Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Дела, думи, фън шуй и барбекю в ерата на Бойко
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:326 « Предишна Страница 7 от 17 5 6 7 8 9 Следваща »
Pavlik Morozov
20 Авг 2009 12:27
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
KARA MIA, нима не си ги знаехме крадците че цяла власт трябваше да назначаваме само за да ни разкаже кой какво е окрал. точно за това е статията - че тая власт само приказва, а уж щеше да е власт на незабавните и ефективни действия, а не само на медийния шум и показни, но безползени акции. боботко винаги е бил една крива ракета пълна с въздух под налягане, не знам колко трябва да е неинформиран или наивен човек за да не го е видял за всичкото време откак бб е под прожекторите.

ако нещо ме забавлява то е иронията, че както соц-властта се отрази най-тежко на собствения си електорат (т.нар мат'рял), така и много от хората, които гласуваха за боко, скоро пак ще се заоглеждат гузно с изражението "кой ми с*а в гащите" - както се оглеждаха през 1997-а, и през 2001-а.
Pavlik Morozov
20 Авг 2009 12:30
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
Авторът играе ролята на "първото фтиче" сред медийния комфорт на който се радваше досега Б.Б.!


OLDMAD, не си прав. Вчера Димитри Иванов откри ловния сезон със сполучливото:

Сега едно бамбашка мнение за Бойко Борисов. Всички мислят премиера за мъжкар. Аз - обратното. Той много говори. Това не е мъжко. Той сипе закани, които няма да изпълни. И това не е мъжко.
Heat
20 Авг 2009 12:33
Мнения: 13,716
От: Bulgaria
Има обаче и министри които не си вършат работата. Министърът на културата Вежди Рашидов (избран с безусловната подкрепа на АТАКА) нещо се ослушва и още не е публикувал какви далавери са ставали в неговия вилает.
Езоп
20 Авг 2009 12:37
Мнения: 5,087
От: Greece
Напоследък много се говори в тази държава.

Няма какво да се каже - Петьо Цеков не дава.
Това е зона.

Пък и горното изречение всичко назовава -
лъсват похватите на 45 + 20 годишните партийни цървули.
Което означава, че е вечна ерата на "Кога стана циганин, та ти е почернял г*за."
пп
Т.е. - още един проблем за "ерата Борисов"


































Редактирано от - Езоп на 20/8/2009 г/ 20:59:33

Pavlik Morozov
20 Авг 2009 12:38
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
Zmeja
Mitev
20 Авг 2009 12:39
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
откак боботко е кмет метрото пристига в младост всяка година, ма още никой не го е видял - ни през 2007, нито 2008 ...

и сега за капак разбираме че няма да дойде нито 2009, нито 2010, нито 2011, а най-рано чак 2012!


Павлик Морозов,
горните прогнозни разсъждения си направил през февруари 2009 г. Метрото до Младост трябва да стигне доколкото знам през септември 2009 г.

Сега си дал отново нещо като прогноза за свързването на митниците с НАП:
има разлика между това една система да е пусната, и това тя да заработи?! така ударнически свършена работата изглежда добре в заглавията на вестниците, но на практика се оказва безползен рекламен кьорфишек. щото свързали ги - добре. ма да не се окаже сега че непрекъснато има технически проблеми, никой не знае как да работи с тях и т.н. и т.н.,


Оставам с чувството, че прогнозирането май не ти е най-силната страна.



Mitev
20 Авг 2009 12:45
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Авторът играе ролята на "първото фтиче" сред медийния комфорт на който се радваше досега Б.Б.!

OLDMAD, не си прав. Вчера Димитри Иванов откри ловния сезон със сполучливото:
Сега едно бамбашка мнение за Бойко Борисов. Всички мислят премиера за мъжкар. Аз - обратното. Той много говори. Това не е мъжко. Той сипе закани, които няма да изпълни. И това не е мъжко.


Павлик Морозов,
ти също не си прав. Не е кавалерско от твоя страна да подминаваш опита от преди няколко месеца на Галя Горанова да направи портрет на ББ с черна боя на черен фон.
Инак съм ти благодарен, защото цитата от Димитри Иванов съм го пропуснал. Без твоя постинг нямаше да го забележа, а той е симптоматичен.

Редактирано от - Mitev на 20/8/2009 г/ 12:46:49

Pavlik Morozov
20 Авг 2009 12:46
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
МатросовMitev, идея си нямаш колко се радвам когато не ми се изпълнят скептичните прогнози! но и да те питам тоя срок "септември 2009" ти би ли ми казал след колко отлагания и нагласяния е бил поставен?! искаш ли да поровим и да видим кой кога какво е обещавал за метрото? айде.

