Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Потреба
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:32 Предишна Страница 2 от 2 1 2
генек
06 Дек 2009 16:46
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Защо в банята? Гърба ли ще й търкам? Нямам толкова сапун.
Уважаема Елизабет,
Преди да оставиш "мастилените" си петна на компетентност- учи се да четеш! Когато се научиш да разбираш- прочетеното, пиши за метрика и за обиди!

проверявай, ако обичаш, какво си писала. Това според теб не е обида към изказалите се не с твоето мнение? Не е високомерно, самовлюбено, менторско натрапване на единствено преавилното?
Разбирам те - регистрирала си се снощи по спешност и бързаш да защитиш харесалотото ти се. О'кей, лошо няма! Само смешно!
Що се отнася до неизказаното ми мнение
За разлика от тебе- по стиховете /също/ давам мнение, а твоето по тях все още липсва!

грешиш. Има го. Точно след разказа на Чоки -
лейката падна на главата ми , ама нищо ми няма ! Или поне не ми личи много...

е моето
Чоки, а не прописа ли подобни стихове?

Е, ако не си схванала - явно аз съм виновен. На майката природа са й много другите обвинения.
И, моля те, ако има да казваш нещо - карай по правата линия. Спести си водопадите. Аз, както виждаш, съм пунктуален и конкретен, неприятен опонент. Цитирам точно.
Впрочем, ако следващата седмица няма стихове от младежа, ще се появиш ли?
генек
06 Дек 2009 16:47
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
над ниските ни страсти- визирам мен и генек!

Хайде сега - и взаимни ниски страсти...
Може и високи да са!
Елизабет
06 Дек 2009 18:23
Мнения: 10
От: Zambia
Е, ако толкова държиш да си обиден- бъди такъв, но спрямо прочетеното и разбрано от самият теб, а не от думите ми. Това не е обида, а е факт! Тя, истината- била неудобна, така съм чувала да казват и често има повече обидени от нея, от там са и противниците. Не държа да се подкрепя мнението ми! Грешиш! Държа да се чете поезията, забележи- да се чете, която несъмнено е поезия! Поезията на Ивайло Иванов- която съм прочела и тази тук, и останалата е красива! Ще можеш ли да го оспориш? Как?
И нека да запазим добрият тон в коментарите си! Не само ние двамата!
Стихове, като стихове /за някой по-добри, за други не чак толкова/... не разбирам с какво тези стихове пречат на останалите? Ако тази енергия беше насочена в производството на електричество... нямаше да има инфлация...
Не бих нарекла коментарите ти, пък и не само твоите- ползотворна обмяна на мисли! Ти си просто част от тази групичка създаваща бури в чашата вода. Талантът си остава талант въпреки грозните ти коментари!
И прав си, да, интересувам се от творчеството на Ивайло Иванов и за това съм тук. Радвам се на това си право, като всички останали и с удоволствие бих се върнала отново тук, ако го има или няма!
Ивайло Иванов е един от поетите, които ме интересуват, като читател, и поезията му ме радва /пък и не само мен/. Това, че на тебе не ти харесва съвсем не е важно, защото си има хора много, много над твоето ниво, които вече са го признали, като един нашумял и талантлив творец- факт! Така, че най-добре не се излагай!
Ако искаш нещо да напишеш за качеството на тези стихове- заповядай! Използвай културно правото си! Но се съмнявам, че би могъл! Дълбоко се съмнявам!
Ако имаше малко повече инфо за този поет, ако беше прочел повече от поезията му и ако си в писателските кръгове и среди щеше да отрезнееш, и да разбереш, че имам право! За това- чети! Интересувай се! Така на изуст- разбрал- недоразбрал всеки може да дава "мнение", но то едва ли има стойност и не тежи приятелю, не тежи!
генек
06 Дек 2009 19:37
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Поезията на Ивайло Иванов- която съм прочела и тази тук, и останалата е красива! Ще можеш ли да го оспориш? Как?

