Много глупости накуп, бе Езопе, как успяваш.... Самоманипулирането е признак за доминиране на втората сигнална система - т.е. на чувствата над разума. Редактирано от - Benedicta на 01/3/2009 г/ 18:50:46 |
Benedicta: "Много глупости накуп, бе Езопе, как успяваш.... " Според И П Павлов самоманипулирането (самувнушението) повлиява личността чрез неистини и ограничава мисленето - допускайки в съзнанието само това което е съзвучно с него. Пак той твърди, че това се среща при хора първата сигнална система на които доминира над втората и чувствата над разума.Този дефект според него обсебва индивида с неистини, повлияващи поведението деструктивно. Днес обаче се прощава. Простено ти е, днес имаш "имен ден" - а от обясненото по-горе е ясно, че със сигурност е и самопростено.Макар и да не е позволено... И П Павлов препоръчва в тези случаи себеопознаването. Та затова са настоящите писания. Ако нещо не проумяваш, означава, че те надценявам. Редактирано от - Езоп на 01/3/2009 г/ 20:05:47 |
Езопе, ти не проумяваш каква глупост си написал, и продължаваш с увъртанията , та дано някак си преобърнеш и замажеш гафа. А по-добре беше да си замълчиш... |
Тихо там, жлобове такива! Бенедиче ни извожда из Чистилището и ни завожда да ни развожда из кръговете на Рая... Бенедиче - La gloriosa donna della mia mente! Аngeletta giovanissima! |
Второто изречение не се преведе, но да речем че вдявам някак си значението на думите......, а сега сядам да умувам над превода на първото -защо и с какво съм опасна / поне така е според автоматичния преводач/ |
БЕНЕДИКТА: "Езопе, ти не проумяваш каква глупост си написал, и продължаваш с увъртанията , та дано някак си преобърнеш и замажеш гафа. " Самоманипулирането е признак за доминиране наД втората сигнална система - т.е. на чувствата над разума. Една изпусната буква - и такива тежки квалификации! Макар че се подразбира при замисляне... Edited by - Езоп on 03/3/2009 г/ 10:02:01 |
Toва е добър пример, колко е важна понякога и една единствена буква, защото променя ЦЕЛИЯ смисъл на изречението.... |
..по-добре ще е вместо да пее, въпроснио виртуоз, да излезе некоя убавица и да прочете в прав текст, кои награди е спечелил през 95та и в коя зала дето са раздавали оскарите е пял.Освен това требе да се вметне по подходящ начин и за албума му в Турция!Това ще впечатли ужасно много аудиторията на всички европейски телевизии и възможно да гушне гранд при!О йе! P.S. Предложението ми е напълно сериозно и конструктивно.Имам и други прогресивни идеи за презентацията му, та при интерес може да ги споделя. |
..освен това рицарския мотив в клипа не е актуален.Требе да се вкара митологичен мутренски етюд, като по-завладяващ и легендарен.Цела Русия, Украйна и Сърбия ше гласуват за нас щото тази героична култура им е близка някак си!Сценографията, струва ми се, е скована и за раздвижването и требе да се привлече некой изтънчен познавач на поп-фолка или направо некоя поп-фолк мега звезда! |
Фалшив тон ли? Не чух в цялото изпълнение нито един чисто изпят тон - всичките бяха фалшиви. Краси, разбери че музикалността е дар от Бог. Ако я нямаш ще продължаваш да пееш фалшиво въпреки всичките ти усилия, репетиции, PR и т.н. Всеки разумен човел знае, че ако нямаш музикалност е по-добре да насочиш усилията и труда си не към музиката, а в друга посока. В противен случай провалът ти е сигурен. |
Да ама като има идиоти дето викат АУУУ, какъв глас (разбирай диапазон). То и Има Сумак са я намерили в джунглата докато имитирала звуците там - след което я превърнали в най-феноменалния и в най-многооктавния за всички времена - музикален, обаче, ЧОВЕШКИ ГЛАС. Вече един век е връх в световната музикална култура и друго подобно на нея едва ли ще се появи. А нашето жури класира ли класира... Да не говорим за забогателите с търговия на плът - сега продуценти. Музикално неуки - но продуценти: имат пари да си го позволят. Май в това са ни проблемите, т.е. чалга "културата" и поп-"фолк" деградацията. Излизане от този капан - след като ни щракнаха в него, няма и няма да има. НАДЕЖДА ВСЯКА ОСТАВЕТЕ, ОСВЕН АКО НЕ СТАНЕ ЧУДО. Редактирано от - Езоп на 03/3/2009 г/ 23:30:57 |
Много неприятен и фалшив глас на този така наречен човек-глас / или анти-глас/. Песента не е лоша и изпълнена от някой певец с наистина хубав глас, може да се класира някъде там по средата. Най ме изкефиха онези с кокилите дето се бориха на сцената. Очаквах всеки момент онзи да й разбие главата в подиума, а тя горката се отблъскваше панически с ръце и изобщо цялата сцена беше толкова комична, че ме накара да се смея със сълзи. А човека-глас виеше ли виеше неистово. Песента си е смешна погледната отвсякъде, и ризницата е ни в клин, ни в ръкав. |
