Този не може да се мери и на малкия пръст на Людмил Стайков или Иван Ничев. Те оставиха след себе си история и шедьоври на българското кино, школа , а такива като този , които си мислят , че киното започва с тях след 10-ти - оставят само едни паламуди или макарите на филми като "Шивачки" ..... Май прав ще се окаже Тато , че в тази гилдия никой не може да се справи с интригите им - "ни 6-то, ни 16-то" , както казваше правешкия хитрец. |
Ченгетата вече не са фактор в българското кино Но пък са фактор в икономиката, властта и почти навсякъде. След още 22 г. няма да са фактор самите ченгета, а синове, дъщери, внуци и внучки. Което може да е за добро. |
Що , бе? Джордж Буш, Путин, Саркози, Ципи Ливни, Клаус Кинкел, днешния румънски президент- Унгаряну , Кисинджър и т.н . - те не са снимали филми за паламудите , ама са силни държавници и умни хора. От ченгета до ченгета - разлика огромна . Както от режисьор - до режисьор . По презумция никой не обича начело на държавите да застават хора от интелигентните служби, вместо лаици , защото първите са винаги с един аналитичен ход напред, не можеш да ги баламосваш и винаги може да те сритат, ако се опиташ да крадеш или правиш на неразбираемо велик. Затова е тази омраза към тях от тарикатите . |
Универсален, май се четкаш твърде неприкрито Трябва да ти е ясно, че Бонд, Джеймз Бонд, Боев Емил, Еркюл Поаро и останалите са заменени от Един сал, от което очарованието рязко клони към 0. |
Вестник "Сега" трябва да даде трибуна и на засегнатите. Нека разкажат тяхната версия. В противен случай редакцията се наема да раздава правосъдие. Не казвам, че човекът не е прав. Но нека проведат един задочен спор с Хърсев в съседната статия, който твърди, че цената винаги е честна, след като си намерил кой да ти я даде. По разбирането на Хърсев, след като големите притежатели на салони са готови да дадат най-много 5-10 процента на продавачитена филма, значи това трябва да е честната цена. |
Суек. Докато ченгетата са били фактор, правело се е и кино от добра класа. Включително и той нещо свестно е оставил. Сега що не остави при димукратити? Отвратни хорица |
цената винаги е честна, след като си намерил кой да ти я даде. Гозамбо, това няма как да е вярно при наличие на монопол, т.е. при липса на перфектна конкуренция. Затова ЕС, САЩ пък и ние си имаме институции, които гледат под лупа всякаки сливания, изкупувания и пр., за да не се придобие монополна сила на пазара. А ако такава съществува по естествен начин, има институции, които да контролират цените (както при нас с електроенергита, газта и др.). Този не може да се мери и на малкия пръст на Людмил Стайков или Иван Ничев Скеле, нали се сещаш, че това е нищо повече от твое лично мнение. Людмил Стайков направи огромна боза като "Време разделно", една трилогия с много-много пари "Аспарух", която ако се гледа в момента ще събуди единствено умилително снизхождение, един сериал "Допълнение към ЗЗД", силно ангажиран с онази власт, и два филма претендиращи за арт-кино - "Обич" и "Илюзия". Наскоро гледах "Илюзия", за когото имах добри спомени от преди тридесет години и останах изключително разочарован - просто Стайков не може да прави добро кино. Иван Ничев е същата история - "Царска пиеса" стана известен не с добрата си кинематография, а със скандала покрай историята и алюзиите с Т.Ж. "Бумеранг" е сносен филм, но останалите му неща са гола вода. Хеле, пък от последните години. Докато "Бягащи кучета" и "Любовното лято" са си много добре заснети филми, още повече като се сетиш, че това беше в ония мътни времена малко преди и около 1989 г. И сега, като ти пиша цялата тази бележка, напълно съзнавам, че това е мое субективно мнение за изброените режисьори. Ни най-малко не искам да ти го налагам. Целта ми е да ти покажа, че подобна негативна категоричност не е добър тон. Предизвиква агресия в тия, които не са съгласни с тебе. | |
Редактирано: 1 път. Последна промяна от: Миткалото_ |
Миткало, след като прочетох , че за теб "Време разделно " било боза .......просто нямам какво да си кажа с теб. И това доживях. Ти кой искаш да снима филма , че да стане силен като киреч поне - Осман паша ? Или Соломон Паси с оператор Гергана Грънчарова ? И Ничев и Людмил са класа , от която такива като оплакващия се от пазарните механизми, могат само да се учат. Угода нямат - капитализмът ги дърмунил, демек лош, щото ги мачка с финансови инструменти ; социализма ги потискал - пак лош, макар , че имаха субсидии , за които могат да мечтаят. |
Малко мнения ще има тук !! Пък и на кой му пука за българското кино !! Музиката е по-важна , киното беше важно за Ленин и за Сталин !! За сегашните - музика да има !! |
Хуу де. Аз пък не съм във възторг нито от Людмил Стайков, нито от Людмил Тодоров като режисьори. Ама тука думата е за друго. Човекът казва напълно верни и много важни неща в интервюто си. Не стига че кината изчезнаха от българските градове, не стига че изчезнаха от центъра на София, ами и собствениците им се наслаждават на необезпокояван монопол, който неминуемо води до вредна алчност и прогресивно натрупване на тъпотия. Тук дори пропазарните шарани, на които им се свиди всяка стотинка публични средства, би трябвало да видят проблема. |