял мач. Вярно -едните срещу Литекс, другите срещу Вердер, ама и едните, и другите са гола вода! Мачът снощи беше тъп! А от дупките наизпълзяха отдавна забравени герои да квичат, след като с хиляда компромиса ги оставиха да дишат... И ти к'во очакваш? Да правим анализи на нищото ли?...
Бой по главата и т'ва е!
Rince
06 Авг 2008 09:48
Мнения: 4,964
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rince
Dokich
06 Авг 2008 09:50
Мнения: 20,970
От: Bulgaria
Rince, прав си по принцип и изобщо. Но ВВ е тук и трябва да се съобразим с реалностите. Все пак, ако вчера беше изповядал правилния футбол на Мъри независимо от Петков и Рабе, ни качваха на резИлтат още до 20 мин. ВЕрвай ми! Какво е общото ниво на родния футбол за да тръгнем да се надиграваме с грандове от рода на Вердер. Принудени сме да използваме, ако искаме някакъв успех, тактиката на Давид. Дали ни харесва или не, е друг въпрос. И аз хиляди пъти предпочитах когато Мъри беше натирен да дойде чужд треньор от ранга на Муслим или Амбрамчик поне. Ама чорбаджията е решил друго.
Нека изчакаме мачовете в ЕКТ до края на септември. Защото сриването при Мъри изглеждаше неудържимо. Цял сезон така и не изиграха един победен мач срещу поне някой от челните ни отбори. Това дойде много и на най-търпеливите от нас. Мъри вече си има друг отбор. ВВ не е идеалния заместник но поне ги събуди. Не може да искаме чудеса от момчета за които е закован таван от 10 000 ойро на месец. Вердер плащат годишно 40 милиона за заплати на играчите си. Ето я голямата разлика която казва всичко. Само с романтика и спомени не става.
manacor
06 Авг 2008 09:51
Мнения: 583
От: Svalbard and Jan Mayen
Доколкото си спомням основната аргументация на Котето е - "не съм специалист и не се занимавам с това. Документи и факти не ме интересуват. Аз знам, че е така, значи е точно така." Аз лично нищо не мога да кажа срещу тази аргументация.
В Благоеград щели да бъдат 4-5000?! Ще съберат токова, колкто на супермача за суперкупата?! Айде бе!
Buddy
06 Авг 2008 09:58
Мнения: 1,550
От: Bulgaria
Tози Вердер, громеше миналата година в Бундеслигата редовно своите противници с резултати като: 8-1, 7-0, 6-2... Този същият Вердер, замалко не загуби на Герена вчера?! Не гледах мача, но ми казаха, че Левски е играл много добре.

Мисля че, отново се сбъдна моя прогноза: Вуцов има заложби на треньор!

Успех в ШЛ! България е над злобата и завистта! Миналата година ми беше криво, много криво, за ЦСКА с Тулуза, дано сега пак да не остана разочарован!
Rince
06 Авг 2008 10:00
Мнения: 4,964
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rince
manacor
06 Авг 2008 10:00
Мнения: 583
От: Svalbard and Jan Mayen
Само с романтика и спомени не става.
Имено. Нека да не ставаме като феновете на служебно лицензирания отбор. С този мат'рял толкова! За да играеш открит футбол с отбори като Вердер или Барса или Челси трябва или да се прежалиш за едно 5:0 или да имаш мат'рял и тренер за поне 10 млн.ойро бюджет.
Левски нито е на това ниво, нито ВВ е от тези, които ще се прежалят.
Force
06 Авг 2008 10:03
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Без да иска великанът Деко ви направи голяма услуга, като изпорти дузпата . В противен случай щяхме да се наслушаме на такива дитирамби, че класиците ни биха се засрамили. Изключая анализите на "мъревистите" или "НСПП-истите" (макар, че до голяма степен са верни), виждам и голяма доза трезва преценка у някои колеги.
А според мен разликите в играта при и Мъри идват и от наличния матр'ял - при втория, наличието на Мечо, Бижутера, Ричард и Дедо Боре(като си свали ботушите и автомата) му даваха предимството да разиграва в средата на терена, докато при в момента има дефицит на подобни играчи, а и неговото верую е да се освобождават по-бързо от топката(коментар на ресорен журналист от подготовката в Правец). Оттам-нататък основният въпрос е кой по-бързо от Гонзо, Еньо или Г.Христов ще я докопа без да си пречат взаимно.
Така че май наистина "правилния" футбол ще трябва да го забравите за известно време в килера, иде времето на лактите и ботушите...
mumoko
06 Авг 2008 10:05
Мнения: 3,365
От: 0
Момци проблемът за мен от каквото прочетох досега, че Вуцан много прилича на Тройчо като стил на игра - т.е. - яко разчитане на статични положения и контри - нищо градивно. За мен това не е достатъчно. Херо бе решението на проблемът но никой не го подкрепи пред Борат Машиниста.


Халф - дефанзивен имаме. Ние искахме да купим трима играчи - защитник (Бензукан), халф (Рабех) и нападател (някакъв който предпочете втора френска) - просто е престъпно и Мъри и Вуцан да не пробват поне в една контрола как ще се справи мароканецът там.


