Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ГЕРБ и БСП стъписани от резултатите на евровота
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:473 « Предишна Страница 4 от 24 2 3 4 5 6 Следваща »
Muktadasaxkoburgidiotski
08 Юни 2009 10:06
Мнения: 14,528
От: Mali
Манипулации , аритметики... АТАКА тъпче на едно място , ПАРА. Няма реален ръст. Докато не си разшири електоралната подкрепа /а това става с изкарването на преден план на СИЛНИ кандидатури , а не на посмешища.../ , докато не вземе поне 25 % на парламентарни избори , никой от големите играчи няма да бръсне АТАКА за слива. Ей - снощи ББ /победителят/ в прав текст го декларира - " ...не можем /не ни дават/ коалиция с Вас..." А да видим , ако Волен събираше 25 % дали щеше да си позволи лукса на подобни декларации...
paragraph39
08 Юни 2009 10:16
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
STRIKE EAGLE,
Прочети Справките, Анализа и Коментара ми относно Твърдението на газетата, че "ПП "Атака" НЕ е реализирала Ръст на сегашните Избори спрямо предишни!
Впрочем, видно е, че газетата си ПРОТИВОРЕЧИ, що се отнася до резултатите на ПП "Атака"! Самата газета твърди, че при тези резултатати сега, в следващия Парламент ПП "Атака" би трябвало да има 25 депутати/вместо 21 депутати в сегашния Парламент- при това, това са 21 ОБЩИ депутати на Коалиция "Атака", в която участваше НЕофициално и НЕлегитимно и ПП "Атака", заедно с двете партии и/БНПП и НДЗО/ и двете сдружения /на П. Берон и на М. Минчев!/!!!
Ерго, това означава, че, при днешните резултатаи, ПП "Атака" би имала в следвашия Парламент мининмум 4/четири/ депутати ВПОВЕЧЕ-ако приемем, че ВСИЧКИТЕ 21 депутати на Коалиция "Атака" в сегашния Парламент са били, всъщност, хора на ПП "Атака" , а двете партии и двете сдружения на Коалиция "Атака" НЕ са вкарали нито един техен човек в сегашния Парламент/което НЕ е реално!/?! РАЗБИ`ЙШ?!
ranbosilekjunior
08 Юни 2009 10:18
Мнения: 90
От: Bulgaria
Интересен е сайта на ЦИКЕП, там се вижда, че в големите градове ББ громи, а лумпените на пиздеров никакви ги няма. Справка София, Пловдив и Варна. Царя също се представя отлично там. Обратното на каквото дрънкат пишман анал-лизатори с дълги, трудни имена
каруцаря
08 Юни 2009 10:20
Мнения: 5,516
От: Bulgaria
първо, жестоко се лъжехте преди лъжат се някои и сега, че ендесеве ще остане извън властта. бих казал, че на националните избори ще имат минимум 10%, което ги превръща в незаобиколим фактор за следващата власт. второ, не знам доколко в този момент на някой му е изгодно да поеме изцяло отговорността за управлението на страната еднозначно. затуй най-вероятно ще си имаме програмно правителство, никой няма да се оповестява с гордост, че е на власт, а почти всички ще блажат. другият вариант е едно четирипартийно правителство, което ясно се оповестни като такова не знам дали няма да ни накара да си спомняме с носталгия за сегашната тройка. и четвърто с такъв маатриал - такава политическа картинка, с такива партии, с такива лидери, с такъв манталитет.
StrikeEagle
08 Юни 2009 10:21
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
В Бургас сте прегазили всички.
Целта е ясна - да изтласкате Доган на четвърто место.
Ни повече, ни по малко.
Лишаването на Доган от власт ще доведе до постепенна нормализация на турските райони.
Сега, благодарение на Доган, те са чужденци в родината си.
достамногозле
08 Юни 2009 10:22
Мнения: 555
От: Ireland
тези 480 000 гласа за БСП са техният абсолютен максимум. За Атака може да се каже същото, имат най-много 20-30 хил капацитет отгоре. Големите резерви са на ГЕРБ, те ще ги използват, на сините - те няма да успеят, щото са обременени със стари неприятни мутри, и за малките партии - Лидер и РЗС с много пари ще купят още много гласове - хич не си правете сметки без тях. И тъй като те са резерви на мафията, каквито са и Атака, шансът е много добро представяне на Герб и тотално позитивна кампания на сините без аговщини и стари мутри.
генек
08 Юни 2009 10:22
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Митев,
разговорът по БНТ преди пресконференцията и срязването на журналистката от 'Дума" - без да отговори на въпроса й. Впрочем, забелязах, че на доста въпроси не отговаряше. Т.е. - говореше, но нещо си свое.
ЗИП /9, 27/, Ристе Лудия -
Нито една партия не доминира осезателно в политическия живот на страната. Това показаха резултатите от изборите за европарламент.

