Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Лидери, казуси и много фалш
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:32 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
генек
24 Апр 2009 07:07
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
ШоО на политикани.
И един простичък въпрос. Журито трябвало да посочи най-добрите, "бъдещите лидери на държавата". Аз пък, като голям наивник, си мислех, че хората - на избори най-вече - посочват лидерите. Добри, лоши - но поне официално хората ги посочват.
А се оказва, че едно жури от провалени стари муцуни направило ВЕЧЕ избора. Даже не "избора на новото поколение". А своя - за същото това ново поколение.
Тъпотия! И безочие!
генек
24 Апр 2009 07:15
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
А, и още нещо:
------------------
След 1989 година много хора се втурнаха в политиката. Едни като играчи, други като публика, трети като невидими треньори и мениджъри. Постепенно политическия плам в българите не само угасна, но и доста изстина. Тъй като хората разбраха – не става ли за нищо някой, като дялан камък пасва на политиканската среда. Затова и младите хора, търсещи лична реализация и постигане на желанията си, дълги години бяха индиферентни към евентуалните облаги от политическата дейност. Пък и дълги – прекалено дълги – години младите хора бяха насила унифицирани и дресирани. В организациите на чавдарчетата, пионерите, комсомола.
Никакъв простор за свободно мислене, никаква инициатива, никакви възможности за лично израстване.
Колективът /сега му викат „екип”/, общественият интерес /рядко съвпадащ с този на хората/, вечната цел за светлото бъдеще / в което най-после ще се сбъднат мечтите на оцелелите/ - всичко това отблъсна младите хора от организирания политически живот.
А сетне се запоявяваха всякакви младежки организации – боен резерв на партиите.
Подобни си направиха БСП – искайки зад стотината младежи да маскират отлива на нормални хора от редиците си, ДПС – създавайки вярна на Доган и заплашително-конкурентна полуобразована гвардия, СДС и производните му – като пълнеж на все по-оредяващите митинги.
А наскоро и самият неформален лидер на официално водещата по рейтинг партия даде насоки за дейност на младежката си организация.
И то какви насоки! Да се плодят и работят в името на партията.
А сетне – поне 30-40% от тях ще станат част от бъдещата власт. Не заради знания и умения, а заради навременното записване в редиците на евентуалните бъдещи победители.
Така се създават млади кариеристи, готови в името на личното облагодетелстване да пожертват най-напред всичко романтично и свято. И сетне ще сменят според нуждите си партии, програми и платформи.
Което, всъщност, е началото на разврата на младежта.
Смяна на ценностите, скриване на пороците зад параван, натрапване на лъжлив морал.
Чиста проба политпроституция– продайте идеите си срещу място във властта.
По нищо не различаващо се от – продавайте телата си срещу пари.
Пазарен принцип. Всичко се продава и купува, дори съвест, морал, идеи, бъдеще, вярност, любов.
И пак любовта към партията /с голямо П?/ ще замени личната, интимната любов.
Раждайте! – призова вождът. Което е доста интересно.
Тъй като в него е заложено и друго – подсъзнателното желание за премахване на всякаквите плевели.
Това рози, карамфили, лалета – вън! Само гербери. Една специална, чиста раса от избраници.
И политипедофилия – създаване на материал за бъдещите пионерчета и комсомолчета.
Обаче…Когато генерал Шарл дьо Гол оглавява френската съпротива, казва на все още малобройните си тогава следовници: „Тези, които застанат под знамето на Франция, трябва да знаят, че след нашата победа не бива да очакват никакви привилегии”.
Затова някои политици са велики, а други се смятат за такива.
---------------------------
Случайно го намерих нейде си, от някого си!

DILBER TANAS
24 Апр 2009 09:37
Мнения: 2,019
От: Bulgaria
Диян Божидаров


Не съм гледал въпросното предаване, но г-н Божидаров така добре го е описал, че всякакви коментари са излишни. Напъните на "обществената" (?!?) телевизия, която се издържа с МОИТЕ (НАШИТЕ) ДАНЪЦИ да лъска имиджа на Бате Бойко, на малкия Серьожа и на Бай Ламбо (вероятно следващия социален президент) са просто трогателни. Че и Мавъра приканили - вероятно да засилят "оперетно-трагическия" елемент, така както засилиха "мажоритарния". Просълзявам се братя ...


