Бе със всичките тия руси хищници дет се опитват да го "прилапат" по черноморието да не мислиш че му е лесно и на него Не успява да огрее навсякъде |
glenlivet, знам, че Трендафил Акациев е псевдоним на Недялко Йорданов, даже съм ходила да го слушам в театър Възраждане. Но и аз като Ловкия, смятам, че не е той, някой може просто да използва псевдонима му му ... А иначе - ееех, какви по-тежки грехове имам ..... Редактирано от - Miranda на 30/6/2009 г/ 22:07:38 |
. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Boatswain Spyder |
Театър Възраждане според мен беше наистина събитие. Виждал съм наживо изпълнения на Попандов на неща, които по една или друга причина не са влезли в репертоара, адресиран към широката публика. Излючително остри, злободневни и карикатурни-истинска сатира, на границата на добрия вкус, но актуални и живи. |
Да, на сцената на театър Възраждане Павел Попандов рецитираше Трендафил Акациев. Но имам спомен само за един спектакъл там, значи трябва да е било част от него, помня и Хайгашод Агасян , но за съжаление пиесата не си спомням... |
Много противоречия има в написаното и съвсем уместно са реагирали абулафия и зевзека. Като се почне от първото изречение, в което сексуалността е част от личността, но дори когато е водеща, "не е най-съществената част от нея". Причините са в разбиране на сексуалността като някакво качество (не съвсем за показване) на личността и зевзека много точно е изпратил стреличката си. Личността пък е представена единствено в професионално-духовното си измерение, което си е плод на училището, дисциплиниращо духовно, морално и телесно. Всъщност, става дума за личностната идентичност, а тя е полова, расова, културна, етническа, национална, религиозна. Идентичността не може да е повод за малоценност, а точно ук си има проблем, срещу който са насочени гей-парадите при всичките им кусури в организацията и провеждането. Не е лошо човек да прочете и това: "На 17 май (ТОЗИ ДЕН Е ОБЯВЕН ЗА СВЕТОВЕН ДЕН СРЕЩУ ХОМОФОИЯТА) 1990 г. четиресет и третата генерална асамблея на Световната здравна организация последва решението на Американската асоциация по психиатрия и заема научното становище, че хомосексуализма трябва да се извади от списъка на психичните заболявания, като на свой ред снема хомосексуалността от Международната класификация на болестите още със следващото издание на списъка (през 1992 г.). Според актуални психологически теории и изследвания хомофобията (агресивното отрицание на хомосексуалността) може да бъде резултат от латентна хомосексуалност – подсъзнателното подтискане и страх от собствените хомоеротични чувства и желания. Неуверени в собствената си мъжественост, възпитани в дух на стереотипи и предубеждение, страдащи от липса на образованост по въпросите на сексуалността тесногръди мъже (а по-рядко и жени) от различни възрасти и социални прослойки продължават да таят в себе си гняв, страх и омраза, които търсят ежеминутно отдушник. Според ФБР 15, 6% от престъпленията от омраза в САЩ за 2004 г. са престъпления срещу личността, на базата на сексуалната ориентация. От тормоза и подигравките в училище от най-ранна възраст, до физическо насилие, изнасилване, убийство – всичко това са прояви на антихуманно, нетолерантно и престъпно отношение, нарушаващи всички принципи залегнали в понятието “човек”. Тоест това не са човешки прояви. За да няма повече случаи, като смъртта на Матю Шепард; за да няма повече хора, изпратени в концентрационни лагери; за да няма повече печални съдби, като тази на великия Оскар Уайлд; за да не бъдат повече убивани хора с камъни или вкарвани в затвора, защото са различни; за да няма повече опити, да се ограничават гражданските права и свободи; за да можем всички ние, като Роза Паркс, да седнем в трамвая или автобуса с чувството, че сме хора, равни на човека до нас." Редактирано от - Calina Malina на 30/6/2009 г/ 22:49:29 |
ако се върнем от трендафил на станка всъщност тя ни пуска тук някакъв религиозно буржоазен канон /с извинение за израза / противопоставящ сексуалността и личностното доказване в обществото. ала всъщност точно там е клишето - защото това доказване за развитите общества се е формирало баш на чисто сексуална основа - за жената и до днес е натрапено мнението че главното е да действа със сексуалните си опции и да ги размени /най-вече като роди и възпитава деца / срещу успешен брак, където пък мъжа заплаща цялата работа - продължение на рода ако му е важно или по този начин да се впише в обществото на успелите фамилни глави - с непрекъснат труд за издръжка и доказване на това че е мъжкар-хранител. така върви светът, уви...с безброй впримчени в сексуалността, забележете не в сехса, хорица, които дори не го съзнават, а станка решава да се доказва отделно личностно. станка, забъркването на тази каша с лютивата подправка на сексуалността, беше на мода края 19-ти, 20-те години на 20-ти век. и до какво доведе? - до самоубийства на някои мислители. така че...изи. а педалите само отварат работа на Господ... |
