Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Приоритет №5
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:46 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща
mao
11 Яну 2010 13:01
Мнения: 916
От: Bulgaria
Що ли не вярвам на нито една дума на този пишман-финансист. Негативите при прибързано въвеждане на евро и то в условията на рецесия / според истинските финансови анализатори, към които лицето Хърсев няма никакво отношение, тя ще продължи няколко години/ , може би ще бъдат повече и по-тежки за повечето българи, отколкото позитивите. Изобщо не съм убеден, че трябва да плащаме висока социална цена в този момент, за да могат Хърсев и неговите господари да спечелят бързо и много от поредната финансова спекулация.
Meto ot Interneto
11 Яну 2010 13:02
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Щото си мао, а не дън сяо пин.
Mrx++
11 Яну 2010 13:10
Мнения: 20,876
От: Bulgaria
бай ви Иван
Подкрепям изцяло Хърсев, тия приказки отдавна ги приказвам. Още този месец ще трябва да се даде молбата за влизане в ЕРМ-а, ако чакаме март сигурно ще изтървеме срока и ще останем за догодина.
Ей тогава ще видите какво ще се случи. Аз го видях в Германия. Заплатите ще се трансформират в евро (т.е. същте стойности, но разделени на 2), а цените на стоките ще запълзят към еврото. В Германия поне в началото хранителните стоки не скочиха. Всичко друго поскъпна.
Mars Attack
11 Яну 2010 13:24
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Приемането на евро-то трябва да стане, когато икономиката ни е готова за това, но в момента тя не е. България не може да покрие всичките критерии. А прибързаното му приемане е "бомба", която ще взриви цените (нагоре) и срине реалните доходи на населението. Закръглянето на цените неизбежно става нагоре, и то с много сериозни проценти. Поне от тукашния опит това мога да споделя, така че - по-кротко и внимателно: евро-то не е панацея, въпреки, че има доста положителни моменти (само когато страната е готова, но и тогава цените все едно хвърчат яко нагоре !).
kaily
11 Яну 2010 13:36
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
За бизнеса влизането в еврозоната означава успешно излизане от валутния борд...

Аз пък повече вярвам на Дянков, който рече, че у нас така наречените бизнесмени и предприемачи са бивши комсомолски секретари, които дозагробиха държавата.
Няма нормален бизнес в България, всичкият бизнес е необратимо покварен, некадърен, мутренски, айде да не е всичкият, ама поне 90% и то все от горната страна на тортата.
Не ща повече да чувам за бизнесмени мутри, бизнесмени с куфарчета, бизнесмени кредитни милионери! И за бизнесмени финансови аналитици.

_________________________________
ДЪРЖАВАТА ТОВА Е ФАРС - http://www.kaily.dir.bg
Откровение Варухово
11 Яну 2010 13:44
Мнения: 736
От: Bulgaria
Мен преди време, заради кометар към друга статия на спецялиста Хърсев, уважавания Бот ми претрепа стария ник, поради което под тази статия искам скромно да замълча.
Meto ot Interneto
11 Яну 2010 13:54
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Мълчи, баща ти е невинен
Бай Дан
11 Яну 2010 14:09
Мнения: 1,899
От: Bulgaria
Кайли - Дянков е казал една истина очевадна за всички.
При Хърсев също има много истини, но той ги поднася манипулативно, на дози, така, че да прикрие далаверката.
Истинският специалист ще каже ЦЯЛАТА истина и ще покаже повече, при това алтернативни възможности, когато ги има.
mark avrelii
11 Яну 2010 15:04
Мнения: 64
От: Bulgaria
Тъй като преди време бях сиктирдосан от Сибил заради коментар под "статия" на Хърсев, сега и аз искам да замълча!