Аааа, нямало как? Ами просто надути, празни словоизлияния, изобщо не заинтригуващи и невълнуващи.
Влюбената може да вижда гений в някого, но в случая, уважаема Елизабет, аз съм по-обективен. Защото не познавам автора. И други непознаващи го са по-обективни - харесали или не стиховете, те говорят не за непознат човек, а за стихове на непознат човек.
Твоята агресия, избиваща в злоба и опити да наложиш силово убедеността си, са достатъчни човек да стане ...меко казано, подозрителен.
Поведението ти е откровено сталинистко - който не е с мен, той не разбира, той е неграмотен...Остава да добавиш - той е враг! И да ни разстреляш.
Лично аз реших да не изказвам отрицателно отношение, просто с една саркастична реплика подминах нелепиците. Но - ти искаш аплодисменти за откровени недоносчета. Е, другарко Берия, не сме чак толкова страхливи.
А включването ти СПЕЦИАЛНО заради коментарите на тези именно стихове, говори доста.
Ако това е аргумент...
"Това, че на тебе не ти харесва съвсем не е важно, защото си има хора много, много над твоето ниво, които вече са го признали, като един нашумял и талантлив творец- факт! Така, че най-добре не се излагай!"
Значи - някои са го "признали" - автоматично ТЕЗИ му стихове са хубави?
Бил известен в "писателските среди"? Не се ли усещаш? Е, стойте си с него на облаците - в главите само, ние просто ще отминем самовлюбеността ви /Виж, впрочем, статията "Хвалипръцковщина". Или в огледалото/
Наистина, няма смисъл да се спори с теб. Защото го избиваш на махленски скандал и в пуберски припадъци истерично се опитваш да заглушиш с крещене ярката сивота на тия стихове /условно наречени така/.
Ами да те оставям, защото не е хубаво човек да гледа подобна смешна и жалка фигура на гневна валкирия.
А срещу човека нямаме нищо против. Стиховете му нефелат.
Да ТИ е жив и здрав!


Редактирано от - генек на 06/12/2009 г/ 19:46:03

Елизабет
07 Дек 2009 01:48
Мнения: 10
От: Zambia
Генек, към класификацията: "надути, празни словоизлияния, изобщо незаинтригуващи и невълнуващи", по усет мой са твоите слова! Не вярвам всички, които харесват, ценят поезията на Ивайло Иванов да се отъждествяват с "любимата", която "вижда гений"- макар да нямам нищо против това /да се отъждествя/, но няма да е истина, а от моя страна само истини се казаха! Не съм срещала, никога не съм виждала /освен на тази снимка/ писателят Ивайло Иванов- факт! Вади си изводи за мойта обективност! Мъчно е да претендираш за безпристрастност в интернет пространството- и ти, и аз можем до утре да спорим по този въпрос! Разбирам те, ти няма как да разбираш и цениш стиховете на Ивайло Иванов щом за тебе: "полът е качество на магистралата". От тези ти именно думи си вадя изводи за липсата на уважение спрямо жената и неразбирането ти за красотата в стиховете на горе споменатият поет. И не забравяй, че аз съм жена, която те помоли да употребиш културното си право- съвсем добронамерено!
За себе си: аз, когато нещо не ме интригува или вълнува- не му обръщам внимание. Тук съм защото стиховете на И. Иванов ме интригуват и интересуват! А ти /защо си тук/? Присъствието ти, както и твоите коментари ме карат да си мисля, че ти си този дето познава поета, и има нещо против него? А може и да не е тъй! Не знам и няма как да разбера!
Агресията е преднамерено действие, насочено към увреждането на друго лице. Злобата е негативна емоция породена от завист или от страха, че някой може да те превъзхожда. Повярвай, съвсем нямам за цел да увреждам когото и да било! Съжелявам за теб, ако фактите в коментарите ми те увреждат! Дълбоко съжелявам! И никаква злоба не храня спрямо теб, опазил ме Бог от това да ти завиждам, не бих се принизила чак до там, не дей да бъдеш толкова себелюбив! Аз усещам злоба и агресия в твоите коментари! Не се познаваме с тебе, няма какво да делим и не разбирам, не уважавам, не ценя грубият ти език. Предполагам, дразни те изказаното ми позитивно мнение за стиховете на Ивайло Иванов?
Няколко думи за поведението! Вероятно, основата на твоите социални норми е различна от основата на моите такива и в този смисъл си лишен от правото да ме "съдиш". Неправомерно е да даваш оценки за приемливостта на моето поведение! Твърде удобна теза за самият теб, но отново не тежи! И ще помоля, моля най-учтиво да не "скачаме" към психология, защото там, още преди моята поява тук, си паднал от въображаемият си трон, а аз те съжелявам така паднал, и не желая да те тъпча!
" кайто не е с мен, той не разбира, той е неграмотен"- са твои думи! Отново, най-културно те моля да не ми преписваш обидните си слова! Това съвсем не съответства на решението ти да не изказваш "отрицателно отношение". Генек, точно тук ще си позволя една съвсем добронамерена забележка- предполагам, искал си да напишеш- мнение? Казва се: Да не вземам отношение или да не изказвам отрицателно мнение! Терминология, драги, терминология, която, чини се, че обичаш!
Виждам, коментарите засягащи личността на поета се "изпариха", което прави чест на Чоки! И вече тук, след тяхното изчезване, аз няма как да не се съглася /но само до някъде/, че не се дискутира личността на Ивайло Иванов, но тя се дискутираше, и ти- Генак, взе саркастичното си участие не на място! И ако искаш да се научиш на сарказъм, както и да имаш повече усет и чувство за хумор- чети поезията на Ивайло Иванов! Той има и такава- извън романтиката, и красотата на тази тук!
Johson
07 Дек 2009 02:26
Мнения: 1,378
От: Germany
Олеле... само в няколко постинга името на поета е написано 15 пъти!
Това и на Шекспир не му се е случвало Навярно целта е да запомним това име... Ивайло Иванов.
Ето още един негов стих, достоен за обмяна на високи страсти.