Това музикално недоразумение ми докара кошмар. Изобщо не мога и да си представя, съществува ли живо творение, което да е в състояние да изтрае примерно три последователни подобни шедьовъра в тази безподобна интерпретация. А този новопроходец в естрадата го помня от преди 15-ина години като мим, много тъжен мим, затворен в хипотетичен, непробиваем стъклен кафез… Явно се е измъкнал някак от него, но вместо като една Боримечка да надвика черешовото топче е яхнал модерната интерпретация, надвиквайки се със 100 калашника в опита си някак да ни допобългари. Това човече-гласче де що музикален жанр е чуло, така го е замесило и забъркало, че получилото се нещо си е направо едно нищо… при това с претенция. И какъв път да му се дава пред старите нашенски динозаври: за какво му е, след като 10 години не слезе от световните сцени, разнасяйки славата на българската ни музикална култура зад, под и над морета и океани. Та не за чест и слава дойде това талантливо създание в Родината - то отдавна се е доказало и си има всичко нужно и ненужно - дойде с единствената цел да му се порадваме, да ни погъделичка БГ-самочувствието и да ни опоетизира души, сърца и каквото се сетите… И ето на - сега лягам и ставам с божествения му гласец и всичко останало губи смисъл и замърсява музикалния катарзис, в който така безпощадно ме хвърли родният, наш, младолик (биографията му мълчи, но вероятно гони 40-ка) и така перспективен талант. И какво значение има дали ще спечели Московската Евровизия или не… То на мен не ми пука, та камо ли на него… заслушайте се… чувате ли ангелските междупланетни вопли… това не са извънземни, субкултурни звуци… това е той - нашия човек, нашия глас, извисил се над злободневие и духовна мизерия и гарниран с гайди, кавали, и всякакви екзистенциални производители на звук. Затворете очи, отворете уста… и сте негови, поне на 55%…Хубаво! Враво! Ура! Ситуацията е грозна и страшна и то точно, защото е налице подобен резултат. И ако поредната манипулация и гавра със стойностите, с музиката е нещо естествено за някои, то и критериите за добро и зло, за красиво и грозно, подлежат на преосмисляне. Не очаквайте някой друг да ни сдъвче дъвката, освен ако няма нещо трето на ум... А хората в Бг не са зли, те са по-скоро безразлични и поставени в перманентен стрес. И отново сме свидетели на овчедушие или примирение, доколкото в търсене на нещо ново, различно, сме готови да приемем всичко, което ни се предложи. Нямам нищо против музикалният усет и вкус на който и да било - и щом нещо от изкуството му доставя удоволствие, прави го по-добър и щастлив, то това нещо вече има право на живот. Но така ли ярко и безспорно тази песен, в това изпълнение, ни превзе и обезличи останалите песни и изпълнители от конкурса? Ще си направя труда да публикувам записи на Красимир Аврамов отпреди 15-16 години, но за жалост в тях вие нито за секунда няма да откриете претенцията му за певец - ще го видите като водещ, хумористичен интерпретатор или каквото се сетите там, но не и като музикант или певец. Такива универсали, "всестранно развити личности", историята ги брои на пръсти, но по нашите географски ширини години наред си ги отглеждахме в инкубатори и сцените бяха техни. Ние, нямаме претенцията да бъдем под светлината на прожекторите. Орем малките си ниви, с надеждата да отгледаме добра реколта и да сме полезни на себе си и близките си. Опитваме се да сме честни и почтени, прилежни в занимавките си и отзивчиви към другите. Очакваме и подобно отношение към нас самите. Доволни ли сте от това, което давате и получавате? Нямате ли усещането за някакво разминаване, понякога достигащо до абсурдност? Защо сте склонни да приемете "новаторство" в музиката, а не приемате подобно "новаторство" примерно в производството на сирене, от нишесте, тебишир и царевични пръчици, но не и от мляко - е да, то не би трябвало да се нарича сирене тогава. По същата логика как да наречем един имитатор, при това фалшиф - певец и да го поставим до който и да е друг? Обидно е някак. Обидно е да наблюдаваме и младите кандидати за слава в Мюзик Айдъл, без грам идея в главата за понятието "музика", обидно е да наблюдаваме и невежеството на политическата ни класа... Таланти се раждат рядко и те заявяват себе си като такива откакто се пръкнат - вие и аз не можем и 1/100-на от това, което те с лекота правят, но бас държа, че песничката на Красимир Аврамов ще я изчуруликаме дружно, и изобщо няма да е по-зле - то няма накъде да е по-зле. А какво знаете вие за ПОПЕРА-та? Каквото Красимир Аврамов знае за операта... т.е. нищо - нова територия, ненаселена с никаква обременяваща елементарна теория на музиката, солфеж, вокални школи и постановки на пеене... Напълно естествено е при това положение, вече да открием в него и даровития композитор и гениалния поет-текстописец, защото и тези неща той сам си ги прави, и е само въпрос на време да ни съпричасти към претенцията си за "новаторство" и в тези направления. Засега среща малки затруднения с аранжимента, но колко му е да превземе и тази нищо и никаква територия. И ако някой все пак се разсее и вземе та поизтърве полисемантичните Му арт-изяви, нека не изпада в депресия - пише се вече и романизираната Му биография, впрочем сам си я пише естествено, така че информационни пропуски са изключени, а богатството на мемоаристиката у нас - завинаги гарантирано. Ето, затова сме вече спокойни... и усмихнати, поне докато изсърбаме попарата на поперата. Редактирано от - Rapidus на 05/3/2009 г/ 15:00:11 |