Казват, че всичко е PR (при това еврейски)! Ликуй народе ! Честито - изборът ти бил "голям" - "мускули срещу интелект", "популисто-комунист срещу комунисто-популист", "стражар срещу червените апаши", "кандидат-диктатор срещу рожба на тоталитарист" и т.н. и т.н. Опитват се да ни убедят, че "това е мача", че "това са играчите", че други отбори няма, че сме забравили колко хубав беше "двуполюсния модел" и колко просперираше Отечеството... разделено по линията (псевдо)комунисти срещу (псевдо)демократи. Отечеството забулено в "синьо-червената мъгла", която вече щяла да е "сиво-червена". Изтерзаното Отечество разделено на "настоящи айдуци" и бодра смяна "кандидат-айдуци"... Докога "другари"?!? За гарнитура грижливо са ни приготвили "морен либерален Сокол, който пие нещо си, но не на Вардаро, а на държавната софра" + "едно Яне ле бело гърло, Яне ле кротко ягне" + "национал-патриотичен елемент" в лицето на вожда "Бялата главъ". Бравос - все ОТБОР юнаци...! Отбор ли казах!?


Нека сега за момент напуснем "блатото с алигаторите" и си припомним какво пише в Св.Евангелие братя българи, защото там е Истината, а всичко останало е суета и е от лукаваго... И така, помислете върху следното:


"... А други, изкушавайки Го, искаха Му личба от небето.
Но Той, като им знаеше помислите, рече им: всяко
царство, разделено на части една против друга,
запустява, и дом, разделен на части
една против друга, пропада
..."



(Лука 11:16-17)
(Мат 12:25)


Апропо, да си спомня някой какъв точно надпис стоеше на входа на парламента български... нещо за "силата" гаче беше?


Бог да пази България!


Редактирано от - DILBER TANAS на 24/4/2009 г/ 15:31:21

Cruella de Vil
24 Апр 2009 09:47
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Гледах го шоуто и по-добре да има такива предавания с дискусии за бъдещето на страната, отколкото Биг Брадър, където простотията се лее на талази.
Germanik
24 Апр 2009 10:03
Мнения: 3,187
От: Bulgaria
И аз го гледах. Какво да ви кажа... За "старите муцуни" всичко е ясно, там Божидаров добре се е постарал. Обаче аз се вгледах в младите. Че те поне половината ми приличаха на чавдарчета, пионерчета или новоизлюпени комсомолци, които, въпреки прекараните часове наред в наизустяване на подбраните думички(това дори го дадоха като мимолетен кадър след това , в новините), се запъваха и сричаха като на средношколски изпит. Имаше и такива, които не се запъваха, но декламираха с такъв патос и плам, че даже и Гея се размърда сконфузено на стола си... Това ли е бъдещето поколение на България?! Ако е така - Господ да ни е на помощ!
А за пед...раското хилене на водещия Б.Василев просто нямам думи. Имах чувството, че в залата се е промъкнала изтървана хиена от зоопарка и хленчи от време на време иззад задните редици... Приличаше също на хиленето на червенотиквениците на онзи предизборен дебат отпреди няколко седмици, само че с пълен глас! Тфу!
OLDMAD
24 Апр 2009 10:06
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Поведението на Б.Василев наистина беше впечатляващо гадно - и с език, и с наколенки.
ТАПА
24 Апр 2009 10:39
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
За Диян -

А тва Иван , Андрей и пр. мърша... айде да спирам, че днес нещо много съм се раздърдорил.
OLDMAD
24 Апр 2009 11:02
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
...по-добре да има такива предавания с дискусии за бъдещето на страната, отколкото...

Круела, права си, ама подобни предавания не са атрактивни, и рекламодателите са незаинтересовани, сиреч - мангизи нанайки!
Което веднага поставя въпросът - Кого обслужва Националната(уж обществена) Телевизия?!
(още кат' мерна "БКП-кармазъ" цвят на фона, и веднага превключвам на Дискавърито)
DILBER TANAS
24 Апр 2009 11:15
Мнения: 2,019
От: Bulgaria
Cruella de Vil написа:
--------------------------------

"...Гледах го шоуто и по-добре да има такива предавания с дискусии за бъдещето на страната, отколкото Биг Брадър, където простотията се лее на талази..."


