Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Съюзниците бесни на Берлин за Афганистан
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:226 « Предишна Страница 6 от 12 4 5 6 7 8 Следваща »
softwind
08 Сеп 2009 16:43
Мнения: 5,658
От: Cambodia
трябва да ти кажа че тяхната свирепост и жестокот (независимо от породата) е в пъти по-силно изразена отколкото при мъжките кучета. мъжките кучета обикновено се борят колкото да покажат надмощие.
Естествено и напълно обяснимо. Инстнкт. Женските екземпляри защитават потомство.
И при хората е така, но е малко притъпено от цивилизацията, религията и социума.
Драги Маузер,
ако позволиш само една ремарка към постинга ти. Шведският министър е далеч от Ханс-Кристиан. Малката русалка седи самотно на един камък в Копенхаген.

Редактирано от - softwind на 08/9/2009 г/ 16:47:55

seahunter
08 Сеп 2009 16:43
Мнения: 1,656
От: Bulgaria
Бенито да пържи кифтета ли отиде?
into
08 Сеп 2009 16:51
Мнения: 3,061
От: Bulgaria
"Без паника!". Какви са тези възмущения на сюзниците на Германия? Става дума за колатерални жертви, без които свобода и демокрация не би могло да има нито в Югославия, нито в Ирак, нито в Афганистан. Важното е да се наложат свободата и демокрацията, убитите / и от двете страни/ нямат значение. Няма значение и това дали някой иска точно твоята свобода и демокрация.
Stupido
08 Сеп 2009 16:52
Мнения: 2,907
От: Belgium
softwind, абсолютно си верно... според тебе може да е малко притъпено ама едва ли много... за пример: ако се скарат мъже, мое си разменат некое и друго кроше... ма жени збият ли се... мале мале... дране, крещене, скубане...
майтапа на страни, така си е. цивилизацията, религията и социума само замъгляват истината - хората сме животни. в реален и преносен смисъл.

seahunter, не бе... не пържи кифтета... талибани пържи... на бавен огън...
Кириак Стефчоолу
08 Сеп 2009 16:55
Мнения: 3,836
От: 0
Движението Талибан е терористична организация


Въх майки! Откога учениците станаха движение и откога се пишат с главна буква?
За терористичната организация - те и Виетконг бяха терористи, нали? Сичките в Ирак са от Ал Каида, нали?
seahunter
08 Сеп 2009 16:59
Мнения: 1,656
От: Bulgaria
Да , а АОК са борци за свобода Нищо , че основната им дейност са наркотици , контрабанда и проституция.
softwind
08 Сеп 2009 17:01
Мнения: 5,658
От: Cambodia
ма жени збият ли се... мале мале... дране, крещене, скубане...

нещо си изостанал от съвремието.
нито се дращиме, нито се хапеме.
Левият ми ъпперкът е като на мъж (полу-тежък)
Stupido
08 Сеп 2009 17:02
Мнения: 2,907
От: Belgium
"по последни данни" и на търговия со србски вътрешни органи...
(това е малко черен хумор)
Stupido
08 Сеп 2009 17:03
Мнения: 2,907
От: Belgium
ааа може може... ако не бех изостанал немаше да се пиша ступидо...
Mutant4o
08 Сеп 2009 17:07
Мнения: 3,341
От: Bulgaria
Аз бих казал че трябва да прилагаме челния немски опит като наще "талибани" известни още като "мургави братя" се накачурят да крадът от някоя влакова композиция....дори не е нужен точно въздушен удар, а удар с тояга
Въобще убеден съм във възпитателния ефект на боя, особенно когато това е езика на които си общува местното население......
boby1945
08 Сеп 2009 17:25
Мнения: 4,915
От: Bulgaria
нема кво да правят швабите па и другите европци в Афганистан
Ако на САЩ им е важно да се воюва там да си воюват със свои войски, тези пишман солдати, за нищо не стават....
ама най-добре да си признаят пердаха както 1973 във Виетнам и да си ходят от там, а Карзай самите афганистанци ще го обесят на дървото те ги могат тези работи.....
Benedicta
08 Сеп 2009 17:42
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Chifut Aga
[Новак]
от Turks and Caicos Isl