Миранда, Трендафил Акациев е събирателен образ, измислен от студентите в Софийския университет. Под този сборен псевдоним са писали десетки зевзеци - ЕДИН от които е Недялко Йорданов. За сравнение (макар и много неточно) Илф да се пише за единствен автор на "Дванайсетте стола". |
Марсе, надявам се, че при вас не е толкова топло и горещия шоколад е още на мода. Относно това: Казвайки това, срещу опитите им съм да "зарибяват" млади или невръстни хора, както и да осиновяват деца и с това да предорпеделят в немалка степен формирането им като личности. Смятам, че мнение като това трябва да се опира на личен опит. Ние (в смисъл аз, чичо ти Фичо и децата ни) познаваме две изключително мили, интелигентни и приятни жени, които отглеждат заедно 2 деца - момчето е от брак на едната жена, а второто е осиновено дете от Монголия. Запознахме се предиоколо 10 години в една манхатънска англиканска църква, където децата ни пееха в един и същи хор в събота и неделя. Не съм чула нито една дума от тези две жени за интимните им отношенията, нямаше нищо показано или фрапиращо. Просто две отговорни и загрижени за децата си майки. Едната от тях имаше вид на университетски преподавател - слаба, приятна на вид, късо постригна, с изключително приятни маниери. Всеки образован човек не би имал против да я има в приятелския си кръг. Децата им казваха, че имат две майки като нещо, което се разбира от самосебе си. Момиченцето беше много красиво, будно, палаво, ходеше в частното училище на една църква на Парк авеню и 87 улица. Момчето си падаше определено...по момичета и учеше в гимназията, която завърши синът ни - Стайвесан. Колкото и да напрягам паметта си, не мога да открия никакъв момент на некомфортност в техните отношения или в отношението на другите към тях. Сега, относно това, кое е добро и зло в тези отношение, кое е морално и кое не е: има неща в духовността и връзката между някои хора, което е непреодолимо, те просто не могат един без друг. Предполагам, че и в тези връзки има преходност, точно както има и в хетеросексуалните. Лично аз не се наемам да съдя никой на тази основа, особено, ако хората са скромни и ненатрапчиви за околните, и не изискват повече внимание и права отколкото имат останалите. Мисля, че това е на-добрата постановка по въпроса. Относно отглеждането на деца - уверена съм, че тези хора не насилват децата, които възпитават каква сексуалност да практикуват. Напротив, смятам, че те са изключително открити точно по този въпрос, защото са изпитвали достатъчни унижения в живота си. Относно българското гейдвижение: то е точно такова като емоция, интелигентност, външна изява, дълбочина, оценка на "добрите хетероселсуални" към "лошите хомосексуални, каквото е всяко друго българско новоизлюпено движение след 1989. И не забравяйте, че в България преди 1989 нямаше куци, сакати, грозни, заекващи, очилати, дебели, инвалиди, хомсексуални. Имаше само хубави, спортни, умни, русокоси и светлооки хетеросексуални арийци. И те всички, разбира се, списват във форума на Сега. |
Здравей, Нели ! ("Сколько лет, сколько зим"...) Права си за това, че между хомо сексуалните личности има изключително интелигентни, добри и свестни (във всеки смисъл) хора. И аз съм "за" те да могат да живеят заедно без никакви ограничения, да имат същите законни права като хетеросексуалните. И че могат да се грижат добре за деца (осиновени или техни - ако са лесбийки и са ги родили). Но именно от личен опит (разбирай го като непосредствени наблюдения от 15 г.) мога да ти кажа, че липсата на единия родител (майка или баща) в семеството лишава детето от едната половинка-модел (ориентир, жалон) при формирането му като личност. С моя помощ една приятелка (живееща заедно с нейна такава) осинови дете от България - много ми помогна тук и аз й върнах жеста. За детето - момче, условията бяха несравнимо по-нормални от тези в дома за изоставени деца у нас, всичко бе (и е) за него. Но наличието на две жени - приятелки (не мога да кажа, че бяха в интимна връзка, казвам "бяха", защото приятелката й почина) като семейна среда и липсата на баща като мъжка референция за момчето и именно мъжки авторитет и пример за подражание, създава сериозни проблеми, когато порасна. Любопитството "кой е баща ти", защо не идва на родителските срещи и тържества и т.н. сега му съзадават проблеми в обществото, и в отношeнията с майка му (той знае, че е осиновен от България). Та така, не е толкова еднозначно и не са само позитивите от една такава стъпка. Има и "сенчести страни", които с пари и грижи не се решават. Това имах предвид като база за моите съмнения... |
Long time no see, както казват братята китайци, мексиканци и прочия любители на пиджин английския. Разбира се, че има много добри и свестни хора сред хомосексуалните. Нещо повече - в България те винаги са били в латентно състояние, мнозина са предпочитали въздържание пред социално осмиване от "правилния" соцреализъм или физическо преследване от неграмотни, но за това пък хетеросексуални рустикални пънове. На важният въпрос, който поставяш - ролевия модел на мъжа (или жената, съответно) в семейството. Двата пола в хармонични отношение и единно мислене по проблемите на възпитанието е идеал, често непостижим в реалното общество. Доколко е възможно това в днешния 21 век? Нека погледнем назад, и наоколо, и видим колко често ролевия модел в лицето на таткото към сина/майката към дъщерята липсва. Дори ако той/тя физически присъства в едно семейство! Колко хетеросексуални черни майки в САЩ, например, живеят без татко в семейството? Милиони. Ако трябва да сем точни, черните "самотни" майки преобладават пред традиционните хетеросексуални черни семейства. Колко забременявания в тинейжърска възраст, завършаващи с раждания поради религиозни предубеждения или просто елементарна сексуална неинформираност, създават прочутите "самотни майки" (социалистическия ефимизъм) в България и САЩ? Милиони. Колко млади жени днес решават да живеят сами, защото мъжката половина от дадена връзка просто не заслужава да бъде поглеждан дори? Пак милиони. Защо две майки (при това в повечето случаи добре образовани и с отлични професии) да са по-опасни за възпитанието на децата си от самотните майки, които често страдат и от други социалани недъзи като ниско образование, безработица, неконтролируемо затлъстяване и в биографията си имат дълга и вековна история на домашно насилие и забременяване в тинейжърска възраст? От тук отговора на твоя въпрос става еднозначен. Да напомня, той беше дали едно изоставено в детски дом дете от България е по-добре да живее с хомосексуална двойка (често добре образовани, средна и висша средна класа) или да бъде оставено на подаянието на държавата, рискувайки детето на 7 години да не може да ходи, говори, да е умствено изостанало, да е асоциално и да има редица тежки заболявания и атрофии поради елементарно недохранване и липса на съответни грижи. Всяка семейна топла среда, била тя хетеро или хомосексуална, е за предпочитане пред български дом за изоставени деца, всъщност пред всеки дом (без националност) за деца. Мисля, че този извод е еднозначен и еднопосочен, защото винаги е за предпочитане да общуваш с хомосексуален разумен човек (ти предполагаш, че хомосексуалното семейство създава такива хора, нали? ) пред това да общуваш със социален дибил, дегенерат и физически изоставен човек. И тук е време да добавя, че е предубеждение мисълта, че хомосексуалното семейство ражда и отглежда хомосексуални деца. То е като да се твърди, че гений като Айнщайн създава и ражда само гении по свой образ и подобие, което...не е случая. Мнението ми на жена за жените с влечение към същия пол: такива хора са често и хетеросексуални. Поне така ми се струва. Не мисля, обаче, същото, за мъжете с влечение към собствения им пол. Ако започнем да мислим извън потурите на хетеросексуалния ни бай Ганьо предполагам, че ще сме по-близко, ако не до истината поне до социалната справедливост. Като минем покрай вас отново, се надявам да попийнем пак от същия шоколад. Може и сангрия. |
Миранда, Трендафил Акациев е събирателен образ, измислен от студентите в Софийския университет. Под този сборен псевдоним са писали десетки зевзеци - ЕДИН от които е Недялко Йорданов. Сократ-май, не знаех, свързвах го само с него. А то било нещо като ползване на общ форумен ник. По темата - Не считам, че трябва да се демонстрира хомосексуалността, която е против природата. Никога ненормалното не може да стане нормално. Да се отглеждат деца пък в такава среда - сто процента ще бъдат непълноценни хора. Такива се отглеждат и в хетеросексуални семейства, но в другия случай, такъв ще е резултатът в 100 процента от случаите. И още нещо - Няма по-нещастна жена или мъж, които в един момент установяват влечението на половинката си към човек от неговия пол. Другата изневяра се преживява, но тази не. Странно е, че точно тези хора изпитват чувство за срам, а не половинката им, чудят се как да скрият този факт дори и пред Съда, заради децата, общественото мнение. Редактирано от - Miranda на 01/7/2009 г/ 08:42:57 |
