Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Борисов във време разделно
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:36 Предишна Страница 2 от 2 1 2
Meto ot Interneto
20 Авг 2008 12:11
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Ало, будалите, тая статия не е за популизма на пожарникаро, или гербовете му. Тая статия - волно, или неволно - е апология на дерибея Доганов и шайката му. Апология на "проклятието на България". Това е тая статия.
Manrico
20 Авг 2008 12:17
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
За съжаление декларациите, че се бориш срещу (ДПС, комунистите, фашистите, чорбаджиите-изедници...) носят гласове и власт. Намеренията да работиш ЗА нещо, обикновено не ентусиазират масовия електорат.
Което само потвърждава поговорката "Я не сакам на мен да ми е добре, а на Вуте да му е зле" А и че нашенецът предпочита борбата пред работата

_______________________
And if I spend somebody else’s money on somebody else, I’m not concerned about how much it is, and I’m not concerned about what I get. And that’s government.
Milton Friedman, Fox News interview (May 2004)

Редактирано от - Manrico на 20/8/2008 г/ 12:18:44

Просвета
20 Авг 2008 12:36
Мнения: 2,958
От: United States
..Доган е във власта защото той е остенът на мириканците
И ако слуачйно, някоя бг партия се подведе та тръгне по недемокритичен път, то големия демократичен Чичо просто стъпва по мазола.
За това е толкова голям непукист, щото не го избират тука, а някъде другаде!
Уводът ми харесва, но натам..
Г-н Спахийски, кой знае защо се прави на наивник?!
Ще кажа пак: ДПС не е нужна чак толкова много на българските турци, колкото на някои др. интереси извън БГ.
Българските турци, както и всички останали етноси са еднакво прецакани от управлението... само дето на турските избиратели не им пука за това
Иначе - добре...
Да се внушава на българите, че проблемът им е в ДПС или обратното е демагогия!Все едно Доган е причина Станишев, Гоце и дедо цар да мародерстват държавата?!

E6
20 Авг 2008 13:38
Мнения: 29,550
От: 0
В България най-лесно се прави антиполитика и въобще всичко "анти" е печеливша карта.В основата на "антито" стои деструктивното мислене присъщо в момента за повечето хора в България."Антито" преобладава дори и когато съществуващото няма читава алтернатива.Комай само в България се наблюдават явления като "наказателен вот".Бойко като отявлен популист се плъзга по линията на най-малкото съпротивление.Въпреки всичко ми се струва, че ще реализира точки при положение, че се наблюдава явен флирт на властта с Доган.Колкото до негативите, че щял да се втърди електоратът на ДПС от подобни изказвания - не съм много съгласен.Той електоратът там си е твърд и без никакви изявления....

Редактирано от - E6 на 20/8/2008 г/ 13:41:30

beagle
20 Авг 2008 14:46
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Уважаеми г-н Спахийски ,
Имам своята убеденост , че темата за ДПС и доганщината в Системата на гражданското и собственополитическото ни общуване в Общество , е от ключова значимост за преодоляване на "системния блокаж" , в който тя се намира ... В личен план , не само чакам сериозната дописка по нея , но постоянно лансирам и непростата теза , за необходимостта от радикално преструктуриране на тази система , сиреч , партийно-политическата колода в нея , да бъде преподредена по обективното изискване за достоверността и съответствието й със структурата на националното общество от европейски тип , което искаме да имаме ... Засега , ядец , но и мъка , защото прогнозите ми за общия ни живот се сбъдват , а повече от тях , "лоши" биват ... Що е реч за тази твоя дописка , с ГРАД , по полска мишка стреляме ...

beagle
20 Авг 2008 15:24
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Брайтман , обикновено клакьрите нямат способност да синтезират действителността , която сетивно възприемат ... Ясен си и имай своята позиция , Приятело ... Но е Проблем , че тя не сочи изход за излизане от "блокажа" в системата на общото ни , нито причините за него ...

beagle
20 Авг 2008 15:33
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Преди падането на Второто царство , в него е имало "/про/турска партия"... За подкрепата или отхвърлянето на това мое твърдение , не са нужни историци , а исторически опит ... Тъкмо това не проявяваме , за да ни пази той от историческите ни грешки ... Не сме глупаци , но като тях биваме ...

historian
20 Авг 2008 15:52
Мнения: 2,031
От: Bulgaria
Статията е прилична, но трябва още. Повърхностно твърдение е, че където печелят българите няма други етноси във властта. Проблемът е по-скоро в посткомунистическото консолидиране на мюсюлманите от три "етноса" около ДПС. Но на Доган ще му поместят нещо, ама друг път! Защо му се падат все ограничени противници - кой политически, кой умствено!
beagle
20 Авг 2008 16:05
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Брайтман ,
В дълбока заблуда и елементаризъм падаш , относно ориентацията ми във времето ... Ако си забелязал , времето при мен е историческа категория ... Ако не знаеш , знай , че един луд , на изписване от болницата попитал за всеки случай , като е здрав , дали и кокошката знае , че той вече не е просо ...

Meto ot Interneto
20 Авг 2008 16:12
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Брайтман, коментарът ти за депесето е едновременно лъжа и пропаганда.
Но ако си верваш в това, което си написал, най му отива поговорката "теле се е родило, вол че си умре"
suhar
20 Авг 2008 16:17
Мнения: 6,222
От: Bulgaria
Бойко е изтърсил една глупост - добре, съгласен съм /ако е верно/.
Депутатите турци, нямат право да говорят на турски, щом разговарят за политика.
Какво приказва Доган с електората си за пред медиите е едно, а какво на четири очи е друго.
Пиперливата риторика на Бойко няма никакво въздействие в/у турците - те и тъй и иначе си гласуват. Тя е насочена към онези, които не виждат смисъл от гласуването - българите и цели да ги накарат да гласуват.
Не е вярно, че където българи печелят избори, не се назначават хора от други етноси. Да изброя ли евреите на висши постове от Илко Ешкенази насам? Просто някои етноси нямат подготвени кадри.
Meto ot Interneto
20 Авг 2008 16:46
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Еми по-горе дори съм го сложил в кавички. Цитирал съм убиеца на невинни дечица - лицето Иван Костов. Мнението ми за депесето напълно съвпада с неговото.
EC07
20 Авг 2008 19:34
Мнения: 277
От: Bulgaria
Не може да бъде изваден Доган от властта. Жалко за Бойко че докато е бил до Живков не е изучил Капиталът, а там пише че политиката е концентриран израз на икономиката.
beagle
20 Авг 2008 20:09
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Драги ЕС07 , а и ти Брайтман ,
Вие знаете за какво говорите , а Бойко Борисов е куха манерка ... А аз , току идвам от вилаетите на "разредената" ВИ в икономика , политика ... Ядосвате ме , господа , а стигне ли до мен яд по тези въпроси , не е на добре ... Обикновено съм спокоен хайван , но в една страна , чиято сива икономика почти поголовно се контролира от външни и вътрешни капитали с турска "местостоянка" , не мога да бъда ... Нека и други Фор-умници си кажат ...

beagle
20 Авг 2008 20:45
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Мили Авторе ,
Времето , в което живеем е наистина разделно , при това , не по кървавия смисъл , в който някой го сещат и мислят ... Като политическо време , то не принадлежи само и просто на г-н Бойко Борисов или на сочения тук , обект на неговата политическа критика ... Нека коректно си изясним , кой е действителния му движещ субект ...

Добави мнение   Мнения:36 Предишна Страница 2 от 2 1 2