РъРъ, ако предполагам, че мисля, самото ми предположение вече е мисъл. Отговорих на въпрос, който ти ми зададе. |
Аааа, диалога на Вожда с офицер Кисьов, кърти мивки! Впрочем, там няма диалог, там Вожда крещи на Кисьов, който запазва хладнокръвие и мълчи. Те там, в полицията, имат специални занятия - как да мълчим. Има го този сблъсък в цитираното от мен видео, разкошен е. Страшничък е Вожда, когато психопатология се съчетае с простотия, коктейлът е убийствен. Като се ядоше и чувството му за слово се изпарява, не е като да пише статии. Някой може да му е казал, че изкрещената агресия е убедителна, а може и отвътре да му иде. Прочие, и писмената му вече станаха доста монотонни, няма нови фигури вътре. |
Но мога да кажа защо полицията изблъска атакистите. Защото те влезнаха в собствеността на джамията, а не обратното. По същата причина полицаите свалиха колоните на атакистите от тоалетната. Това не знам защо учудва Сидеров, тъй като полицията именно затова служи - да охранява собствеността. Откровена и нагла НЕИСТИНА! Тоалетната НЕ Е джамийска, тя е обществена. ------------------------------- --- Блогът на Генек |
Генек, по моята логика Сидеров е толкова родолюбец, колкото мюсюлманин с нож е ислямски терорист. Няма по-добра оценка за "Атака" от мисълта на Андрей Пантев, че патриотизмът не е професия. Не можеш да правиш кариера от това, че обичаш родината си, както не можеш да осребряваш факта, че обичаш родната си майка. Ако смяташ, че това мое отношение ме прави "евреин", това е друг въпрос. |
Васик, има две тоалетни. Едната е почти до джамията - за нея става дума. Тя НЕ Е джамийска. А другата си е стара - знам я от 70-те години. А за Израел...Хубаво, сменяй никовете, ти си оставаш. ------------------------------- - Блогът на Генек |
„А законът не би трябвало да позволява на една кметица, па била тя и добродушна, да разрешава фашистки сборища край джамия по време на свещената петъчна молитва, нали?” А може ли други сборища след като молитвата е превърната в сборище?Заглавието звучи добре и е така, но като че ли го е писал някой друг. Журналистката демонстрира идеологическо неразбиране и употребява като кръпка неграмотно размахваното напоследък журналистическо клише „фашистки”.На такива жалки журналистически рупори разчита и Парламента с глупавата си декларация по случая, което е срам и позор за този Парламент. Там, в Парламента се коват законите.И щом някой се нагърбва да пише за законността в България трябва да проумее закона допуснал съществуването на дпс и защо дпс си позволява провокацията чрез използване на петъчната молитва.Като цитира Конституцията, журналистката не схваща ли каква е целта с изваждането на килимчета показно навън, когато джамията е почти празна?След като не схваща тежи ли изобщо „боравенето” със законността в статията? |
Нещата изглеждат пределно ясни и прости и са казани много точно от Галя Горанова. Проблемът обаче е че властта у нас обикновено чува само това, което й харесва и което иска да чуе. Последното, което иска да чуе е че не си върши работата и че е страхлива. Последното, което ще напраави е да си развали рахата и да рискува себе си и печелившата властова комбинация в името на някакви безлични и "безполезни" неща като закон, Конституция, справедливост и държавнически принципи; да рискува моментното удобство и прагматичните сметчици за такива непрагматични неща като далечното бъдеще отвъд края на мандата. javascript:emoticon('%20')[/b ] |
Извън контекста и простотиите около нас. (Истински)Пътепис за една джамия - посветен на Генек. * Беше някъде преди 6-7 г. Пътувахме с жената из Родопите и тъкмо се изкачвахме по стръмен, но стабилен асфалтиран път. Борове, свежа миризма, птички. По едно време ни хареса до пътя една скала сред малка полянка. Правихме си снимки, оттука оттам, а колата на заден я качих в подножието на скалата. В един момент писна силен звук и се чу пеене на ходжа по някаква силна уредба. Погледнах от скалата и надолу се виждаше много дълбока пропаст и после равно. Надясно се открояваше накакво пътче и после в далечината селски къщи. Хайде да слезем да видим, казах и след доста спускане навлизаме в селото. Интересното беше, че се наричаше „св. Петка” и очевидно беше чисто помашко. Очевидно беше и, че ако не 100 то поне 20 г. там не е стъпвала държава. Джамията беше държавата и с аудиоуредбата информираше малочисленото население, трудещо се нависоко по баирите, че е време за отмаряне и приключване на работния ден. Нито държава, нито журналист знае, че там долу в ниското има некво население. |
Сега пък излезе, че помаците нямат часовници и мозъци, и ако не им каже ходжата от уредбата на джамията да спрат, ще работят без почивка докато паднат от изтощение. |
Гангю, и? Ако искаш да кажеш, че в бедна София има една джамия, дето да дава точно време... А това, че няма държава нейде си - че то и в столицата я няма. Проверил ли си според наредба 1 на това село дали пък не е разрешено ходжата да вика с помощта на традиционни /от времето на Мохамед/ тон колони? Щото в София такова нещо не е разрешавано, дори напротив. И ако някъде хората приемат, че всеки може да опъне чердже и се моли дето му падне, в столицата /а и другаде/ това се подразбира? изобщо - ходил си, добре. Какво общо има с инцидента, предизвикан от групи идиоти атакисти и мюсюлмани? ------------------------------- ------ Блогът на Генек |
Генек, аз нямам други никове, нито имам нещо общо с Израел, макар че не смятам, че това би било нещо недостойно. Няма смисъл да те убеждавам. Твоите аргументи, че мюсюлманите правят това или онова пред джамията, ме съмняват, тъй като ти напълно одобри побоя над йеховисти в Бургас, които не правеха нищо пред църквата си, а напротив, бяха нападнати в църквата си. Затова мисля, че ти одобряваш побоя над определени групи хора, независимо от тяхното конкретно поведение. |
И щом някой се нагърбва да пише за законността в България трябва да проумее закона допуснал съществуването на дпс и защо дпс си позволява провокацията чрез използване на петъчната молитва. Каменов, аз не видях пред джамията митинг на ДПС, там имаше само митинг на "Атака". Да не би обратно, "Атака" да си позволява провокацията чрез използване на петъчната молитва? |
Уф, тази рисокоса овца ако си беше сложила и фередже Сигурно смелостта ти стига да обиждаш само жени. |