Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Гледането на "ВИП Брадър" е въпрос на лична хигиена
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:66 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »
armani
01 Май 2009 02:45
Мнения: 329
От: Bulgaria
Гледането на биг брадър не смешно, тъй като е често срещано умствено разстройство. С такива хора, трябва да се отнасяме с такт и разбиране. Друг е въпроса, че ходенето на театър не е единствената алтернатива, макар че да, помага. А и телевизията като цяло, не е задължително простотия. Освен да хипнотизира видиотените хуманоиди като заек на фарове, има и друго предназначение - новини, образователни програми, хубави анимационни филми, прогноза за времето, и т.н. и т.н., дори и филми, които сте пропуснали на големия екран (по дефиниция филмите с повече от една серия са за ощетените от природата). Т.е., ако си удряш компютъра в главата, не означава че компютъра по принцип води до болка и страдание, а по-скоро означава че не ти е известно за какво се ползва от неувредените ти другарчета. А главата можеш да си счупиш и с енциклопедия, от което не следва...
генек
01 Май 2009 07:28
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Доста непокритото самочувствие и агресивността на Мутафчиев са дразнещи в живота. И като артист не е на кой знае какво ниво - просто е добър.
Но има доста неща, с които съм съгласен.
И на първо място това:
Защо да бъде вкарван в театъра? Като си е избрал да воайорства и чекиджийства, гледайки тези предавания, това си е негов избор. Изкуството е свободно възприятие. То трябва да бъде възприемано с желание, а не въпреки желанието на индивида.

Будители е имало по времето, когато на хората е трябвало да се обяснява, да се чете, да се водят. И най-вече да им се донася информация, че и да им се тълкува тя.
Днес има медии, има интернет, има всякаква информация. И да водиш някого някъде си е просто губене на време и првръщането му в пълен паразит.
Oraсle
01 Май 2009 08:07
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Гледането на какво?
malinas
01 Май 2009 09:12
Мнения: 1,374
От: Bulgaria

Всичко това е прекрасно г-н Мутафчиев, ама билетите ви струват твърде скъпо за възможностите на хората.Около 50 лева за тричленно семейство заедно с транспорта, щото последния автобус тръгва преди да свърши постановката.
Сократ-май
01 Май 2009 09:15
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Малинас,
От една страна е така.
От друга - умножи тия пари по броя на местата в театъра. После се опитай да ги разделиш на артисти, режисьори, осветители, озвучители, сценични работници, гардеробиери, чистачи и т. н. Плюс режийни.
Уверявам те, никак няма да са много.
malinas
01 Май 2009 09:48
Мнения: 1,374
От: Bulgaria

Сократе,
Не става въпрос за заплатите на артистите.Става въпрос за доходите на хората, които не им позволяват да ходят на театър.Та въпроса, както казва г-н Мутафчиев не е на "лична хигиена", а безизходица и липса на избор.Та ако може с по-малко високопарни слова да се характеризират хората, щото и той едва ли си плаща данъците на халтурите.Пък и имахме честа да го гледаме в едно "риалити" по телевизията.
probuzhdane
01 Май 2009 10:06
Мнения: 1,243
От: Bulgaria
На мен интервюто ми хареса.
И съм съгласна с Мутафчиев за "Знам, че след една-две години ще настъпи мигът, в който ще има пик на изкуствата в България. Защото все повече и повече хората изпитват необходимост от естетизация."
Отначало като го прочетох, една-две години ми се стори малко пресилено - прекалено кратко време. Като се замисля, обаче, в какъв невеселяшки делириум е изпаднало масово населението, ми се струва, че дори още по-скоро ще е .

