Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Данъчните признаха, че са изчислили грешно налозите на хиляди софиянци
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:104 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща
Heat
10 Мар 2011 14:35
Мнения: 13,716
От: Bulgaria
Нещо удобно се забравят таксите за разрешителни за строеж. Те би трябвало да включат цената за улицата и тротоара, таксата за включване на тока плаща жиците, за парното - тръбите. Ако данък сгради и такса смет се преименоат на налог общинска крадливост и некадърност нещата ще са наред. Дотогава - без мен. Крадливите общински помияри да папкат от където другаде намерят.
popangelov
10 Мар 2011 14:36
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Няма никакво значение как са събраните парите на гражданите на София, които формират бюджета и - дали чрез ДДС, акцизи или чрез преки държавни или общински данъци.
Важното е, че ги плащаме.
И после въпросът е как вие от общината ги харчите и с какъв резултат.
dibo
10 Мар 2011 14:37
Мнения: 2,059
От: Bulgaria
Другите данъци се плащат без значение дали човек има имот или няма имот в София.


Без коментар.

Данъкът при прехвърляне на жилище е еднократен.


А закупуването на уличката многократно действие ли е? Или може би плащаме наем на Общината, че не я е шитнала за други нужди?
alabalov123
10 Мар 2011 14:52
Мнения: 331
От: Bulgaria
dibo - що пък не? след като може общината да направи по-добра сделка отколкото да събира смешни данъци от собствениците - що да не продаде земята Тъкмо и улиците може да станат частни. Приватизация
Пенка от Прокатния
10 Мар 2011 15:10
Мнения: 2,210
От: Bulgaria

popangelov
И аз се присъединявам към мнението, че в Софийска община много се краде и малко се върши. Споделям мнението и за Белград - наистина доста приятен град в сравнение със София. И не мога да разбера откъде черпи толкова наглост този alabalov123

_________________________
Да живее ВССЕ -
Великата Световна Социалистическа Еволюция!

alabalov123
10 Мар 2011 15:11
Мнения: 331
От: Bulgaria
popangelov - не съм в общината.

Важното е, че ги плащаме.
Това, че аз давам пари от моите данъци за София, не значи че съм съгласен с тях да се поддържат кварталните улици. Просто нямам имот в София. Искам пари да има за големите булеварди, и за метрото да речем. Кварталните улици са само проблем на собствениците на имоти и трябва с тяхни пари да се поддържат.

rosko_23
10 Мар 2011 15:17
Мнения: 2
От: Bulgaria
Аз живея в ДРУЖБА-2, гарсионера 45 кв.м. Миналата година данъка беше 46, 67лв., а тази година 90, 87 лв. Не знам кой математик смята това увеличение, но при мен дори е повече от 100%.....и на кой да се оплачеш ; (
dibo
10 Мар 2011 15:17
Мнения: 2,059
От: Bulgaria
Това, че аз давам пари от моите данъци за София, не значи че съм съгласен с тях да се поддържат кварталните улици. Просто нямам имот в София. Искам пари да има за големите булеварди, и за метрото да речем. Кварталните улици са само проблем на собствениците на имоти и трябва с тяхни пари да се поддържат.


Как даваш пари от твоите данъци за София, като нямаш имот там, че не разбрах нещо?
За останалото, вкл. предишното ти мнение - без коментар
popangelov
10 Мар 2011 15:20
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Ама те плащат достатъчно пари, за да се поддържат.
Нали всеки от тях плаща 20 процента ДДС като си купи хляб, 3, 40 лева акциз като си купи цигари, 1, 5 акциз като си налее бензин и т.н. и т.н. и т.н.
Бюджетът на София се формира основно от субсидия - от републиканския бюджет.
Който се пълни основно от ДДС, акцизи и пр.
Да не говорим пък за фирмите, регистрирани в София.
malechko
10 Мар 2011 15:22
Мнения: 4,799
От: Bulgaria
И какви пари даваш за София от твойте данъци, бе ?
Добре, че си измислихте такава партия, та и ти да седнеш у народното събрание и да търкаш маратонки по жълтите павета.
dibo
10 Мар 2011 15:23
Мнения: 2,059
От: Bulgaria
popangelov,

темата за това какво внася и какво получава София в републиканския бюджет е много стара, но още ББ в ролята си на кмет беше установил, че не е много на далавера

Редактирано от - dibo на 10/3/2011 г/ 15:24:10

popangelov
10 Мар 2011 15:23
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Ако пък смяташ, Алабалов, че хората от провинцията по някакъв начин субсидират бюджета на София, си на много грешен път.
Софиянци внасят в бюджета много повече пари, отколкото получава София.
Ако си спомняш, Бойко Борисов обеща(и естествено не си изпълни обещанието), ако стане премиер да връща в бюджета на София 50% от внесените от софиянци данъци.

Редактирано от - popangelov на 10/3/2011 г/ 15:24:29

popangelov
10 Мар 2011 15:23
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Дибо, ей така става като се пише едновременно.
malechko
10 Мар 2011 15:36
Мнения: 4,799
От: Bulgaria
Роско 23,
Ми, ше плащаш, брат ми. Я виж каква подписка сте внесли. Натиснете тук
Референдум искате. Против Партийната линия сте тръгнали, м? Ти знаеш ли колко съветници и общинари имат по поляните в Дружба2, купени за жълти стотинки от общината и се готвят да построят билдингите си там?
Прогреса ще спирате, Възхода на Републиката - вие някакви си от Дружба2, дето е на г*за на географията, че и два пръста по-нататък. Да се радвате и на това, че ви приравниха панелките, като че живеете на Плиска срещу парка.
Та - така! Внасяте подписката и на другия ден си получавате честитките с "актуалните" суми. Гледай на тазгодишния данък, като на глоба щото си подписал за референдум.

Редактирано от - malechko на 10/3/2011 г/ 15:40:17

rosko_23
10 Мар 2011 15:39
Мнения: 2
От: Bulgaria
Верно си....това си е направо глоба за тези от Дружба
Клапав народ калпава държава за нещастие....
Zmeja
10 Мар 2011 15:49
Мнения: 35,948
От: Bulgaria
Само да допълня. За всеки павилион и сергия се плащат луди пари. За всяко скеле и паркомясто. За всяка масичка и стол на тротоара - тротоарно право. Право на търговска дейност...
И все малко били парите !
alabalov123
10 Мар 2011 15:52
Мнения: 331
От: Bulgaria
popangelov - провинцията плаща индиректно и то ужасно много - всички фирми се пренесоха в София.



popangelov
10 Мар 2011 15:54
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Това е вярно, ама няма нищо общо със Столична община и начинът, по който се краде там.
b_ivanov
10 Мар 2011 15:55
Мнения: 1,708
От: Bulgaria
Не разбирам, защо се впрягате на алабала- явно е на заплата в общината. Сложил си е метална кофа върху главата и каквото и да му обяснявате нищо не вслиза в нея. Кон с капаци е слабо казано.
popangelov
10 Мар 2011 15:55
Мнения: 18,928
От: Bulgaria
Причината за това е крахът на българското общество и държавност през последните 30(а не 20) години.
Добави мнение   Мнения:104 « Предишна Страница 5 от 6 3 4 5 6 Следваща