Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
ЕС ще ни вземе митниците, преди да влезем в Шенген
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:115 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща
КИР СПИТАМА
23 Дек 2010 13:12
Мнения: 888
От: Bulgaria
Чешкият премиер: Никой не може да ни вкара насила в еврозоната
06.12.2010
Присъединяването към еврозоната в момента е политическо и икономическо безумие, смята Петр Нечас
Натиснете тук


БВП на глава от населението в Чехия е 80% от средния за ЕС през 2008 г. по данни на Евростат.
cisco
23 Дек 2010 13:44
Мнения: 7,737
От: Italy
Еврото съвсем не е някакво спасение за затънали икономики.То има страни дето са си го въвели в обръщение по собственно желание, без да го съгласуват с ЕЦБ, но от това съвсем не са цъфнали и вързали.В нашият случай пък, хем не сме в еврото, тоест не можем да използваме предимствата му, хем пък сме с фиксиран курс и се самопринуждаваме да търпим недостатъците му.Възможно най неизгодната позиция.Ако обезценим лева ще дръпне икономиката, ако пък бяхме в еврозоната лихвеният процент щеше да е като в останалите страни и нямаше сульо и пульо да ни източват банките и икономиката да умира.....абе просто не виждам как бихме могли да сме по зле от сега.
braun100
23 Дек 2010 14:12
Мнения: 274
От: Bulgaria
Ами да, невлизането в шенген може да е голям провал за правителството.

От друга страна хвърлянето на вина изключително само на ББ е малко не съвсем на място и не отговаря съвсем на нещата които се пишат в западната преса:

Натиснете тук

Натиснете тук

В първата статия например в подзаглавието пише "Grund sind Mängel in der Justiz und bei der Korruptionsbekämpfung" което значи "Причината е в недостатъците в правосъдието и борбата с корупцията". Законодателната и изпълнителната власт могат да имат малко влияние върху правосъдието (поне по закон в бг е така). Не знам доколко полицията си е свършила добре работата, но съдиите у нас са станали нарицателно за корумпирани хора. После съдилищата са бавни и тромави и делата се точат с години, отлагат се за болни адвокати, не се явяват свидетели, решението се обжалва един, два пъти.....апелация и пр. А и законите са в някои случаи толкова забъркани и с множество "задни вратички"..... Едни специализирани съдилища биха помогнали доста по въпроса......
За да се бори полицията ефективно с организираната престъпност трябва да и се дават и повече пари (и за подслушване ...) , тогава обаче излизат хора и казват, че сме "полицейска държава". не е толкова лесно да се угоди на всички ..... както се казва (извинявам се за нецензурните реплики) "хем п***а, хем бръсната , хем да не боде".

Във втората статия пише, че по прицип Германия и Франция се притесняват от нелегалните емигранти влезли през Гръцката граница (от турция напр.?) и че потока може да се увеличи значително през БГ и Румъния, ако влязат в Шенген. (а да не забравяме и историята с нашите роми в Париж) Още... "Polizei und Justiz seien oft unfähig, komplexe Ermittlungen durchzuführen."... "Полицията [/b] и правосъдието са често неспособни, да...."

toly
23 Дек 2010 14:39
Мнения: 4,974
От: Bulgaria
Негативите от въвеждане на еврото са налице отдавна в Б-я, защото сме с фиксиран курс и във валутен борд. Ако влезем пълноправно в еврозоната ще получим и позитивите, които обаче са оскъдни в краткосрочен и по-големи в дългосрочен план.
Mitev
23 Дек 2010 15:06
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
От статията:
Ако някой още се чуди от какъв зор правителството разпали скандала с посланиците и досиетата, вече има отговор: от голям зор. Премиерът Бойко Борисов е знаел, че се задава най-големият му досегашен политически провал и е бързал да го тушира с изпреварващ кризисен пиар (отвличаща вниманието пропаганда).