Редактирано от - mark avrelii на 11/1/2010 г/ 15:10:16

Doctora
11 Яну 2010 15:22
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Просто Хърсев и компания, които в последните 20 години хапнаха, каквото Бог дал, от сладката социалистическа баница, се умориха да чакат. Те искат спокойно да прогнозират бъдещето си, препрали и сетното откраднато приватизационно левче в бум-а на заменките и строителната вакханалия. Искат хората да чакат в спокойния залив на еврозоната. А ония, които безсрамно ограбиха, да продължат да духат супата!...
Въпросът е дали членовете на Евросъюза, които вече дълбоко съжаляват за прибързаното приемането на България и Румъния в ЕС, ще пуснат в залива яхтите на назначените български капиталисти.
Да сме живи, да видим.
bloody mary
11 Яну 2010 15:31
Мнения: 4,698
От: Bulgaria
Не могат да чакат, Докторе, не се притеснявай. Целия им бизнес е преливане от пусто в празно, гепене и далавера. Този бизнес в нормална пазарна среда се разтваря за месеци поради мого причини, но най-вече отношение към и работа за клиента, регулаторни системи, стандарти и прочие.
За това силно трябва да се натиска за еврозоната, нашия бизнес не е за пазене защото е инфантилен, а здравия вирее и другите държави.
Meto ot Interneto
11 Яну 2010 15:31
Мнения: 17,783
От: Bulgaria
Докторе, огромно уважение, но не съм съгласен и мисля, че грешиш. Верно, аз отдалече гледам, но квото гледам го гледам без цайси.
Ако имаш кураж, напиши нещо за зравеопазването, щото там имаш кво да кажеш, ама ти е писнало да те псуват.
Бай Дан
11 Яну 2010 16:15
Мнения: 1,899
От: Bulgaria
Doc,
Напълно съгласен с теб - черпя те едно виртуално ... /каквото пиеш/
Doctora
11 Яну 2010 16:32
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Уважаеми колеги (съгласни и несъгласни), все пак искам скромно да ви напомня, че освен доктор по медицина съм и бакалавър по икономика. Преди да се премахне основното "българско" пазарно противоречие - мизерната цена на стоката наемен труд (на фона на всички останали балансирани пазарни цени), влизането в еврозоната ще е пагубно за българина, който влачи мизерно съществуване като най-бедния и най-болния европеец. Вервайте ми.



Редактирано от - Doctora на 11/1/2010 г/ 17:10:56

Fantata
11 Яну 2010 16:58
Мнения: 4,153
От: Bulgaria
А, дали точно сега не е моментът за въвеждане на еврото? Бизнесът е притиснат до стената от рецесия и безобразен вътрешен дълг. Не е ясно как стоят нещата с инвентара, но ми се струва, че няма pricing power. Няма сили да вдига цените, щото потреблението пада.

Евро, ако ще и едностранно въвеждане. Технически елементарно осъществимо - 121 гласа и лев за евро. И левро може да си го кръстим. Когато му дойде времето само ще сменим шумата - нито цени, нито заплати ще се променят.

Doctora
11 Яну 2010 17:04
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
Това не е решение, което се взима в София. Първо се попада в инкубатора -обменно-валутен механизъм на еврозоната (ERM II). Но действащата стратегията е оздравяване на еврозоната, а не разширение с неясни последствия.
Чарли Дарвин
11 Яну 2010 17:18
Мнения: 8,816
От: Bulgaria
А еврото у нас ли ще си го печатаме, или отвън ще го внасяме? Щото ако у нас, да го въвеждаме от утре, и да си напечатаме повечко.
Doctora
11 Яну 2010 18:03
Мнения: 19,503
От: Bulgaria
На бодлива крава, Бог роги не дава.
milcho
11 Яну 2010 19:04
Мнения: 13,257
От: Bulgaria
Приоритет номер пет ?!, като оня виц...един иска да влезе безплатно на мач и казва: аз съм с карта..., ква карта бре, за трамвай номер пет...?!Ха Ха.
mao
11 Яну 2010 19:14
Мнения: 916
От: Bulgaria
До Doctora . Вярно и най-вече - на място.
Драга ми Benedicta, по стар навик се изказваш и не на място и крайно неподготвена. Все пак, точно за такива като тебе, дадоха пример с Норвегия и Швейцария, нека добавим и Обединеното Кралство / пояснявам специално за тебе - Великобритания/ и ще разбереш, дай боже, че еврото не е панацея, а инструмент....
Добави мнение   Мнения:46 Предишна Страница 2 от 3 1 2 3 Следваща