Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Правозащитници пак опитват да пробият блокадата край Газа
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:275 « Предишна Страница 5 от 14 3 4 5 6 7 Следваща »
Пламен Пенев
05 Юни 2010 14:17
Мнения: 4,894
От: Bulgaria
orbb се обърка:
а защо мюсюлманите където и каквото и престъпление да извършат само техния съд има право да ги съди ?

Това се отнася за престъпленията на американските войници по света, приятелю! Объркал си се...
Caravaggio
05 Юни 2010 14:20
Мнения: 13,610
От: Italy
Който гледа настрани и се подсмива злорадо, когато престъпления се вършат пред очите му, не трябва да се учудва, когато стане жертва.
Пламен Пенев
05 Юни 2010 14:20
Мнения: 4,894
От: Bulgaria
zeitGeist [/b]
Пламен Пенев
05 Юни 2010 14:23
Мнения: 4,894
От: Bulgaria
cisco
Мисля че с тази постъпка йехудитата направиха повече хора антисемити от всичката пропаганда на Гьобелс.


Това се отнася и за мен! До преди да нападнат свободни хора в открито море и да избият част от тях, аз им съчуствах на израелтяните. След този пиратски акт гледам по друг начин на всичко което става там!
orbb
05 Юни 2010 14:27
Мнения: 762
От: Bulgaria
е ама то е защото не сте ги интегрирали бе Пламене, ако ги бяхте интегрирали израелците , сега кротко щяха да си сърбат каивето в истанбул, какво са ви виновни малцинството. и те имат права.
LAIO
05 Юни 2010 14:42
Мнения: 829
От: Israel
Така е, Пламене. Допреди една седмица бяха готини пичове, след това се обърнаха в мръсни фашизоиди и убиици. На това му викам мигновенна метаморфоза.
Caravaggio
05 Юни 2010 14:48
Мнения: 13,610
От: Italy
***

Редактирано от - sybil на 05/6/2010 г/ 16:14:27

orbb
05 Юни 2010 14:51
Мнения: 762
От: Bulgaria
е Кара тука силно наблягаш на личните обиди.
Cruella de Vil
05 Юни 2010 14:52
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Целта на мисията е да се покаже на света, че блокадата на Газа е нечовешка и дивашка.

Тоест, хуманитарната мисия е само предтекст за постигане на политически цели, т.е. да се да се провокират израелците, та дано се стигне до сблъсъци и жертви. Очакваше се израелците все да сбъркат някъде, както стана с корабите в международни води. Конфликтът беше очакван и търсен, ако не сега то при следващите акции на "правозащитниците".
А защо пристанището в Газа е блокирано е ясно на всеки, дори и на предубедените. Хамас е използвал и използва всякакви начини да си достави оръжия и няма никакво, ама никакво намерение да преговаря за каквото и да е мирно решение на конфликта.
Между другото, досега щеше да има и независима Палестина ако Хамас не бяха завзели властта в Газа.
ЗИП
05 Юни 2010 14:55
Мнения: 34,590
От: Bulgaria
Вот моргает мне, гляжу, председатель:
Мол, скажи свое рабочее слово!
Выхожу я,
И не дробно, как дятел,
А неспешно говорю и сурово:

"Израильская, - говорю, - военщина
Известна всему свету!
Как мать, - говорю, - и как женщина
Требую их к ответу!

Который год я вдовая,
Все счастье - мимо,
Но я стоять готовая
За дело мира!
Как мать вам заявляю и как женщина!.."
cisco
05 Юни 2010 14:58
Мнения: 7,737
От: Italy
Да, така е , ще има още опити за разбиване на блокадата, или ще има жертви които водят до антисемитизъм, или блокадата ще падне.Ганди го е измислил този метод в Индия , за борба с британските окупатори, ефикасен е.
Caravaggio
05 Юни 2010 14:58
Мнения: 13,610
От: Italy
..Между другото, досега щеше да има и независима Палестина ако Хамас не бяха завзели властта в Газа..


Блаженные нищие духом, ибо их есть царствие божие.
Caravaggio
05 Юни 2010 15:01
Мнения: 13,610
От: Italy
***

Редактирано от - sybil на 05/6/2010 г/ 16:15:59

cisco
05 Юни 2010 15:01
Мнения: 7,737
От: Italy
Да , ако се бяха спазарили с Ал Фатах , нямаше изобщо и да съществува Хамас, но както винаги наглостта и алчността на лукавите надделя....
orbb
05 Юни 2010 15:06
Мнения: 762
От: Bulgaria
Каквото и да му викаш, с какъвто парфюм и да го пръскаш, Лайо, си остава едно лайно.

"Лайно" и "Лайо" е само нещастно съвпадение. Друг ексремент имах предвид.


без коментар.
Сократ-май
05 Юни 2010 15:08
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Карата ей сега ще ме почне с голямата калъчка, но все пак ще си кажа.
Всеки човешки живот е свещен - включително и според Петокнижието.
Християни, юдеи и мюсюлмани сме братя по религия - според Корана.
Мирът чрез зачитане на правата на другия е единственият възможен мир.
Но нека приемем другата, циничната гледна точка - че мирът е възможен единствено чрез пълното унищожаване на противника.
Добре де - ако можете, унищожете ги. Но не можете, по дяволите. Просто не можете.
А в такъв случай войната е живо самоубийство. Както например войната на Хитлер. Защото колкото повече сила се демонстрира, колкото повече жестокости се извършват, толкова по-жестока става и съпротивата, докато накрая вече никой не знае за какво се бие, освен за да унищожи някакво въображаемо демонично същество, надянало човешка маска.
Cruella de Vil
05 Юни 2010 15:09
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Да, така е , ще има още опити за разбиване на блокадата, или ще има жертви които водят до антисемитизъм, или блокадата ще падне.

А, няма да стане. Израелците само ще ги задържат, а след това екстрадират. Грешката с международните води няма да се повтори.
Мирният процес започна с палестинската автономия и имаше всички шансове да се осъществи, ако не бяха Хизбулла и Хамас, чиято цел е унищожаване на Израел. Цел, съвпадаща с желанията на ислямските фундаменталисти, за които палестинците са само пушечно месо.
С Фатах израелците щяха да се разберат.
Caravaggio
05 Юни 2010 15:17
Мнения: 13,610
От: Italy
Банални простотии не ми се коментират ***



Защо бре, Сократе, да те погвам с калъчката? Откога повтарям тук, че единствената философия, която ми се вижда разумна е - живей и остави другите да живеят.




Редактирано от - sybil на 05/6/2010 г/ 17:41:28

orbb
05 Юни 2010 15:21
Мнения: 762
От: Bulgaria
е добре де , що не ги интегрирате тез евреи , ако толкоз не искате , оставете поне те да ви интегрират, виждам че Израел по-бързо ще влезе в европа отколкото вии, ще ви направят чиста европеиска държава.
Сократ-май
05 Юни 2010 15:27
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Караваджо,
Защото разгледах и другия вариант, с пълното изтребване.
Формално погледнато, то също е решение. И съм потресен, че мнозина привидно цивилизовани хора мечтаят за него.
Мошета, чифути, фесове, ханъми, резняци...
Все едно слушам елитна подборка от армиите на Балдуин и Баязид.
Добави мнение   Мнения:275 « Предишна Страница 5 от 14 3 4 5 6 7 Следваща »