Нерде Шам, нерде Багдад!
Двадесетте години демократичен опит бяха гарнирани с маса избори – национални, общински и дори един европейски. Какъвто мина сега. Избор на наши, БЪЛГАРСКИ, представители в Европарламента. Макар досега да не е проличало това. Партийните босове, кандидатите за ЕП, реклами, социолози, както и нормалните хора – всички говорят за изборите като поредно измерване на политическите мускули. Евродебати като такива няма. Няма обсъждания на партийната и национална политика в рамките на ЕП, няма искания към кандидатите, няма очертана национална стратегия, около която да се обединят – прекрачвайки през теснопартийните /и лични!/ интереси седемнадесетте бъдещи български представители. Единственото, което позаинтересува публиката, беше информацията, че по искане от Брюксел, заплатата на евродепутата трябва да е на определено ниво.
Май отдавна беше – и отмина – времето за един курс по ЕС и правилата в него. Европарламентът е важен орган – той контролира ЕК, той приема общите директиви и правила. А те сетне стават задължителни за всички нас. Но – българинът от закон и за закон не се тревожи. Директно казано – не му пука! Та някакви си евродепутати ще го – не, не стреснат! Не го и интересуват. Пък и си знае, че добре звучащото на хартия за националното представителство и опосредствената демокрация не вирее в балканските условия. Та по логичен път – надали и в ЕП ще е нормално като в книжка. Още повече, че и работата на евродепутатите е почти невидима за нас, липсва й откритостта. И съответно възможността за контрол от страна на избирателите. Някой досега каза ли като какво са свършили досегашните ни евродепутати? Дали можете да изброите поне няколко такива български евродепутати?
Изобщо – колко човека имат представа кого и какво избираме? Партиите водят борба за повече места…за себе си, за своите политици. Няма конкретизация, няма и обяснение. На хората не се казва, че това партийно делене продължава и в ЕП. И работата на „нашите” се оценява от общоевропейската им партия. А има проблеми – национални и общоевропейски, за решаването на които са нужни именно задружните усилия на българските евродепутати. Еврофондовете, разбира се, са на първо място. Борбата с корупцията – за което се иска общ фронт най-вече срещу властимащите от всички нива. А не партийно замазване на проблемите. Съдебната система. Организираната престъпност. И всичко това – само като начало.
А сега на практика излиза, че гласувахме не за български представители, а за някоя от обединяващите европейски партии. Които нито познаваме, нито имаме интерес да познаваме – освен информационно. Доста глуповата за избирателя ситуация. Тогава? Ами пак се чудим на ниската избирателна активност. И пак е упрекван българинът, че не се интересувал от бъдещето си. Което явно е вече предначертано, ама трябва да се изсимулира възможност за избор.


