Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Рияд щял да улесни удар на Израел по Иран
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:44 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща
Benedicta
05 Юли 2009 23:00
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Иранците си избраха отново изкукуригалия ястреб Ахмади, който си мисли, че политиката е просто нещо- заплашваш съседите си с унищожение, рекетираш света с ядрени бомби и толкоЗ- чиста работа. Политиката е много по-сложно, отговорно и балансирано нещо, стигащо до изкуство...Да, ама НЕ, защото и мюсюлманските съседи на Иран НЕ са доволни от такава иранска "политика" и са на страната на онзи, който може да спре лудия без мустаци...
Арабските лидери, с които Болтън обсъждал подобен сценарий, дали да се разбере, че това ги устройва.
StrikeEagle
05 Юли 2009 23:12
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Тия май не са чели моя анализ.
КАКВО по-точно ще бомбардират одеситите в Иран?
И колко пъти?
Benedicta
05 Юли 2009 23:15
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Тия май не са чели моя анализ.

Медицинските диагнози не са достъпни за всеки, а само за лекуващия персонал.
FL
05 Юли 2009 23:49
Мнения: 6,942
От: Canada
Това наричам "to mean buisness"!
Dinain
05 Юли 2009 23:50
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
Бени, днес кефиш
А ето и preview: Натиснете тук Натиснете тук
Локи
06 Юли 2009 01:01
Мнения: 4,862
От: Bulgaria
Политиката е много по-сложно, отговорно и балансирано нещо

аха - като се разбра от друг коментар - "Слушай САЩ!". Тук станала "балансирана".
oIo
06 Юли 2009 01:25
Мнения: 8,618
От: Bulgaria
Тоже и бае ви Джо Байдън се изхлузва като мокра връв, измива ръцете и чака на Израел. Много сложно, много балансирано, по социалистически.

BIDEN: Look, Israel can determine for itself -- it's a sovereign nation -- what's in their interest and what they decide to do relative to Iran and anyone else.
...
They're entitled to do that. Any sovereign nation is entitled to do that. But there is no pressure from any nation that's going to alter our behavior as to how to proceed. What we believe is in the national interest of the United States, which we, coincidentally, believe is also in the interest of Israel and the whole world. And so there are separate issues.
...
I'm not going to speculate, George, on those issues, other than to say Israel has a right to determine what's in its interests, and we have a right and we will determine what's in our interests.


Хитро!
starija hush
06 Юли 2009 06:24
Мнения: 5,041
От: United States
Иранците не са го избрали а поповете им го натресоха Ахмака.Но при едно бомбандиране на ядрени и воени обекти режима може да го лизне бичето....
garamel
06 Юли 2009 07:24
Мнения: 5,847
От: Bulgaria
оло,
и Байдън прави много добре. Дърпа връвите, а пред света 'света вода ненапита'.
Заради дървета като тези в предишната администрация Америка обира негативите.
pecheneg
06 Юли 2009 08:36
Мнения: 1,228
От: Bulgaria
ЕЕЙ хора абе вие имате ли си представа как ще се радикализират иранците ако наистина израел атакува иран и то с подкрепата на сунитска саудитска арабия.имате ли представа как ще реагират шиитите в ирак.навремето иранският шах се опитваше с репресии да европеизира живота в иран да установи светска власт провали се. защо си мислите че една израелска военна атака ще демократизира иран.
Gozambo
06 Юли 2009 09:11
Мнения: 7,892
От: 0
Изказването на Джо Байдън не е в подкрепа на Израел за нападение над Иран. Досега американската външна политика в Близкия изток беше диктувана изцяло от ционистите. В момента се забелязват опити за дистанциране от страна на САЩ. Искат Израел да ударят Иран, да го удрят, но и да си носят последствията! Наглостта на Нетаняху преди около месец беше- САЩ да се оправят с Иран, защото ще се оправя аз с него! Ами оправяй се бе, гофньо!
Muktadasaxkoburgidiotski
06 Юли 2009 09:14
Мнения: 14,528
От: Mali
Нито Обама , нито Тел Авив ще ударят Иран. Подценявате интелигентността на евреите... Времето на ударите по Техеран безвъзвратно е отминало. Но време за сделка и пазарлък /еврейски приоритети/ винаги има.
Benedicta
06 Юли 2009 09:18
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Времето на ударите по Техеран безвъзвратно е отминало.

