Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Либийските бунтовници превзеха Сабха
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:130 Страница 1 от 7 1 2 3 Следваща »
Гоша
20 Сеп 2011 20:36
Мнения: 5,440
От: Bulgaria
Йежи, тази новина от на порядък по-достоверните ли е? Щото " мая мама врач " каза, че става въпрос за стара крепост край изоставено летище в южната част на града. Да чакаме ли независим източник или да отваряме шампанското?
Iezuit
20 Сеп 2011 21:18
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Е що ме питаш мен? На мен ми е през оная работа дали Себха е паднала или не. Като ти е толку важно - чети различни източници, сравнявай, мисли, прави си изводи каква може да е ситуацията. А ако не искаш да се омърсяваш със "сатаниските‌ СМИ", чети си "информационните" блогове, там всичко ти е правилно пропагандно сдъвкано и представено както ти се иска, и нема нужда от много мислене. Изборът е твой, защо ме занимаваш мен?
инсп.Мегре
20 Сеп 2011 21:24
Мнения: 2,810
От: Bulgaria
Себха не е превзета. Има потвърдени данни само за летището (на около 5 км от града) и някаква казарма ли, военна база ли, стара крепост ли??? (Използвана е думата "форт". Съобщението за целият град е от Ройтерс и не е вярно, поне към момента на написването на статията в Сега.
Доси
20 Сеп 2011 21:26
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Понеже този цирк продължава вече над половин година, аз вече се научих да разшифровам дори информацията от "достоверните СМИ". Ето например следният пасаж
Катарската телевизия "Ал-Джазира" предаде, че край града е пленен ген. Белкасем ал Абадж, бивш началник на разузнавателния апарат на Муамар Кадафи. Той планирал да извърши диверсии срещу петролни обекти в Южна Либия. Ликвидиран е и около 300-членен отряд на наемници от Судан, Нигер и Чад. Продължават ожесточените боеве за Сирт и Бани Уалид. Полевите командири признават, че се въздържат от мащабно използване на тежките оръдия и реактивни миномети заради много мирни жители, останали там.

Трябва да се разбира по следният начин
Телевизия "Ал-Джазира", позовавайки се на абсолютно достоверните разкази по телефона, съобщава че, ген. в оставка Белкасем ал Абадж е бил намерен във вилата си и край Сабах и се е съгласил да сътрудничи, като каже че е "планирал да извърши диверсии срещу петролни обекти в Южна Либия" (срещу което няма да го обезглавят, а семейството му няма да пострада). Убити са над 300 чернокожи просто защото са черни и невъоръжени, но за по-приемливо ще ги наричаме "наемници от Судан, Нигер и Чад" (явно няква форма на африкански интербригадизъм без оръжие). При Сирт и Бани Уалид положението е кофти, градовете не желаят да се предадат, НАТО не помага, а "бунтовниците" (впрочем сега кои са бунтовници?) ядат бои и вече много ги е страх...

Е може и да не съм съвсем прав, но поне 80% сигурно съм познал.
инсп.Мегре
20 Сеп 2011 21:28
Мнения: 2,810
От: Bulgaria
Полевите командири признават, че се въздържат от мащабно използване на тежките оръдия и реактивни миномети заради много мирни жители, останали там.


Сега това ли им е оправданието. Вчера имаше снимки от използването именно на системи за залпов огън (т.н. Катюши) срещу Сирт.
Може да им се е пробудила съвестта... ама се съмнявам!
Просто са ги наритали за пореден път и сега мрънкат и пристъпват виновно от крак на крак.
Доси
20 Сеп 2011 21:31
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Как бе Ройтерс не пусна ли видео с триумфиращи "бунтовници" по улиците на Сабха и шпалир от възторжени посрещачи обсипващи ги с цветя и целувки по брадатите (но благородни) мутри? Няма ли? Сигурно не са успели просто... щото не ми се вярва пък да лъжат, нали?
Йежи, кажи сега на Ройтерс ли да вярваме или на "мая мама врач"? Ама честно!
Гоша
20 Сеп 2011 21:37
Мнения: 5,440
От: Bulgaria
Йежи, кажи сега на Ройтерс ли да вярваме или на "мая мама врач"? Ама честно!

