Потребител:
Парола:
Регистрация | Забравена парола
Запомни моята идентификация
Европа има сериозни съмнения за честността на изборите у нас
Отиди на страница:
Добави мнение   Мнения:82 « Предишна Страница 4 от 5 2 3 4 5 Следваща
Justinian2
19 Окт 2011 11:43
Мнения: 8,033
От: Antigua and Barbuda
***


1.10. Потребители, които предизвикват спорове и скандали и насаждат неприязън към потребител или група потребители, подлежат на директен бан.


Редактирано от - sybil на 19/10/2011 г/ 13:38:20

Perkele
19 Окт 2011 11:54
Мнения: 2,929
От: Bulgaria
па аз, съмнения относно "честността" на изборите неам никви
4uka
19 Окт 2011 12:17
Мнения: 3,111
От: Bulgaria
Една Пешка, аз не ти казвам, че няма никога за достигнеш "осмия ред" и да станеш царица, така че...
като сте за България, дръжте се като българи
Натиснете тук
Една Пешка
19 Окт 2011 12:23
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
...като сте за България, дръжте се като българи...


Ами и това се опитваме да правим.... Но с тази разлика, че е с повече разум ... И без партизанлъшки пристрастия...
Nostradamus
19 Окт 2011 12:27
Мнения: 3,641
От: Bulgaria
"Мразя Герб. Никога никого не съм мразил, дори БСП не съм мразил толкова, колкото сега мразя Герб".


Колега Centur,


Сложете си най-добре една морка студена кърпа на челото, може и да Ви помогне (един добър scotch в допълнение също е от полза) да преодолеете стреса, на който сам се подлагате.


Омразата до нищо добро не води. Вземете пример от Нелсон Мандела за мъдро отношение към тези, които му причиниха безкрайна мъка и страдание в течение на цели десетилетия. Ето, дори такива исконни врагове като Израел и Хамас се договориха, макар и по една доста "странна" формула (1 : 1027). А ние тук вече 22 г. скачаме поляризирани едни срещу други, което умело е подклаждано и ефективно осребрявано от местните мафиоти-кукловоди (основно с произход червената номенклатура на БКП/КДС). Ето затова те ни яхат безнаказано през всичките тези години, и докато здравата част от българското общество не се обедини срещу тази мафия, България няма да се оправи, и никакви избори няма да решат проблемите на страната. С или без ЕС, НАТО, и т.н.
Доси
19 Окт 2011 12:28
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Гледах дебата оня ден, няма да коментирам "професионализма" на БТВ но все пак се получи нещо като дебат... Изводите за мен:
- Плевнелиев - абсолютен послушко, безгръбначен, човек с неясен произход и с още по неясен произход на парите си, зависим и лесен за сплашване... с една дума сламена кукла на конци, зависим президент, това може да предложи, това е;
- Калфин - апаратчик, даже опитен апаратчик, доста манипулативен и така и не разбрах в каква област е неговата експертиза, зависим от партията си на която както разбирам дължи всичко, трудно ще се вписва в ролята на "обединител на нацията" и независим президент;
- Кунева - твърде мека за българският политически живот и нрави, твърде експертна, толерантна и твърде европейска. Независима и обединителна фигура, но може би не достатъчно твърд президент...
Една Пешка
19 Окт 2011 12:29
Мнения: 5,738
От: Bulgaria
Nostradamus
Доси
19 Окт 2011 12:33
Мнения: 11,509
От: Bulgaria
Все пак от тримата аз ще гласувам за Кунева.
Само тя има шанс да израсне до истински български президент.
И само тя има шанс да победи Плевнеливев на балотажа.
Това е. Иначе симпатиите ми са изцяло за Светльо Витков, но симпатиите са едно, а реалностите друго...
Cruella de Vil
19 Окт 2011 14:06
Мнения: 18,747
От: Bulgaria
Европа има сериозни съмнения за честността на изборите у нас

Вероятно базирани на досегашния опит...
Suzi1946
19 Окт 2011 15:05
Мнения: 472
От: Bulgaria
Генек, а защо и ние да подкрепяме нещо нечестно? Изборен закон и то нов, съвършено друг! А не да подкрепим мутрите/защото на яве това излиза/.
rorik
19 Окт 2011 15:10
Мнения: 15,950
От: Bulgaria
Ммм дааа,
--"През март тази година БСП и ДПС написаха писмо до председателя на парламента Цецка Цачева с молба да бъдат поканени ...."
Ето кой се опасява?
Що така, до сега всичко е било честно и почтено?
шаро
19 Окт 2011 15:18
Мнения: 893
От: Canada
Nostradamus, добре казано
инсп.Мегре
19 Окт 2011 15:20
Мнения: 2,810
От: Bulgaria
От първите "демократични" избори, та до сега, всички партии - леви, десни, средни и задни са абсолютно единодушни в едно - лозунга "Българи гласувайте!"
...
От това следва, че човек, който не е съгласен с никоя от тези партии, а смята, че всички те служат на чужди интереси има един единствен избор - да не гласува. Гласуването за "най-малкото зло" и "протестен вот" въобще нямат смисъл - по този начин властта взимат същите тези продажни колониални губернатори. Дали тази година ще се казват БСП, ГЕРБ, ДПС, ВГЗ и както и да е - разлика няма, политиката им е една и съща. Всеки глас пуснат в урните, всъщност е глас, който лигитимира колониалния статус на България.
...
Народа обаче не е прост - усеща това много добре и изобщо не се трогва да гласува. Какво, че щели да си купят гласове - просто на власт ще са тези с повечето пари. Разлика в политиката така или иначе няма да има. В тази ситуация, даже купуването на гласове престава да бъде неморално. При положение, че няма разлика, защо човек да не осребри гласа си - все едно разлика в управлението няма да има.
...
Народа много добре знае какво иска - отговорно правителство и силна държава. На крилете на тези мечти в парламента влязоха Атака и НДСВ. Не че бяха различни, просто успяха да се маскират по-сполучливо и част от избирателите повярваха. Разбира се, илюзиите бързо се разсеяха, а сега имунитета на избирателите към подобни трикове бързо се повишава.
...
Така че, единственият начин за народа да заяви пълното си неодобрение към колониалната политика е да не гласува. Всеки глас по-малко е един камък в главите на политиците. Удар именно там където най-много ги боли - легитимността на властта. Заявление на народа, че не иска да има нищо общо с тях. И то не с определена партия, а с цялата политическа мошенническа класа.

Редактирано от - инсп.Мегре на 19/10/2011 г/ 15:23:16

paragraph39
19 Окт 2011 15:34
Мнения: 80,095
От: Bulgaria
CENTUR,
/:/ "Някой знае ли дали Галъп на Кънчо Стойчев работи също за Герб ??? И агенцията на Андрей Райчев ??? "
............................... ............................... ............................... ..........................
Сидеров осмя платените социолози и журналисти
Вторник, 18 Октомври 2011г.
...Картината показа Сидеров, заобиколен от надуваеми секскукли, които представи с имената на известни социолози и журналисти. "Край мен съм разположил известни наши социолози като Мира Радева от МБМД, Андрей Райчев от "Галъп", Кольо Колев от "Медиана", Юлий Павлов от Центъра за анализ и маркетинг", както и журналистката Миролюба Бенатова от бТВ, която е просто за цвят тук, защото без нейното присъствие просто българското телевизионно пространство няма да е същото", отбеляза Сидеров. С този ироничен жест лидерът на АТАКА показа "същината на тези социолози и медиатори, които са обслужващи властта". "Те приличат точно на тези кукли, много им отива и затова съм ги разположил за компания... Натиснете тук
Suzi1946
19 Окт 2011 15:58
Мнения: 472
От: Bulgaria
Всичко това е вярно и добре написано. И пак достигнахте на моето: каквото и да се гласува пак същото. Значи съвсем нов избирателен закон. Впрочем ББ и това обеща още на първото заседание на парламента. Но нищо такова не се случи! Значи за когото и да се гласува, всички други гласове ще отидат за победителя. А той вече се изживява като такъв. Не гласувайте за Росен! Гласуваш за него, значи гласуваш за ББ.
Manrico
19 Окт 2011 16:12
Мнения: 31,153
От: Bulgaria
Значи съвсем нов избирателен закон. Впрочем ББ и това обеща още на първото заседание на парламента. Но нищо такова не се случи!

