Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ДПС се сдоби и с обръч от партии
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:320 « Предишна Страница 16 от 16 14 15 16
Ловкия
10 Юни 2009 00:06
Мнения: 56,087
От: Ghana
Ган(ю), що да го оставям? Човекът коректно пита за мнението ми и аз го давам.
Туткалчев
10 Юни 2009 00:17
Мнения: 30,781
От: Bulgaria
Ловък, от последния ти постинг се разбира, че всъщност избираш Бицепса не защото около него няма нищо тъмно, а както казваш, около всички витае нещо гадничко, включително и около него. Значи, този ти аргумент не е валиден.
Да погледнем нещо друго. Имах великото щастие да попадна на едно заседание в кметството и това беше първата ми и, надявам се, единствена среща с Бицепса. Всъщност аз се озовах там случайно, помоли ме да го придружа - за късмет и кураж! - един мой приятел, архитект. Ставаше дума за възстановяването на околното пространство около НДК. Публиката беше представителна. Присъстваше главният архитект, заместник-кметове, архитекти, скулптори, шефът на НДК, достолепни дами и господа.
Бицепса закъсня почти половин час. Влезе и дори не се извини. Беше облечен с нещо като моряшка (!) фланелка и сако. Повика едни мишоци, които надничаха през вратата и доста време говори с тях, без да обръща внимание на публиката.
Като започна обсъждането, взе думата и изказа ценни напътствия за това как всичко трябва да стане. По едно време се отплесна и се впусна в характеристики за Триглавата ламя. Почти всяко второ изречение завършваше с попържня. Нормален дебат така и не стана. Не се разбра, в края на краищата, какво точно ще стане, за какво има финансиране, какво задание ще даде общината, какви проекти по линията на ЕС ще се правят, макар за това да се говореше непрекъснато. По едно време настъпи всеобща говорилня и не можеше да се разбере кой и за какво пледира. Накрая всичко внезапно свърши.
Не искам да се впускам в пикантни подробности, но хората се разотидоха като ударени с мокър парцал.
Това са моите впечатления за управленската му култура. А и за всякаква друга култура. Ако това ни харесва, значи напълно си заслужаваме управниците и няма какво да рием срещу тях.
Геновева
10 Юни 2009 00:33
Мнения: 24,361
От: Bulgaria
Митев!
След като толкова хляб си ял от ръката на бащата, защо плюеш сина?!?
А все съм си мислела, че впмв-персоналът е по-адекватен...
Ловкия
10 Юни 2009 00:58
Мнения: 56,087
От: Ghana
Не, аз казах малко по-преди защо го избирам, а това за тъмните неща беше по повод един от любимите доводи на противниците относно тъмното му минало. Просто за да дам сравнение, че стига да поиска, всеки може да каже нещо лошо за някого.
Срещата на която си присъствал наистина си е била провал-приемам впечатленията ти и сигурно и аз щях да се чувствам по същия начин. Аз лични впечатления от него нямам-гледам много телевизия и чета вестници и коментари. Знам, че не е най-обективния начин за съставяне на мнение, но това е. Пък и не всички медии го обичат, така че който иска, може да си го изгради, ако не е предубеден поначало.
И пак стигаме до сравненията. Дали това е най-сигурният начин човек да добие впечатление за своите кандидати? Имам впредвид партийните събрания. Обикновено при такива срещи, очи в очи, човек научава най-много. Аз не съм присъствал на нито едно. Градил съм си мнение по горепосочения начин. И досега явно винаги съм бъркал. Може да бъркам и този път. Вероятно.
Сега не си поставям за цел да те агитирам, нали разбираш-просто излагам мнението си за Бойко, за възможните начини за формиране на мнение за някого и за рисковете от предоверяване.
into
10 Юни 2009 01:11
Мнения: 3,061
От: Bulgaria
