Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Пушенето може да стане незаконно от 1 юни
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
генек
15 Май 2009 06:24
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Като цяло идеята е тъпичка. Но става за предизборна дъвка.
Обаче това
Олимпи Кътев (НДСВ). "Не карам непушачите да ходят там, където си пуша цигарите, да си стоят вкъщи или да ходят на сладкарница", препоръча царистът

ме шашна.
Значи - да гледаме къде ТОЯ си пафка цигарата и да заобикаляме? Той за какъв се взема? Не е ли логично да ходи да си пуши цигарите там, където няма НОРМАЛНИ хора?
Ей сега пък ще се излеят куп пушачи, с протест, че засягат "правата" им. Моля, посочете закон, в който е гарантирано правото на пушене.
Абадабчо
15 Май 2009 08:53
Мнения: 2,025
От: Bulgaria
дори депутатите, които са приели частичната забрана за обществени места, я нарушават непрекъснато в парламента.

no comment
ТАПА
15 Май 2009 09:24
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Забраната на пушенето не е въпрос на вкус. Ако хората са нормални, всички, дори пушачите трябва да гласуват за незабавната забрана, защото въпроса е принципен - деянието е вредно, грозно и нарушаващо правата но околните. Тук не е нормално да има повече от 1 мнение.
Sheringham
15 Май 2009 10:34
Мнения: 475
От: Bulgaria
Майко мила! 4ета коментарите на депутатите и просто ми настръхват косите. Бахти лафчетата на ниво дребен тарикат се шегува и сам си се смее. Тия изключиха съвсем
Ракът на белия дрод е на ПЪРВО място по смъртност от ВСИ4КИ злокачествени заболявания. ПЪРВО. МЯСТО.ВСИ4КИ Пряко е свързан с цигарения дим. ПРЯКО. Аман от кретени дето повтарят "дядо ми пушеше по 1, 2, 3 кутии на ден и умря от инфаркт на 90, 100, 150 години". За всеки един такъв дядо има по 20 дето умират преди 50
niki.stoianov75
15 Май 2009 10:52
Мнения: 54
От: Bulgaria
Ми така де прав си е човека
Не карам непушачите да ходят там, където си пуша цигарите, да си стоят вкъщи или да ходят на сладкарница", препоръча царистът.
ohubohu
15 Май 2009 11:22
Мнения: 4,837
От: Bulgaria
Бре, бре - я как сме налетели върху пушачите? Вие да не би да сте отказали цигарите, че говорите с такава злоба?
Съгласен съм, че трябва да има ред и да не се пречи на непушещите (не са длъжни да са пасивни пушачи, имат си права), ама нека да не се нахвърляме с такава злоба, а?
Все пак 50% от БГ гражданите пушат, а и си плащат за това!
ТАПА, на теб май ти се привижда член 1 от бившата конституция Ами поискайте си от парламента, да ви одобри по един Калашников и почвайте да стреляте по "мръсните пушачи"! Тъкмо така няма да умират от рак на белия дроб и няма да доживяват, кашляйки, до 80г!
Сократ-май
15 Май 2009 11:28
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Аз само да питам.
Може ли да си пуша на балкончето?
XYZxyz
15 Май 2009 11:30
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Не.
Ако живеем в нормална държава и се съобразяваме с околните.
Да,
ако наглостта е на почит.
XYZxyz
15 Май 2009 11:36
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Нормално е човек да не иска да бъде обгазяван на:
улицата, в заведение, на спирката на градския транспорт, в асансьора, в автобуса, трамвая и тролея, в обществено учреждение, в магазина, през отворения прозорец на дома си, на стълбището на дома си, там, където работи, с две думи: нормално е човек да не иска да бъде обгазяван навсякъде където е.
Но тук се срещаме с наглостта на пушача, която винаги е безгранична.
ohubohu
15 Май 2009 11:59
Мнения: 4,837
От: Bulgaria
Не, Сократе, не може на балкончето. То е в жизненото пространство на толерантния непушач, а ти ще го нарушиш пушейки нетолерантно
niki.stoianov75
15 Май 2009 12:07
Мнения: 54
От: Bulgaria
Олимпи Кътев (НДСВ). "Не карам непушачите да ходят там, където си пуша цигарите, да си стоят вкъщи или да ходят на сладкарница", препоръча царистът

Той човека си го е казал, евала така е
XYZxyz
15 Май 2009 12:20
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda

Интересно колко търпелив трябва да е един човек, за да каже наглия пушач, че човека е толерантен? Най-вероятно според наглия пушач, хората около него са длъжни безропотно да му понасят вонята по време на пушенето, а и след това, за да са толерантни. Толкова ли не разбирате, че воните?!
Nelepo1
15 Май 2009 12:22
Мнения: 7
От: Bulgaria
Бел. на модератора: Моля, пишете на кирилица, ползвайте бутон за кирилизация или Натиснете тук