Редактирано от - Pavlik Morozov на 20/8/2009 г/ 12:47:40

Pavlik Morozov
20 Авг 2009 12:52
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
Ето:

След крайната станция на новооткриващия се участък в квартал "Младост" 1 са предвидени две отклонения.
По едното от "Младост" 1 през "Младост" 3 до бул. "Цариградско шосе" се работи. То ще бъде пуснато в експлоатация през 2012 г., заедно с втория лъч на метрото от станция "Обеля" до станцията на бул. "Джеймс Баучер".

В момента се търси финансиране и за участъка от "Младост" 1 до Бизнес парка.


та така - метрото стигна входа на младостите и дотам. за повече покритие - 2012, т.е. последната година от мандата, когато пак ще трябват повече поводи за рязане на ленти, или ако нещата явно отиват на провал проблема просто ще бъде подметнат на следващата власт
Polkovnik Ivan
20 Авг 2009 13:03
Мнения: 1,500
От: France
Много добре платена статия. Изпитвам благородна завист.
Mitev
20 Авг 2009 13:06
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
П. Цеков:

И преди, и след 5 юли
основната енергия на дебата отива в свирката


Господин Цеков,
един път вече Ви писах, но очевидно не сте го забелязали. Сега с други думи ще го повторя. На 15.03.2006 г. Вие зададохте въпрос на Станишев от ефира на Канал 1 на БНТ за подмяната на номерата на автомобилите.
Станишев започна отговора си по следния начин:


„Първо искам да върна лентата малко назад. Част от проблема е това, че държавата своевременно, в продължение на години, не си е вършила работата. Не са подменяни номера на коли, които са с регистрация от преди...
Целият отговор на въпроса Натиснете тук

Къде отиде тогава енергията? Не се чу журналистическа свирка, която да зададе елементарния въпрос каква е ползата от подмяната на един автомобилен номер с друг, от тази работа на държавата? Нямаше дебат, нямаше енергия в свирката, имаше журналистическо мълчание от всички журналисти от "избрани медии", удостоени с честта да участват в това интервю. А народът беше в състояние на нирвана от три-четири дневните опашки в студа пред КАТ.

Smurf
20 Авг 2009 13:10
Мнения: 1,578
От: Bulgaria
Митев , нищо не разбираш от строителство само от регистрационни номера на колите , така че това , че метрото е стигнало до Младост от Обеля не е заслуга на Бойко . Между впрочем схемата на метрото в София е една от най идиотските в света само за пример като се построи и вторият метродиаметър положението ще е следното
1 метродиаметър Обеля - Люлин -Център- Младост
2 Метродиаметър Надежда - гарата- Център- Черни връх
начални станции на диаметрите на стотина метра една от друга Обеля и Надежда
след Булбанк и почти успоредни трасета особено в зоната на НДК и ст. В. Левски и най накрая не се знае дали ще има нещо освен рейс до летището скоро те това е уникално по простотия и некъдърност и колкото по рано Бойко се дистанцира от Метрото толкоз по добре за него
Енцефал
20 Авг 2009 13:19
Мнения: 426
От: Bulgaria
ivankin Преди четях, а сетне гледах "Крадецът на праскови", сега се забавлявам с Ловецът на вещици.

„лов на вещици” се отнася по отношение на политически разправи и чистки. Така че бих могъл да информирам министър-председателя, все пак съм историк”, каза лидерът на социалистите icергей cтанишев.


Историята
Хензел и неговата сестричка Гретел са деца на беден дървар. Страхувайки се, че не може да ги изхрани, тяхната майка убеждава баща им да ги изостави в гората. Хензел и Гретел обаче чуват разговора на родителите си и събират малки бели камъчета, с които отбелязват пътя, така че успяват да се приберат обратно. Въпреки това майката убеждава бащата да направят нов опит. Този път Хензел и Гретел имали в себе си само къшей хляб, който хвърляли зад себе си, и когато опитват да се върнат, разбират, че птиците са го изяли.
Скитайки из гората, децата намират къщичка от хляб с прозорци от захар — оказва се, че това е домът на една вещица, която примамва деца с лакомства, за да ги изяде. Тя затваря Хензел в клетка, а Гретел прави своя прислужница и ѝ поставя задача да угоява брат си, докато стане готов за печене. В крайна сметка децата успяват да измамят злата вещица и я бутат в пещта, а след това се прибират благополучно вкъщи.