Хора, чета какво сте написали и се чудя за какво всъщност говорите. Не ми е приятно, че Доган е единственият политик, който, когато реши да говори, го прави добре и точно, но не може да му се отрече. В следизборната нощ само той говори както трябва да се говори. А това може би обяснява защо той може да прави всякакви "обръчи". ББ "пак бие всички", Станишев се изказва като на партийно събрание, "Лидер" /представен от Кошлуков, моля ви се/ и прочие и многоточие. Ама не всички живеем в Карлуково, дами и господа! И в политиката, както във всяко друго нещо или го можеш или не го можеш.
Ловкия
10 Юни 2009 01:20
Мнения: 56,087
От: Ghana
Всеки с мнението си!
Лека нощ, банда.
Туткалчев
10 Юни 2009 01:39
Мнения: 30,781
От: Bulgaria
Ловък, аз също нямам за цел да агитирам никого. Макар да съм гласувал на всички избори все за едни и същи, и аз изпитвам голямо разочарование от тях, още повече, като слушам глуповатите им брътвежи преди и след изборите и като наблюдавам пълната им немощ - та те дори собствените си партии не могат да оправят. И се чувствам крайно неловко, ако мога да си направя каламбур с твоя прякор.
Аз по-скоро искам да си изясня как хората започват да харесват някого и дори стават активни негови поддръжници. А той (не говоря само за ББ) е калпав, негоден и пет пари не чини. И почти се влюбват в него, преставайки да виждат простички неща.
Коментирай, моля ти се следното нещо: аз твърдя, че този човек няма представа за предмета, с който се е наел да се занимава, и че непрекъснато взема противоречиви решения. Съвсем наскоро стоеше въпросът столичната топлофикация да стане изцяло или държавна, или общинска. Топката беше у него. Отначало той каза, че общината ще вземе топлофикацията. Буквално на следващия ден каза, че я дава на държавата. И не благоволи да каже защо. Другият подобен случай е решението за преименуването на някоя си улица в чест на Филов. Нещо подобно стана и с приемането на столичния бюджет. Ако се замисля, сигурно ще направя цял поменик с подобни казуси.
Е, как този човек ще ръководи държавата в една толкова сложна ситуация? Нали, дявол да го вземе, избираме някакви хора не за да натриваме носа на някого, не да му показваме среден пръст, а за да управляват тези наши избраници по-добре държавата (или общината, или града)! Не се ли получава обратното?
Glenfiddich
10 Юни 2009 08:27
Мнения: 123
От: Monaco
Каквито началниците, такъв и персоналът, Геновева. Включително и във "ВПМВ".
Ловкия
10 Юни 2009 10:24
Мнения: 56,087
От: Ghana
Добро утро! Напълно съм съгласен с теб, че Бойко не е компетентен по много въпроси. Посочените от теб примери са красноречиви и не изчерпват противоречията в управлението му. Бедата е там, че от прилепалата около него малцина гледат в неговата посока. Прилепала...Самата община е един огромен вивариум, из който пълзят всякакви гнъсни твари. Това, според мен е бедата при него-малцината свестни съветници, засега. Познавам лично Минко Герджиков и мога да кажа добри неща за него, познавам също шефката на инспектората-свястна жена. Сигурно има и други...Със сигурност ще ги изтегли в екипа си след изборите.
Не знам кое е по-важно и тежи повече-компетентен и образован мошеник-Софиянски, или настоящия вариант. Май всичко зависи от добрите намерения и волята, от това докъде ще се огънеш в компромисите, които неизбежно ще трябва да направиш.
И съвсем не съм влюбен в Бойко-виждам всичките му кусури-като започнеш от на моменти почти просташкото поведение, минеш през гигантското му его, самочувствието му на селски ебач и махленски тартор и пр.
Но пък ми импонира начинът му на общуване с медиите, откровеното му презрение към тупаните и изобщо цалостната му визия и поведение на мъжкар. И ме дразни най-малко от останалите "лидери".
Не съм оптимист, да знаеш-може и да стане голям провал. Но за момента, пак казвам-не виждам по-добър вариант.
И в тоя ред на мисли-би ли споделил сега на спокойствие какви са твоите пристрастия.
Езоп
10 Юни 2009 10:34
Мнения: 5,087
От: Greece
"... и с обръч от партии "