Требва и мисъл в тая игра.
ve
06 Авг 2008 10:14
Мнения: 3,195
От: Bulgaria
Разбирам недоволството към Вуцов и сам съм изказвал критични мнения за него. Но нека се придържаме към това, което виждаме. Видях отбор, който престана да играе "чиновнически" футбол. Ако има нещо, което да ме отвращава във всеки един отбор, пък бил той и световен гранд, то това е футболистите да не смеят да направят нещо "неправилно". Ако се правят само правилни неща, то никога не би имало творчество и откривателство.
Основната слабост в Левски аз виждам не просто във физическата подготовка, а във физическия потенциал на отбора (което включва както моментната физическа форма, така и даденостите - ръст, едрост, и т.н.)
Абсолютна липса на скорост в атака (като оставим последните минути на мача, когато току-що влезлите ни нападатели тичаха равно бързо с игралите вече 70 миути германци).
Признаците за това:
1/ Изнесената назад игра принуждаваше нападателите да комбинират и спринтират от средата на нашата половина и в крайната фаза да пристигат изнемощели и с грешни последни удари по топката. 20-30 метра по-напред поемане на топката би увеличило многократно шансовете на Г.Христов, Тасевски и Кръстовчев (най-вче на първия).
2/ Многото самоконтузии - най-вече в защитни действия. Който разбира, знае разликата между това да се контузваш в защита и в нападение.
Хареса ми това, че нашите се "издървиха" на Вердер. Знам, че платихме цена за това. Гонзо беше изгонен, но все пак това стана "леге артис" и беше красиво като напускаше терена здрависвайки се с бременци. Гонзо е старо куче и съм сигурен, че нарочно малко преиграваше в споровете със съдията (тук впрочем - аплдисменти за бригадата на съдиите).
Хареса ми, че се оформя отборен дух. Мъже, които няма да си търсят сметка а ще си помагат.
Хареса ми, че играха млади момчета. Очакват ни битки на много фронтове и е добре всички да са в отбора.
Все още липсва и нужната доза интелигентност в играта, но това може да дойде само след спадане на напрежението идващо от първите мачове. Само се чудя, кой ще е вносителя на тази интелигентност в средата на терена. За мен това би могъл да бъде Миро, но ще видим.
Dokich
06 Авг 2008 10:26
Мнения: 20,970
От: Bulgaria
Rince, говорим за едно и също. Но колкото и да рипаме сега срещу ВВ, няма кой да го пипне в навечерието на сезона. Мое мнение разбира се, сега ако се правим на "опозиционери" не е момента. Ние сме от Левски. И Борат и овчи се са венчани за клуба на сърцето ни. Един ден за това време повечето от левскари сигурно ще забравим на първо сещане кой какъв е бил на Герена. Ще остане само сухата статистика. Когато Джуниър го докараха най-голямата ми болка беше, че в едно отношение ще заприличаме 1:1 . В истериите на простотиите на които в градинката толкова се радват и ги смятат като задължителна и неизменна част на "харизмата". За съжаление, това вече е налице. Както казва Бира-та и тука трябва да приложим гениалната му максима:"Ние се страмуваме от това с което вие се гордеете". За футбола, прав си, но има жестоки реалности. На мене лично, виж и Манакор, надигравания ала Камп Ноу ми дойдоха нанагорно.
Манакор, лафа валиден за нашето тигърче е относим към средностатическия японец. Вчера го пробутах. Когато не знаят нещо или не им уйдисва истината отсичат твърдо: "Това е така, защото е така". И всичко заспива на 6.
tvirem
06 Авг 2008 10:26
Мнения: 11,844
От: Bulgaria
Изчетох мненията ни отново от начало до край, ами основната идея във всичи е една.Вярна е народната мъдрост, че деня се познава от сутринта.И срама на Ринце и умереността на Докич са вплетени в едното цяло, че отбор за вътрешното първенство имаме и то здрав отбор.Ала за на вън, за там дето всеки се стреми нямаме.Нашите желания са едно, но спомнете си, че има съглашение за развитието на футбола м/у всички собственици.Колко пари за селекции и заплати ще дават от тях зависи и който не спази уговорката го закъсва...Ние сма запалянковци и нито бази можем да построим /без тях нищо няма да се получи/, нито треньори със съвременни методики можем да доведем /нашите за сега са бити карти/, нито специалисти и медикаменти за въстановяване можем да осигурим /нашите са от средата на миналият век/.Като гледаме хубавото по света и ние го искаме, ала постигането му не зависи от нас момчета.Единствено имаме талантливи, но не добре научени деца в школите, затова пак казвам:през идните 5-10 години Бог да ни е на помощ!
manacor
06 Авг 2008 10:31
Мнения: 583
От: Svalbard and Jan Mayen
А не! Рабех така залепна в защита, че не виждам кой друг може да го замести там.
manacor
06 Авг 2008 10:36
Мнения: 583
От: Svalbard and Jan Mayen
Гледахте ли снощи как Краси Минев беше готов да си вземе отпуска докато вземаше интервю от ВВ?!
И на мен не ми харесва ВВ, обаче е тренер на Левски. Затова ще го подкрепям. Поне до Нова година. А интригите и змиите са патент на служебно лицензирания.
gowedokiller
06 Авг 2008 10:46
Мнения: 5,080
От: Bulgaria
Я, според обективния и безпристрастен Гонг, снощи пичове, май сте гледали друг мач
ГОНГ

Редактирано от - gowedokiller на 06/8/2008 г/ 10:48:01

Rince
06 Авг 2008 10:48
Мнения: 4,964
От: Bulgaria
.
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Rince
Muktadasaxkoburgidiotski
06 Авг 2008 10:54
Мнения: 14,528
От: Mali
Чорбата била "служебно лицензирана" ... , казват от служебния пратеник в ШЛ... Муа -ха -ха...
manacor
06 Авг 2008 11:04
Мнения: 583
От: Svalbard and Jan Mayen
Ами ако не се налагаше служенбно лицензиране нямаше да има служебен пратеник. Какво сме виновни ние, че другите стават кредитни шампиони или че ръководството им е спало?
Теб сега за какво те е яд? Нали си папагалче?!

Редактирано от - manacor на 06/8/2008 г/ 11:05:42

Добави мнение   Мнения:256 Предишна Страница 3 от 13 1 2 3 4 5 Следваща »