Гущерче



Някой с тежки обувки,
някой с тежки обувки
ходи след мен
и постоянно къса от плътта ми.
Аз съм гущерчето, на което
винаги пораства му опашката.
Така до стъпката последна, след която
ще се пощурам в розовите храсти
и ще се шмугна в скалното отверстие –
така натрапчиво,
болезнено,
буквално

напомнящо ми процепа родилен.
Елизабет
07 Дек 2009 03:03
Мнения: 10
От: Zambia
Е, ето нещо и от мен! Нещо от красивата поезия на Ивайло Иванов:

Любовта на глухонемите


„И Словото стана плът”.

Йоан. 1:14

"В купето, на седалките, до нас –
двама глухонеми.
И детето им.
То изчуруликва нещо, сочейки
птицата, за миг влетяла в кадъра
на прашното стъкло.
Те заговарят!

Аз не съм виждал по-отелесено слово
от техния пантомимичен говор.
Аз не съм чувал по-небесен глас
от полъха, облъхнал във анфас
лицата ни, втрещени като статуи…
Какви пейзажи шепнеха лицата им!
Не устни, а копринени, прозирни ласа,
ловящи прелетелите гримаси,
не пръсти, а най-тънки ветропоказатели,
готови с всеки полъх да препратят
по нови друми думите. Нима
не проговаряше плътта сама?
Един екстаз от патетични длани,
от мигли, гънки, мимики, събрани
във речника на тялото. Едно
двугласо възкресение!… Дано
да се намери друг да го опише.
Аз ще се слея с лекото затишие
в предзалезния дрезгав полумрак
на Тракия, за да погледам как
под стихналата синева свенлива
на погледа им малкият заспива,
а татко му запалва… Дрезгав дим
разсява се в купето свечерено,
в което вече час със теб седим
и си мълчим подобно глухонеми."

Ивайло Иванов


Чок觧
07 Дек 2009 06:23
Мнения: 7,337
От: Israel
за да погледам как
под стихналата синева свенлива
на погледа им малкият заспива,
а татко му запалва… Дрезгав дим...

Ега ти глухонемия глупак !
В купето , дето малкият заспива ,
запалва той цигарата смръдлива !
И всичко туй е толкова красиво ,
та да го постне тука тъпа слива !

Редактирано от - Чок觧 на 07/12/2009 г/ 07:14:15

генек
07 Дек 2009 08:35
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Чоки,
за последната строфа - изключително точна!
---------------------------
Блогът на Генек
Елизабет
07 Дек 2009 13:25
Мнения: 10
От: Zambia
Като си "говорим" за поезия и се поздравяваме задочно- моят задочен поздрав към Чоки и Генек:
"Щом Бог създал Адам и Ева

и в Рая Си ги настанил,

заръка строга и не лека

да спазват им разпоредил.



С дървото - казал - на живота

не си засищайте глада!

На знанието от дървото

не яжте никога плода!



Заръката му нарушила

жената, както всеки знай...

... и знанията ни са сила,

платена скъпо - с Божий Рай.



Дървото на живота здрави

и вечни чрез плода си скъп

е можело да ни направи.

Бих бил безсмъртен, ала тъп.



Извън Едем* тъпаци много

са се родили до сега,

но само смъртни, слава Богу

и по-добре, че е така."

Красимир Тенев

bubka 50
10 Дек 2009 19:13
Мнения: 5
От: Bulgaria
Поезията на този Ивайло е прилична, нормално е някой да го харесва, друг - не, но едва ли заслужава подобни абсурдни спорове. Те няма да го направят голям поет, какъвто очевидно не е, нито ще го сринат до нивото на бездарниците... Лично на мен ми беше приятно да го прочета, метафорите му са свежички, но - нищо повече. А щом има почитателки - чудесно, да са му живи и здрави, значи има смисъл да продължава !
Добави мнение   Мнения:32 Предишна Страница 2 от 2 1 2