вместо с белезници!


И Ловкия, и останалите не много ловки,
Не е време сега за философстване, нито за преждевременни аналитици.
Време е за ритници и за избирателна активност 99.9%
Както някога с новите дрехи - но против манафогейската горонтокрадливост.

Редактирано от - Езоп на 10/6/2009 г/ 10:36:50

Туткалчев
10 Юни 2009 11:25
Мнения: 30,781
От: Bulgaria
Здравей, Ловък!
Приятно ми е да чета искрени и добронамерени постинги. Точно така става хубавият диалог.
Аз откакто започна да ми идва акълът в главата, сиреч някъде от гимназията, се отвратих от соца. Не можех да понасям да ми тъпчат главата с глупости и - най-важното! - да ми отнемат всякаква свобода. Не казвам "на мислене", както мнозина го правят, защото свободата на мислене никой не може да ти отнеме. Но социалната шизофрения, когато вкъщи говориш едно, сред приятели - друго, сред колеги - трето, публично - четвърто, ми беше дълбоко противна. Пък и ми беше ясна очевидната перспектива - пълно загниване. Но мислех, че пътят ще бъде нещо като Пражката пролет - мъчително и продължително интегриране към западните ценности и някаква конвергенция, за която тогава много се говореше.
Затова след 1989 г. естествено започнах на подкрепям СДС. Но още отначало виждах тотално сбърканата им визия за нещата: не трябваше да има подобно противопоставяне на комунисти-антикомунисти, защото и тези, които се пребоядисаха на антикомунисти, си бяха интегрална част от пейзажа преди. Просто трябваше да говорят: ето, ние искаме това и това. Оставете ги комунистите, вижте ни нас. Ние искаме същите неща, които и вие. Хайде да действаме и да вървим напред. Така нещата щяха да тръгнат, щеше да дойде и времето за дълбочинен анализ на това, което преживяхме всички. А и всеки да си поеме вините и покаянието.
Както и да е, подкрепях досега само СДС. Не съм пропуснал нито един избор. Нито един! Но за какво да говоря сега? Виж ги на какво приличат! И най-важното, не чувам никаква свежа мисъл, идея, визия за бъдещето. Единственото, което говорят, е, че като дойдат, всичко ще тръгне по мед и масло. А не могат на две магарета сламата да разделят.
Целият останал пейзаж пък ми изглежда още по-трагично. И като си помисля, че в края на краищата парламентът (съответно политиците) е еманация на суверена, че той отразява и неговия манталитет, и циркулиращите в обществото идеи и настроения, и трудно може да надскочи общото равнище, направо се ужасявам. Опростачаването, на което сме се поддали, е всеобхватно, достига апокалиптични размери и гротескни форми.
Аз обаче - такава ми е професията - работя непрекъснато с историята, с големи времеви отрязъци и с всевъзможни цивилизации, и знаейки за нейната превратност, се надявам, че просто махалото на времето се е люшнало в крайното положение на злото и че може би ще доживея люшването в крайното положение на доброто. Защото процесите в обществото са невидими. Може би някъде дълбоко и неуловимо у всекиго от нас започва да покълва семето на нещо друго, но то ще се изрази след доста време.
Ловкия
10 Юни 2009 12:22
Мнения: 56,087
От: Ghana
Опростачването наистина е тотално. И върви ръка за ръка с твърдата вяра и убеждение, че бизнес може да се прави само с рахни хватки и врътки или ако познаваш правилните политици.
А пък като оставим бизнеса и политиката настрана, виждаме ли нещо друго? Родна култура? Освен театъра всичко друго отсъства:музика-чалга и разни постни псевдозвездички с по един сингъл, литература-вълчите романи на Калчев, Бог да го прости, кино-Дзифт и разни псевдофилософски и негледаеми творения на самовлюбени елитари за по десетина зрители, преса-платени анализи, поръчкови статии и булеварден стил и език...
Песимист съм, да знаеш-не знам кой и как ще изрие тая тиня. Кой ще успее да формира нов вкус у младите хора. Месия? Инатът и индивидуализмът са ни основни национални черти. Просто не знам...
Да приемем че ти, аз и повечето от колегите тук възпитаваме добре децата си. А останалите? Тук под прозорците на офиса ни е един от пушкомите на една от елитните столични езикови гимназии. Пълна скръб! Бъдещето ни...
beagle
11 Юни 2009 23:04
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Ловкия , да ми простиш кучето , но леко те подминаваше . Негова грешка или ти е "трупало" . В кратко , че и запомни , емпирията не е всичко в общия ни живот . Ако беше , нямаше да е толкова "мъчен" ...