Редактирано от - генек на 08/6/2009 г/ 10:28:01

Доси
08 Юни 2009 10:23
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Статията може да се коментира с една дума - Манипулативна. Но поне може да се види какво им се иска...
StrikeEagle
08 Юни 2009 10:26
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
За комунетата - бой!
paragraph39
08 Юни 2009 10:26
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
MUKTADASAXKOBURGIDIOTSKI,
/:/ 'Манипулации , аритметики... АТАКА тъпче на едно място , ПАРА. Няма реален ръст...."
......................................... ......................................... .....
И ти ли?!...
И ти ли се хващаш на евтините и ПРОЗРАЧНИ Манипулации на газетата?!
Как така ПП "Атака" да нямала Ръст, а пък щяла, при тези резултати, да вкара САМОСТОЯТЕЛНО 25 депутати в следващия Парламент- при 21 депутати ЗАЕДНО/общо/ с 2-те партии и 2-те сдружения в КОАЛИЦИЯ "Атака" на Избори 2005 в сегашния Парламент?!
ОТВОРИ си очите и Разума- и ще видиш и проумееш/надявам се?!/ МАНИПУЛАЦИЯТА! Както и, че, всъщност, това прогнозиране на газетата показва Ръст на ПП "Атака" с МИНИМУМ близо 20%, бе/ 25 бъдещи депутати САМО от ПП "Атака" е с МИНИМУМ 4 депутати на ПП "Атака" вповече , съотнесено към досегашните 21 депутати на КОАЛИЦИЯ "Атака"!/!!!
АМАН от "пещерен" и инфантилен Антиатакизъм!
КАЗАХ!



Редактирано от - paragraph39 на 08/6/2009 г/ 10:32:33

OLDMAD
08 Юни 2009 10:27
Мнения: 45,665
От: Bulgaria
Съгласно църковният календар, днес е православният празник "Свети Дух".
И точно за този празник на "Свети дух" - "Св.Троица" предаде Богу дух!
.
"Мераци на рояци":
- Въпреки загубата на БСП, Сер.Станишев декларира нощес, че "Управляващата коалиция" постигнала необходимото мнозинство за следващо управление с 43% и кусур...
Ами останалите % за кого са, а?
.
- НДСВ с цели 7.95% , предявява претенции за ново възраждане на Саймън-политиката! Много бърже забравиха, че ако не беше Меглена Кунева, едва ли щяха да имат и 1%!
Да де, ама на изборите за БГ-Парламент тя няма да участва.
.
- ЛИДЕР+Кошлуков(подкрепен изотзад от Хр.Ковачки), помпа бобовдолски мускули!
О.К.
Но ако Кошлуков стане евродепутат, ЛИДЕР едва ли ще мине 4% бариера.
.
За мен, Печеливши в момента са ДПС, АТАКА и РЗС.
Все мераклии за "балансьори".
Факт, който трябва да ни накара добре да помислим, какво точно искаме да направим с гласовете си в предстоящите избори за БГ-Парламент.


Редактирано от - OLDMAD на 08/6/2009 г/ 10:31:55

hamel
08 Юни 2009 10:31
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Партия "Атака", коалиция "Атака"... Параграфе, това са тънкости, на които никой не обръща внимание. Хората като чуят "Атака" се сещат за Сидеров, другарката му, детенцето, Кузов, Бинев. Толкоз. Необходима е кардинална промяна в подбора на кадрите и в отношението към медиите. Има хора, качествени, от типа на проф. Станилов, които могат да увлекат много избиратели. Има ги, трябва да се потърсят. Необходимо е много по-силно позитивно присъствие в централните медии, а не със заглавия от типа: "Сидеров оскандали националния празник". Започвам да си мисля, че сегашното положение на нещата, четвърта политическа сила, прекрасно устройва семейството. Което не е добре.
aver4e
08 Юни 2009 10:34
Мнения: 12,201
От: Bulgaria
Последно от ЦИК - НДСВ - 8.00%, СК-7.99%. Един мандат се губи
каруцаря
08 Юни 2009 10:36
Мнения: 5,516
От: Bulgaria
дъртият, ндсв ще има минимум 25 депутати в националния парламент. искаш ли бас да хванем
paragraph39
08 Юни 2009 10:38
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
HAMEL,
/:/ "Партия "Атака", коалиция "Атака"... Параграфе, това са тънкости, на които никой не обръща внимание. Хората като чуят "Атака" се сещат за Сидеров, другарката му, детенцето, Кузов, Бинев. Толкоз..."
......................................... ......................................... ...........
Може би, точно поради това "сещате" на хората, СЕГА ПП "Атака" бележи Ръст/както съм доказап в постингите ми по-горе!/ с близо 20%?! А?! К`во ще кажеш?!
В предишните Избори 2005, хората, като чуеха "Атака", са се сещали-ПРАВИЛНО!- и за П. Манолов/БНПП/, и за Ил. Киров/НДЗО/ и за П. Берон/Сдружението на воините и офицерите от запаса/ и за М. Минчев/"Нова зора"/! Ама къде са сеге всичките тези юнаци?! Е?!