Г-н Терзиев,
с духа на Ванга ли сте говорил или сте наследили нейните способности, та сте написали, че Бойко Борисов е знаел? От една страна противници на ГЕРБ твърдят, че той е тъп, прост, мутра, пожарникар, некадърник, тиква и т.н. и т.н., а сега изведнаж той предприема туширане с изпреварващ кризисен пиар. Не се ли сещате, че за това все пак се изискват известни способности и че с такова твърдение влизате в противоречие с тезата за неговата тъпота, некадърност и т.н.?




cisco
23 Дек 2010 15:07
Мнения: 7,737
От: Italy
Може би единственното предимство е ниският лихвен процент на ЕЦБ в съотношение с този в страната, друго не виждам.Но и това е временно, какво ще стане с еврото е практически непредвидимо в дългосрочен план, а и ако прибавим каръчкото в нас май няма да го биде дълго
Force
23 Дек 2010 15:10
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
Като го чета тоя Терзиев почвам да се чудя как досега не са го номинирали: я - за премиер, я - за президент.
Менторите в тая държава станаха повече от поданиците и....
Mitev
23 Дек 2010 15:22
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
От статията:

Наказанието е не само за премиера, но и за целия народ, който си го заслужи, като му се хвърли на врата, без да си даде сметка от кои среди произлиза.


Г-н Терзиев,
аз съм един от тези, които му "се хвърли на врата", тъй като съм гласувал за ГЕРБ.
По този повод искам да ви попитам:
1. На чий врат трябваше да се хвърля на последните избори според вас:
а/ на Станишев, б/ на Кобурга, в/ на Доган, г/ на Яне Янев, д/ на В. Сидеров, е/ на Ковачки, ж/ на Кошлуков, и т.н.?
2. Защо не обръщате внимание на обстоятелството, че с действията си предишните политици тласнаха мнозинството от гласувалите към ГЕРБ? Сега хулите народа, че не отчел произхода му. Вие имате възможност редовно да пишете в Сега. Защо преди изборите не отворихте очите на народа? Или от високата кула, откъдето наблюдавате действителността, този народ заслужава само упрек, но не и помощ и информация?
ПП.
Държа да ви посоча, че аз си давах сметка от кои среди произхожда и въпреки всичко гласувах за него. Защото още по-отвратителни за мен са предшествениците му.
И което е по-важно, следя под лупа действията на това правителство и все още не съм си променил впечатлението, че независимо от всички техни пропуски, недостатъци, провали и т.н., те все още са с класа над предишните рафинирани и изискани престъпници.
Прочетете поне това, за да видите една от причините, която тласна мен, човека с марксистки убеждения, да гласувам за ГЕРБ. Натиснете тук А може би ще кажете, че е трябвало да гласувам за адресата на това писмо, щото произхода му е бил в номенклатурни дантели?
Чел съм почти всичко, което сте публикували във в-к Сега. Дори доста пъти съм вдигал . По-манипулативна и по-тенденциозна ваша статия от тази обаче не си спомням да съм чел. Какво става с вашето перо?



Редактирано от - Mitev на 23/12/2010 г/ 16:05:02

Mitev
23 Дек 2010 15:50
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Къде уважаемият Фют прочете, че авторът Терзиев твърди за добрите лични отношения между Б.Б. и Меркел и Саркози!? "Борисов до последно се кълнеше" в тяхното приятелство, пише Терзиев.


Г-н Терзиев,
аз чак пък клетви от Борисов не съм чувал за добрите му лични отношения м/у него и Меркел и Саркози. Факт е обаче, че отношенията му с тях са на по-добро ниво, отколкото отношенията на Станишев с тях. А иначе е добре да си спомните, че и Станишев фамилиарничеше с Меркел преди приемането на България в ЕС.
Неговото фамилиарничене ме накара през май 2006 г. да му напиша наред с другото и това:

... вие се опитвате чрез фамилиарничене с пребиваването на Ангела Меркел в България още като гражданка на ГДР да осигурите благосклонност за приемането на България в ЕС. Тя обаче с основание иска конкретни резултати от българското правителство и едва ли остава с положително впечатление от такива подхвърляния.
За целия текст
Натиснете тук

От вас тогава реакция с опитите за фамилиарничене на Станишев с Меркел не забелязах. [/quote]

Mitev
23 Дек 2010 15:54
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
От статията:
Наказанието е не само за премиера, но и за целия народ, който си го заслужи, като му се хвърли на врата, без да си даде сметка[quote] от кои среди произлиза


Май по навик от добрите стари времена на тоталитаризма пак е на дневен ред като много важен произхода, а не какво върши съответното лице. [/quote]

geo_19
23 Дек 2010 15:56
Мнения: 2,273
От: Bulgaria
Митев, абсолютно прав си. Само не си довършил редичката от алтернативи: ... забрави Костов и компания.(аз тях си ги избрах лани). Хубаво, лошо ... Б. Б. бе единственият разумен вариант миналата година.
И не знам защо да се вини Б. Б. за Шенген? Основната вина се носи гърците (заради лабавите им граници). Че отпуши ли се и при нас и при румънците, Гърция от анклав става неразделна част от шенгенското пространство и тогава хиляди скакалци от Магреба и Ориента ще пробият лабавите гръцки граници и на абордаж ще превземат Париж и Берлин. Пък при запазване на статуквото - могат със самолет да прелетят от Атина до Париж, ама много ще им е скъпо на скакалците.
Eisblock
23 Дек 2010 15:57
Мнения: 9,157
От: Iceland
Zeitgeist, за мнението ти!

Вече и не се чудя за каквото и да е било в този, забравен от Бога, вилает! Дори тук се просмуква манталитета на бая ви Ганя - мултиплициран милиони пъти всред Публиката. Не искам да отчайвам никого, но един трезвен поглед върху ситуацията тук, темповете на "промените към по-добро" - видими в разрухата наоколо, където дори импозантните уж, погледнати от далеч, палати от близо се оказват най-обикновени курници, не ми дават никаква надежда, че може или че ще има някаква промяна в тенденцията надолу. Мързел, некадърност, неадекватност, арогантност, простотия и какво ли още не, вилнеят и душат директно всеки един заблудил се филиз за към нещо по-добро!

Сомнабулното подтичкване към пропастта не може да спре или да се забави. Само нещо много ужасно, някаква огромна загуба за всички, някаква едвам ли не - космическа трагедия, би могла да стресне хората и те да направят невъзможното - да надскочат себе си! Всички заедно, целия народ, като един човек.

Възможно ли е? - Отговор нямам.

ПП
Тук в коментарите също проличават няколко кардинално грешни настройки и мисловни матрици - ето някой пояснения:

* Това, че някой се държал добре, приятелски към Премиера, това съвсем не означава, че заедно с него и целокупната държава ще се промъкне там, където не 'и е мястото в момента! Тези хора не могат дори да си помислят да го сторят поради някакви си шуро-баджанашки рефлекси.

* Вярно е, че прекаленото, направо рефлекторно подмазване на тукашните лизачи пред "Новият Голям брат" буди погнуса в повечето държави на ЕС. Но е вярно и това, че там те се управляват от хора изпълняващи заповедите Му (естествено за най-важните тенденции и посоки на развитие в света - НСР) и не поставят на първо място интересите на държавите си и общността.

* Много решения на най-силната икономика в съюза будят често недоумение - било заради незнание или забравяне на факта, че Германия не е политически суверенна (SHAEF законодателството със съществените си параграфи остава в сила) - този въпрос е висящ все още... Единствено взривоопасните настроения всред населението и книгата на Сарацин, накараха Меркел да провъзгласи на думи отказа на политиката от "Мулти-култи". На този фон нейният завой е неочакван за местните тук с техните Шенгенски домогвания, но той е съвсем закономерен. Нека не забравяме, че една верига е толкоз силна, колкото е силно нейното най-слабо звено!

* Още със създаване на Еврото, Биг брадъра бе срещу него. Има изказвания на шефове на частния банков консорциум - Федералния резерв, в самото му начало с "прогнози", кога то щяло то да се срути - подразбира се - не без тяхна "помощ". Отворен въпрос е, коя валута първа ще опне петалите - долара или еврото. Или какво точно ще се случи преди срива в опити да се запази неудържимото вече статуткво на Зелената шума.

* DM бе пожертвана заради обединението на Германия. Това бе условието тогава. Дали ще се възроди отново, зависи от много други фактори.

* Въвеждане на Еврото тук ще е равносилно на още една катастрофа, съизмерима с т.нар. "преход". Тя ще довърши започнатото...

Редактирано от - Eisblock на 23/12/2010 г/ 16:08:04

Mitev
23 Дек 2010 16:13
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
Само не си довършил редичката от алтернативи: ... забрави Костов и компания.(


Гео 19,
напълно съм съгласен с теб. И за Костов, че и за Мартинчо. Те са достойни да бъдат поставени като "герои" на нашето време редом със Станишев, Доган, Кобурга и т.н.

Mars Attack
23 Дек 2010 16:35
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Brightman,

запоста ти ж 05.00.01 !


Key Man,


Много е прав народът ни, като е казал, че "рибата се вмирисва откъм главата", в подкрепа на чичко Маркс, че хората се формират от средата, в която живеят, или "битието определя съзнението" (без да подценяваме ролята на гените, разбира се).

Конкретиката на мутренско-бандитския 21-годишен преход "Made in Bulgaria" (registered trade mark) Брайти dobre го е описал в посочения отгоре пост, да не го повтарям.
Mars Attack
23 Дек 2010 16:38
Мнения: 12,996
От: Bulgaria
Benedicta,

Здравей. Поглеждала ли си скоро мейла ?
marta55
23 Дек 2010 16:41
Мнения: 85
От: Bulgaria
1. На чий врат трябваше да се хвърля на последните избори според вас:
а/ на Станишев, б/ на Кобурга, в/ на Доган, г/ на Яне Янев, д/ на В. Сидеров, е/ на Ковачки, ж/ на Кошлуков, и т.н.?

На чийто и врат да се бяхте хвърлили, Митев, без този на Борисов и Сидеров, щеше да е по-добре. Още ли не сте се убедили? Чуйте хората, гласували като вас! За жалост, дойде време, в което управлението на Станишев буди носталгия. Но, разбира се, за съдбата си трябва да мислим именно когато гласуваме. Аз не направих вашата грешка.
Енчо
23 Дек 2010 16:47
Мнения: 1,199
От: Bulgaria
Аз не направих вашата грешка.

Ясно. Ти затова мислиш за времето на Станишев с носталгия.
Force
23 Дек 2010 17:00
Мнения: 9,360
От: Bulgaria
За жалост, дойде време, в което управлението на Станишев буди носталгия.

Ей това изби рибата...
Mitev
23 Дек 2010 17:03
Мнения: 20,056
От: Bulgaria
За жалост, дойде време, в което управлението на Станишев буди носталгия. Но, разбира се, за съдбата си трябва да мислим именно когато гласуваме. Аз не направих вашата грешка.


Марта55,
разбрах нещата така. Направила сте по-голяма от моята грешка. За щастие повече хора направиха моята грешка, а не вашата. Иначе сега щеше да е много по-зле.
Преди малко дадох линк. Натиснете тук Вие или не го прочетохте, или приемате, че не сте направили грешка, като сте подкрепила клетвопрестъпник. Опитайте се да оборите доказателствата ми. Каня ви сериозно.

Пенчо Драганкин
23 Дек 2010 17:14
Мнения: 2,968
От: United States
Ууууфффф, разговорът тръгна към табелите....
Айде чао и весела Коледа, колеги
Добави мнение   Мнения:115 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща