Отново YouTube е сред причините да мислим за закриване на "Балкантон" - целият фонд се оказа пуснат за свободно ползване в мрежата. Решили сме да продадем сградния фонд и парцела, защото всичко се руши, няма как да се поддържа, наемателите ни не си плащат наемите, няма смисъл. А фонотеката ще я дарим на Министерството на културата - да си я чука от главата. ............................... .................. Това е била идеята ви за промяна на статуквото, да налапате народната собственост. И като я налапахте какво направихте? Едно голямо лайно направихте./Позволих си да цитирам един класик/. И като некадърници, ликвидирахте Балкантон. Интернет ви изял хляба, защото не сте можели да продавате онова, което е създадено преди вас! От вас се очакваше да правите нови неща, а не да продавате старите. Балкантон не е като да дърпаш жиците и да тръскаш глава като кон. По-нагло интервю от на това пиянде май не съм чел в този вестник. |
Аз също смятам, че Сашо Бахаров бе незаменим като музикант и вокалист ако щете и след него Крайчовски не можа да запълни качественно празнината. Малко смешно ми стана, че Пифа цитира, че не можело да се дъни "След десет години" на ФСБ по баловете без да се платят авторски, когато самото парче е всъщност "Амико ди иери" на Италианската банда от 70те Ле Орме. |
gozambo: Това е била идеята ви за промяна на статуквото, да налапате народната собственост. И като я налапахте какво направихте? Едно голямо лайно направихте./ Свидетели сме на ПОСЛЕДНОТО ОТКРОВЕНИЕ - за всичко са виновни рок музикантите! Дългокосите пръчове нападнаха милата родина из отзат и я оскверниха |
Както виждам фигурацията в настоящия форум е доста променена.Само първото изречение е цяло, после ако искаш можеш да кликнеш на цифрите.Стагнация и прочие. Няма да е чудно, ако в скоро време досъпа стане платен... |
Софийско тарикатче. Не отказва никакви пари: ПРОФОН, наблюдател на избори, председател на това, секретар на онова, приватизатор и ликвидатор на "Балкантон"...Дървен философ. |
Не стреляйте по пианиста (в случай бас-китариста) той толкова може. Искам само да попитам "Сега", защо само интервюта с разни културтрегери. Нито едно с така наричаната по-рано техническа и научна интелигенция. Ясно е, че джурналята разбират само от култура. Това важи за всички медии. Имено затова се появи и простотията "Найлонът не е на мода" на БНТ, заради някакви "найлоновите торбички", каквито никъде и никога не е имало. БНТ, която трябва да милее за точен български език продуцира тази простотия. А и джурналистката на "Красива наука"и тя станала защитничка на тази инциатива. Каква ли наука проповядва, като елементарни химически познания няма. |
Както виждам фигурацията в настоящия форум е доста променена.Само първото изречение е цяло, после ако искаш можеш да кликнеш на цифрите.Стагнация и прочие. Няма да е чудно, ако в скоро време досъпа стане платен... Кунчев, след 3 години участие тук не е ли време да разгледаш внимателно страниците на вестника? На всяка от тях горе има червен банер с рубриките и най-вдясно има копче "Форум". Натисни, съвсем безплатно е. |
бьлгарските класици в литературата и бьлгарските музиканти и вьобще бьлгарите са като киселото мляко уникални и става да се заквасва само в бьлгария а за износ се изнася само закваската бира има навсекьде а както пееше георги минчев блаженни години рокендрола беше млад... |
Единствената песен на ФСБ, която ми харесваше и тя била крадена едно към едно! Благодарност, Рицарю, за тази информация! |
ФСБ бяха предимно студийни музиканти. Първото им излизане пред публика беше около 1985 в препълнената зала "Христо Ботев". И аз имах удоволствието да съм там .... най-добрите |