Анализ
Любопитно е, че приказката пресъздава суровите нрави през Средновековието, когато в бедните райони е било сравнително честа практика да се изоставят деца в гората, защото родителите не са били в състояние да ги изхранят. Трябва да се отбележи, че в първите издания на приказката именно майката на децата убеждава бащата да се отърват от тях, докато по-късно тя е заменена от мащехата, вероятно с намерение по такъв начин приказката да се приема по-добре.


Анти-анализ
Интересно е, че в тази приказка на братя Грим спасението не идва чрез ловец (както е в „Червената шапчица“, примерно.
Но ловец все пак се появява, макар със закъснение. През 1963 Ханс Тракслер издава пародията на научно изследване „Истината за Хензел и Гретел“. Според него умела и красавица пекарка от Нюрнберг през 17 век е набедена от нейния конкурент и отблъснат ухажор – придворния пекар Ханс, че приготвя популярните си сладкиши с дяволски магии. Младата пекарка устоява на разпитите на Инквизицията -- въпреки мъченията успява да докаже невинността си и е освободена. Тогава Ханс в съучастие със сестра си Гретел прониква в пекарната на хубавицата и двамата я набутват в пещта.
Забавно е, че версията на Тракслер навлиза като градска легенда – толкова убедителна е наукообразната му мистификация. Дори я филмират в 1987.


Синтез
Къде е прочее истината? Кой е прав - - кой крив?
Има ли вещици, или лошите са тъкмо ловците на вещици?
Кое е пародия на кое? Живеем ли или пародираме?
Още дълго човечеството ще си блъска главите над тези страшни въпроси, като междувременно ще изоставя децата си в гората, за да похапва от сладкишите на хубавиците и да чете приказките по вестниците
Mitev
20 Авг 2009 13:25
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Митев , нищо не разбираш от строителство само от регистрационни номера на колите , така че това , че метрото е стигнало до Младост от Обеля не е заслуга на Бойко .


Смърфе,
да считам ли, че при смърфовете е нормално някой да бъде критикуван за нещо, което не е казал? Къде намери твърдение от Митев за заслуга на Бойко по въпроса? Освен това, къде намери твърдение на Митев че разбира от строителство та си се напънал да доказваш обратното?

Спорех единствено за срокове, упоменати от Павлик и това, което съм чул за въвеждането на метрото до Младост. Не било казваш заслуга на Бойко. Не съм светил, не знам, нямам компетентно мнение по въпроса. Само искам да попитам теб, като компетентен /питам сериозно/ да ми отговориш, като си написал:
Между впрочем схемата на метрото в София е една от най идиотските в света...


тази схема Бойко я е правил, нали?

Ловкия
20 Авг 2009 13:30
Мнения: 56,087
От: Ghana
не се знае дали ще има нещо освен рейс до летището

Надявам се не искаш и до летището да има метро. Колкото до идиотизма на същото, нещо коментар за идиотизма Летище София и отстоянието му до града? Да не дава Господ...
А иначе питай за идиотското метро хорицата от Обеля-Люлин, а септември се разходи и до Младостите. Има-няма, към милион човечета живеят по трасето на метрото(идиотското). И е истина че метрото го започнаха преди Бойко, но ти виж графиците на строителство и темпото по времето на най-честния и ги сравни със тези от мандата на наследника му.
А, ако не те мързи може нещо и за детските градини да изровиш...
Pavlik Morozov
20 Авг 2009 13:32
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
Mitev, а ето ти и усмивки от старите ленти:

Планът за разширяване на метрото
Дата: 20.03.2007

Преди месец стана ясно, че трасето на софийското метро от Сердика до Младост 1 ще бъде пуснато до края на 2008 г. Така столичани ще могат да пътуват с подземната железница от Обеля през пл. Св. Неделя до Младост 1 още от следващата година. Според специалисти придвижването ще трае около 25 минути. В момента пътуването с наземния градски транспорт е повече от 90 минути.

Щом пуснем метрото в тези участъци, ще решим проблема с транспортното обслужване и задръстванията в София, заяви тогава столичният кмет Бойко Борисов.

Трасето от Сердика до Младост 1 ще бъде дълго 8 км, като по него ще има 6 станции. В момента японската машина ( т. нар. къртица), която прокопава тунела, е стигнала до Софийския университет. Там е деветата станция на първия диаметър на метрото Обеля - Люлин - център- Младост. Срокът за пускане на станция Софийски университет е ноември 2007 г. До края на тази година къртицата трябва да копае под бул. Драган Цанков и да стигне до десетата станция Юнак.