Отговора му към мен явно важи и за вас. Избора е ваш. Търсете си истината сами. Той остава на страната на официоза.
Доси
20 Сеп 2011 21:42
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Ааа... Гоша, Йежи не си позволи да каже че е на страната на официоза. Йежи се опитва да се измъкне без да отговори (щото не му изнася), та затова го питам пак. Кажи Йежи, според теб на кой да вярваме в този конкретен случай?
Доси
20 Сеп 2011 23:16
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Йежко нещо изчезнА от хоризонта...
Айде ве момче, "мая мама журналист из Ройтерс", кажи нещо! Все трябва да имаш някакво мнение по въпроса на кого може да се вярва в този конкретен случай... или ще почакаме Сабха да го превземат "бунтовниците" и "новината" на Ройтерс внезапно да се окаже истина? Да ти кажа - жалка картинка. И вчера така. Питам кога да я чакаме победата (с парадите и ликуващите тълпи), а ти "Досенце дрън, дрън, дрън... мая мама врач, дрън, дрън..." и нищо по същество. А това са два фундаментални въпроса! В смисъл (да ти ги преведа че може да не си стоплил) - Добро ли е това което става в Либия за народа на Либия? Може ли да се вярва на официалните СМИ и на "нашите" политици?
Iezuit
20 Сеп 2011 23:17
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Досенце, опитал съм го да го обясня те тук:
чети различни източници, сравнявай, мисли, прави си изводи каква може да е ситуацията.


Специално за теб обаче бих ти препоръчал да си четеш само Правилните източници на "информация" - "обективните" блогове за-кадафи.ру и труинформ.ру (оня със Сталин, Мао и Ленин...), така няма опасност да се объркаш и да почнеш да мислиш. Там поне няма нужда да се напъваш да разсъждаваш - както отбелязах, всичко ти е изтълкувано, правилно обяснено и етикетирано. Не се мори да четеш "сатаниските СМИ"...
Хайде със здраве, и ако имаш още въпроси - свиркай, гледам, че не можеш и ден без да ме питаш нещо. Ще ти обръщам внимание, хора сме - трябва да си помагаме.
P.S. Успокой топката, Досенце, кви са тия напъни да ти обърна внимание сега и веднага... Когато ми се освободи време - тогава.

Редактирано от - Iezuit на 20/9/2011 г/ 23:27:57

Доси
20 Сеп 2011 23:29
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Ми аз тъй правя бе Йежи. Е специално по-горе съм дал и моят превод на част от информацията на статията...
Колкото до теб, пак виждам бягаш по тъча. То сигурно така си пише в инструкциите "като не знаеш какво да кажеш - увъртай, усуквай, шикалкави, обвинявай, присмивай се..."
Жалка картинка. Не си ми интересен вече.
Старшината
20 Сеп 2011 23:32
Мнения: 20,650
От: Bulgaria
... да чуем и Касапина, все пак, А?
Iezuit
20 Сеп 2011 23:41
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
Не си ми интересен вече.

Не си личи, Досенце, не си личи. Ама щом казваш - ще взема да ти повярвам, въпреки че все ми се моташ из краката и ме споменаваш през час...
А иначе "осторумния превод" на новините само показва колко ти е промита мислата от пропагандата в Правилните "информационни" блогове. Нали затова ти препоръчах да не се мъчиш да четеш нормални информационни източници - кютай си на моя мама - врач и за-кадафи.ру и бъди спокоен и уверен в правотата си...

Редактирано от - Iezuit на 20/9/2011 г/ 23:54:06

kasapina
21 Сеп 2011 00:49
Мнения: 13,355
От: Bulgaria
Не ни остава нищо друго освен да чуем от Йезуита, какво е "правилното" обяснение за агресията на НАТО в Либия(която е в противоречие с международното право и устава на ООН). Да ни обясни как 30 000 ракети и бомби не са услепели да убият нито един цивилен. Как НАТОвските бомби и ракети само разрушават сградите(5000 засегнати обекта), но не убиват хората. С неговата дълбока мисъл която не се влияе нито от западната либерал фашистка лъжа нито от прокадафистката пропаганда. Как терора срещу мирното население, вземането насилтвено на властта в една държава от страна на НАТО в единен сторой с ал каидисти, наемници докарани от цял свят е дълбоко демократичен акт, в полза на благото на либийския народ. Как терора и геноцида над цели народи и държавите им се явява най-висшата степен на либерал фашисткото демокртическо западно, а и не само като се прибавят марионетките общества.

