Е, щом зевзека е оглавил класацията по темата няма какво повече да се нищонекаже. |
Не става въпрос некой да ти контролира дрехите а за правилата.В ресторанта не ме пускат без вратовръзка и сако.За камерите по улиците искат видимо лице за да те гепат при нарушение.Ако си пуснеш брада трябва да си смениш снимката на паспорта полицейско право.По бански може да се разкарваш по улиците но не и в черква.Църковни правила.Само у дома нема правила как да си облечен. |
Аз съм работил в мосюлмански фирми, сред мосюлмани. И въпреки, че свинско не се ядеше, поискаха моите чаршафи да се перат отделно от тяхните. Казвам го, защото когато станат болшинство, стават други. Тогава ще ви се завие свят, но ще бъде много късно. Помислете за децата и внуците си, преди да плямпате! |
Уж всичко знаем, уж цял живот вестници четем, че дори и ги списваме, и ак не правим разлика между свобода и демокрация. Използваме ги като синоними. Демокрацията, господа журналисти, няма нищо общо с бурката. Забраната на бурката е въпрос на права и свободи, а не на демокрация. Демокрацията не може да бъде застрашена от някаква забрана, от лишаване на някой си от някакво право или някакъв вид свобода. Демокрацията е добре дори и с класическото робство, а не само с някакви си лиготии като забрана на бурките. Не, че нещо, но като не можете да научите тези разлики, ще робувате. |
Неболе, разбира се, че чаршафите бяха служебни. Искаха моите и тези на един колега българин, да се бележат и перат в отделна пералня. Иначе някои от тях ходиха в бардаците да чукат невернички. Не тъм ги виждал да си носят там чаршафи, както и не знам как после са се дезинфектирали от допира с гнусната немусюлманска плът. |