Редактирано от - paragraph39 на 08/6/2009 г/ 10:39:29

wwwe
08 Юни 2009 10:39
Мнения: 1,097
От: Bulgaria

.
- НДСВ с цели 7.95% , предявява претенции за ново възраждане на Саймън-политиката! Много бърже забравиха, че ако не беше Меглена Кунева, едва ли щяха да имат и 1%!
Да де, ама на изборите за БГ-Парламент тя няма да участва.


Oldmad, защо си забравил "Синята коалиция"?
А, за НДСВ не си прав! Без да съм социолог мога да ти кажа, че много хора, симпатизанти на НДСВ и "Синята коалиция", не гласуваха за тях, защото според социологическите проучвания, те нямали шанс да минат бариерата и симпатизантите им се страхуваха да не им се "загубят" гласовете, затова гласуваха за ГЕРБ. Мисля, че на следващите избори най-губещи ще бъдат точно ГЕРБ(което мен много ще ме зарадва).
XYZxyz
08 Юни 2009 10:41
Мнения: 26,211
От: Antigua and Barbuda
ГЕРБ - 5 депутати
БСП - 4
ДПС - 3
АТАКА - 2
НДСВ - 2
сините - 1
То какво излезе? Сегашната тройна коалиция спечели повече от половината от депутатските места.

каруцаря
08 Юни 2009 10:41
Мнения: 5,516
От: Bulgaria
Атака се самоубива бавно. Тази формация имаше уникален шанс да стане водещ фактор в страната, но се самоизяде по класическия български начин - лоша комуникация и навътре в партията и навън с хората и медиите, кошмарна кадрова политика, еднотипни лозунги и непоследователни действия. големият й шанс беше да стане крайнолява комунистическа партия с някой и друг антидепесе лозунг, но не би. превръщането й в каста и орязването на периферията, която можеше да й даде около 60-65 места в парламента, ще я прати бавно и неумолимо в историята.
Доси
08 Юни 2009 10:42
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Чака ни един много интересен месец дами и господа. Много интересен.
Резултатите в края на този интересен месец ще са още по-интересни и това се вижда по напрегнатите физиономии на сега управляващите, защото когато мажоритарният вот ще изчезне и ще се опре до вадене на кирливи ризи... а по този показател сега управляващите са много уязвими (та чак осъдими )
Ще се извадят факти за управлението, за еврофондовете, за обществените поръчки, за политическите манипулации... Как мислите, дали БСП ще спечели от такъв дебат? За ДПС е ясно - те ще си вземат своите гласове (минус ромските, които ще отидат при по-добрата оферта).
hamel
08 Юни 2009 10:42
Мнения: 65,681
От: Bulgaria
Ами малко е, Параграфе! Малко е! Идеята на движението на "Атака", от 2002-2005 г., има много по-голям потенциал. Това е енергия, която отива нахалост. Или при разни шмекери, което е още по-лошо от пропиляването.
Добави мнение   Мнения:473 « Предишна Страница 4 от 24 2 3 4 5 6 Следваща »