Оттам метрото ще мине по прокопания преди 20 години тунел за движение на трамвай. По него подземният влак ще стига до единадесетата станция Интерпред. В момента по нея се работи усилено и трябва да бъде готова до ноември 2007 г.

Редактирано от - Pavlik Morozov на 20/8/2009 г/ 13:39:59

Pavlik Morozov
20 Авг 2009 13:34
Мнения: 15,811
От: Bulgaria
тааааа, да имаш да кажеш нещо, ама не за прогнозите ми, а за това как боботко все си боботи, обещава на едро, прави заглавия по вестниците, а работата едва-едва се влачи!?
kaily
20 Авг 2009 13:34
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Чудно ми е що плювате Бойко, а прескачате така добродушно Борисчо.
Прокуратурата, не помните ли от какъв род е, как го избраха, от колко кандидата и с какво мнозинство?
Тая прокуратура какво свърши, откак той дойде? Как може Бойко да го смени?
.
Що се правите на луди сички воглаве с автора?!? Като отидеш на нова къща, първо изчистваш кочината, изхвърляш боклука, удряш един латекс, па после мислиш как да я благоустрояваш.
Кочината трябва да се срине, независимо колко време отнема това.
И сриването на кочината е необходимото, че даже и достатъчно средство за борба с кризата
Какво се праите сички на уманитари, Петьо на икономис и общо сички интелектуалци на интелигентни.
Да си интелектуалец не значи да си интелигентен, както и не всеки интелигентен е интелектуалец.
Що, авторе, мразиш Бойко?
Щото ще ЩЕ докаже, че интелектуалците не са интелигентни, а това на тях не им изнася.

_________________________________
ДЪРЖАВАТА ТОВА Е ФАРС - http://www.kaily.dir.bg
Геновева
20 Авг 2009 13:35
Мнения: 24,361
От: Bulgaria
От моите скромни текстови познания ми се струва какво че идиомът, за който се хвана Бойко, не визира Хензел и Гретел, и подобни приказки с герои - вещици, магьосници, баби Яги и други, а средновековните гонения на жени, нарочени за вещици в смисъл "сключили съюз с и обладани от зли сили - сатана, дявол и т.н.. Справка Салемския процес и подобни. С този идиом се изразява - първо, истерията, обхващаща всички слоеве на населението за търсене и намиране на въпросните обекти, второ, отсъствието на реални доказателства за такова, по същността си ирационално явление, и трето - скалъпяването на нечестен процес, т.е. виновност по презумпция. Като следствие от последното е, че няма случаи на оневинена обвиняема от процеса.
Та това са паралелите. Но Бойко думата 'вещица' я е чувал само в един контекст и не можем да му се сърдим за това, толкова словесна и текстова култура е поел по времето на бурния пожарникарски живот и по-нататък.
Фъндъчката поне не можа ли да му обясни?!?! Ама като е бързорек нашичкият...

Редактирано от - Геновева на 20/8/2009 г/ 13:39:04

Polkovnik Ivan
20 Авг 2009 13:37
Мнения: 1,500
От: France
В истински добрите истории цялото винаги е нещо повече от сбора на отделните части

Хензел и Гретел били две дечица с добър баща и добра майка. Добрата майка умряла и бащата се оженил за една гадна мръсница. Тая кучка искала да изрита децата от къщи, та да й останат повече пари за модни парцали и мазила. С тормоз и натякване заставила безволевия си мъж да отведе Хензел и Гретел в гората и там да ги погуби, В последния момент бащата се смилил и пощадил дечицата, тоест оставил ги живи, та да загинат от глад и студ в гората, вместо да посрещнат бързата и милосърдна смърт от ножа му. Като се лутали насам-натам, те открили захарна къщичка. Къщичката принадлежала на вещица, която се занимавала с човекоядство. Тя заключила децата и се заканила да ги изяде, когато затлъстеят. Но децата надхитрили вещицата. Хензел я метнал в собствената й фурна. После намерили съкровището на вещицата, а трябва да са намерили и карта, защото в крайна сметка се прибрали у дома. Когато пристигнали, таткото теглил на мръсницата един шут и тримата заживели честито. Край

Познайте от кого е тази версия на приказката!
Добави мнение   Мнения:326 « Предишна Страница 7 от 17 5 6 7 8 9 Следваща »