Редактирано от - probuzhdane на 01/5/2009 г/ 10:07:56

Минавам от тук
01 Май 2009 10:14
Мнения: 5,214
От: Bulgaria
Абсолютно нелепа и банална статия. Та отпреди сто, осемдесет, шестдесет, четиридесет, тридисет, петнадесет, и пет, и сега се води тази безумна дискусия за добрия вкус в изкуството, за добра аудиосреда и тем подобни класификации и подреждания на дължимо и нед ължимо поведение.
Разбира се има аудитория за всичко. Но Биг брадер събира повече. Идиоти, примитиви?
Не, просто не са "мои" ..клиенти. Не плащат моето изкуства-Анатема!
Аз не гледам Биг Брадер-скучно и банално, рутинно-скандално. Т.е. скандалите се разиграват според пестиливи откъм смисленост сценарии.
За разлика от предишните варианти този Биг даже не претендира да "разкрива" срамниет страни на всекидневието на народа. Показва срамния му "елит" - моделът, който самото общество приема като елитарен.
А що се отнася до театъра тук нещата съвсем не се опират в пари. Променя се стилът на живота , а театърът все пак е градски феномен, целящ легитимация на ясните социални граници сред гражданите.
Какъв град има днес-София, Бургас, Варна.
Там гражданиа е смачкан и театърът едва ли може да му върне самочувствие според възприетия и преживявания от него социален статус, не го оправдава като индивид със собствена стойност. напротив - театърът се включи в конкуренция с другите средства за масовото въздействие, пренася моделите на консуматора от там в театралния салон.
Поради тази причина няма никакви основания да се изпъква като нещо по-свястно и по-стойностно от БИАДа, примерно.
Особено пък с този автор театърът престана да бъде място за интелигентните позиции и послания, изчезна и фигурата на интелектуалеца, обръщащ се към публиката с проблеми и свои решения на тези решения.
Няма го такъв театър, няма го такова кино, няма я и такава телевизия, преса.
Нямя ги защото на место на интелектуалеца прекнаха различни колумнисти, конкуриращи за коментари под линия.
Пак бройки и пак конкуренция с най-низмени цели и средства.
Вери сори
Ловкия
01 Май 2009 10:47
Мнения: 56,087
От: Ghana
Мутафчиев, като ти е пълна залата, защо снимаш реклами за ипотечни кредити?
Алчността нали знаеш какъв грях е?
Чимиджимичамиджоми
01 Май 2009 10:57
Мнения: 219
От: Bulgaria
Абе ловкия, откъде го извади това сиромашко мислене бе. Защо да не се снима човека? Популярен е, търсен е - значи се продава добре. Не мога да разбера какво толкова ви пречи това? Аман от българска завист и гледане в канчето на другия.
Ловкия
01 Май 2009 11:09
Мнения: 56,087
От: Ghana
Да, Чими,"продава се" е точната дума!
Нека си се продава, но да не ми говори за морал, чест, човещина и прочие.
Защото съм чел и други негови интервюта.
Ловкия
01 Май 2009 11:28
Мнения: 56,087
От: Ghana
Да се доизясня.
Според мен артистът е човек с мисия.Особено когато е известен и получава трибуна за споделяне на своите възгледи.Не върви да го играеш чиста и светла душа, за която важно е единствено да радва зрителите си, и в същото време откровено да ги лъжеш.Защото всички знаем особено рекламите за кредити какво са.Не му надничам в канчето, да е жив и здрав и да прави пачка, ама да не се прави на толкова извисен.
09.09.44
01 Май 2009 11:34
Мнения: 1,658
От: Bulgaria
Щом въпросът се поставя като такъв за личната хигиена, очаквам на изборите целокупно да се посещават бани, балнеосанаториуми, басейни, водоеми и защо не и високи язовирни стени...
Вълчо
01 Май 2009 12:37
Мнения: 2,798
От: Bulgaria
Ловкий, . Доскоро не знаех кое е това момче - Христо Мутафчиев. Повдигаше ми се, когато от екрана ме агитираше да мисля "ИПОТЕТИЧНО", а не "ХИПОТЕТИЧНО". Аз пък предпочитам първо да обмислям нещата ХИПОТЕТИЧНО, за да се опитам да оптимизирам задачата. Един ден, обаче, гледах едно интервю с него. От това интервю разбрах че е председател на съюза на артистите. Разбрах още, че е и симпатяга. Говореше просто и човешки. И ми стана още по-тъжно, че това талантливо момче се е превърнало в едно рекламно телевизионно кречетало, за да спечели някаква (сигурно добра) сума. Сигурно и на него не му стигат парите. Това е , според мен упадъка - да си двойнствен. "Само знайте, за парата, като човек що да прави, продава си и душата". Така няма да ти вярват. Така показваш че си повече тарикат, отколкото човек на духа. Само не ми казвайте "Такова е сега времето". Времето винаги е било идиотско.
Езоп
01 Май 2009 12:55
Мнения: 5,087
От: Greece
"Уверявам те, никак няма да са много".
Сократе,
И двамата сте прави.
Защото държавата ни (днешната) носи на гърба си всевъзможни простотии.
Единствено за театъра обаче (като масова възможност) не и дреме.
Управниците ни си го знаят от татово време -
театърът малко или много поражда мислене, а такива като тях точно то ги плаши.
Тато опасността я беше овладял ПОДКУПВАЙКИ чрез грижи...
Наследилите го пробваха смачкването чрез икономии.
Решиха точно от там да се икономисва - което е рецептата за "ВИП Брадър".