Общо мнения: 6
Beni e кръстоска между
Dinain Eвpeин и FL
(Бени да не се подлqжеш от "Новак" с 5 коментара

Явно искаш да подскажеш, че си некой стар...ама като видях съдържанието на постингите ти , ми стана много съмнителен- все посветени на Динаин, и един на мен...
Я си признай кой си!
Zmeja
08 Сеп 2009 17:48
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Дори СССР сметна за нецелесъобразно и аморално да ангажира партньорите си от Варшавския договор в афганистанската авантюра, както сега това направиха САЩ със своите "желаещи съюзници".
Принципът трябва да бъде: Който има интереси в други страни, освен свързаните с него с военни договори за обща сигурност - да си ги отстоява със своя кръв и собствени средства!

Редактирано от - Zmeja на 08/9/2009 г/ 18:02:21

Benedicta
08 Сеп 2009 17:54
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Змейчо, атентатите в Лондон, Мадрид, Бали, показаха, че и Европа има проблем с талибаните , а не само американците... Много лош пример си подбрал. Може да опиташ с някой друг.
Ако руснаците не бяха решили да изнасят комунизъм в Афганистан, нямаше да има нито муджахидини, нито талиби там, нито проблеми с тях. Рашките забъркаха афганистанската каша.

Редактирано от - Benedicta на 08/9/2009 г/ 17:58:34

mitkog
08 Сеп 2009 18:01
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
атентатите в Лондон, Мадрид, Бали, показаха, че и Европа има проблем с талибаните

Бени,
Сигурна ли си ? В смисъл сювсем сювсем сигурна ли си в по горното? До степен че си убедена и можеш да се подпишеш под собствените си думи ?
Питането ми е съвсем сериозно.
Caravaggio
08 Сеп 2009 18:04
Мнения: 13,610
От: Italy
Разбира се, че е убедена! Също е убедена, че шариата е съчинен от тов. Ленин, а тов. Брежнев лично е строил джамии и медресета в Кабул
Benedicta
08 Сеп 2009 18:08
Мнения: 17,577
От: Bulgaria
Да, Митко...Какво толкова сериозно имаш предвид
softwind
08 Сеп 2009 18:11
Мнения: 5,658
От: Cambodia
атентатите в Лондон, Мадрид, Бали, показаха, че и Европа има проблем с талибаните

Бали е един автентичен европейски резорт
mitkog
08 Сеп 2009 18:17
Мнения: 5,063
От: Bulgaria
СЕГА ... колебая се дали да обеснявам ЗАЩО белите мечки не ядат пингвини ....
въпреки това нека подходим така ...
Това е списъкт на атентаторите от Лондон:
Yasin Hassan Omar - набор 1983 родом от Сомалия
Muktar Said Ibrahim 1977 родом от Еритрея
Ramzi Mohammed - сомалиец
Hamdi Adus Isaac - роден в Етиопия, твърди че е мотивиран от войната в Ирак
За атентатите в Мадрид има обвинени и осъдени 21 човека. Спсъкът е прекалено дълъг но ще се радвам ако ми посочиш кой от тях е а) талибан б )ай да не е талибан но поне да е от афганистан
Позволявам си да добавя и един кратък цитат по темата:
"El Mundo" also claimed -among other misgivings that the Spanish Judiciary reached "scientifically unsound" conclusions about the kind of explosives used in the trains , and that no direct al-Qaeda link was found.
Scholar Scott Atran described the Madrid trial as "a complete farce" pointing at the fact that "There isn't the slightest bit of evidence of any operational relationship with al-Qaida". Instead, "The overwhelming majority of [terrorist cells] in Europe have nothing to do with al-Qaida other than a vague relationship of ideology.

Zmeja
08 Сеп 2009 18:18
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Бени,
Наред с въпросите ти, доста объркани по време и разместващи местата на причини и следствия има и други съвсем немаловажни:
Кой и с каква цел създаде, въоръжи и обучи талибаните?
Кой и поради какво поддържаше и продължава да поддържа реакционните режими в Саудитска Арабия и Пакистан?
Кой и с каква цел предизвика събитията в близка Югославия?
Кой продължава да подклажда сепаратизма в Чечения?
Кой.....
Добави мнение   Мнения:226 « Предишна Страница 6 от 12 4 5 6 7 8 Следваща »