Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Кабинетът нареди IV блок на АЕЦ да се готви за рестарт
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:198 « Предишна Страница 10 от 10 8 9 10
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
18 Яну 2009 22:47
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Ганчу, един жокер
"онова" СДС , което изгони Сидеров е същото, което остави бай Илия Минев /БГ Нелсон Мандела/ да умре в мизерия и нищета. Нито едно от онези седерастки говеда не отиде на погребението му.. по същото време почина и "страдалеца" С.Савов /Бог да го прости и него щото много има за какво/.. та на неговото погребение се изтърси цялото седерастко котило, вече почти изцяло овладяно и доминирано от бивши на ДС
естествено всички медии "забравиха" за бай Илия Минев и се концентрираха около едно от лицата на ченгеджиската дИмокрация Савов
... като не знаеш много неща - не опонирай първосигнално!
Ганчу, тук има много човечета, които не знаят какво беше и стана в началото на 90-те
ноо ша та замоля у мое присъствие да не правиш тъпи и манимулиращи коментари... оти издишаш, душата... и ша та закова без проблем кат хербария
Ловкия
18 Яну 2009 22:48
Мнения: 56,087
От: Ghana
Костадинкее, Костадинкее!
Сърцето ми скъса тии., душо моя..
Iezuit
18 Яну 2009 22:51
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Ами да се поправя тогава, Параграфе. Парламентарната група на Партия "Атака" обогати праламента с 10 грухтящи прасета, а не Партия "Атака" Явно разликата е огромна.
paragraph39
18 Яну 2009 23:04
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
IEZUIT,
ПопРаОВИ се, ама НЕ рий и НЕ хвърляй на гърба си- НЕ е хигиенично и НЕ е културно!!
paragraph39
18 Яну 2009 23:10
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
Впрочем, да си чел аз да съм одобрявал/или оправдавал!?/, че Сидеров е нарекъл- макар и МЕТАФОРИЧНО/ и цитатно!/!- депутатите-НЕатакисти в този Парламент "грухтящи прасета"?! Аз НЕ съм чел тук такова "бравурно" нещо за това нещо, написано от Параграф39?! А ти?!
Sta
18 Яну 2009 23:11
Мнения: 5,780
От: United States
Според мен г-н Сидеров напусна СДС обиден, че го уволниха от в-к Демокрация. Никой даже само с 10% от претенциите на г-н Сидеров нямаше да преглътне подобно унижение. Уволнен от дебили(същите дето го назначиха, де ама туй е друга история). Затуй сега усърдно се разпространяват тия басни, че бил несъгласен и прочие.До момента в който го обявиха за некадърен и го уволниха си беше напълно съгласен.
*
В интерес на истината, уволнението беше заслужено. По негово време в-к Демокрация беше превърнат на партиен парцал от най-долно качество и ускорено отиваше към неизбежния си край. Също в интерес на истината, след него стана още по-лош, така че г-н Сидеров само временно беше най-тъпия главен редактор, чийто вестник някога съм чел.
Бармалей
18 Яну 2009 23:18
Мнения: 15,926
От: Bulgaria
За бай Илия не си много права...Любо* и Гошо ** бяха...И други приятели имаше
* Собаджиев (Бог да го прости)
** Спасов (Бог да го прости)

_____________________________________ _________________________________________


Лъжата, която прилича на истина, не е по- добра от истината, която прилича на лъжа - <Кабус Наме>
StrikeEagle
18 Яну 2009 23:20
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Напредъъък!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
18 Яну 2009 23:21
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
Г-н Sta, вие от каква позиция давате оценка и квалифицирате Сидеров?
... не се ли надценявате твърде мого?
.. макар това да е любимото занимание на страничните наблюдатели-нищоправци
така и не разбрахме, вие, гениите - какво направихте последните 20 години
акахте?..
ама ние тофа ного топре го снаеме
StrikeEagle
18 Яну 2009 23:22
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Очевидно "Атака" се оказаха майцепродавци. То и името им едно такова небългарско.
Бъдащето е "Напредък"!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
18 Яну 2009 23:22
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
.. не случайно ги пропуснах, Бармалей... те също бяха "отлюспени" и не бяха от ченгеджийския седесариат
очевидно знаеш за какво говоря
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
18 Яну 2009 23:28
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
... днес Атака е единствената, която все още носи пламъчето на "синята идея"...
а "синята идея" не е нито лява, нито дясна...
жалкото е, че след 20 години сме пак в изходно положение, само че с една тотално съсипана, ограбена и мафиотизирана държава
Sta
18 Яну 2009 23:39
Мнения: 5,780
От: United States
Коце,
използвам случая да ти честитя новата година. Най-добри пожелания.

За качествата на г-н Сидеров като "несъгласен" и напуснал СДС не давам оценка, а само давам фактите като очевидец. Оценката всеки за себе си я дава.
*
За качествата му като главен редактор, давам оценка като читател. Трудно ми е да повярвам, че който и да е читател надценява себе си, като дава оценка за качеството на прочетения от него вестник. Ама отчитам че темата е деликатна и нормалните представи не важат.
Iezuit
18 Яну 2009 23:43
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
така и не разбрахме, вие, гениите - какво направихте последните 20 години

акахте?..

ама ние тофа ного топре го снаеме



Ее, доживяхме Костадинка да признае, че атакистите най-добре знаят да акат, а параграфа - че рият и хвърлят на гърба си, което е нехигиенично. Имат напредък, браво!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
18 Яну 2009 23:46
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
... Благодаря!.. Поздрави и на теб!!
а ако наистина - "а само давам фактите като очевидец" - значи би следвало да знаеш каква и до колко е решаваща думата тогава на един Гл.редактор ТАМ, което прави заключенията ти малко ... съмнителни
както и да е - извинявайте, че тогава тридесет и няколко годишния Сидеров не е бил Бог и не е отговорил на огромните ви очаквания
сепак въпросът ми остава - а вие какво правихте и направихте тези 20 години
щото гледам - съдите и давате оценка от последна инстанция
... некво самообожествяване... а?
paragraph39
19 Яну 2009 00:21
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
STA,
/:/ "Според мен г-н Сидеров напусна СДС обиден, че го уволниха от в-к Демокрация. Никой даже само с 10% от претенциите на г-н Сидеров нямаше да преглътне подобно унижение..."
......................................... .....................................
Всеки уволнен НАПУСКА! Т.е., уволнението предхожда напускането!
А В. Сидеров беше уволнен от в. "Демокрация" защото НЕ беше съгласен с "политиката" на вождовете на тогавашното СДС- което СДС българският Народ ИЗРИТА през 2001 г.!
Така че, прави му чест на В. Сидеров, че е бил уволнен тъкмо от тези от тогавашното СДС/Костов, Софиянски, Бакърджиев и сие/, които после съвсем разсипаха България!
Нещо против?!
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
19 Яну 2009 00:28
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
... както казва д-р Михайлов, /основател на ДСБ/
костовото ДСБ е една коалиционна кокетка, амортизиран травестит без претенции
а за СДС
СДС - Нищо, освен може би спомена и свързаната с този спомен въздишка

а като махнем Атака, за всички останали и най-вече за Напред - реваншистка фантазия на закъсали водачи от нещастния ни преход
Добави мнение   Мнения:198 « Предишна Страница 10 от 10 8 9 10