То добре, че за подкупване поне не се сещат.
Със сигурност ако в БГ се появи демокрация -
ще го усетим по отношението към театъра. И по рейтинговия АУТ за "ВИП Брадър"
За съжаление същото може да усетим и при признаци за диктатура.
Затова се получава, че е най-добре да си плащаме -
за да няма рецидив татовото духовно проституиране

и да го има съществувалото, въпреки тато, изявяване на достойни.


За съжаление е криза. Финансова - в демкрацията ни няма криза -

ЗАЩОТО ТЯ ПРОСТО БЕШЕ ТУК ЗА МНОГО МАЛКО И ПРОСТОТИЯТА БЪРЗО Я УДАВИ.


Поради което: да живее театърът - враг и на простотии като "ВИП Брадър"!




















Редактирано от - Езоп на 01/5/2009 г/ 14:10:35

Miranda
01 Май 2009 13:19
Мнения: 14,000
От: Bulgaria
Да живее театърът !


E6
01 Май 2009 14:02
Мнения: 29,550
От: 0
Минавам от тук
Перфектно написано .
Като Моцарт си човече.Нито една нота не може да се добави, извади или промени...
КОСТАДИНКА ИВАНОВА
01 Май 2009 14:08
Мнения: 12,799
От: Bulgaria
...какво е това "ВИП брадър"?
E6
01 Май 2009 14:15
Мнения: 29,550
От: 0
Ловкия,
в древния Рим, артистите са били на едно обществено стъпало с проститутките, като хора изкарващи хляба правейки кефа на другите.За жалост поговорката "Който плаща, той поръчва" винаги е била актуална.Даже и сега схемата е проста и е същата като едно време.Ако си човек на изкуството и искаш да "пробиеш", трябва първо да се комерсиализираш и после набрал вече икономическа мощ, да прокарваш свои идеи пред голяма аудитория.Примери много... Веднага се сещам за Спилбърг и неговите "Списъкът на Шиндлер" или "Извънземното" - гениални неща, но правени след като вече е световно признат и може да ги осъществи.
А ако бяха направени от Христо Мутафчиев??
E6
01 Май 2009 14:22
Мнения: 29,550
От: 0
какво е това "ВИП брадър"?

Това е българската политическа класа... Даже е по-интересно от "ВИП Брадър".И там има сватби (семейство Паси), а пък култови реплики, скандали, надпърдвания и безмислени мисии - безброй.Разликата от "ВИП Брадър" е, че там всички взимат награди, и то доста по-големи... Представяте ли си Масларова със 100 000??Ами че тя боса ще тръгне...
Perkele
01 Май 2009 14:37
Мнения: 2,929
От: Bulgaria
да им пикам на ВИП-а
Добави мнение   Мнения:66 Страница 1 от 4 1 2 3 Следваща »