Като знам каква стока е бащицата и на далата интервюто ми остава да се надявам, че от гарга орел излиза... |
Толкова години лъжи, че вече не можем да си казваме истината един другиму ... Това е мн. лошо. По-добре истината в очите, колкото и да е болезнена, отколкото да затъваме в лъжи всекидневно. Например, ето една истина: Натисни тук |
По кастинги, общо взето, викат едни и същи хора. Вкъщи почти не гледаме телевизия - имам чувството, че като си отворя консервена кутия, оттам ще изскочат същите лица. Те снимат сериали, водят предавания, правят реклами, навсякъде са. Много точно казано. Скоро си говорехме с един приятели на същата тематика. Голям проблем за българската култура. Режисьори, артисти, преводачи, дубльори и т.н. все едни и същи. Обират всички проекти. Като гледаш някой преведен филм все същите бездарни дубльори. На времето имаше една преводачка, Анна не си спомням коя, та тя превеждаше всички филми от англ. на български. Всички. Но не може да се отрече, че има и някои нови талантливи режисьори. За кино и тв актьорите нямам думи. По-новите са добре, но тези които избуяха в зората на "промените", като тези от "Ку-Ку" (не им знам имената), играят в почти всички тв новогодишни предавания - ПЪЛНИ бездарници. Гола вода! Иначе театърът има бъдеще в България. И младото поколение е доста талантливо. Хората обичат да ходят както на опера така и на театър. В театъра, за хубава постановка не можеш да си намериш билети седмици напред. Като съвет: по-малко голота и повече смях. Сатиричният е вечно пълен. Моето мнение за приватизацията на Бояна е, че този проект е изключително успешен. Нае на работа не само стари, но и много нови артисти и киноработници. Върна киното в България, предостави възможността на български оператори, артисти, дубльори, декористи и пр, да имат допир със световноизвестни артисти, продуценти, режисьори. Да видят как се прави кино на световно ниво. Да вземат участие. Да бъдат видяни и оценени. Също така спомогна за рестартирането на българските телевизионни сериали. Видя се че те имат почва и хората ги харесват, поне доколкото дочувам аз от хора живеещи в Бг. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Гарамел |
Защо трябва да дочуваш за новите български сериали, гледай ги! Нашето семейство ги гледаме и сме приятно изненадани. |
Уф, и нашето също, научиха и чужденците приятели да ги гледат. Жената преди малко ме сравни със Ставрев |
Чичо Фичо, за Ставрев става въпрос, че много е земен и обаятелен. Вчера бях в кафето на театъра в гр. Бургас, "-Адриана Будевска", та им подарих около 60 вратовръзки и там се запознах с него на една маса. На 17 ян. ще има премиера и той е с главната роля. А за симпатичната Александра Сърчаджиева и пожелавам успехи, подобни като своя баща. На добър път. |
Също така спомогна за рестартирането на българските телевизионни сериали. Видя се че те имат почва и хората ги харесват За това помогнаха най-вече турските сериали, които българският зрител припозна като 'съвсем нашенски'. Помогна, вероятно и отказът на българските кино-творци да се занимават само с неотдавнашното минало и да представят България като място, където ежедневно се изяждат по няколко малки бебета. |
Не ги гледам, Гонзи, щото по принцип не гледам сериали. И американски също. А и тук има голям избор на предавания. Аз тв по принцип не гледам много. А с който говоря в България все ми казва виж какви сериали правим, по-добри от турските. А турските били голяма работа. Та викам - добре - щом са по-добри от турските. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Гарамел |
По-добре да затворят НАТФИЗ Е, то е още по-добре и да евтаназират всички минали през него, ама не всичко, което е разумно и ефективно, е възможно. |
В другото от приказките на каката не се много съсредоточих, театърът много не ме интересува, ама за кучетата е права. Е 22 година минаха с едни кучета не успяха да се справят дИмУкратеците, пък вие искате с икономика, пенции, образование, здарвеопазване и какво ли не да оправят. Той и тейко и на каката беше голям дИмУкратец. |
През 2011 г. в театралните зали са влезли около милион българи. Боя се, че тази “позитивна” динамика не води към добро театъра в България. Тревожно е, разбира се, не пълненето на залите, а онова, което ги изпълва. Казано направо: в ход е подмяна на собствено театралното и на същински театралната публика. Касите се захранват от чалгата, която днес е повече в театрите, отколкото в баровете. Натисни тук |