ИЗБОРЕН КОДЕКС

Обн. ДВ. бр.9 от 28 Януари 2011г.

_______________________
Едно е да можеш да напишеш есе за справедливото сламоразделяне, съвсем друго - да можеш на две магарета да разделиш слама!
Блогът на Манрико
kaily
19 Окт 2011 16:30
Мнения: 35,647
От: Bulgaria
Светльо Витков отпреди 3 часа ФБ
След като вчера гледах предаването Референдум по БНТ, разбрах, че днес ще се състои диспут между кандидатите за президент на Република България и всички те били поканени. Зазвъняха ми познати, дали ще ходя. Казах им, да, разбира се. Оказа се обаче, не! Не можело. Водещата излъга като каза, че всички са поканени, защото аз лично не съм, а и премълча факта, че участието струва пари и по този начин с...е манипулира последващото мнение, че ако някой не присъства, значи не иска да се яви на дебат, сигурно, защото не е подготвен! Дами и Господа, избора на Президент изисква познание и то книжно за правомощията, дадени от Конституцията на държавния глава. Диспутът трябва да е по тази тема, а не за магистрали, гражданско общество или партийна принадлежност!
След като разговаряхме днес с гжа Яковлевна, занимаваща се с организацията на диспута от БНТ, разбрахме, че те не можели да отделят от времето си, за да се обаждат на всички кандидати, защото щели да фалират цялата телевизия. А да намерят e-mail-ите им щяло пък да отнеме много време. С този аргумент от БНТ се опрадаха, че аз не съм поканен днес на диспут. А и вече било късно за подаване на заявка. И още един аргумент – след като сме били отказали участие в сутрешния блок поради липса на бюджет (в случая със сутрешния блок 800 лева), не им било минало и през ум да ни поканят на диспут, защото мислели, че няма да можем да си го платим!

________________________________ ____
*Оказа се, че демокрация и капитализъм не са тъждествени.
**Банки, спекуланти и корпорации - Трите кита, на които се дъЛжи настоящата криза.
beagle
19 Окт 2011 16:38
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
И Марк Оселски не е поканен ...
veritas
19 Окт 2011 19:47
Мнения: 1,777
От: Bulgaria
Някой знае ли дали Галъп на Кънчо Стойчев работи също за Герб ??? И агенцията на Андрей Райчев ???
Като погледнеш при Троегъзата коялиция колко пари от държавни поръчки за "изследвания" оскубаха Галъп Балкански на Мунчо Стойчев и Андрей Лайчев и като видиш как им харизаха държавна земя, за да станат милионери - крупни собственици на голф-игрища - ще ти стане пределно ясно за кого работят!!!!
beagle
19 Окт 2011 20:09
Мнения: 20,732
От: Bulgaria
veritas мили ,
Спираш се на "присъдружен" факт , който не подлежи на специален коментар . Просто казано , така наречените "експерти на прехода" , са "учените слуги" на олигархията през икономическата фаза на прехода ни към Система на общуване в модерно Общество . Преходът не е приключил , предстои ни Политическата му фаза - към Модерна демокрация , която ще приключи само и единствено , с общата ни Оценка , че България е добро място за живот на хората ...
Добави мнение   Мнения:82 « Предишна Страница 4 от 5 2 3 4 5 Следваща