Весел
12 Юни 2009 16:17
Мнения: 1,476
От: Bulgaria
Да !

Махнаха "сложната тема" за еничерството и последиците му .....

За да си манипулират наново и спокойно ставащото около НАСТОЯЩИТЕ НАШИ ЕНИЧЕРИ!

И ....КириакСтефчовците наши!
Весел
12 Юни 2009 16:28
Мнения: 1,476
От: Bulgaria
Интересно кви ли ще са коментарите тук, ако СЕГА ни пуснеше някоя ...подобна статия...... Натиснете тук

Но това.... нямало връзка с деиствителността, както твърди СерГей....КириакСтефчоф


Весел
12 Юни 2009 17:40
Мнения: 1,476
От: Bulgaria
Бай Хасане, ...(личен въпрос.... и за кой ли път...)....



Твоите дедовци и баби откога знаят да говорят и пишат на...български и турски език ?

Как е отвътре в душицата на един ..... еничерин?

Весел
12 Юни 2009 18:02
Мнения: 1,476
От: Bulgaria
"Навсякъде, където ДПС е намалило своите гласове, тези за НДСВ и за "Лидер" са се покачили", констатира вчера лидерът на ДСБ Иван Костов и даде конкретни примери. В Шумен например движението на Доган губи 5300 гласа, докато "Лидер" печели 2600, а НДСВ - 1870 гласа..........


В Шумен има и друг момент, който наистина ще смали "процента на ДПС" и нЕкои партии!

На последните избори е наблюдавано "странното" увеличение на реално-гласуващите! Гласувалите "нови" били най-вече недоволни млади и зрели хора, които до сега не се явявали на изборни операции!!!


И които розбрали че...без значение за кого ...важното е да гласуват...за да стопят измислените и подредени "проценти" на туристи, бабички и мангали.....

И също че.... 50 процента от редовно НЕГЛАСУВАЩИТЕ...ако гласуват веднъж.... могат да си изберат и магарето на байХасан за ...президент !!!
lubomir.gavrilov
13 Юни 2009 23:06
Мнения: 760
От: France
http://www.math.univ-toulouse.fr/~ga vrilov/izbori
куку руку
15 Юни 2009 19:57
Мнения: 1
От: Bulgaria
Пуснат под гаранция, за да прави избори. Това само в България и в Екваториална Африка го има.

"Свързани с мафията партии се представиха обезпокоително добре на европейските избори в България, въпреки че не спечелиха нито едно място.” – пише “Икономист”

Експертът по организираната престъпност на Балканите Деян Анастасийевич смята, че е трудно да се прогнозира как ще завършат в Сърбия двата съдебни процеса срещу Йосич, като се има предвид, че той има репутацията на човек, който не оставя след себе си живи свидетели.
Според експерта Йоца Амстердам малко е надценил своите възможности, поръчвайки убийство в Загреб, докато в същото време се води процес срещу него в Белград. Както между другото и това, че се набърква в българската политика.
Ще бъде много интересно да се разкрият корените на приятелството между българския бизнесмен Христо Ковачки и Сретен Йосич, се казва в обширна статия на сръбското списание за връзките на сръбския наркобос и българския престъпен свят. Ковачки, който е собственик на няколко мини и електроцентрали в Сърбия твърди, че със Сретен Йосич го свързва само и единствено приятелството, но не и бизнеса.
Добави мнение   Мнения:320 « Предишна Страница 16 от 16 14 15 16