Гозамбо, явно разбираш от музика колкото аз от термоядрен синтез. Просто хората се деляха на две - тези които харесваха ФСБ, Диана Експрес, Щурците, LZ, Биело Дугме и другите които харесваха Сигнал и Сребърни криле - няма съмнение че си от вторите |
Айде да туря и аз един линк. Le Orme Натиснете тук Бах ви групите дет сте ги слушали и им се възхищавате и днес! Една кражба стига за облика на един човек. И за една група стига напълно. |
KNIGHT TEMPLAR, изпреварил си ме! P.S. "Сега", направете едно интервю с Пепи Славов.Поне от уважение към най-възрастния и най-музикант между тях. Редактирано от - Diver N на 16/7/2011 г/ 10:10:58 |
Това с което дразни Крайчовски са голи претнции. Той е отишъл в една група, несъгласен ама седял с години. Сега напред излизат несъгласията. Инак доста неща особено в началото на ФСБ са взаимствани. Да не кажем че повечето. |
Е, как може такова нещо? Що за обвинения? Това, че песента била на някакви си, а не на ФСБ, е добре известно. Има го и на издадените цедета. Мишо Белчев просто е написал българския текст и те са я изпяли. Що, други групи, даже и най-великите като Бийтълз и Стоунс не правят ли така? Даже, кавърите на последните не съдържат и оригинален текст както в случая. Някои търсят под вола теле, а и седнали да обвиняват незначителни музиканти, дето газетата даже и не е нужно да кани (камо ли да бъдат провъзгласявани за културтрегери -- смех) за несгодите не народа при демокрацията. Айде, моля ви ти се, дето викаше Кухия в час по машинознание. |
Една кражба стига за облика на един човек Е, чак пък кражба? Вероятно са си платили или са получили разрешение да използват музиката, не я представят за своя. Но наистина е малко нахално точно тази песен да дава за пример. |
извинете ама тука говорите за кражба и т.н. нищо лично обаче никога не са крили или казвали че музиката е тяхна или друго..а отделен въпрос, че повечето не знаят и сега откриват топлата вода. даже в уикито го пише FSB |
Не е добре да се искат авторски права за "След десет години...", най-малкото че това е парче на Le Orme. В интерес на истината кавърът на ФСБ звучи много по-добре. ФСБ никога не са били рок-група. Рок-групи у нас никога не са виреели. Щурците имаха едни смешни кавъри на Крийм, Кинкс и това беше. Примерно Кленчон има издадени парчета на английски в Гданск с Небжиеско-Чарни още през 62-ра година, три години преди да основе с Иржи Косела Червените китари. Когато излезе малката плочка на Щурците с "Малкият светъл прозорец", в Чехия групи като Матадорс и Фрамус файв имаха вече издадени тави на английски. Омега и Илеш по това време правеха турнета в Англия и Щатите. Плочата на Омега "10 000 lepes" от 69-та имаше световен успех с английската си версия. Сръбските групи като Силуетите свиреха по-добре от гостуващи там английски групи. На Фестивала през 68-ма унгарците от Сириус и Атлас пееха само на английски, а сръбските Елипсите и немската бийт-група Спайдърс взривиха публиката. През 69-та дойдоха Балуунс с Тони Болтън в Стария цирк и това беше първият пробив на англичани у нас. Година по-късно спряха концерта на Раундъбаутс. За тези концерти съм писал на други места, пишете в Гугъл Хан Крум и имената на групите и ще прочетете повече. Аз свирех на бас през 68-69-та в Прилепите. Правихме парчета на Дейв Ди Дози Бики Мик енд Тич, Битълс и Джими. И дума не можеше да стане да ни пуснат някъде на сцена или в кръчма. Да пуснат група по радиото в онези години, трябваше да е минала на контролен преглед и за дизинтерия пред ДС-цензурата. Петнайсет години по-късно ФСБ бяха официално създадената група- Формация студио Балкантон, за да озвучава соц-естрадата. Единствените музиканти на сцена ( и то в Международния лагер в Приморско) с разрешение да пеят на чужди езици хитове , чат пат -англиски, бяха Петте хълма с Константин Казански и то само един летен сезон през 68-ма заради Фестивала. |