Муки, това твое пророчество ли е или скромно цитираш някой друг мисловен титан?
Benedicta
06 Юли 2009 09:20
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Но време за сделка и пазарлък /еврейски приоритети/ винаги има.

Муки, я да направиш опит за предположение за какво ще се пазарят Иран и Израел...нахвърляй така на прима виста неколко базисни неща, около които да се завърти алъш-вериша.
Gozambo
06 Юли 2009 09:26
Мнения: 7,892
От: 0
Аз не съм сигурен, че Израел няма да направят опит да ударят Иран, но съм сигурен, че е сто процента против интересите на САЩ да помагат на Израел.
САЩ са съюзници на Израел единствено под натиска на ционисткото лоби, иначе нямат никакви общи интереси. САЩ са демокрация, макар и опорочавана под ционисткия натиск, докато в Израел на власт е военизиран, религиозно-фанатичен фашистки режим. В близкоизточната си политика всъщност САЩ работят по ционистката програма. Досега.
StrikeEagle
06 Юли 2009 09:39
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Уважаема "Benedicta",
да сте видяла някъде да съм се опитвал по какъвто и да било начин да ви засегна или обидя?
Benedicta
06 Юли 2009 09:41
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Да, но не ми се рови в твоя архив, за да дам пример....

Редактирано от - Benedicta на 06/7/2009 г/ 09:42:21

ЗИП
06 Юли 2009 09:46
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Пуберски нощни полюции
Северна Корея преди два дена показа колко я е еня и за предупреждения и за резолюции и т.н. С Иран същото.
Настъпи нов световен ред господа. След световната икономическа катастрофа светът е друг. Прогледнете.
Да не говорим че чисто военно Израел няма възможност да воюва със Земята на Арийците.
В момента центрофугите бачкат на макс. Всяка минута, всеки час, всеки ден те се приближават до заветното количество критична маса обогатен уран което е необходимо за една ядрена бомба. За други държави не знам, но за една държавица от 20-тина хил. кв.км с 6 милиона население скупчено на тая земя колкото носна кърпичка, една, две бомби са напълно достатъчно.
Да не говорим, че ядрените обекти на Иран са разположени дълбоко в Иран.
Иран закупи от Русия системи ТОР-М1 сигурен съм че ще получи, ако не е получил тайно вече и С-300. Просто дребните не съвсем пълноценни "йодеи" шъ бъдат вкарани в кучи гъз ако дръзнат да се закачат с Арийския лъв
Dinain
06 Юли 2009 10:11
Мнения: 18,280
От: Bulgaria
имате ли представа как ще реагират шиитите в ирак.

Имаме - преди около година 3 млн. от тях събраха подписка срещу присъствието на ирански агенти в Ирак.
чисто военно Израел няма възможност да воюва със Земята на Арийците.

Ми те няма да воюват със земята, бе пич, ами със змията. Със земята проблем няма.
Всяка минута, всеки час, всеки ден те се приближават до заветното количество...

Тая реторика ми напомня нещо от едно време...
Иран закупи от Русия системи ТОР-М1 сигурен съм че ще получи, ако не е получил тайно вече и С-300.

Иран закупи водещите технологии от 70-те години, а тайно може да е получил и С-3000 или С-5000 - ако вярваш на в-к "Строго Секретно".
StrikeEagle
06 Юли 2009 10:15
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Да, но не ми се рови в твоя архив, за да дам пример....
Същество без чест и достойнство не може да бъде наричано човек.
Става легитимна цел.
StrikeEagle
06 Юли 2009 10:18
Мнения: 21,073
От: Bulgaria
Пак молим жадните за кръв да ни разкажат КАКВО смятат да бомбардират в Иран.
Добави мнение   Мнения:44 Страница 1 от 3 1 2 3 Следваща