Създадено: 24.4.2009 г. 09:47:45




Късметлия сте вие Круела, направо сте си за завиждане... Жалко, че не съм гледал това "шоу", щото от това което досега съм гледал и чел нещо не мога да констатирам особената загриженост на кандидат-премиерите ни за "бъдещето на страната". Нещо не са се закахърили достатъчно или пък не мога да схвана сложния им мисловен процес. По скоро си мерят п***ите и си играят на детското шоу "Кой е по-по-най...", с тази разлика, че това на Бате Енчо е много по-интересно. Дори така мащабно планирания и медийно преекспониран, почти титаничен, почти епичен (нещо като Ахил срещу Хектор) "сблъсък" на СС vs ББ се оказа един жалък "кьорфишек", по време на който СС и наглия му финансов министър с "чужда пита помен правиха", а ББ бе просто неузнаваемо кротък и почти ням, като изключим офертата му за единение с БСП за пред Европата по въпроса с еврофондовете (ех, тия пусти еврофондове ... ох, на Батко фондовете... ) и за гордостта на социализЪма разположена на "козлодуйски бряг - БУМ!"


Не знам за вас Крюела, но на мен лично до болка ми омръзнаха виртуалните кьотеци на тая групичка, едни и същи юнаци (Гоце, СС, ББ, ЦЦ, ЯЯ, Командира, Бялата глава и пр. медийни "любимци" ) - и при Барека по бТВ, и при Цветанка по НТВ, и при анонимниците от обществената БНТ и пр. Положението в печатните и останалите електронни "медии" е още по-трагично. Навсякъде "свободата" медийна е просто ПЛАШЕЩА...


П.П. Изключвам единствено re:tv... засега, и няколкото електронни сайта, които спокойно могат да се преброят на пръстите на едната ръка.


Редактирано от - DILBER TANAS на 24/4/2009 г/ 11:50:24

Cruella de Vil
24 Апр 2009 11:29
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Няма да правя пълен анализ на изявите на политиците, водещия и участниците, но инициативата по принцип е добра. Вярно, младежите понякога имат наивни представи за политиката и управлението на държавата, но тепърва има да се учат.
Който и от тях да бяха изпратили в Брюксел все щеше да е по-добър и по-полезен от Митето Стоянов...
nikidanov3
24 Апр 2009 11:49
Мнения: 90
От: Bulgaria
т.нар. "млади лидери" - май бяха от младежките организации на партиите.
Изгледах много внимателно изказванията им и направо онемях:
-само заучени (подходящи и неподходящи) фрази и изрази
-никаква собствена мисъл и разсъждение
-не съобразяване с въпроса и въпросите на политиците - просто декламиране
Ако такива са бъдещите политици - тежко и горко ни.
Все пак са много млади - но това не оправдава липсата на поток от мисъл (все пак затова са подбрани само 12 - представям си какви са били останалите на кастингите)
Ако искаха да направят нещо смислено трябваше възрастовата граница да бъде между 29-34 години , а не 19-24г.
Сега децта просто стават за смях.
А на техен фон политиците изглеждат направо гении - може би това е била целта. Според мен е точно така.
Boianova
24 Апр 2009 11:53
Мнения: 1,138
От: Bulgaria
Гледах предаването. И съм съгласна с автора. Ако това наистина са следващото поколение политици, дори и на почетната си възраст се изнасям ако ще и за Тамбукту! Дори и един ром бяха оставили - равни възможности - сме-е-х! Точно като от пионерски драмсъстав ги бяха подбрали. А действащите управници - те още по-голяма драма. Надпреварваха се да показват кой е по-принципен, демократичен и патриот. Това наистина си беше шоу - дори не и политическо. Не зная какво точно излъчва директното присъствие на първите ни мъже /не съм била до тях/, но ми прави впечатление неадекватната реакция на повечето журналисти около тях - та не е хихикане, мятане на глави, признателни погледи, нищо незначещи въпроси с извинителна интонация. Всичко това видяхме в изобилие на екрана в това предаване - с две думи - глупаво навеждане!!!
XYZxyz
24 Апр 2009 12:05
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda

Не гледам Канал 1 /БНТ/ и не мисля, че трябва да коментирам предаване, което не съм гледал, но има едно нещо, което е по принцип: досега никога не съм прочел статия в вестник, която вярно да отразява събитие, което познавам добре.
StrikeEagle
24 Апр 2009 12:22
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Рекомунизацията на БНТ приключи успешно.
Гледаемост НУЛА.
Само червени бабички въздишат по баба Лили, баба Йорданка и други баби дзвезди на комиестрадата.
Ку-Ку
24 Апр 2009 12:52
Мнения: 4,128
От: Bulgaria
Идеята е добра, реализацията - много лоша. Съгласен съм, че възрастта на участниците трябваше да е по-висока. На младежите им липсваше самочуствие, бяха притеснение и не смееха да изкажат лично мнение. Въобще мисля, че е пагубно в политиката да влизат хора, чието единствен успех в живота, че са доказали, че могат да следват 'правилната' линия. Нови Станишевци и Жан Виденовци не ни трябват.
paragraph39
24 Апр 2009 13:21
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
CRUELLA DE VIL,
/:/ "...Който и от тях да бяха изпратили в Брюксел все щеше да е по-добър и по-полезен от Митето Стоянов."
......................................... ......................................... ............
Напомням, че "Изпращането" им в Брюксел може да стане само АКО се явят на Избори за български евродепутати и бъдат ИЗБРАНИ от българските Избиратели на тези Избори за български евродепутати!!!
KARA MIA
24 Апр 2009 14:09
Мнения: 791
От: Bulgaria
Запънах се, признавам си, запънах се и го гледах нарочно и съзнателно от начало до край това толкова рекламирано предаване.
Опитах се да гледам без предубеждение. Обявено беше - младите кандидат лидери, с жури - старите действащи лидери - примамка - Станишев, Костов, Борисов.
Оказа се Ламбо като бонус ни го дадоха, ама да си бяха взели водещия Б. Василев и да го накарат да намери една дупка и да си я захлупи на главата ( който е чел Билбо Бегинс, се сеща).
Може би форматът е добър за Канада, но у нас има нещо сбъркано (или във формата, или в БГ ). Според мен сбърканото не е в младежите, явили се на кастинга, всеки има право на позиция, да я защитава, може неопитно, леко смешно, притеснено, но въпреки това будещо симпатия - поне у мен.
Повредата пак се оказа в нашия телевизор - пардон в БНТ - Българската Национална Телевизия, обществена, призвана да ...и тн и тн. Жалка картинка, такова безсмислено изразходване на нашите данъци, каквото цари там, просто не е истина. Не стига неделните дни да ни преминават с мустакатия водещ, ами и сега - такова раболепие, такова лакейско поведение на водещия, че чак гнусно....
Germanik
Оболенски
24 Апр 2009 14:50
Мнения: 595
От: Bulgaria
Скръб, господа, скръб..., но все пак, българите май вече не са чак такива лековерници, след 20 години вдъхновено многпартийно лъготене.Затова може би е добре, че тримата гл..... са приели да участват в тази на пръв поглед безобидна провокация.Така БНТ свърши едно наистина добро дело покрай големиа смях-разбра с е, че "бората смяна"е вадена под индиго, пълна трагедия!
Cruella de Vil
24 Апр 2009 14:56
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Напомням, че "Изпращането" им в Брюксел може да стане само АКО се явят на Избори за български евродепутати и бъдат ИЗБРАНИ от българските Избиратели на тези Избори за български евродепутати!!!

Тука си прав, но това не отменя факта, че Митко Стоянов не става за евродепутат... Какво да се прави, като това е нивото... и на избиратели и на избрани.
paragraph39
24 Апр 2009 16:39
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
CRUELLA DE VIL,
Ама нали и всички Досегашни и Сегашни Управлявали и Управляващи България се оказаха също НЕкачествени- и по тази причина България днес е на последно място в ЕС по жизнен стандарт на Мнозинството от българския Народ, и е на първо място по Корупция, Далавери, Мафия, "обръчи" и т.н.! За което, разбира се, Димитър Стоянов и ПП "Атака" НЯМАТ персонална вина, нали?! Сиреч, НЕКА чистенето на НЕкачествените да започне с реалните и доказани ВИНОВНИЦИ, а НЕ с предполагаемите и нарочените!
XYZxyz
24 Апр 2009 17:27
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Сидеров не беше ли главен редактор на в-к Демокрация?
А като такъв, каква вина има?
Добави мнение   Мнения:32 Страница 1 от 2 1 2 Следваща