"защото е свързана с нагона." - не непременно. Ако имате познато такова семейство (две жени или двама мъже) вероятно ще трябва да обясните на детето защо живеят заедно. Много по-лошо би било, ако родителят бяга от отговорите. Авторката вероятно не разбира смислъла на парада, при това не на конкретния, а на парадите като проява по принцип. Още по-малко на правните понятие свързани с него, в частност с правото да изразяваш свободно мнение. Дали е интернет, или е парад с разрешен от властите маршрут, разлика няма. Правото на една общност да предостави някаква територия за дадена цел е въпрос на култура. Тя се учи. У нас няма проведен нито един национален референдум за каквото и да било. Това е много по-зле от всякакъв лош парад. Образец за ненормален парад бе този на богословите. Парад (Шествие) на духовни лица срещу миряни! Помислете си го само! Майката, която държи детето трябва да може да му обяснява това което става наоколо, а не това което би искала да става. Децата по принцип възпроемат света първично и са раними от лъжата. Самата идея на авторката за скриване вече противоречи на същността на детето и доброто възпитание. Авторката е свикнала около нея да се крие. Тя е израснала заобиколена от лъжи и вероятно и не знае кои от познатите и имат друга ориентация. Тя си го обяснява, с това, че не трябва да се пъчи, но в действителност има предвид типажа "Азис" и вероятно няма никаква представа как да се държи схора с друга ориентация. В дейстителност подобно мнение просто изразява в мека форма една добре развита у нас дискриминация, което е и причината за част от мотивите на парада. Да, сигурно има неприятни моменти на подобен парад, но те не преобладават. Не се е случва и 1% от това, което описват противниците на парада. освен това не с епреполага, че притивниците му трябва да заведат децата си (както направи веднъж объркания вече не младеж младежки лидер).... Не защитавам този парад, а принципите на здравия разум. Ако тази авторка стане чиновник, и "разрешава" или "забранява", докъде ще спре? [/b] |
Ето ви отново упорития български бай Ганьовизъм, който изглежда няма пол в родината:
Откъде са тези 100%, драга Миранда? Имаш опит в това? Какво значи непълноценни хора? Откъде тази фашизоидна реторика? Можеш да разкажеш случаи за подобно нещо? Защо преди да напишеш горното не седнеш и не почетеш по темата? Или в България е пълно с хомосексуални смейства, които отлеждат деца, и ти виждаш всекидневно описания феномен? Живеейки в Манхатън от 15 година и познавайки само една хомосексуална двойка, която отглежда деца (искам да кажа, феноменът не е така разпространен), смея да твърдя, че в родния ни Пловдив (мой и твой) подбно нещо вероятно няма. Да не би в София да си виждала нещо? И откъде тогава тази пълна увереност за нравствено и физическо превъзходсто над тези хора:
Не случайно още в началото написах, че не смея да определям тези неща в някакви морални категории по една причина - у тези хора има често непреходна духовна връзка и много силен интелектуален живот. Тези неща могат да се тъпчат, да се бърчи гнусливо нос и да се определят като ненормални само от едномерни хора. Слушаш ли Чайковски? Ама как така ще го слушаш, бе, той според твоите категории е "ненормален"? Смятам, че отношението към тези хора и към чувствата им трябва да е толкова внимателно, колкото към чувствата на хетеросексуалните. И за да не прозвучи прекалено позитивно нека си призная, че преди 5 дни, в Манхатън, на 5-то авеню имаше добре охраняван от полицията лесбо парад на който случайно попаднахме и нямаше как да заобиколим, бяхме принудени да ги изчакаме да се отекат. Станахме свидетели на 3 пълнички кресли, които в един момент решиха да запретнат фанелките си и да покажат природните си дарове. Признавам, че картината беше потресна от естетическа гледна точка - лично аз не можах ведна да определя къде спираше да се дипли коремът им и къде започваха женските им прелести. Едната започна да разглежа с интерест лявата си гърда... Гореописаното, разбира се, не ме накара да намразя веднага всички онези, които имат хомо ориентация. Все пак ти (в ролята си на изключително нормална), да кажем, няма да намразиш мъжкия пол, ако някой глуповат мъж реши да те поухажва грубо и без да се съобразява с чувствата ти, да? |
Бел. на модератора: Моля, пишете на кирилица, ползвайте бутон за кирилизация или Натиснете тук Редактирано от - sybil на 16/7/2009 г/ 01:23:16 |