Разбира се виновни за това, че няма да получа отговор нито аз нито който и да друг на подобен въпрос са: комунисти, кадафисти, маоисти, марксити, социалисти и вскякакви подобни, защото те по дефиниция са изроди унищожили милиони и милиарди невнни граждани на собствените си държави. Нали така Йезуит. Да, разбира се няма начин да не е така, иначе досега да си отговорил поне на един неудобен въпрос по същество. Още повече когато искаш да казваш кое е право, а като те попитат за фактите и доказателствата казваш кой си ти да ти давам доказателства. Според теб не е важно колко милиона души са изтребили англосаксите за последните няколко столетия(всякакви такива обвинения са долни клевети, защото нашите демократични медии избягват да говорят на тези теми) и продължават да убиват и в момента на няколко различни места по света заедно с подвластните си марионетки, важното е колко са лоши комунистите и какви са зверове. И затова ще запитам - с какво убийствата на либерал фашистите се различават от тези(за момента преполагаеми, защото обвиненията за такива идват точно от либерал фашистите, а не от трети независими лица) на комунистите или каквито и да е други лица изповядващи леви идеи(ако изобщо даже са убивали някого). За какво се борят нападат и убиват чуждите граждани западните демокрации и за какво, срещу кого и как се борят левите сили по света. Пак напомням - още чакам за документалните свидетелства които потвърждават обвиненията срещу Кадафи, че разстрелвал демонстраните с леко оръжие, артилерия и от самолети, а армията му разрушавала цели квартали в градовете завладени от опозицията. Питам къде са доказателствата, колко разследвания се направиха от независими необвързани с либерал фашистите организации? Защо ги няма тези доказателства след като от 7 месеца във въпросните раиони обикалят стотици западни журналисти? Истината за ставащото в Либия се вижда и с просто око, но за либералфашистите тя не е удобна, защото разкрива грозната им същност и природа.
kasapina
21 Сеп 2011 00:56
Мнения: 13,355
От: Bulgaria
Иезуита, освен да бяга по линията няма друг изход, защото спре, ли ще трябва да дава отговори на неудобни висящи въпроси, които вече са се натрупали в големи количества. От него друго освен колко много се лъжело по прокадафиските блогове няма да чуем. Е може и по някой път както днес да ни припомнят за Сталин и Ленин какви изроди са били. За изродите от англосаксонски произход или техните марионетки няма да обели и дума. Никога.
Oraсle
21 Сеп 2011 01:00
Мнения: 15,092
От: Bulgaria
Скажи'ка дядя, ведь недаром,
Триполи спаленное пожаром
французу отдано?

Редактирано от - Oraсle на 21/9/2011 г/ 01:01:44

D-r Zvezdnikov
21 Сеп 2011 01:32
Мнения: 1,522
От: USA
Иезуита, освен да бяга по линията няма друг изход
-- това разбрах но да ви питам нещо защото не бех тук известно време:
>Триполи падна ли най-сетне или не? Нищо не се разбра! Изгониха ли oттам
някаква група бунтовници, дето им казват? А вие спорите за някаква си Себха.
-- Каква е тя?
A Оракъла нещо руски стихи ми мели -- не го разбирам. Кажете, ако обичате!
И Бенгази вече превзе ли го Муамар? Нали щеше нещо... такова...
~Нищо не разбирам.
kasapina
21 Сеп 2011 01:36
Мнения: 13,355
От: Bulgaria
Ливийские горячие деньки

Из разговора по «скайпу» Москвы с Тунисом.

- Тут вот такое сообщение, Жень: «Москва, 19 сентября, РИА Новости. Войска Переходного национального совета (ПНС) Ливии захватили аэропорт и укрепления города Сабха, - то есть, Себхи, - сообщает в понедельник агентство Рейтер со ссылкой на представителя военных сил ПНС Ахмеда Бани». Очередная "утка"?

- Москве виднее…

- Да ладно тебе. Я серьезно.

- А серьезно я тебе уже вчера сказал, что у Себхи хорошая оборона. Да еще туареги подошли, они знают, как в пустыне воевать. И прибыли добровольцы из африканских стран, у которых особый счет к отморозкам из Афгана. За своих порезанных братьев в Триполи. Но, конечно, сил у боевиков много. Плюс, большой плюс – авиация НАТО. Бомбят по-страшному.
Iezuit
21 Сеп 2011 01:53
Мнения: 17,521
От: Pitcairn
колко много се лъжело по прокадафиските блогове

Но стига ми тая награда, както е казал Поетът. Поне това сте раазбрали - колко лъжат другарете прокадафисти...
Не мисля, че последните касапски кахърения заслужават (още) коментар.

Редактирано от - Iezuit на 21/9/2011 г/ 01:54:59

The Bulgarian Lion
21 Сеп 2011 03:34
Мнения: 13,869
От: Antarctica
Превзеха друг път. Вървят след бонбардировките на НА'ТО и мародерстват.
Добави мнение   Мнения:130 Страница 1 от 7 1 2 3 Следваща »