Редактирано от - sybil на 15/5/2009 г/ 16:07:15

Praetorian
15 Май 2009 12:30
Мнения: 1
От: Bulgaria
Несъмнено пушенето вреди на пушещия и не само на него. Аз например съм пушач, но винаги когато има повече непушачи покрай мен се съобразявам с тях и не паля цигара. Това е защото пуша по кутия на седмица.
Предложението за подобен закон, обаче цели по скоро да "разлае кучетата" или "да се имитира някаква работа в парламента".
Смехотворно е да се "анатемосва по този начин пушенето при положение, че в големите градове на България има далеч по сериозни фактори предизвикващи проблеми със здравето. Вместо да забранят вноса на таратайки, които за 1 км пробег отделят толкова отрови колкото 50 пушача за цял ден. Те решили да се чепкат дали да те глобят ако запалиш цигара на автобусната спирка. Много ясно, че докато чакаш автобуса 10 мин. ще запалиш една цигара за да се успокоиш и да не натупаш шофьора, когато превозното средство най-сетне пристигне. Всеки, който живее в София ще се съгласи с мен, че града е същинска кочина по отношение на чистота и хигиена и че всеки ден сме "напудряни" от мръсотията и газовете отделяни от колите. Атина/Гърция е най-малко 5 милиона население и много по голям брой коли от колкото София, но града е невероятно чист и подреден (и там се пуши на обществено място ))
Друг е въпроса, че с подобен закон държавата ще "смуче" още пари от гражданите, защото е ясно, че на българина не можеш да му забраниш: алкохола, цигарите и чалгата (последното с радост бих се съгласил да се забрани)
Така, че оправете си първо хигиената на градовете и чак тогава умувайте как да покажете, че "сте загрижени за здрвето на населението"
ДАЛ БОГ ЖИВОТ И ЗДРАВЕ!!!
XYZxyz
15 Май 2009 13:36
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
Praetorian,
съзнателно или несъзнателно се опитваш да ни манипулираш? Нали се сещаш, че не може едно зло да се оправдава със съществуването на друго зло и съществуването на второто зло да е основание да не се борим с първото зло. Нали утре като тръгнеш да се бориш с вредните вещества отделяни от МПС-тата, някой умник ще то каже - за какво да се борим с тях, по-добре първо да накараме пушачите да не ни овоняват.
Просвета
15 Май 2009 14:16
Мнения: 2,958
От: United States
Doctora
15 Май 2009 15:10
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
На кривите ракети все космосът им пречи...


Гълтате всеки ден промишлени и автомобилни пушеци с няколкостотин канцерогени, ама цигареният дим ви пречи. Пиете и ядете още няколкостотин..ама сте много еркек


На неколцината аборигени, които се правят на икономисти:
- Статистически, пушачите умират средно с 10 години по-рано и остават на Вас натрупаните си с годините здравни, социални и пенсионни вноски.
- Повечето от лекарствата за ХОББ не се поемат от НЗОК.
- Пушачите ви трупат като пчелички всеки ден кинти в бюджета (средно по 2 лева на кутия)- без тях и без пиячите, хептен ще духате сладоледа.


За закона - импотентните депутатски мозъчета раждат недоноШЧета. ДГД!
ТАПА
15 Май 2009 15:27
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
ohu,
с изказването си ме караш да те причисля към нахалните, ограничените и прости хора за които елементарната култура е нещо непонятно.
А за теб имам добро мнение.
Сократ-май
15 Май 2009 15:34
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Тапа,
Мисля, че Охубоху си направи майтап.
Едва ли е от ония, дето ще следят от километри с бинокъл кой пуши, за да викнат: "Онзи там ме трови!".
ТАПА
15 Май 2009 16:32
Мнения: 6,883
От: Bulgaria
Сократе,
преди много години, когато работех като екскурзовод на Сл.Бряг, един възрастен чужденец ми зададе въпроса "Какво вие разбирате когато се каже свобода?" Веднага си помислих, че ме провокира на политическа тема и започнах да го увъртам. Той простичко ми обясни - "моята свобода свършва там където започва твоята/чуждата". Много харесах тълкуванието и до днес го спазвам. По-късно четох някъде, може би в книгите на Платон, че това е мисъл на Сократ? Може и да греша.
damm
15 Май 2009 17:28
Мнения: 187
От: Bulgaria
Като цяло - ок, ще забраняват пушенето. Добре де, ама защо във ВСИЧКИ заведения, доколкото разбирам? Защо се забранява да се отварят заведения за ПУШАЧИ, в които ние, тази презряна, димяща пасмина, да влизаме с лична карта, пръстов отпечатък и ирисова диагностика и там да се занимаваме с тъмните си сатанински дела???
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща