Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ГЕРБ ще загуби от сливането на местните и президентските избори
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща
KaizerSoze
13 Сеп 2010 20:40
Мнения: 5,044
От: Bulgaria
Завършил е философия с профил социология


А има ли философия с профил "машиностроене"...?! Няква "история на Колелото в Предколумбува Америка" е тази специалност. Както и много други.
Mars Attack
13 Сеп 2010 20:52
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Интересни наблюдения ! Доколко ще се окажат верни, времето ще покаже...
Hugin
13 Сеп 2010 21:39
Мнения: 8,461
От: Bulgaria
"Института за изследване на младежта" е непълно некакси?
Част от БАН ли е бил този "институт" или част от нещо друго?
Не бива да се слагат измамни имена на нещата
е казал Конфуции!
Brightman
14 Сеп 2010 06:58
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
тъй като ние не знаем проекта на Първанов.

Ами проекта е ясен. Вчера сутринта по Канал 1 Кръстьо Петков го обяви, като участник в него.
Официално ще стартира през декември и ще представлава някакъв хлабав сбор от изтъркани стари муцуни, произлизащи най-вече от средите на комунистическата номенклатура изявявала се около Първанов. Нещо, като Лесидрен и "интелектуалците" на далаверата от митниците.
-
В идейно отношение нищо ново. Просто познатите изтъркани и нищонезначещи общи клишета. Неща дето ги слушахме 20 години.
-
Просто опит с предизвестен неуспех, но и с предизвестено наливане на много пари, за режисиране на "опозиция" за запазване на контрола на мафията върху властта с цел използването й за далавери.
Brightman
14 Сеп 2010 07:09
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
А проекта Първанов само ще укрепи Борисов. Щом аз, който винаги съм критикувал и имал силно отрицателно отношение към Борисов и Герб, ако трябва да избирам между Герб и проекта Първанов, нямам колебания твърдо да застана зад Герб, то какво остава за безпристрастните.
генек
14 Сеп 2010 07:19
Мнения: 36,327
От: Bulgaria
Пак ще събират движение "Професори за власт".
Пък аз се сещам нещо за злото философи да управляват държавата...
---------------------------------
Блогът на Генек

Пинк
14 Сеп 2010 08:28
Мнения: 9
От: Bulgaria
Колко е лесно г-н Тончев да научиш на някого думите и да ги цитираш.В някой неща си грешен , както и тъпатата ти агенция.
Руританец
14 Сеп 2010 08:31
Мнения: 3,941
От: Bulgaria
Чакам с нетърпение новия проект на Първанов! Таман се бях затъжил за Иван Гранитски, за Любо Левчев, за Антон Дончев... Липсват ми тия хора, някак си. При целия си колорит, шибаният министър и скулпторът от кварталната кръчма не успяват да излъчват такава интелектуалческа доблест и загриженост за родината.
Калки
14 Сеп 2010 08:52
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
Пак ще събират движение "Професори за власт".

Може би няма да е толкова зле ? След като сега си имаме пожарникари и физкултурници на власт.

Или ти, генек, предпочиташ досущ като брайтмъна, пожарникарите пред професорите ?
Калки
14 Сеп 2010 09:00
Мнения: 20,000
От: Bulgaria
СЛед като зачекнах брайтмъна, да продължа.
С това, дето си щял да предпочетеш ББ, само и само да не е Първанов, много се изложи. Показваш два основни дефекта на политическото мислене, характерни, между прочем, за огромната част и от електората, и от списващите тук.
Първо, негативен избор - ще гласуваш за тоя, само и само да не е оня, макар че и оня е боклук. Щом и двамата не ти харесват, не гласувай, по-коректно е. (да не говорим, че гласуването от чужбина не е съвсем морално).
Второ, избор не на тези, идеи, политически платформи, а на личности. Няма значение каква политическа програма ще ти предложи предполагаемата формация на Първанов - ти вече знаеш, че си против нея. И си готов да подкрепиш пълното безхаберие ББ-ЦЦ.
Наивно.
Brightman
14 Сеп 2010 09:08
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Калки,
"професорите" на Първанов са олицетворение на целият модел на "прехода". Те се провалиха интелектуално (доколкото са "интелектуалци" де, а не чисти далавераджии, като Кръстьо Петков или пък митничари, като Иван Гранитски). Те нищо ново нито могат да родят, нито искат да родят. Те са безвъзвратно минало. Манталитетът им е дълбоко увреден. Той е помиярски. Оглеждат се единствено къде има трапеза и започват да въртят опашки около нея, пък дано им подхвърлят някоя огризка.
-
Гербарите, може да са всякакви, може да са прости, некомпетентни, недодялани, сбирщина, но са живи хора от живия живот, а не мумии. Най-малкото теоретично имат потенциал да се учат, да се развиват. Това, което мумиите на Първанов със сигурност нямат.
Brightman
14 Сеп 2010 09:15
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Няма значение каква политическа програма ще ти предложи предполагаемата формация на Първанов - ти вече знаеш, че си против нея.

Ами каквото и да предложи, няма да е искрено. Просто Първанов и тези около него ги видяхме, какво могат да предложат. Освен това имам нещастието да познавам лично и Първанов и част от потенциалните участници в проекта му и ги знам как мислят и какви са им идеалите - да прибарат едни пари и да направят едни далавери. Някакви политически идеали ? Забрави.
Brightman
14 Сеп 2010 09:23
Мнения: 23,083
От: Bulgaria
Първо, негативен избор - ще гласуваш за тоя, само и само да не е оня, макар че и оня е боклук.

Не позна. Това да избираме Бойко или Първанов са само две от многото възможности. Е някой искат да внушат, че друг избор няма и за целта ще похарчат много пари. Аз пък считам, че има и ще направя всичко възможно това да се види.
-
Смятам да гласувам не негативно, а позитивно. Забравяш, че имам партия за която да гласувам - Либертас България Натиснете тук и която предлага реалната програмна алтернатива. Това което действително трябва да се направи Натиснете тук .
beagle
14 Сеп 2010 13:37
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
Анализът на Политическата ни система преминава подобно коментар на тиража в Еврофутбол . Ще се наложи да изчакам и третото /това е второ , едно и също/ интервю на Васил Тончев - боен шерп в проходката на "Алтернативата". А аз я смятам за окъсняла . Разбира се , едното зло не иде само - Бойко се изгуби в Реформата , която му доверихме . Но Бай Василе , защо мачкате изключително виталната теза за необходимостта от Нова конституция и Нов модел на управление в Системата на общия ни живот , предоставяйки я в частност , на очевидно "непропорционален" политически носител от калибъра на РЗС ? Попитай Патрона и ни кажи в третото си интервю , щото и за нея да не стане късно . Дано те сещам , че изключително дълбокото Преструктуриране , от което се нуждае Системата на общия ни живот , е реална Алтернатива на днешното ни в нея . За останалото не те агитирам , щото то и само си идва ...

Редактирано от - beagle на 14/9/2010 г/ 15:42:41

StefanST
14 Сеп 2010 13:41
Мнения: 809
От: Bulgaria
Защо да не са заедно? ГЕРБ ще загуби от това! Глупости, ГЕРБ така и така ще спечили всички избори, що да не се направи икономия?
Сократ-май
14 Сеп 2010 13:44
Мнения: 30,841
От: Bulgaria
Брайтман,
Възможно ли е изобщо Либертас да издигне кандидатура?
Не съм добре запознат, но имам чувството, че след опасния случай Бойчев-Кулеков вратичките са грижливо залостени.

Редактирано от - Сократ-май на 14/9/2010 г/ 13:45:35

Dante
14 Сеп 2010 15:36
Мнения: 3,839
От: Bulgaria
Брайти, само внимавай ГЕРБ да не застане твърдо зад теб и китките ти да не издържат! Да омекнат имам предвид...
nikidanov3
14 Сеп 2010 16:25
Мнения: 90
От: Bulgaria
брайти,
честно в повечето случаи не съм бил много съгласен с твоите идеи, може би защото са някак утопични в някаква степен, но с коментара за мумиите на първанов съм 200% съгласен, не защото съм срещу първанов , а защото коментара е изключително точен.
Със стари ку.ви т.е професори нови идеи(бардаци) не се правят.
ohubohu
14 Сеп 2010 16:28
Мнения: 4,837
От: Bulgaria
Гербарите, може да са всякакви, може да са прости, некомпетентни, недодялани, сбирщина, но са живи хора от живия живот, а не мумии. Най-малкото теоретично имат потенциал да се учат, да се развиват. Това, което мумиите на Първанов със сигурност нямат.

Те и лудите от "4ти километър" са живи хора, от живия живот! Може да са малко недодялани, некомпетентни, сбирщина, но поне могат да ни веселят, а и никой не е казал, че не могат да се учат! Какъв теоретичен потенциал да развият заложбите си имат само ....
Че герерите се изчерпиха от към веселие и май почнахме само да попържаме!
ohubohu
14 Сеп 2010 16:31
Мнения: 4,837
От: Bulgaria
То и със стари пожарникари и физкултурници нови идеи не се правят, ама то не се и очаква! Тали са кадри на същата стара БКП!
suhar
14 Сеп 2010 17:41
Мнения: 6,222
От: Bulgaria
Проектът Първанов няма да засегне силно Герб, но вероятно ще нанесе силен удар на БСП, след който тя ще се маргинализира.
Добави мнение   Мнения:26 Страница 1 от 2 1 2 Следваща